Die dikke 520 is inderdaad van mijn buren. Mijn oprit is aan de andere kant van het huis.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die BMW 5 serie daar rechts, die is van de buren neem ik aan? Anders kun je beter een goedkopere auto nemen, dan heb je veel geld over voor je tuin
Ah ja, Duitsers moeten ook altijd in een Duitse auto rijden hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Die dikke 520 is inderdaad van mijn buren. Mijn oprit is aan de andere kant van het huis..
[ afbeelding ]
Dit is mijn 'racemonster'. Opel Astra Caravan uit 1996
Tot nu toe heeft ze (quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ah ja, Duitsers moeten ook altijd in een Duitse auto rijden hèFinancieel gezien is dit wel een verstandige auto denk ik.
gaat de goede kant op nu ja. 1.63 * jaloers kijkt toch *quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ze () me nog niet in de steek gelaten. Alleen een keer vier nieuwe banden en een nieuwe achterdemper. Dat in ruim een jaar tijd voor zo'n oude auto.... * nikky klopt op stukje hout.
Ik gebruik hem ook bijna alleen maar voor naar het werk. De benzine is gewoon belachelijk duur. Ja ook hierAlhoewel eergisteren: 1.639 de liter. Valt mee.
Benzine is in Duitsland een cent of 10 goedkoper dan in Nederland hoor, je mag blij zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ze () me nog niet in de steek gelaten. Alleen een keer vier nieuwe banden en een nieuwe achterdemper. Dat in ruim een jaar tijd voor zo'n oude auto.... * nikky klopt op stukje hout.
Ik gebruik hem ook bijna alleen maar voor naar het werk. De benzine is gewoon belachelijk duur. Ja ook hierAlhoewel eergisteren: 1.639 de liter. Valt mee.
Kolere. Kun je de hens er niet inzetten?quote:
De heg van de buren staat er naastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef static het volgende:
[..]
Kolere. Kun je de hens er niet inzetten?
Kun je met qtel meerijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef gateway het volgende:
hmmz, beetje kruien en spitten is op zich wel leuk werk, zeker bij een anderAlleen zit ik 200km verderop in DLD.... ook net over de grens
dat zou kunnen, volgens de route van google komt ie bijna bij mij langs! Ik ga ff kijken, in juni aantal dingen staan, oa de kermis in mijn oude woonplaatsquote:
Asfaltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin.
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaatsquote:
1 grote grasmat met fruitbomen langszij.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaats![]()
Vrienden van mij hebben dit.....die fruitbomen vergen ook nogal wat werkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1 grote grasmat met fruitbomen langszij.
Asfalt en bloembakken danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Onderhoudsarme tuin, niet een landingsplaats![]()
of zet er een schaap bij. heb je ook nog shoarma !quote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef gateway het volgende:
veeeeeeeeeeel GrasLekker met zo'n zitmaaier rond
Het is het één of het ander hè. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Maanvis het volgende:
of zet er een schaap bij. heb je ook nog shoarma !
ik kan uit ervaring mededelen dat een grasvlak van ruim 460 vierkante meter ook het nodige werk kost. om de andere week moet de maaier er wel overheen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin. Stenen, gras en wat borders. Ik vind tuinieren echt niet erg, maar het moet niet te gek worden. Dat wil zeggen, als ik er met mijn gewicht aan ga hangen dat er dan niets gebeurt
een schaap is ook leuk voor d'r dochter en dan kan ze die ook scheren en er wollen kriebeltruien van breien. moet ze wel een spinnewiel hebben. maar dat komt allicht goed!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het één of het ander hè. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.
Neem een rammetje en een ooitje en die shoarma komt vanzelfquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is het één of het ander hè. Of een grasmaaier of shoarma. Niet en en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |