Het is een lief gebaar Bloempjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik niet zo ver weg had gewoond was ik meteen komen helpen! De zooi van een ander onder handen nemen is altijd leuker dan je eigen tuin![]()
Dus je hebt niet zoveel aan deze post, maar toch.
Ze woont niet in Nederlandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:31 schreef Barbapapamama het volgende:
Je woont ook wel écht in een van de uiterste stukjes van Nederland
Als het dichterbij was had ik erover nagedacht
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:28 schreef Rucky het volgende:
Ik kom ook Ingrid helpen moet ik daarna maar gelijk met je mee rijden?
Dat denk ik dus ook.... elke dag wanneer ik in mijn auto stap, uit mijn auto stap, de post pak, of aan het schoffelen en spitten ben in een ander gedeelte van de tuin.quote:
Und?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:41 schreef nikky het volgende:
[..]! Dan moeten we klussen op zondag, dat gaan mijn buren niet waarderen.
WTF wat een grote tuin nikky!quote:Het is in totaal een 800 m2.
Dan heb ik en ruzie en waarschijnlijk de politie op de stoep.quote:
Oh dat zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:45 schreef Gesplit het volgende:
dat is niet eens zo ver bij mij vandaan (Veendam) en waarschijnlijk heb ik in juni bij jou in de buurt ook een project! zal eens kijken als ik dat kan combineren.
Ik ken geen mensen met een bezinekettingzaag. Zal even rondvragen of iemand weer iemand kent met zo'n ding. De elektrische is inderdaad een 'uitdaging'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef LifeonEarth het volgende:
Ik kom je graag helpen!
Heb veel ervaring in tuinen.
Als je trouwens aan benzine kettingzaag kan komen, heel graag. Heb ik veel ervaring mee. en electrische werkt erg vervelend.
Heb je trouwens een idee hoe je de troep af gaat voeren?
Bij Bad Nieuweschans ( A7 In NL ) net de grens over. 5 minuten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
volgens google maps ligt het nog in NL
FBquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef fraubitch het volgende:
Als ik vervoer kan regelen kom ik ook graag helpen
Ik denk dat je teveel in het tuinierderstaaltje praatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:30 schreef nikky het volgende:
Ik ben inmiddels bezig met spitten... zal straks resultaat poten.
Oh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan heb ik en ruzie en waarschijnlijk de politie op de stoep.
Zo zag onze tuin er een paar jaar geleden ook uit. Oerwoud van 2000m2quote:
Je komt dan vlak langs mij (er vanuit gaande dat je de A7 afjakkert), dus je mag mij meenemen als je wilt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Bart het volgende:
Het is reciprozaag, niet reprozaag. En zet mij maar op de 30e!
Dat is uiteraard geen enkel probleemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je komt dan vlak langs mij (er vanuit gaande dat je de A7 afjakkert), dus je mag mij meenemen als je wilt.
Welnee, fokkers helpen fokkersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Misschien handig om dit topic, dit oerwoudin het bloemen en plantentopic te gooien ??
Misschien nog niet eens zo onhandig om het wel in F&F te melden. Voor nikky is het onkruid, maar is het wel allemaal onkruid? Misschien dat je er mensen nog blij mee kan maken ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Misschien handig om dit topic, dit oerwoudin het bloemen en plantentopic te gooien ??
haha zelfs mensen hier met een kettingzaag die er niet mee kunnen/willen zagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef GizartFRL het volgende:
Hangt er een beetje vanaf in welke weekend mijn kinderen naar mijn ex zijn, maar wil best wel een dag komen helpen.
Do's:
Scheppen
Handmatig zagen
Hakken.
Tillen
Kruien.
Don't:
Kettingzagen.
Fryslân, Duitsland is de afstand ook niet + een goed excuus om een slijterij met normale prijzen te bezoeken.
Wat een verschil zeg! Ook bij jou zie je bij de eerste foto dat het een groot oerwoud is en eigenlijk nooit wat aan gedaan is. Behalve wat grasmaaien. Resultaat mag er wezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wel grappig, een paar jaar geleden zijn wij ook in Duitsland, een paar minuten over de grens gaan wonen en wij kochten ook een huis met een tuin die in jaren al niet meer bijgehouden was, ook met 800m2. Hier wel een leuke voor-na foto om een idee te geven hoe het kan worden.
Verschil van 5 jaar geleden met nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Destijds zijn wij er echt wel ff mee bezig geweest om het weer fatsoenlijk te krijgen. Helemaal die bomen eruit slopen en de stompen.
Ik woon wel 100 km zuidelijker van je, dus kan niet even langshuppen. Misschien dat ik ooit in de buurt ben
Staatsloterij en dan heb ik zo'n dingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zo zag onze tuin er een paar jaar geleden ook uit. Oerwoud van 2000m2
We hebben van ongeveer de helft een (redelijk) mooie grindbak gemaakt en op de andere helft een grasmat aangelegd. Met een grote zitmaaier erbij, waardoor het nog weinig werk om te onderhouden is ook.
Misschien kun je zo'n maairobot nemen: [ afbeelding ]
Weinig werk heb je er dan van. Wel duur denk ik.
Verder voor mij een beetje ver weg, sorry
Nee, die hebben ook onderhoud nodig mopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef RonaldV het volgende:
Nikky, heb je nou nog steeds die geiten niet gekocht die ik je vorig jaar heb aanbevolen voor het onderhoud van je landgoed?
DWquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je komt dan vlak langs mij (er vanuit gaande dat je de A7 afjakkert), dus je mag mij meenemen als je wilt.
Super!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef GizartFRL het volgende:
Hangt er een beetje vanaf in welke weekend mijn kinderen naar mijn ex zijn, maar wil best wel een dag komen helpen.
Do's:
Scheppen
Handmatig zagen
Hakken.
Tillen
Kruien.
Don't:
Kettingzagen.
Fryslân, Duitsland is de afstand ook niet + een goed excuus om een slijterij met normale prijzen te bezoeken.
Er zitten idd ook struiken en planten tussen. Die gaan gebruikt worden door mijzelf voor afscheiding buren en qtel wilde ook nog wat mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef frederik het volgende:
[..]
Misschien nog niet eens zo onhandig om het wel in F&F te melden. Voor nikky is het onkruid, maar is het wel allemaal onkruid? Misschien dat je er mensen nog blij mee kan maken ook.
Tof!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou je staat in mijn at. Als de uiteindelijke datum mij schikt (ik zeg niks toe ivm werk) ik heb een opvouwbare kruiwagen
Die BMW 5 serie daar rechts, die is van de buren neem ik aan? Anders kun je beter een goedkopere auto nemen, dan heb je veel geld over voor je tuinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef nikky het volgende:
Het begin...
Zie je de aardbeiplantjes nog? Ik vaag
[ afbeelding ]
Hier had ik alles verwijderd en geëgaliseerd. Ik zag dat er een gedeeltelijke palisadeband stond. Ik had nog ergens wat zien liggen in de tuin (jaja, soms een ware ontdekkingstocht) en heb de band door laten lopen tot het einde. Dan spoelt het zand ook niet zomaar weg bij een regenbui.
[ afbeelding ]
Ik kom net een stukje te kort om de palisaderand af te maken. Ik zoek nog wel eens een keertje verder. Eigenlijk moet de rand hiervoor geheel van die sierpalisades worden. Maar dat komt wel weer eens een keer. (als het schip met geld aanmeert ofzo).
Het uiteindelijke resultaat van een aantal uren spitten mag er zijn vind ik zelf. Dat pas wat je hier ziet loopt niet volledig door trouwens.
[ afbeelding ]
Dan hebben is er nog een gedeelte tuin. Ook gelegen op het zuiden, net als hierboven..
[ afbeelding ]
Hoppa de spade erin en spitten maar. Complete boomstronken kom ik tegen.
[ afbeelding ]
Om 21:15 zag het er zo uit. Ik vond het voor vandaag wel genoeg geweest. Dit gedeelte loopt nog door tot de straat en moet ik nog helemaal bij langs. Ja het huisje is ook niet meer wat het geweest is. Ik had het meegenomen met de verhuizing en hoopte dat dochterlief er nog mee kon spelen. Keukentje en een zitje erin, maar helaas.
[ afbeelding ]
Mochten de foto's te groot zijn, dan maak ik er even linkjes van.
Daarom, en in zo'n opvouwbare kruiwagen gaat ook iets minder dan een gewone en zou m ook niet vol laden met zand denk k...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Tof!
Volgende week ontvang ik mijn salaris (en hopelijk het vakantiegeld) en dan moet ik maar eens gaan kijken voor een kruiwagen. Ik heb sowieso zo'n ding nodig.. Op de dag zelf zijn meerder natuurlijk altijd handig en dus welkom.
Die dikke 520 is inderdaad van mijn buren. Mijn oprit is aan de andere kant van het huis.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die BMW 5 serie daar rechts, die is van de buren neem ik aan? Anders kun je beter een goedkopere auto nemen, dan heb je veel geld over voor je tuin
Ah ja, Duitsers moeten ook altijd in een Duitse auto rijden hčquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Die dikke 520 is inderdaad van mijn buren. Mijn oprit is aan de andere kant van het huis..
[ afbeelding ]
Dit is mijn 'racemonster'. Opel Astra Caravan uit 1996
Tot nu toe heeft ze (quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ah ja, Duitsers moeten ook altijd in een Duitse auto rijden hčFinancieel gezien is dit wel een verstandige auto denk ik.
gaat de goede kant op nu ja. 1.63 * jaloers kijkt toch *quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ze () me nog niet in de steek gelaten. Alleen een keer vier nieuwe banden en een nieuwe achterdemper. Dat in ruim een jaar tijd voor zo'n oude auto.... * nikky klopt op stukje hout.
Ik gebruik hem ook bijna alleen maar voor naar het werk. De benzine is gewoon belachelijk duur. Ja ook hierAlhoewel eergisteren: 1.639 de liter. Valt mee.
Benzine is in Duitsland een cent of 10 goedkoper dan in Nederland hoor, je mag blij zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ze () me nog niet in de steek gelaten. Alleen een keer vier nieuwe banden en een nieuwe achterdemper. Dat in ruim een jaar tijd voor zo'n oude auto.... * nikky klopt op stukje hout.
Ik gebruik hem ook bijna alleen maar voor naar het werk. De benzine is gewoon belachelijk duur. Ja ook hierAlhoewel eergisteren: 1.639 de liter. Valt mee.
Kolere. Kun je de hens er niet inzetten?quote:
De heg van de buren staat er naastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef static het volgende:
[..]
Kolere. Kun je de hens er niet inzetten?
Kun je met qtel meerijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef gateway het volgende:
hmmz, beetje kruien en spitten is op zich wel leuk werk, zeker bij een anderAlleen zit ik 200km verderop in DLD.... ook net over de grens
dat zou kunnen, volgens de route van google komt ie bijna bij mij langs! Ik ga ff kijken, in juni aantal dingen staan, oa de kermis in mijn oude woonplaatsquote:
Asfaltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin.
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaatsquote:
1 grote grasmat met fruitbomen langszij.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaats![]()
Vrienden van mij hebben dit.....die fruitbomen vergen ook nogal wat werkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1 grote grasmat met fruitbomen langszij.
Asfalt en bloembakken danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaats![]()
of zet er een schaap bij. heb je ook nog shoarma !quote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef gateway het volgende:
veeeeeeeeeeel GrasLekker met zo'n zitmaaier rond
Het is het één of het ander hč. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Maanvis het volgende:
of zet er een schaap bij. heb je ook nog shoarma !
ik kan uit ervaring mededelen dat een grasvlak van ruim 460 vierkante meter ook het nodige werk kost. om de andere week moet de maaier er wel overheen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin. Stenen, gras en wat borders. Ik vind tuinieren echt niet erg, maar het moet niet te gek worden. Dat wil zeggen, als ik er met mijn gewicht aan ga hangen dat er dan niets gebeurt
een schaap is ook leuk voor d'r dochter en dan kan ze die ook scheren en er wollen kriebeltruien van breien. moet ze wel een spinnewiel hebben. maar dat komt allicht goed!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het één of het ander hč. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.
Neem een rammetje en een ooitje en die shoarma komt vanzelfquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het één of het ander hč. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.
Neem dan een geit, dan kan je nog melk drinken en kaas makenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een schaap is ook leuk voor d'r dochter en dan kan ze die ook scheren en er wollen kriebeltruien van breien. moet ze wel een spinnewiel hebben. maar dat komt allicht goed!
Wie slacht hem vervolgens?quote:
Dat doe ik wel.quote:
Je weet, jullie zijn van harte welkom!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Nik, we komen zeker deze zomer nog naar de BRD maar weet niet tijdens een klusmeet, ik ben meer van op de bonnefooi
Ik geloof naar je ouders vanuit hier een drie kwartier.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Natalie het volgende:
* Natalie heeft groene vingers en geeft niets om vieze nagels
Wil je graag komen helpen, en zou evt bij m'n ouders in Drenthe kunnen overnachten, dus dat is het probleem ook niet. Hoe ver is het rijden, zeg vanaf je huis naar Drenthe?
(of kan ik met iemand meerijden?)
Nee, dat kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof naar je ouders vanuit hier een drie kwartier.
Zou leuk zijn, we hebben elkaar al jaren niet meer gezien.
Oiquote:
Is wel te sprake gekomen... FOK! wereldwijdquote:
1 ding kan ik je nu vast vertellen: gras en borders zijn beiden niet onderhoudsarm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin. Stenen, gras en wat borders. Ik vind tuinieren echt niet erg, maar het moet niet te gek worden. Dat wil zeggen, als ik er met mijn gewicht aan ga hangen dat er dan niets gebeurt
Bij mijn vorige woning had ik ook borders en een voortuin. Door de juiste planten te planten en veel bodembedekkers, zorg je voor weinig onkruidgroei = onderhoudsarm. (Of een zooi van die cacaodoppen erin)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
1 ding kan ik je nu vast vertellen: gras en borders zijn beiden niet onderhoudsarm..
Ik rij ongeveer vanaf Assen, dus als het toevallig een dag is dat ik kan zou meerijden een optie zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Natalie het volgende:
* Natalie heeft groene vingers en geeft niets om vieze nagels
Wil je graag komen helpen, en zou evt bij m'n ouders in Drenthe kunnen overnachten, dus dat is het probleem ook niet. Hoe ver is het rijden, zeg vanaf je huis naar Drenthe?
(of kan ik met iemand meerijden?)
Dat zou super zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 07:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik rij ongeveer vanaf Assen, dus als het toevallig een dag is dat ik kan zou meerijden een optie zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand die er vanuit Zuid Holland langs gaat? Ik zit in de bijstand (heb dus niet veel geld) , geen auto en met mn scooter is t wel iets te ver.Maar zou best een dagje willen helpen.
Weislekkeremanquote:Op maandag 21 mei 2012 16:54 schreef Weissman het volgende:
Nikky![]()
![]()
![]()
Ik kan tussen 28/7- 22/8. Hoor het wel wat de planning wordt
Tof! Ik zet je erbij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Ganzz het volgende:
Mocht ik op gekozen datum niets te doen hebben, en iemand rijd langs Utrecht ongeveer, dan jump ik graag in.
rij je langs leiden?quote:
Ik heb een flinke EHBO kofferquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
rij je langs leiden?
(ja hallon ik kan geen lichamelijk werk doen maar wel foto's maken, drankjes ronddelen en pleisters plakken)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Naaaait93 het volgende:
waar in Deutschland? ik woon in Nijmegen, dus ligt van de afstand af!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef nikky het volgende:
(Ow, ik woon net over de grens bij Bad Nieuweschans)
Mooi, dan is dat gedekt. Ik ben ook EHBO-erquote:
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef nikky het volgende:
De OP is updated. Ik heb er een poll in gezet. Ik denk dat het handiger is om te zien hoeveel personen kunnen komen en dan een dag uitkiezen met z'n allen.
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef gateway het volgende:
[..]
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtTot nu toe zou ik volgens mij alle data kunnen....ik wacht af
http://doodle.com/quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gek
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
Kan jij niet ff een blogje maken dat 30 juni klusmeet bij nikky isquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weer
Uhm,quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Komt gelly ook? Dan wil ik wel komen helpen.
Ach ik plaagde maar een beetje.quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik plaagde maar een beetje.
Ik ben dan net weer terug. Moet even kijken of ik dit kan inpassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb niets meer gehoord van Weissman sinds ik via de dm een ajax grapje maakte dus ik weet niet of het nog door gaat....
Als je ff terugleest zie je dat ik een bepaalde periode heb aangegeven waarin ik wel kan. Tot nu vallen de geplande data daar buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het staat dus nog steeds?
Ok naast de nog te prikken datum?
Daar hoef ik niet voor terug te lezen. Ik weet t en daar had ik nikky ook op aangesproken (via dm). Ze zou ons op de hoogte houden van de vorderingen en mocht t nodig zijn houd ze 2 meets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je ff terugleest zie je dat ik een bepaalde periode heb aangegeven waarin ik wel kan. Tot nu vallen de geplande data daar buiten.
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor terug te lezen. Ik weet t en daar had ik nikky ook op aangesproken (via dm). Ze zou ons op de hoogte houden van de vorderingen en mocht t nodig zijn houd ze 2 meets.
Leek mij ook maar jij zat qua data wel erg veel in Juli en augustus en de eerste data staan begin juni.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?
Anders kunnen we achteraf nog een mini meet houden
Een "de-tuin-is-gereed-meet"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?
Anders kunnen we achteraf nog een mini meet houden
Carpoolen een optie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Coastin het volgende:
Misschien wil ik ook wel helpen. Het is op zich maar een uurtje rijden vanuit Friesland omdat ik dichtbij de A7 zit. Ik hou de optie nog even open
Die kunnen we dan wekelijks houden zodra de tuin gereed is.quote:
Ik zit al vol hoor.quote:
Er waren meerdere die vanuit Friesland komen, schnupfelpupfen.quote:
Jij en Liesje en MevrouwBart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er waren meerdere die vanuit Friesland komen, schnupfelpupfen.
Wie kruipen er allemaal dan bij jou in?
Kan je dat wel aan, met 3 van die olijke damesch in de auto?quote:
Tof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Coastin het volgende:
Misschien wil ik ook wel helpen. Het is op zich maar een uurtje rijden vanuit Friesland omdat ik dichtbij de A7 zit. Ik hou de optie nog even open
Ik zet gewoon de muziek hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan, met 3 van die olijke damesch in de auto?
quote:
Jij kunt op tegen drie vrouwen?quote:
Liesje was nog niet 100% zeker hoorquote:
Hangt ervan af wat ze met elkaar doenquote:
quote:
Ik zit naast / op / in Liesje!quote:
Ik heb op de website van de gemeente gekeken en blijkt dat je hier op zaterdag geen tongval kunt wegbrengen. Dus gewoon op de oprit of in en hotel van de tuin. Ik leem wel op een dag de auto van mijn ouders met kleine aanhanger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Coastin het volgende:
Oei, zie net dat 30 juni op een zaterdag is. Dan werk ik altijd 's morgens's Middags kan dus wel. Kan waarschijnlijk ook een degelijke aanhanger meenemen, weet niet of daar behoefte aan is?
Kan nog niks beloven, maar lijkt me wel leuk om te komen helpen. Carpoolen is trouwens wel een goed initiatief, maar voor mij niet zo handig gezien de tijden en evt. een aanhanger.
quote:
Dat Duits is best een raar taaltje, niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb op de website van de gemeente gekeken en blijkt dat je hier op zaterdag geen tongval kunt wegbrengen. Dus gewoon op de oprit of in en hotel van de tuin. Ik leem wel op een dag de auto van mijn ouders met kleine aanhanger.
Dat klopt gewoonquote:
The fail is strong in this one.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Huizenprijzen in Oost groningen zijn al bizar laag, en dan voor de financiele voordelen net over de grens in Duitsland wat dan nog is ±30 / 40 procent onder de Nederlandse huizenprijs is, dan kan je toch makkelijk een hoveniersbedrijf betalen?sommige mensen hebben het echt pas moeilijk, ik heb er gemengde gevoelens bij dit project.
Jij weet niet WAAROM nikky verhuisd is naar Duitsland. Daarnaast kan je best ergens je kanttekeningen bij zetten maar dat vind ik pas echt fair als je ook al eens iets hebt gedaan in FHF.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Huizenprijzen in Oost groningen zijn al bizar laag, en dan voor de financiele voordelen net over de grens in Duitsland wat dan nog is ±30 / 40 procent onder de Nederlandse huizenprijs is, dan kan je toch makkelijk een hoveniersbedrijf betalen?sommige mensen hebben het echt pas moeilijk, ik heb er gemengde gevoelens bij dit project.
Zorg eerst dat je de feiten kent, zonder dat kun je geen mening vormen hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah oke, dan heb ik niks gezegd!excuses!
Jonge, je bent geen idee in wat voor financiële situatie ik zit. Mijn huis zit ver beneden een ton. Het is dus niet zo dat ik een tophypotheek heb....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Het verbaast me echt dat je hier normaal reageert en correct Nederlands weet te typen, dit in tegenstelling tot KLB, daar zie ik het ene stuk verdriet na het andere in de vorm van pure bagger naar voren komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Gulmez het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!
En hartstikke leuk ook dat jullie na afloop enzo gaan BBQ'en!.
Eigenlijk gewoon een dagje uit voor iedereen!
Veel succes alvast!
Ik denk dat hij teveel in KLB komt, daar is het normaal om ongefundeerd je mening te dumpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Jonge, je bent geen idee in wat voor financiële situatie ik zit. Mijn huis zit ver beneden een ton. Het is dus niet zo dat ik een tophypotheek heb....
Dus als je niets zinnigs te melden hebt behalve dat jij denkt dat ik wel een paar duizend euro kan ophoesten voor een hovenier en dat je je bedenkingen bij mijn vraag hebt, mag je wat mij betreft wegblijven.
Ik ben blij dat sommige mensen wél weten hoe de vork in de steel zit en mij niet veroordelen om het feit dat ik hulp vraag.
Precies. Het is gezellig, ik kan de hulp goed gebruiken en een lekkere bbq achteraf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Gulmez het volgende:
Je hebt gelijk!
En leuk ook dat jullie na afloop enzo gaan BBQ'en!.
Daar ken ik hem idd voornamelijk van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat je hier normaal reageert en correct Nederlands weet te typen, dit in tegenstelling tot KLB, daar zie ik het ene stuk verdriet na het andere in de vorm van pure bagger naar voren komen.
[..]
Ik denk dat hij teveel in KLB komt, daar is het normaal om ongefundeerd je mening te dumpen.
Het siert hem dan weer wel dat hij zijn excuses maakt.
Ik ga weer even op mijn stoel zitten. Viel eraf van verbazingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik kan normaal Nederlands praten inderdaad, ik heb net zoals iedereen gewoon op school gezeten!
Alleen praat ik op de ping / facebook en whatssap ook gewoon als ik normaal typ, dus doe ik het ook op fok, maar ja ik kan ook gewoon zoals nu praten ja.
fijne avond en dit is offtopic!
Ik viel ook zowat uit bed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maargoed, offtopic dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga weer even op mijn stoel zitten. Viel eraf van verbazing
Slaap lekker en dank je welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Gulmez het volgende:
Schooljeugd die mij uitschelden( PAINT )
Dit was het laatste offtopic,![]()
Ik ga slapen, fijne avond en succes met jullie meeting,en nogmaals excuses Nikky!
Als je kunt roppen en scheurenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:43 schreef Muffle het volgende:
Iemand die langs de A15 ~ Tiel komt?
Met mijn 16 jaren jong kan ik wel nuttig zijn toch?
Grondboor en houten hamer heb ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef nikky het volgende:
Ow ja, heeft iemand een grondboor? Moeten een aantal palen de grond in namelijk.
Helaas geen grondboor hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef nikky het volgende:
Ow ja, heeft iemand een grondboor? Moeten een aantal palen de grond in namelijk.
Oeh dat is mooi!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat m'n vader wel een grondboor heeft.
Hij plaatst die palen van de schutting zelf in de grond. Volgens mij gebruikt hij zo'n grondboor om in de grond te komen. Dingen moeten behoorlijk diep omdat die schutting anders niet stevig staat.quote:
Jupzquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij plaatst die palen van de schutting zelf in de grond. Volgens mij gebruikt hij zo'n grondboor om in de grond te komen. Dingen moeten behoorlijk diep omdat die schutting anders niet stevig staat.
Zo'n ding bedoel je toch?
maar volgens mij voorkom je met paalhouders wel dat je palen wegrotten (op de overgang grond-lucht)quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Jupz
De buren gebruiken hier allemaal van die paalhouders. Maar die vind ik a) niet stevig wanneer de volle wind erop staat en b) het is duurder dan wanneer je een paal de grond inzet.
TIPS schutting plaatsenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:12 schreef frederik het volgende:
[..]
maar volgens mij voorkom je met paalhouders wel dat je palen wegrotten (op de overgang grond-lucht)
Edit: via google op "nut paalhouders schutting" kwam ik weer uit bij FOK : TIPS schutting plaatsen staan ook wel wat handige dingen in denk ik
De palen bedoel je?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef komrad het volgende:
van welke houtsoort zijn je staandees, Nikki? Bankirai?
Oke, dan is dat linkje niet goed. Die mensen hebben geďmpregneerd grenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef komrad het volgende:
zit mobiel en het linkje opent mobiel niet lekker. Als je palen in de grond wilt zetten en je bent bang dat ze wegrotten dan is hardhout aan te raden. Bankirai is 1 vd soorten die daar voor gebruikt wordt. Het is niet goedkoop maar jij maakt niet meer mee dat het weggerot is. En wel voorboren als je er iets in wilt schroeven
Euh.... help?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef komrad het volgende:
ik heb tot nu toe altijd hardhout gebruikt, dus ik weet niet hoe duurzaam geimpregneerd grenen is. Zal ook afhangen vd grondwaterstand. Als je een gat graaft is cement/beton prima, met een grondboor weet ik niet of je het cement er goed in krijgt. Wat voor grond heb je? zand, klei, veen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
Wie kunnen er nu allemaal 30 juni? Ik ben het overzicht kwijt.
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:27 schreef sigme het volgende:
Oh darn. Ik ga moeten passen voor 30 juni. Als er nog een herkansing komt hou ik me aanbevolen.
Je kunt altijd nog op mij en mijn kettingzaag/grondboor/houten hamer rekenen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekend
Bart, MevrouwBart, Liesje, ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
quote:
Ik helaas niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef nikky het volgende:
Er komen 30 juni ook een aantal vrienden en vriendinnen mij helpen.
Het wordt echt supergezellig en ik denk dat we het ook in een dag voor elkaar kunnen krijgen
Echt.... ik ben zo blij!! Dat is niet te beschrijven.
Zo gezellig wordt het hier welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Straks wordt het zo gezellig dat ik nog spijt ga krijgen dat ik niet kan
Je probeert het niet eensquote:
quote:
wat is datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Liesje weet ik nier zeker trouwens. Hoor net andere info van C4
Iets met andere dingen. Maar daarvoor moet je bij Liesje zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:23 schreef Stefan het volgende:
Ik vind dat je voor de webcam naakt door t huis moet huppelen op Sexy And I Know iT
Ik heb vandaag her en der wat gepord, omgegooid, roosterwijzigingen aangevraagd, en het lijkt erop dat het toch wel gaat lukken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekend
Op een ander nummer mag eventueel ook.quote:
Oh? 30 juni is veteranendag begreep ik, en ja ik had al eens aangegeven dat ik daarbij zou zijn maar ik dat kan ik prima zelf aangeven en afwegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Liesje weet ik nier zeker trouwens. Hoor net andere info van C4
Je meent het. Ik probeer alleen aan te geven dat ik te snel was met mijn andere post. Ik trok die conclusie te snel aangezien Bart zei dat de auto al vol zat met ons vieren. Maar hey, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh? 30 juni is veteranendag begreep ik, en ja ik had al eens aangegeven dat ik daarbij zou zijn maar ik dat kan ik prima zelf aangeven en afwegen.
Dat was niet voor jou bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je meent het. Ik probeer alleen aan te geven dat ik te snel was met mijn andere post. Ik trok die conclusie te snel aangezien Bart zei dat de auto al vol zat met ons vieren. Maar hey, laat dan maar zitten.
Oi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag her en der wat gepord, omgegooid, roosterwijzigingen aangevraagd, en het lijkt erop dat het toch wel gaat lukken!
Dus schrijf me maar niet helemaal af (en m'n kettingzaag).
Net de reden dat ik moet werken, de TTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
Was het twee weken later geweest, was ik van de partij!
Dit is het weekend van de TT!! Dus dan ben ik in coma.. of nog.. of weer aan het feesten!
Week erop moet ik werken...
Maaruhh, mocht het niet klaar zijn, laat het ff weten, kom ik alsnog een weekendje helpen!
Zo groot is mijn kofferbak niet hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nikky moeten we zelf eigenlijk ook nog iets van tuingerei meenemen? (schop, hooivork ed)
Scherp, schop is handig. Ik heb van beiden maar 1. Heeft iemand zwaarder gereedschap? Zoals kettingzaag, of iets om wortelen uit de grond tekrijgen. Ik heb hier een bijlquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nikky moeten we zelf eigenlijk ook nog iets van tuingerei meenemen? (schop, hooivork ed)
Ik weet niet wat voor auto je hebt schatjepatatje.quote:
Even lijstje maken misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Scherp, schop is handig. Ik heb van beiden maar 1. Heeft iemand zwaarder gereedschap? Zoals kettingzaag, of iets om wortelen uit de grond tekrijgen. Ik heb hier een bijl
Hooivork is niet nodig. Het is dochterlief nog altijd niet gelukt om een paard in de stal te krijgen
Heggenschaar? Daarvan heb ik maar 1 en die heeft kuren
Denk dat het lijstje zo wel compleet is.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even lijstje maken misschien?
Wij hebben ook geen paard op de stal maar toch een hooivork
dat geloof ik! Zit net door de agenda te bladeren..... heb daar 's avonds feest... G*dver! En overdag geen auto, want vriendin moet werken (dat hoor ik dan weer net van vriendin die van het werk komt met een rooster voor deze week)quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor auto je hebt schatjepatatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Enkel toffe mensen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef nikky het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk komen de dertigste.
Is niet anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef gateway het volgende:
[..]
dat geloof ik! Zit net door de agenda te bladeren..... heb daar 's avonds feest... G*dver! En overdag geen auto, want vriendin moet werken (dat hoor ik dan weer net van vriendin die van het werk komt met een rooster voor deze week)
Dus bij deze moet ik helaas afhaken (met tegenzin, want dat feestje is nou ook niet waar ik op zit te wachten....)
Hoop dat er helpers genoeg komen, en anders moet ik maar een andere keer komen helpen.... Voel me wel lullig, heletijd zeggen dat ik kom en waarschijnlijk wel kan, en dan toch niet kunnen....
Lopen, fietsen, auto, trein, bus, boot, vliegtuig, mogelijkheden te overquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil wel komen helpen, maar ik weet niet hoe ik in Duitsland kom
Dat weet ik ook nietquote:en of ik moet werken die dag.
en toch een dikke "dislike" voor mezelf! Dit was nou zo'n meet waar ik zin in had! Iemand helpen, wat nuttigs doen, natijd gezellig drankje, evt overnachten, en dan weer naar huisquote:
Ja maar ik woon echt in het westen van het land..en ik heb geen autoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Lopen, fietsen, auto, trein, bus, boot, vliegtuig, mogelijkheden te over![]()
.
[..]
Dat weet ik ook niet.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]Zolang ik er bij in pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
Ik kom trouwens langs jouw woonplaats gefahren als ik die kant op ga. en eerlijk gezegd, wat gezelschap is best prettig op zo'n lange rit. Het enige is dat ik ook nog niet weet of ik ga.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef gateway het volgende:
hmmzz, tijd voor een gezond verstand of een nieuwe agenda..... Ik denk steeds dat het dit wekend al de 30 ste is Dat verandert de zaak een beetje
Er is nog hoop voor mij dat ik wel kan
dat is ook nog een optiequote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik kom trouwens langs jouw woonplaats gefahren als ik die kant op ga. en eerlijk gezegd, wat gezelschap is best prettig op zo'n lange rit. Het enige is dat ik ook nog niet weet of ik ga.
Ik ken Nikky en ze is niet vreemd.. Nouja, een beetje misschien..quote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is ook nog een optieHou het hier in de gaten, en dan horen/lezen we het wel volgende week
(vriendinlief is het er nog niet zo mee eens, helpen bij vreemde dame, met onbekende mensen etc.... Mjah, heb ik een klein beetje toch wel schijt aan
)
Waar woon je? Misschien kun je meerijden en anders kan ik ook naar station bad nieuweschans rijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil wel komen helpen, maar ik weet niet hoe ik in Duitsland kom en of ik moet werken die dag.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef gateway het volgende:
e
[..]
n nu wil je zeggen dat ik niet tof ben?
Je vriendin is natuurlijk van harte welkom. Even tot 'rust' in das Deutsche Reiderland Hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is ook nog een optieHou het hier in de gaten, en dan horen/lezen we het wel volgende week
(vriendinlief is het er nog niet zo mee eens, helpen bij vreemde dame, met onbekende mensen etc.... Mjah, heb ik een klein beetje toch wel schijt aan
)
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef gateway het volgende:
e
[..]
n nu wil je zeggen dat ik niet tof ben?
Ik wil best mijn paard en pony ff langs brengen hoor....quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Scherp, schop is handig. Ik heb van beiden maar 1. Heeft iemand zwaarder gereedschap? Zoals kettingzaag, of iets om wortelen uit de grond tekrijgen. Ik heb hier een bijl
Hooivork is niet nodig. Het is dochterlief nog altijd niet gelukt om een paard in de stal te krijgen
Heggenschaar? Daarvan heb ik maar 1 en die heeft kuren
Als je hem zelf elke dag komt verzorgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wil best mijn paard en pony ff langs brengen hoor....
Dank u welquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef nikky het volgende:
Ik vreemd?
Ik ben gewoon een dertien in dozijn persoontje![]()
Ja, hoor geen probleem, ik kom gewoon straks in je lege tuin wonen....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Als je hem zelf elke dag komt verzorgen
Whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee alwéér 29!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
29 alweerwat vliegt de tijd!
Geweldige leeftijd uit een goed bouwjaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
Als ik had gekund was ik vanuit Enschede gekomen, maar helaas....quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
Gefeliciteerd. Wou dat ik nog zo jong was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
Ik hoorde je dochter nog zeggen dat je 16 werd!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
Goede opvoedingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik hoorde je dochter nog zeggen dat je 16 werd!
Ze gebruikt wel cvboer als paardquote:
schattigste paard ooitquote:
quote:
Schiedam:)quote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kun je meerijden en anders kan ik ook naar station bad nieuweschans rijden.
Jahquote:
Zeker goed bouwjaar. Dubbel gelukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef gateway het volgende:
Alles Gute zum Geburtstag Nikky! goed bouwjaar![]()
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef sigme het volgende:
Oh ja, tenzij er zich nog echt onverwachte obstakels aandienen heb ik de 30ste vrij, dus kan ik langskomen.
Nikky, vanaf hoe laat (vroeg) ben je in staat orders uit te delen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Trouwens, nou maak ik wel een opmerking over een 16 jarige nikkygefeliciteerd natuurlijk!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Trouwens, nou maak ik wel een opmerking over een 16 jarige nikkygefeliciteerd natuurlijk!
Waarom zie ik dit nu pas?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank u wel
ff offtopic...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef nikky het volgende:
Vanavond samen met mijn buurtman/collega even een begin gemaakt met het slopen, spitten, sjorren, trekken, snoeien en uitgraven van wortels.
Heb nu even overal jeuk enzo.
Maar nu ziet het er al anders uit. We hebben een pad gemaakt... mijn god wat klinkt dat erg, naar de andere coniferen. Je kunt ze nu vanuit de tuin en de oprit van de buurman bereiken. Makkelijker met weghalen.
Het wordt fantastisch
Ik moet even hard nadenken over wie we het ook alweer hebben gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff offtopic...
je oud collega... die vriendin van mij.... je krijgt de groetjes!!!
ik gok dat ik haar ook nog wel meekrijg om een dagje te helpen
uwv...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moet even hard nadenken over wie we het ook alweer hebben gehad!
Ben de naam echt kwijt. Ook alweer 6 jaar geleden dat UWVquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uwv...
die je aansprak vanwege je fok!crew t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |