Neem dan een geit, dan kan je nog melk drinken en kaas makenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een schaap is ook leuk voor d'r dochter en dan kan ze die ook scheren en er wollen kriebeltruien van breien. moet ze wel een spinnewiel hebben. maar dat komt allicht goed!
Wie slacht hem vervolgens?quote:
Dat doe ik wel.quote:
Je weet, jullie zijn van harte welkom!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Nik, we komen zeker deze zomer nog naar de BRD maar weet niet tijdens een klusmeet, ik ben meer van op de bonnefooi
Ik geloof naar je ouders vanuit hier een drie kwartier.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Natalie het volgende:
* Natalie heeft groene vingers en geeft niets om vieze nagels
Wil je graag komen helpen, en zou evt bij m'n ouders in Drenthe kunnen overnachten, dus dat is het probleem ook niet. Hoe ver is het rijden, zeg vanaf je huis naar Drenthe?
(of kan ik met iemand meerijden?)
Nee, dat kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof naar je ouders vanuit hier een drie kwartier.
Zou leuk zijn, we hebben elkaar al jaren niet meer gezien.
Oiquote:
Is wel te sprake gekomen... FOK! wereldwijdquote:
1 ding kan ik je nu vast vertellen: gras en borders zijn beiden niet onderhoudsarm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
Mijn uiteindelijke doel is een onderhoudsarme tuin. Stenen, gras en wat borders. Ik vind tuinieren echt niet erg, maar het moet niet te gek worden. Dat wil zeggen, als ik er met mijn gewicht aan ga hangen dat er dan niets gebeurt
Bij mijn vorige woning had ik ook borders en een voortuin. Door de juiste planten te planten en veel bodembedekkers, zorg je voor weinig onkruidgroei = onderhoudsarm. (Of een zooi van die cacaodoppen erin)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
1 ding kan ik je nu vast vertellen: gras en borders zijn beiden niet onderhoudsarm..
Ik rij ongeveer vanaf Assen, dus als het toevallig een dag is dat ik kan zou meerijden een optie zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Natalie het volgende:
* Natalie heeft groene vingers en geeft niets om vieze nagels
Wil je graag komen helpen, en zou evt bij m'n ouders in Drenthe kunnen overnachten, dus dat is het probleem ook niet. Hoe ver is het rijden, zeg vanaf je huis naar Drenthe?
(of kan ik met iemand meerijden?)
Dat zou super zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 07:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik rij ongeveer vanaf Assen, dus als het toevallig een dag is dat ik kan zou meerijden een optie zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand die er vanuit Zuid Holland langs gaat? Ik zit in de bijstand (heb dus niet veel geld) , geen auto en met mn scooter is t wel iets te ver.Maar zou best een dagje willen helpen.
Weislekkeremanquote:Op maandag 21 mei 2012 16:54 schreef Weissman het volgende:
Nikky![]()
![]()
![]()
Ik kan tussen 28/7- 22/8. Hoor het wel wat de planning wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |