Je kunt altijd nog op mij en mijn kettingzaag/grondboor/houten hamer rekenen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekend
Bart, MevrouwBart, Liesje, ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
Wie kunnen er nu allemaal 30 juni? Ik ben het overzicht kwijt.
quote:
Ik helaas niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
Wie kunnen er nu allemaal 30 juni? Ik ben het overzicht kwijt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef nikky het volgende:
Er komen 30 juni ook een aantal vrienden en vriendinnen mij helpen.
Het wordt echt supergezellig en ik denk dat we het ook in een dag voor elkaar kunnen krijgen
Echt.... ik ben zo blij!! Dat is niet te beschrijven.
Zo gezellig wordt het hier welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Straks wordt het zo gezellig dat ik nog spijt ga krijgen dat ik niet kan
Je probeert het niet eensquote:
quote:
wat is datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Liesje weet ik nier zeker trouwens. Hoor net andere info van C4
Iets met andere dingen. Maar daarvoor moet je bij Liesje zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:23 schreef Stefan het volgende:
Ik vind dat je voor de webcam naakt door t huis moet huppelen op Sexy And I Know iT
Ik heb vandaag her en der wat gepord, omgegooid, roosterwijzigingen aangevraagd, en het lijkt erop dat het toch wel gaat lukken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekend
Op een ander nummer mag eventueel ook.quote:
Oh? 30 juni is veteranendag begreep ik, en ja ik had al eens aangegeven dat ik daarbij zou zijn maar ik dat kan ik prima zelf aangeven en afwegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Liesje weet ik nier zeker trouwens. Hoor net andere info van C4
Je meent het. Ik probeer alleen aan te geven dat ik te snel was met mijn andere post. Ik trok die conclusie te snel aangezien Bart zei dat de auto al vol zat met ons vieren. Maar hey, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh? 30 juni is veteranendag begreep ik, en ja ik had al eens aangegeven dat ik daarbij zou zijn maar ik dat kan ik prima zelf aangeven en afwegen.
Dat was niet voor jou bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je meent het. Ik probeer alleen aan te geven dat ik te snel was met mijn andere post. Ik trok die conclusie te snel aangezien Bart zei dat de auto al vol zat met ons vieren. Maar hey, laat dan maar zitten.
Oi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag her en der wat gepord, omgegooid, roosterwijzigingen aangevraagd, en het lijkt erop dat het toch wel gaat lukken!
Dus schrijf me maar niet helemaal af (en m'n kettingzaag).
Net de reden dat ik moet werken, de TTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
Was het twee weken later geweest, was ik van de partij!
Dit is het weekend van de TT!! Dus dan ben ik in coma.. of nog.. of weer aan het feesten!
Week erop moet ik werken...
Maaruhh, mocht het niet klaar zijn, laat het ff weten, kom ik alsnog een weekendje helpen!
Zo groot is mijn kofferbak niet hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nikky moeten we zelf eigenlijk ook nog iets van tuingerei meenemen? (schop, hooivork ed)
Scherp, schop is handig. Ik heb van beiden maar 1. Heeft iemand zwaarder gereedschap? Zoals kettingzaag, of iets om wortelen uit de grond tekrijgen. Ik heb hier een bijlquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nikky moeten we zelf eigenlijk ook nog iets van tuingerei meenemen? (schop, hooivork ed)
Ik weet niet wat voor auto je hebt schatjepatatje.quote:
Even lijstje maken misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Scherp, schop is handig. Ik heb van beiden maar 1. Heeft iemand zwaarder gereedschap? Zoals kettingzaag, of iets om wortelen uit de grond tekrijgen. Ik heb hier een bijl
Hooivork is niet nodig. Het is dochterlief nog altijd niet gelukt om een paard in de stal te krijgen
Heggenschaar? Daarvan heb ik maar 1 en die heeft kuren
Denk dat het lijstje zo wel compleet is.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even lijstje maken misschien?
Wij hebben ook geen paard op de stal maar toch een hooivork
dat geloof ik! Zit net door de agenda te bladeren..... heb daar 's avonds feest... G*dver! En overdag geen auto, want vriendin moet werken (dat hoor ik dan weer net van vriendin die van het werk komt met een rooster voor deze week)quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor auto je hebt schatjepatatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Enkel toffe mensen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef nikky het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk komen de dertigste.
Is niet anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef gateway het volgende:
[..]
dat geloof ik! Zit net door de agenda te bladeren..... heb daar 's avonds feest... G*dver! En overdag geen auto, want vriendin moet werken (dat hoor ik dan weer net van vriendin die van het werk komt met een rooster voor deze week)
Dus bij deze moet ik helaas afhaken (met tegenzin, want dat feestje is nou ook niet waar ik op zit te wachten....)
Hoop dat er helpers genoeg komen, en anders moet ik maar een andere keer komen helpen.... Voel me wel lullig, heletijd zeggen dat ik kom en waarschijnlijk wel kan, en dan toch niet kunnen....
Lopen, fietsen, auto, trein, bus, boot, vliegtuig, mogelijkheden te overquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil wel komen helpen, maar ik weet niet hoe ik in Duitsland kom
Dat weet ik ook nietquote:en of ik moet werken die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |