Ik heb op de website van de gemeente gekeken en blijkt dat je hier op zaterdag geen tongval kunt wegbrengen. Dus gewoon op de oprit of in en hotel van de tuin. Ik leem wel op een dag de auto van mijn ouders met kleine aanhanger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Coastin het volgende:
Oei, zie net dat 30 juni op een zaterdag is. Dan werk ik altijd 's morgens's Middags kan dus wel. Kan waarschijnlijk ook een degelijke aanhanger meenemen, weet niet of daar behoefte aan is?
Kan nog niks beloven, maar lijkt me wel leuk om te komen helpen. Carpoolen is trouwens wel een goed initiatief, maar voor mij niet zo handig gezien de tijden en evt. een aanhanger.
quote:
Dat Duits is best een raar taaltje, niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb op de website van de gemeente gekeken en blijkt dat je hier op zaterdag geen tongval kunt wegbrengen. Dus gewoon op de oprit of in en hotel van de tuin. Ik leem wel op een dag de auto van mijn ouders met kleine aanhanger.
Dat klopt gewoonquote:
The fail is strong in this one.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Huizenprijzen in Oost groningen zijn al bizar laag, en dan voor de financiele voordelen net over de grens in Duitsland wat dan nog is ±30 / 40 procent onder de Nederlandse huizenprijs is, dan kan je toch makkelijk een hoveniersbedrijf betalen?sommige mensen hebben het echt pas moeilijk, ik heb er gemengde gevoelens bij dit project.
Jij weet niet WAAROM nikky verhuisd is naar Duitsland. Daarnaast kan je best ergens je kanttekeningen bij zetten maar dat vind ik pas echt fair als je ook al eens iets hebt gedaan in FHF.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Huizenprijzen in Oost groningen zijn al bizar laag, en dan voor de financiele voordelen net over de grens in Duitsland wat dan nog is ±30 / 40 procent onder de Nederlandse huizenprijs is, dan kan je toch makkelijk een hoveniersbedrijf betalen?sommige mensen hebben het echt pas moeilijk, ik heb er gemengde gevoelens bij dit project.
Zorg eerst dat je de feiten kent, zonder dat kun je geen mening vormen hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah oke, dan heb ik niks gezegd!excuses!
Jonge, je bent geen idee in wat voor financiële situatie ik zit. Mijn huis zit ver beneden een ton. Het is dus niet zo dat ik een tophypotheek heb....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef Gulmez het volgende:
Het verbaast me echt dat je hier normaal reageert en correct Nederlands weet te typen, dit in tegenstelling tot KLB, daar zie ik het ene stuk verdriet na het andere in de vorm van pure bagger naar voren komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Gulmez het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!
En hartstikke leuk ook dat jullie na afloop enzo gaan BBQ'en!.
Eigenlijk gewoon een dagje uit voor iedereen!
Veel succes alvast!
Ik denk dat hij teveel in KLB komt, daar is het normaal om ongefundeerd je mening te dumpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Jonge, je bent geen idee in wat voor financiële situatie ik zit. Mijn huis zit ver beneden een ton. Het is dus niet zo dat ik een tophypotheek heb....
Dus als je niets zinnigs te melden hebt behalve dat jij denkt dat ik wel een paar duizend euro kan ophoesten voor een hovenier en dat je je bedenkingen bij mijn vraag hebt, mag je wat mij betreft wegblijven.
Ik ben blij dat sommige mensen wél weten hoe de vork in de steel zit en mij niet veroordelen om het feit dat ik hulp vraag.
Precies. Het is gezellig, ik kan de hulp goed gebruiken en een lekkere bbq achteraf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Gulmez het volgende:
Je hebt gelijk!
En leuk ook dat jullie na afloop enzo gaan BBQ'en!.
Daar ken ik hem idd voornamelijk van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat je hier normaal reageert en correct Nederlands weet te typen, dit in tegenstelling tot KLB, daar zie ik het ene stuk verdriet na het andere in de vorm van pure bagger naar voren komen.
[..]
Ik denk dat hij teveel in KLB komt, daar is het normaal om ongefundeerd je mening te dumpen.
Het siert hem dan weer wel dat hij zijn excuses maakt.
Ik ga weer even op mijn stoel zitten. Viel eraf van verbazingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik kan normaal Nederlands praten inderdaad, ik heb net zoals iedereen gewoon op school gezeten!
Alleen praat ik op de ping / facebook en whatssap ook gewoon als ik normaal typ, dus doe ik het ook op fok, maar ja ik kan ook gewoon zoals nu praten ja.
fijne avond en dit is offtopic!
Ik viel ook zowat uit bed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maargoed, offtopic dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga weer even op mijn stoel zitten. Viel eraf van verbazing
Slaap lekker en dank je welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef Gulmez het volgende:
Schooljeugd die mij uitschelden( PAINT )
Dit was het laatste offtopic,![]()
Ik ga slapen, fijne avond en succes met jullie meeting,en nogmaals excuses Nikky!
Als je kunt roppen en scheurenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:43 schreef Muffle het volgende:
Iemand die langs de A15 ~ Tiel komt?
Met mijn 16 jaren jong kan ik wel nuttig zijn toch?
Grondboor en houten hamer heb ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef nikky het volgende:
Ow ja, heeft iemand een grondboor? Moeten een aantal palen de grond in namelijk.
Helaas geen grondboor hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef nikky het volgende:
Ow ja, heeft iemand een grondboor? Moeten een aantal palen de grond in namelijk.
Oeh dat is mooi!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat m'n vader wel een grondboor heeft.
Hij plaatst die palen van de schutting zelf in de grond. Volgens mij gebruikt hij zo'n grondboor om in de grond te komen. Dingen moeten behoorlijk diep omdat die schutting anders niet stevig staat.quote:
Jupzquote:Op zondag 3 juni 2012 15:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij plaatst die palen van de schutting zelf in de grond. Volgens mij gebruikt hij zo'n grondboor om in de grond te komen. Dingen moeten behoorlijk diep omdat die schutting anders niet stevig staat.
Zo'n ding bedoel je toch?
maar volgens mij voorkom je met paalhouders wel dat je palen wegrotten (op de overgang grond-lucht)quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Jupz
De buren gebruiken hier allemaal van die paalhouders. Maar die vind ik a) niet stevig wanneer de volle wind erop staat en b) het is duurder dan wanneer je een paal de grond inzet.
TIPS schutting plaatsenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:12 schreef frederik het volgende:
[..]
maar volgens mij voorkom je met paalhouders wel dat je palen wegrotten (op de overgang grond-lucht)
Edit: via google op "nut paalhouders schutting" kwam ik weer uit bij FOK : TIPS schutting plaatsen staan ook wel wat handige dingen in denk ik
De palen bedoel je?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef komrad het volgende:
van welke houtsoort zijn je staandees, Nikki? Bankirai?
Oke, dan is dat linkje niet goed. Die mensen hebben geïmpregneerd grenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef komrad het volgende:
zit mobiel en het linkje opent mobiel niet lekker. Als je palen in de grond wilt zetten en je bent bang dat ze wegrotten dan is hardhout aan te raden. Bankirai is 1 vd soorten die daar voor gebruikt wordt. Het is niet goedkoop maar jij maakt niet meer mee dat het weggerot is. En wel voorboren als je er iets in wilt schroeven
Euh.... help?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef komrad het volgende:
ik heb tot nu toe altijd hardhout gebruikt, dus ik weet niet hoe duurzaam geimpregneerd grenen is. Zal ook afhangen vd grondwaterstand. Als je een gat graaft is cement/beton prima, met een grondboor weet ik niet of je het cement er goed in krijgt. Wat voor grond heb je? zand, klei, veen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef nikky het volgende:
Wie kunnen er nu allemaal 30 juni? Ik ben het overzicht kwijt.
Erg jammer, had op jou en je kettingzaag gerekendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:27 schreef sigme het volgende:
Oh darn. Ik ga moeten passen voor 30 juni. Als er nog een herkansing komt hou ik me aanbevolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |