Tof! Ik zet je erbij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Ganzz het volgende:
Mocht ik op gekozen datum niets te doen hebben, en iemand rijd langs Utrecht ongeveer, dan jump ik graag in.
rij je langs leiden?quote:
Ik heb een flinke EHBO kofferquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
rij je langs leiden?
(ja hallon ik kan geen lichamelijk werk doen maar wel foto's maken, drankjes ronddelen en pleisters plakken)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Naaaait93 het volgende:
waar in Deutschland? ik woon in Nijmegen, dus ligt van de afstand af!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef nikky het volgende:
(Ow, ik woon net over de grens bij Bad Nieuweschans)
Mooi, dan is dat gedekt. Ik ben ook EHBO-erquote:
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef nikky het volgende:
De OP is updated. Ik heb er een poll in gezet. Ik denk dat het handiger is om te zien hoeveel personen kunnen komen en dan een dag uitkiezen met z'n allen.
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef gateway het volgende:
[..]
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtTot nu toe zou ik volgens mij alle data kunnen....ik wacht af
http://doodle.com/quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gek
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
Kan jij niet ff een blogje maken dat 30 juni klusmeet bij nikky isquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weer
Uhm,quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Komt gelly ook? Dan wil ik wel komen helpen.
Ach ik plaagde maar een beetje.quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik plaagde maar een beetje.
Ik ben dan net weer terug. Moet even kijken of ik dit kan inpassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |