Fatih ging van zijn werk naar huis, toen hij bijna thuis kwam, ging hij een weggetje in naar links, waar Fatih zoals elke dag voorang heeft, maarrr.. de schooljeugd dacht er anders over.....
![2aeplq1.png]()
( TS had dus voorrang, want dit is een gelijkwaardig kruispunt).
TS zit in de auto, blauw zijn de fietsers / schooljeugd
Opeens toen ik er langs wou gaan, kreeg TS dit te horen"
![2q2l4cy.png]()
Fatih deed niks verkeerd en deed zijn deur open om te vertellen dat ik gewoon voorrang had, toen ze opeens begonnen te spugen..
Even later op de zelfde weg, reden er meisjes tegen mijn spiegel aan, omdat het meisje niet oplette terwijl ik toeterde en alles, en nog krijgt ze het voor elkaar om tegen mijn spiegel aan te rijden

, ik kon niet meer naar rechts aangezien daar een greppel lag..
![wum62f.png]()
Dit is nou ongeveer zo'n elke dag dat ik dit soort dingen met die scholieren meemaak, ik woon dichtbij een scholierenroute en deze weg moet ik af om naar mijn werk te gaan..
Klacht: Fatih doet niks verkeerd, maar word meerdere malen uitgescholden per week, terwijl hun de onwetende zijn, en de verkeersregels niet snappen.....
Iets terug doen helpt ook niet ,mijn vaders auto is ook al is helemaal van voor naar achter bekrast dus het enigste wat je kan doen is heel langzaam erlangs rijden en hopen dat ze niet alsnog tegen je auto aanslingeren.
gr gr Fatih uit zwolle
Wie herkent deze klacht?