Mooi, dan is dat gedekt. Ik ben ook EHBO-erquote:
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef nikky het volgende:
De OP is updated. Ik heb er een poll in gezet. Ik denk dat het handiger is om te zien hoeveel personen kunnen komen en dan een dag uitkiezen met z'n allen.
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef gateway het volgende:
[..]
wat staan die data raar door elkaar! Ik stem niet, ik kijk wel wat het wordtTot nu toe zou ik volgens mij alle data kunnen....ik wacht af
http://doodle.com/quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had de data in de goede volgorde, toen ik hem hier plaatste stond het ineens andersom... Vond het ook al zo gek
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
Kan jij niet ff een blogje maken dat 30 juni klusmeet bij nikky isquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan is Awakenings Festival. Ik kan dan niet. Het wordt die dag overigens fantastisch weer
Uhm,quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Komt gelly ook? Dan wil ik wel komen helpen.
Ach ik plaagde maar een beetje.quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik plaagde maar een beetje.
Ik ben dan net weer terug. Moet even kijken of ik dit kan inpassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef nikky het volgende:
Oke oke, er is 1 persoon met een datum geweest
Dan wordt het 30 juni mits ook het fatsoenlijk weer is. Hoe lief, tof en geweldig ik jullie vind, werken in de regen begin ik niet aan.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb niets meer gehoord van Weissman sinds ik via de dm een ajax grapje maakte dus ik weet niet of het nog door gaat....
Als je ff terugleest zie je dat ik een bepaalde periode heb aangegeven waarin ik wel kan. Tot nu vallen de geplande data daar buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het staat dus nog steeds?
Ok naast de nog te prikken datum?
Daar hoef ik niet voor terug te lezen. Ik weet t en daar had ik nikky ook op aangesproken (via dm). Ze zou ons op de hoogte houden van de vorderingen en mocht t nodig zijn houd ze 2 meets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je ff terugleest zie je dat ik een bepaalde periode heb aangegeven waarin ik wel kan. Tot nu vallen de geplande data daar buiten.
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor terug te lezen. Ik weet t en daar had ik nikky ook op aangesproken (via dm). Ze zou ons op de hoogte houden van de vorderingen en mocht t nodig zijn houd ze 2 meets.
Leek mij ook maar jij zat qua data wel erg veel in Juli en augustus en de eerste data staan begin juni.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?
Anders kunnen we achteraf nog een mini meet houden
Een "de-tuin-is-gereed-meet"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerdere meets lijken me toch ook logisch als er zoveel werk te doen is ?
Anders kunnen we achteraf nog een mini meet houden
Carpoolen een optie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Coastin het volgende:
Misschien wil ik ook wel helpen. Het is op zich maar een uurtje rijden vanuit Friesland omdat ik dichtbij de A7 zit. Ik hou de optie nog even open
Die kunnen we dan wekelijks houden zodra de tuin gereed is.quote:
Ik zit al vol hoor.quote:
Er waren meerdere die vanuit Friesland komen, schnupfelpupfen.quote:
Jij en Liesje en MevrouwBart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er waren meerdere die vanuit Friesland komen, schnupfelpupfen.
Wie kruipen er allemaal dan bij jou in?
Kan je dat wel aan, met 3 van die olijke damesch in de auto?quote:
Tof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Coastin het volgende:
Misschien wil ik ook wel helpen. Het is op zich maar een uurtje rijden vanuit Friesland omdat ik dichtbij de A7 zit. Ik hou de optie nog even open
Ik zet gewoon de muziek hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan, met 3 van die olijke damesch in de auto?
quote:
Jij kunt op tegen drie vrouwen?quote:
Liesje was nog niet 100% zeker hoorquote:
Hangt ervan af wat ze met elkaar doenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |