kunnen ze niet alleen, moet altijd vrienden en familie bij zijnquote:
waar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar in zwolle is dat eigenlijk?
Bij Thorbecke en Landstedequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar in zwolle is dat eigenlijk?
Gast.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nou die nederlandse meid zij ook wat hoor <-geen punt
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Die Chinees had je echt helemaal kapot moeten trappen. Wat ziet die er bijdehand uit zeg!
aahahahdoe blauwe dinge moeten rechts van de weg idd staan, haha foutje manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef zarGon het volgende:
Fietsen ze aan de linkerkant van de weg? En 60?
watsdatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Morgen kunnen we een drive-by shooting verwachten?
Precies, ook last van die scholieren bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
Kinderen op de fiets zijn sowieso helemaal gek in de kop, op het laatste moment nog de fiets voor de auto gooien en dat soort taferelen.
Ergste is nog dat als je er een aanrijd dat je nog schuld hebt ook, dus gewoon met 20km/h er langs en de auto helemaal rechts de berm in gooien
Dat is het volgende; je zit in een auto, jij rijdt voorbij degene die je niet echt lief vindt, raampje open en het geweer erop.quote:
quote:
Ja, het valt hier wel weer mee dat het 1 lange weg is, dus je ziet ze ruimschoots aankomen. En de berm is ook vrij breed dus je kan altijd uitwijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Precies, ook last van die scholieren bij jou in de buurt?
ik woon obrechtsstraat holtenbroek je weet toch bij deltion man :p maar dit was heel ergens anders!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TS is Turkse drugsdealer met zijn Audi
Nee Fa2 TS. Ik had ze effe van de sokken gereden.
En is dat niet dat kruispunt bij het Carillon. en Kwikfit ?
Echt he, zo precies hoe je het beschrijft!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:48 schreef Radobe het volgende:
Gewoon gassen de volgende keer, mischien wordt dan de schooljeugd wat uitgedund en kan ik ook weer normaal fietsen zonder giebelkutjes voor me. Die kutjes moeten natuurlijk altijd met zijn 3en naast elkaar slingeren, liefst elkaar vasthouden aan het stuur en maar gillen en giebelen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:48 schreef Catch22- het volgende:
hier is ts bij de boxing
http://www.azergym.nl/web/vechters-fatih.html
Oooowww ja is ook zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik woon obrechtsstraat holtenbroek je weet toch bij deltion man :p maar dit was heel ergens anders!
Ha! mijn apotheek dacht dat ik daar woonde maar nee!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik woon obrechtsstraat holtenbroek je weet toch bij deltion man :p maar dit was heel ergens anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |