abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111602642
Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:

Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
pi_111602832
Vraag bij de baker om het oude brood ! Dat deed ik vroeger wel eens en dat deden ze meestal wel.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_111602865
Familie.
pi_111602894
Dumpster diving!
pi_111602896
Ow ja en ga werken.
pi_111602907
Supermarkten geven ook oud brood weg.
pi_111603009
ooow wat zielig voor je :( je moet idd naar de baker om oud brood vragen en in de jumbo krijg je dingen gratis mee als je de dag dat de datum verloopt het koopt<maar dat geld niet in alle jumboos :o
pi_111603028
;(
pi_111603274
Vraag aan vrienden of ze iets kunnen missen of dat jullie bij hen kunnen komen eten?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111603305
In Tilburg moet je bij pater poels wezen

http://www.henri.nl/content/3-3-332/Pater-Poels.htm
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:31:17 #11
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_111603368
Ik vind het zo erg dat iemand hier tips moet vragen om eten op tafel te kunnen krijgen terwijl een Roma rel-familie over een periode van een half jaar ¤29.000,- aan belastinggeld krijgt om telkens een andere locatie te kunnen trashen.

Ik zou Gilbert Isabella eens aanschrijven Paniekje.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:31:17 #12
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_111603369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Dumpster diving!
Dit.
Linkje: http://www.groene.nl/commentaar/2011-04-04/eten-uit-de-prullenbak
Sorry voor mijn achterdocht, maar jullie hebben wel geld voor internet :?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_111603412
Werken.
pi_111603454
Trouwens, 25 euro zit toch ver onder bestaansniveau voor 2 personen ? En anders voorschot vragen aan het loket van de bewindvoerder ?
pi_111603646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Paniekje het volgende:
Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag..
Daar aankloppen. "Jullie fout, los het maar op."
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111603750
bied aan boodschappen te doen voor oude vrouwtjes in je buurt, en vraag of je dan een brood mag.
pi_111603751
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Wickedangel het volgende:

Ik zou in eerste instantie ook mijn prioriteiten anders stellen.

Neemt niet weg dat, als dit alles waar is, dat het erg kut is.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_111603754
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dit.
Linkje: http://www.groene.nl/commentaar/2011-04-04/eten-uit-de-prullenbak
Nee, maar ze hebben natuurlijk wel een iPhone 4s.
pi_111603800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef okiokinl het volgende:
bied aan boodschappen te doen voor oude vrouwtjes in je buurt, en vraag of je dan een brood mag.
Of bied aan om dat te doen en ga dan naar een supermarkt die een 1+1 gratis actie heeft. :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_111604016
Centrale keukens van bejaarden oorden langs voor eventuele restjes ?
pi_111604122
Ga zelf groente verbouwen in je tuin! Ga eetbare vissen vangen! (snoek snoekbaars paling forel)
is wel geen snelle hulp maar werkt wel op de langere termijn.
pi_111604159
Supermarkten kruizen voor de 'proefjes' en koffie.
pi_111604247
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik vind het zo erg dat iemand hier tips moet vragen om eten op tafel te kunnen krijgen terwijl een Roma rel-familie over een periode van een half jaar ¤29.000,- aan belastinggeld krijgt om telkens een andere locatie te kunnen trashen.

Ik zou Gilbert Isabella eens aanschrijven Paniekje.
Wie is dat dan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef ikhebgelijk het volgende:
In Tilburg moet je bij pater poels wezen

http://www.henri.nl/content/3-3-332/Pater-Poels.htm
Kun je daar ook eten dan? Is dat niet alleen als je daar in de opvang bent?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daar aankloppen. "Jullie fout, los het maar op."
Al gedaan.. Ze kunnen niets anders doen als vrijdag leefgeld uitkeren...

En om maar even op de anderen te reageren, ik ben uit huis gegooid door familie die mij mishandelde dus daar hoef ik echt niet voor eten aan te kloppen..
Werken, ja ging dat maar.. Ik heb het zolang geprobeerd en wordt door ggz zelfs afgeraden ivm de geestelijke situatie nu
Wel geld voor internet: dat is een abonnementje van 37 euro tv radio bellen internet all inclusive.. En om persoonlijke redenen voor ons is het gebruik van internet op het moment erg belangrijk.
pi_111604388
Ga maar eens lang bij pater poels nee heb je ja kun je krijgen.
pi_111604392
quote:
En om persoonlijke redenen voor ons is het gebruik van internet op het moment erg belangrijk.
Belangrijker dan eten? Hmmm?

Phoe... Geen vrienden die een brood voor je kunnen kopen? Buren?
pi_111604442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Belangrijker dan eten? Hmmm?

Phoe... Geen vrienden die een brood voor je kunnen kopen? Buren?
Is vrij normaal ivm sollicitaties etc
pi_111604491
Ik ga ervan uit dat je oprecht bent en dat je daadwerkelijk in de problemen zit.
En wat je ook gedaan hebt waardoor je nu in de schuldsanering zit, dat doet er op dit punt even niet toe.

Dus opmerkingen van bijdehandjes, daarmee ben je niet geholpen en ik vind dat hongerlijden gewoonweg niet mag, punt.

Er is een voedselbank in Tilburg, maar zowiezo zou ik je zaakbegeleider, je huisarts, je GGZ-contactpersoon of wie er dan ook bij jullie zaak betrokken is, onmiddelijk laten opdraven, want dit is schadelijk voor je gezondheid en dat mag gewoon niet.

Ik wens je veel succes en leg je situatie echt oprecht uit aan al diegenen die jullie begeleiden, want
zo hoort schuldsanering niet te gaan, je moet ten alle tijden geld hebben om voedsel te kopen!

Verder zou ik vooral veel goedkope en voedzame, lang houdbare producten met grote regelmatig inkopen, zodat een herhaling van dit drama niet meer voorkomt.

Rijst en pasta, zoals je zelf al noemde, zijn prima en zorgen voor de benodigde koolhydraten.
Sla deze dan ook in wat ruimere hoeveelheden op de komende tijd!

Maar een vriezer met bijvoorbeeld brood voor een aantal weken, is ook een suggestie.
Het is dan wel geen vers-van-de-bakker brood, maar voor 0,69 koop je een heel wit of bruin brood bij de Aldi, koop er 10 van en vries ze in! Goedkoop en gezond broodbeleg is kaas, eieren, sandwichspread, leverworst...ik noem maar een paar zaken. Zelfs brood en pindakaas is voor een aantal keren per maand een redelijk alternatief voor een gemiddelde maaltijd.
Koop ook soepzakjes, vooral instant kippesoep 1 kops soepjes zijn erg goed en helpen je als je je beroerd en hongerig voelt. Ze kosten erg weinig en zijn best goed te drinken.
Dus budgetwinkels als Aldi of Lidl, of inderdaad, folderaanbiedingen bij de grotere supermarktketens, daar kun je soms goed van profiteren, maar zorg dat je je niet laat misleiden, want ze zijn slim gemaakt, deze foldertjes. Er staat 1 euro, maar in het rek zie je bijv. 3 producten en je moet erg goed kijken op welk product die 1 euro aanbieding van toepassing is. (recent voorbeeld: C1000, 1 euro, pot Hero aardbeienjam. Helaas stonden er 12 potten,maar slecht 1 van de 12 gold als de 1 euro aanbieding! Het zijn echt lokkertjes, want de gemiddelde klant gaat met meer naar huis dan die specifieke 1 euro producten.

Zorg ook dat de kwestie echt voor de langere termijn ook opgelost is, want de stress die jij en je partner oplopen, is wellicht nog veel schadelijker.

Succes met alles!
WB.
pi_111604541
En als reserve voedsel straks peperkoek/ontbijtkoek kopen, dat heeft goede vulling en energie en kost bijna niets.
pi_111604588
Als ik een tientje overmaak naar je,kan je dan eten kopen of lukt dat ook al niet meer (te ver rood)?
Indien je het kan gebruiken om eten van te kopen mag je mij je rekeningnummer pm-en, maak ik het direct over.
pi_111604618
Ik geloof er weinig van dat de schuldsanering 25 euro geeft per week voor 2 personen om van rond te komen. Volgens mij houd je die 25 euro over nadat je bier, peuken en krasloten hebt gekocht. Hoe dan ook, je kunt altijd nog aankloppen bij de voedselbank.
One man's trash, another man's treasure.
pi_111604649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik een tientje overmaak naar je,kan je dan eten kopen of lukt dat ook al niet meer (te ver rood)?
Ze beschikt niet zelf over de rekening
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 22:46:11 #32
43556 miss_dynastie
pi_111604656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Paniekje het volgende:
Werken, ja ging dat maar.. Ik heb het zolang geprobeerd en wordt door ggz zelfs afgeraden ivm de geestelijke situatie nu
En waarom kan je man dan niet werken? Ik zou wel geneigd zijn om te denken: 'honger breekt wetten' en zou me bij de supermarkt hebben gemeld met de vraag of ik in ruil voor een uurtje vakkenvullen een zak aardappelen en brood zou mogen meenemen....
pi_111604736
quote:
Indien je het kan gebruiken om eten van te kopen mag je mij je rekeningnummer pm-en, maak ik het direct over.
Respect ! ^O^
pi_111604806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef ikhebgelijk het volgende:

[..]

Is vrij normaal ivm sollicitaties etc
Bibliotheek, wireless van de buren? eten lijkt me toch wel érg handig.

Zie wel goede tips in dit topic voorbij komen, tijd om in actie te komen TS. Morgen eerst maar wat eten regelen (zie bovenstaande) en dan gelijk door naar het uitzendburo voor een schoonmaak baantje oid.
pi_111604822
Er zijn toch ook kerkelijke organisaties die op sommige dagen koken voor zwervers etc? Misschien moet TS het eens in die hoek zoeken.
One man's trash, another man's treasure.
pi_111604945
Kan je iets naar het pandjehuis brengen? Is geen goede oplossing maar op nou nog woensdag+donderdag niks te eten kan ook niet natuurlijk.
pi_111605003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Bibliotheek, wireless van de buren? eten lijkt me toch wel érg handig.

Zie wel goede tips in dit topic voorbij komen, tijd om in actie te komen TS. Morgen eerst maar wat eten regelen (zie bovenstaande) en dan gelijk door naar het uitzendburo voor een schoonmaak baantje oid.
Heb je ooit wel eens mensen met dergelijke problematiek meegemaakt ? Werken is niet altijd de oplossing ! Zeker niet met zulke achtergronden.
pi_111605149
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Arkai het volgende:
Ik geloof er weinig van dat de schuldsanering 25 euro geeft per week voor 2 personen om van rond te komen. Volgens mij houd je die 25 euro over nadat je bier, peuken en krasloten hebt gekocht. Hoe dan ook, je kunt altijd nog aankloppen bij de voedselbank.
Meer blijft er op dit moment gewoon niet over. Dan daarbij komt dat mijn man WEL WERKT maar we met torenhoge vaste lasten zitten qua huur, warm water (150euro permaand aan ALLEEN WARM WATER)
We beschikken zelf wel over de leefgeldrekening, maar die kan niet rood (mag niet vd schuldsanering) dus die roodstand is ook geen optie..
pi_111605220
En vrienden? Kunnen die je niet uit de brand helpen?

Edit: 150 euro aan warm water? :?
Douchen jullie zo lang of wat?
pi_111605228
150 euro warm water :') lul niet.
pi_111605270
Warm water? Bij mij komt t koud het huis binnen en moet ik (de ketel eigenlijk) het zelf warm maken.
Scheren is voor schapen!
pi_111605322
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Warm water? Bij mij komt t koud het huis binnen en moet ik (de ketel eigenlijk) het zelf warm maken.
Onze flat heeft geen ketel / geiser of iets dergelijks.. We moeten dus betalen voor elke liter warm water die we uit de kraan krijgen en daarvan is het voorschot 150 euro per maand
pi_111605402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Onze flat heeft geen ketel / geiser of iets dergelijks.. We moeten dus betalen voor elke liter warm water die we uit de kraan krijgen en daarvan is het voorschot 150 euro per maand
Dan moet je verhuizen meid. Ondertussen even je mobiel verkopen en een cheape 2e hands gebruiken.
pi_111605493
Ik zie via Google bedragen per maand tussen 20 en 70 euro voor stadsverwarming.
Maar ik kan het mis hebben.

Anyway: en vrienden dan? (3e keer)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:01:42 #45
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_111605627
Voor 25 euro is veel rijst te kopen, dus ga gewoon rijst kopen volgende week en water kost ook niks.
pi_111605660
Droevig dit ;( ik zou t ook niet weten.
pi_111605676
Roken jullie ?
pi_111605695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Voor 25 euro is veel rijst te kopen, dus ga gewoon rijst kopen volgende week en water kost ook niks.
Volgende week is niet nu he...
pi_111605788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgende week is niet nu he...
Er is al een aanbod gedaan door iemand, dus het probleem is misschien al opgelost ?
pi_111605861
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Er is al een aanbod gedaan door iemand, dus het probleem is misschien al opgelost ?
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.
pi_111605875
Als iedereen hier nou 2 euro overmaakt dan kan TS een hele kast vol rijst kopen
pi_111605898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

het is toch een fout van zo'n instantie geweest?
dat gebeurd niet iedere week
pi_111605922
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef gogosweden het volgende:
Als iedereen hier nou 2 euro overmaakt dan kan TS een hele kast vol rijst kopen
Eigen schuld dikke bult hoor
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_111605949
Als je in Nijmegen woonde had ik je een pak rijst gekocht ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_111605969
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

-laatmaar, prive info-
pi_111605974
Nou als TS effe PMt... ik werk zelf in tilburg en heb wellicht ook nog wel een oplossing.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_111606040
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

-laatmaar, prive info-
Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen ja
pi_111606045
quote:
Same hier. Ik kan makkelijk een tientje (of meer) missen. Laat maar weten Paniekje.
pi_111606047
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Chinless het volgende:
Nou als TS effe PMt... ik werk zelf in tilburg en heb wellicht ook nog wel een oplossing.
^O^
pi_111606061
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar dat was ter overbrugging. Het beste is daarna de tips uit het topic ter harte nemen en zorgen dat het niet weer kan gebeuren.

Maar je hebt gewoon gelijk hoor, ik vond het alleen wel een mooi gebaar van diegene.
pi_111606065
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen ja
:)
pi_111606104
quote:

[..]

:') Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
Anyway, ik heb 10 euro overgemaakt. Dan is de grootste nood weg.
pi_111606119
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Paniekje het volgende:
Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld
Eigen schuld of niet, het is gewoon niet leuk/tof/whatever dat ze tot volgende week moet rondkomen met niets.
pi_111606133
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:)
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
pi_111606161
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
Prima, leuk en aardig doet er echter nu niet toe :{w
pi_111606170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

:') Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
Tja, ik heb een ja en nee gevoel erbij
pi_111606175
Opgelost dus ! SUPER.
pi_111606185
quote:

[..]

Top!
pi_111606194
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

ja ok dat klopt wel.

Ik vind 25 euro per week wel weinig voor eten voor 2 personen hoor, ik moet het in mijn eentje doen met 20 euro omdat ik een student ben, maar dat vind ik al niet echt een vetpot
pi_111606200
quote:
Gotta love FOK! :Y ^O^
pi_111606229
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja ok dat klopt wel.

Ik vind 25 euro per week wel weinig voor eten voor 2 personen hoor, ik moet het in mijn eentje doen met 20 euro omdat ik een student ben, maar dat vind ik al niet echt een vetpot
Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werken
pi_111606272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werken
klopt.

Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal, maargoed wie ben ik
pi_111606316
TS moet gewoon een structurele oplossing vinden. Leven op giften is niet zoals het hoort
pi_111606347
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef gogosweden het volgende:

[..]

klopt.

Iemand die niet in het zielige verhaal stinkt.
pi_111606351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Roken jullie ?
Nee we roken niet gelukkig, anders was het helemaal niet te doen

Even over die stadsverwarming nog, we betalen idd 15 euro aan gas voor de verwarming. Maar al het warm water in huis komt van VWV nederland, omdat er nergens in dit flat-complex een hr ketel, geiser of boiler aanwezig is.. Hiervoor betaald elke bewoner van de flat 150 euro (per appartement natuurlijk).
pi_111606601
volgens wikipedia is de armoedegrens 302 euro per week voor een echtpaar. Hier moet alles van betaald worden, dus ook huur etc etc

Beetje raar verhaaltje, vind ik...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armoedegrens#Nederland
pi_111606686
Ik wil graag even een speciaal bedankje plaatsen voor Bucketlist, ik kan niet onder woorden brengen hoe blij we met je gift zijn, we kunnen daar nog wel langer dan tot vrijdag van eten verwacht ik..

Alle tips voor budgeteten blijven welkom want tot de uitkering gestort is blijft het op 25 euro en das nog zeker 5 weken zo.

Verder wil ik ook de andere mensen die aangeboden hebben te helpen bedanken, gelukkig is het inmiddelsverholpen .. Ik vind het heel erg dat ik hier ja op heb moeten zeggen.. Schaam me er zelfs voor..
We gaan morgen nog maar eens langs schuldhulpverlening want dit kan natuurlijk niet... is nog nooit eerder gebeurd maar mag ook niet weer gebeuren!
pi_111606687
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef gogosweden het volgende:
volgens wikipedia is de armoedegrens 302 euro per week voor een echtpaar. Hier moet alles van betaald worden, dus ook huur etc etc

Beetje raar verhaaltje, vind ik...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armoedegrens#Nederland
Leuk die regeltjes, maarre, heb jij wel eens door rood gelopen? Wel eens te hard gereden?
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:21:10 #79
43556 miss_dynastie
pi_111606709
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Meer blijft er op dit moment gewoon niet over. Dan daarbij komt dat mijn man WEL WERKT maar we met torenhoge vaste lasten zitten qua huur, warm water (150euro permaand aan ALLEEN WARM WATER)
We beschikken zelf wel over de leefgeldrekening, maar die kan niet rood (mag niet vd schuldsanering) dus die roodstand is ook geen optie..
Geen collega die een brood wil doneren?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:21:22 #80
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_111606720
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef gogosweden het volgende:

[..]

klopt.

Ik ook.

Ik ga ook een account aanmaken en dan een zielig verhaaltje op FOK! typen :D Gratis cashies jonguh
pi_111606852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ook.

Ik ga ook een account aanmaken en dan een zielig verhaaltje op FOK! typen :D Gratis cashies jonguh
Als je die moeite wilt doen voor 10 euro, dan lijkt het me dat je het wel echt nodig hebt.
pi_111606965
Nouja. Ik heb het rekeningnummer+naam gegoogled en daar kwam niks naar voren. Bovendien vroeg ze niet zelf om geld, dus het is volgens mij geen oplichter. Is het wel een bullshit verhaal dan is het jammer voor mij.

Ongeacht wat de reden is van de geldproblemen, de nood is blijkbaar nu hoog. Natuurlijk moet er wel een structurele oplossing komen, maar dat kost hoe dan ook tijd.
pi_111607045
Het komt niet eens door verkeersovertredingen etc.. De grootste schuld die er is is bij de zorgverzekering, vanaf het moment dat ik uit huis ben getrapt heb ik deze niet kunnen betalen tot het moment dat we in dit huis kwamen.. hier staat zeker nog zo'n 3500 open en de bank,, Ik ben zonder kleding etcetera eruit gegooid.. Kon gelukkig bij iemand terecht maar daar had ik mijn spullen niet mee terug, kon toen bij de rabobank rood staan omdat ik nog werkte maar dat werk ben ik al gauw kwijtgeraakt door alle ellende..
Was het maar zo dat ik echt alleen mezelf de schuld kon geven.. Ik heb er keihard voor gewerkt te hebben wat ik nu heb,.. een flat met een inrichting, al is het niet allemaal super.. ik heb weer een klein kledingkastje dus kan mezelf omkleden als dat nodig is.. Toen op een gegeven moment bij ggz terecht gekomen via werk.. Ze zagen me er onderdoor gaan en via daar weer de wajong in gegaan... alleen daar moet ik dus nog 5 weken op wachten
pi_111607115
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

^O^
Ja nja ik wou 50 euro geven, maar dan wel persoonlijk zodat ik weet waar t terecht komt. Maar inmiddels zijn er meerdere fokkers mij digitaal voor geweest.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:29:53 #85
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Bucketlist het volgende:
Nouja. Ik heb het rekeningnummer+naam gegoogled en daar kwam niks naar voren. Bovendien vroeg ze niet zelf om geld, dus het is volgens mij geen oplichter. Is het wel een bullshit verhaal dan is het jammer voor mij.

Ongeacht wat de reden is van de geldproblemen, de nood is blijkbaar nu hoog. Natuurlijk moet er wel een structurele oplossing komen, maar dat kost hoe dan ook tijd.
Super van je. Je hebt ook gelijk over de hele lijn. Ongeacht hoe het zover gekomen is, je laat een mens niet met honger zitten. Dikke kus van Marietje :* O+
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:33:42 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607392
Bij de lidl doen ze in mijn woonplaats het oude brood gratis weggeven :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111607469
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef Chinless het volgende:
Ja nja ik wou 50 euro geven, maar dan wel persoonlijk zodat ik weet waar t terecht komt. Maar inmiddels zijn er meerdere fokkers mij digitaal voor geweest.
Kom maar langs en geef mij die 50 euro maar. Krijg je een biertje. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:35:27 #88
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Maanvis het volgende:
Bij de lidl doen ze in mijn woonplaats het oude brood gratis weggeven :).
Hoe oud is dat dan? (uit nieuwsgierigheid...)

Want oud brood is geroosterd ook gewoon lekker. Is een optie voor onze TS.
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:35:50 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607508
ohja, je woont in een flat dus je hebt ook buren. bel dan bij je buren aan voor wat eten :). dan kun jij iets terugdoen als jullie weer wel geld hebben! ik zou iig bij iedeereen uit de straat wel eten geven als ze aan de deur komen hoor!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:36:31 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607543
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hoe oud is dat dan? (uit nieuwsgierigheid...)
Geen idee, maar het brood van de lidl is echt bionisch brood, dat bederft niet zo snel (zit boordevol conservermiddelen).

quote:
Want oud brood is geroosterd ook gewoon lekker. Is een optie voor onze TS.
Absoluut!
Een gedicht over Maanvis
pi_111607552
Ik begrijp jullie reacties ook wel weetje.. Misschien zou ik zelf ook wel zo denken..Vast wel... Maar als je inmiddels in staat te gaan bedelen om eten bij daklozenopvang.. Ik ben het simpel en goedkoop eten inmiddels gewend.. Schroom mij niet meer om alles euroshopper oid te kopen, eet al heel lang geen fruit meer... het goedkoopste is eigenlijk afbakbroodjes van 32 cent, of een zak friet van 75 cent daar kunnen we zelfs meerdere dagen van eten.. maar gezond is het natuurlijk niet..
ik ga via schuld sanering eens polsen of zij ons kunnen verwijzen naar de voedselbank!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:37:52 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607597
ik kan me niet voorstellen dat je van 25 euro per week rond moet komen.
en sowieso moet er iets grof mis gegaan zijn daaro.
ga je daar achteraan?
bellen bellen bellen bellen.
want dit kan niet.
waar woont TS? in Tilburg?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:38:39 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Paniekje het volgende:
Ik begrijp jullie reacties ook wel weetje.. Misschien zou ik zelf ook wel zo denken..Vast wel... Maar als je inmiddels in staat te gaan bedelen om eten bij daklozenopvang.. Ik ben het simpel en goedkoop eten inmiddels gewend.. Schroom mij niet meer om alles euroshopper oid te kopen, eet al heel lang geen fruit meer... het goedkoopste is eigenlijk afbakbroodjes van 32 cent, of een zak friet van 75 cent daar kunnen we zelfs meerdere dagen van eten.. maar gezond is het natuurlijk niet..
ik ga via schuld sanering eens polsen of zij ons kunnen verwijzen naar de voedselbank!
Je hoeft niet naar de schuldsanering voor een verwijzing;
Via deze site kun je je aanmelden bij de voedselbank in tilburg (een formuliertje downloaden):
http://www.voedselbanktilburg.nl/index.php?p=27
Zorg dat je je paperassen op orde hebt dus bankafschriften ook!
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:39:27 #94
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Geen idee, maar het brood van de lidl is echt bionisch brood, dat bederft niet zo snel (zit boordevol conservermiddelen).

[..]

Absoluut!
Ah zo, dan is oud brood idd goed te doen. Ik vroeg het maar omdat ze hier bij de bakker ook oud brood aanbieden, maar dat is echt voor de beestjes buiten... Echt té oud om als mens nog iets van te maken.
Are you fokking to me?
pi_111607671
* drukke McDonalds/Burger King inlopen en kijken of mensen wat hebben over gelaten op de tafeltjes
* naar de markt gaan rond sluitingstijd en proberen te onderhandelen
* siroop drinken, relatief goedkoop als je er veel water bij doet en zo krijg je tenminste wat suiker binnen (dan voel je je beter)
* elke dag alle supermarkten langs voor gratis proefjes
* achter de supermarkt kijken bij de vuilnisbakken
* naar een groothandel, niet-bederfelijk eten halen voor een hele maand
* in nette kleren naar open dagen van scholen/hogescholen enzo, daar staan soms wat hapjes

Hoe dan ook, succes! Leef met je mee.
Raak en plezierig.
pi_111607774
Loop alle reclamefolders langs en kijk of er aanbiedingen/coupons in zitten die je kan gebruiken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:42:32 #97
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef AnnaTralala het volgende:
* drukke McDonalds/Burger King inlopen en kijken of mensen wat hebben over gelaten op de tafeltjes
* naar de markt gaan rond sluitingstijd en proberen te onderhandelen
* siroop drinken, relatief goedkoop als je er veel water bij doet en zo krijg je tenminste wat suiker binnen (dan voel je je beter)
* elke dag alle supermarkten langs voor gratis proefjes
* achter de supermarkt kijken bij de vuilnisbakken
* naar een groothandel, niet-bederfelijk eten halen voor een hele maand
* in nette kleren naar open dagen van scholen/hogescholen enzo, daar staan soms wat hapjes

Hoe dan ook, succes! Leef met je mee.
Klopt, bij ons op de markt verkopen ze het fruit en groenten ook aan bodemprijzen als je rond sluitingstijd gaat. Hoef je zelfs niet voor te onderhandelen. Is dikwijls wel erg rijp dan, maar kan je soep van maken en invriezen... TS! Soep is ook voedzaam en vullend.
Are you fokking to me?
pi_111607824
@ Mirjam, We zijn er al naartoe geweest, ligt allemaal aan een vertraging van HUn kant.. En moet van Rabo naar ING overgemaakt worden dus duurt zoiezo al 3 dagen..
We dachten dat dit een oplossing was voor de grote stress die we kregen van de schulden zelf op proberen te lossen... Maar toen ik dit hoorde zakte de moed mij echt even in de schoenen..
Zo zie je maar, schuldsanering is ook niet alles
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:44:15 #99
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Paniekje het volgende:
@ Mirjam, We zijn er al naartoe geweest, ligt allemaal aan een vertraging van HUn kant.. En moet van Rabo naar ING overgemaakt worden dus duurt zoiezo al 3 dagen..
We dachten dat dit een oplossing was voor de grote stress die we kregen van de schulden zelf op proberen te lossen... Maar toen ik dit hoorde zakte de moed mij echt even in de schoenen..
kijken of je een klacht in kunt dienen.
het kán gewoonweg niet dat mensen in de sanering zitten en dan gewoon dagen niet kunnen eten wegens geen geld.
desnoods zoek je een mondige kennis die het verhaal duidelijk kan vertellen.
pi_111607929
Ik ga morgen meteen bellen met die voedselbank! Alle paperassen staan namelijk bij schuldsanering netjes in een ordner gerangschikt.. En er is een heel budgetoverzicht dat ze mee kunnen sturen, Met inkomsten uitgaven vaste lasten etc. daar staat precies op wat elke maand uitgegeven wordt
pi_111607936
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Paniekje het volgende:
Ik vind het een erg vreemd verhaal. Een overmaking van rabo naar ing duurt geen 3 dagen. Dat duurt maximaal 1 dag.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:46:27 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Paniekje het volgende:
Ik ga morgen meteen bellen met die voedselbank! Alle paperassen staan namelijk bij schuldsanering netjes in een ordner gerangschikt.. En er is een heel budgetoverzicht dat ze mee kunnen sturen, Met inkomsten uitgaven vaste lasten etc. daar staat precies op wat elke maand uitgegeven wordt
heel goed.
voor jezelf opkomen hoor.
we leven in nederland, daar zou niemand honger moeten hoeven lijden.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:46:55 #103
43556 miss_dynastie
pi_111607982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Paniekje het volgende:
Maar het zal aan mij liggen he, maar je hebt al anderhalve dag niet gegeten en dan kom je nu pas in actie?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:04 #104
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111607989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
kijken of je een klacht in kunt dienen.
het kán gewoonweg niet dat mensen in de sanering zitten en dan gewoon dagen niet kunnen eten wegens geen geld.
desnoods zoek je een mondige kennis die het verhaal duidelijk kan vertellen.
Dat is idd niet de bedoeling van schuldsanering. Die is er JUIST voor om iedereen en alles enigszins tevreden te houden, EN dat je nog een beetje redelijk leven kunt, en op z'n minst kunt eten.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:05 #105
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607990
Zou de vertraging ook niet gewoon iets met Hemelvaart te maken hebben? Want een normale overschrijving tussen twee verschillende banken duurt geen drie dagen.
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:47 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat is idd niet de bedoeling van schuldsanering. Die is er JUIST voor om iedereen en alles enigszins tevreden te houden, EN dat je nog een beetje redelijk leven kunt, en op z'n minst kunt eten.
precies.
dus trap die gasten op hun staart, dit is niet te accepteren. nooit.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:48:01 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608021
Verder kun je ook nog in dit forum een topique openen om te vragen of mensen wat voedsel voor je over hebben en dat langs willen brengen in tilburg:
FOK!kers helpen FOK!kers
FOK!kers zijn vaak best vrijgevig en er zijn er ook vast een stel uit tilburg die nog wel wat over hebben voor deze week.
Zorg wel dat je betrouwbaar over komt :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:49:01 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608058
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Verder kun je ook nog in dit forum een topique openen om te vragen of mensen wat voedsel voor je over hebben en dat langs willen brengen in tilburg:
FOK!kers helpen FOK!kers
Zorg wel dat je betrouwbaar over komt :).
als ik dichterbij tilburg had gewoond (en zelf geld over had gehad) was ik morgen in de auto gestapt om boodschappen te doen en langs te brengen.
dit ergert me enorm, dit zou niet moeten mogen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:49:22 #109
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Mirjam het volgende:
precies.
dus trap die gasten op hun staart, dit is niet te accepteren. nooit.
En dat mogen ze best horen ook. Ongeacht hoe de schuld tot stand is gekomen, het is HUN taak dat jij kunt eten, en die taak hebben ze verknald.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:50:17 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608115
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dat mogen ze best horen ook. Ongeacht hoe de schuld tot stand is gekomen, het is HUN taak dat jij kunt eten, en die taak hebben ze verknald.
:Y
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:52:14 #111
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608184
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als ik dichterbij tilburg had gewoond (en zelf geld over had gehad) was ik morgen in de auto gestapt om boodschappen te doen en langs te brengen.
dit ergert me enorm, dit zou niet moeten mogen.
Eens en zou ik ook doen moest het dichterbij zijn. Wilde TS wat kledij aanbieden maar we hebben helaas niet dezelfde maten. Niet zo belangrijk als eten natuurlijk...maar was ook wel fijn geweest als ik iets had kunnen doen...
Are you fokking to me?
pi_111608201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar het zal aan mij liggen he, maar je hebt al anderhalve dag niet gegeten en dan kom je nu pas in actie?
Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd.. Vandaag erg moe, kwam op het idee te gaan googlen naar tips.. en zo kwam ik op fok terecht bij een topic van een amsterdamse jongen en die kreeg veel tips voor in zijn woonplaats.. Zodoende heb ik een topic geopend over hulp in Tilburg.

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van alle lieve reacties.. Morgen gaan we gewoon nog eens langs.. Ik snap best dat er vertraging is ivm hemelvaart, maar zorg dan dat er VOOR hemelvaart geld op staat zodat mensen niet zonder eten zitten...
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:55:13 #113
43556 miss_dynastie
pi_111608278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd..
En wat doet jouw man dan? Heeft hij zijn collega's concreet gevraagd om een brood en een pak rijst voor hem te kopen en hebben ze dat geweigerd? Je bent niet alleen, jullie zouden je ook samen moeten inspannen voor een oplossing. Dit is te zwaar voor jouw schouders alleen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:55:51 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd.. Vandaag erg moe, kwam op het idee te gaan googlen naar tips.. en zo kwam ik op fok terecht bij een topic van een amsterdamse jongen en die kreeg veel tips voor in zijn woonplaats.. Zodoende heb ik een topic geopend over hulp in Tilburg.

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van alle lieve reacties.. Morgen gaan we gewoon nog eens langs.. Ik snap best dat er vertraging is ivm hemelvaart, maar zorg dan dat er VOOR hemelvaart geld op staat zodat mensen niet zonder eten zitten...
zelfs geen kennissen, familie, collega's die een brood kunnen missen? -O-
als jij bij mij zou langskomen met een dergelijke vraag zou ik direct de kast opentrekken :{
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:00 #115
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111608310
PM mij maar je adres, dan breng ik morgen een noodrantsoen. Ben om 10:30 bij je.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:46 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als jij bij mij zou langskomen met een dergelijke vraag zou ik direct de kast opentrekken :{
idd zoals ik al zei zoiets zou ik ook voor de buren over hebben.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:52 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
PM mij maar je adres, dan breng ik morgen een noodrantsoen. Ben om 10:30 bij je.
jij bent toch ook zo'n gouden wijf he?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:06 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608357
quote:
O+
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:26 #119
230491 Zith
pls tip
pi_111608374
Vind de TT zo zielig ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:29 #120
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
Dat idd. Doos volgepakt met voedsel kreeg je mee.
Maar ik kan me ook voorstellen dat face-to-face hierom vragen niet makkelijk is.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:40 #121
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En wat doet jouw man dan? Heeft hij zijn collega's concreet gevraagd om een brood en een pak rijst voor hem te kopen en hebben ze dat geweigerd? Je bent niet alleen, jullie zouden je ook samen moeten inspannen voor een oplossing.
Ik kan mij voorstellen dat de drempel om zoiets te moeten vragen aan je collega's erg hoog is, en dat die drempel hier lager ligt. Waarom vind jij het verschil om het aan collega's (zijn ook je vrienden niet) te vragen of aan vreemden van belang...?
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:42 #122
33954 ElisaB
pi_111608388
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mirjam het volgende:
jij bent toch ook zo'n gouden wijf he?
Ik kan hier niet tegen, ik kan het doen, dus vooruit dan maar!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:22 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan hier niet tegen, ik kan het doen, dus vooruit dan maar!
ik ook niet, en ik kan het nu even echt niet, boh de ergernis :{ :(
ik vind het fantastisch dat jij het kan, maar vooral wil en doet!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:28 #124
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Zith het volgende:
Vind de TT zo zielig ;(
TS is niet zielig. TS heeft kennelijk behoorlijk wat pech gehad. Dat is iets anders dan zielig zijn ;)
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:43 #125
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608428
quote:
Queen van FHF O+
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:55 #126
43556 miss_dynastie
pi_111608438
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat de drempel om zoiets te moeten vragen aan je collega's erg hoog is, en dat die drempel hier lager ligt. Waarom vind jij het verschil om het aan collega's (zijn ook je vrienden niet) te vragen of aan vreemden van belang...?
Omdat je anderhalve dag honger hebt? Als er geen buren of vrienden zijn, zou ik me absoluut tot iemand anders wenden. Een collega, desnoods de baas. Of dus de eigenaar van de supermarkt of ik even een uurtje kan komen in ruil voor een brood en een zak piepers. Bovendien is het moeilijk zo'n directe hulpvraag te negeren en zullen veel mensen dat ook niet doen. Instant oplossing. Zelfs al heeft TS nu geld, dan nog kan ze niets, want de winkels zijn dicht.

Als ze in de buurt had gewoond had ik haar zonder meer een brood en een pot pindakaas gebracht, maar da's jammergenoeg niet zo.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:01 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar ik kan me ook voorstellen dat face-to-face hierom vragen niet makkelijk is.
nee, da's 1 van de moeilijkste dingen, kan ik me zomaar voorstellen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:05 #128
230491 Zith
pls tip
pi_111608445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

TS is niet zielig. TS heeft kennelijk behoorlijk wat pech gehad. Dat is iets anders dan zielig zijn ;)
Klopt! Maar krijg zo'n slecht gevoel van dat 'Heb zo'n honger..' stukje ;( (Bedoelde TT, niet TS)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:12 #129
33954 ElisaB
pi_111608448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef Mirjam het volgende:

ik ook niet, en ik kan het nu even echt niet, boh de ergernis :{ :(
ik vind het fantastisch dat jij het kan, maar vooral wil en doet!
Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga :*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:40 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga ±(
echt wel, zonder twijfel.
pi_111608483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat TS zich schaamt en ik geloof dat ze dat ook een keer noemde in het topic.

Ik vind dat er hier een paar toppers rondlopen op FOK/FHF. Ik lurk er wel eens, weet nooit zo goed wat ik er zelf kan bijdragen, maar wilde het eens gezegd hebben.
I reject reality and substitute my own
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:00 #132
33954 ElisaB
pi_111608485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Mirjam het volgende:

echt wel, zonder twijfel.
Nu moet ik bijna huilen :D :@
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:40 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat je anderhalve dag honger hebt? Als er geen buren of vrienden zijn, zou ik me absoluut tot iemand anders wenden. Een collega, desnoods de baas. Of dus de eigenaar van de supermarkt of ik even een uurtje kan komen in ruil voor een brood en een zak piepers.
En goed van je dat je dat zou doen... Maar niet iedereen is hetzelfde. Niemand hongert zichzelf een dag uit voor het plezier. Denk dat die drempel voor sommigen echt hoog is...
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:56 #134
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nu moet ik bijna huilen :D :@
achgos :*
ik heb zelf ook zoiets van 'als ik zelf ooit zo diep ga wil ik ook dat mensen me helpen. ik help dus mensen die echt geen kant meer op kunnen graag. ook als ze me niet zouden helpen trouwens'
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:01:31 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga :*
Yes, wel wat korter richting België komen wonen dan... :D
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:01:57 #136
33954 ElisaB
pi_111608554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

achgos :*
ik heb zelf ook zoiets van 'als ik zelf ooit zo diep ga wil ik ook dat mensen me helpen. ik help dus mensen die echt geen kant meer op kunnen graag. ook als ze me niet zouden helpen trouwens'
Ja, dat ook :D Maar ik verkeer in de gelukkige positie dat ik in heel mijn 42 jaar zo'n diepte zelfs nog niet bij benadering in beeld heb gehad.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:30 #137
33954 ElisaB
pi_111608583
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Marie30 het volgende:

Yes, wel wat korter richting België komen wonen dan... :D
Nog korter? Het is vanaf hier bijna te lopen naar de Belgische grens :Y
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:55 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, dat ook :D Maar ik verkeer in de gelukkige positie dat ik in heel mijn 42 jaar zo'n diepte zelfs nog niet bij benadering in beeld heb gehad.
ik heb ooit eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven omdat de zijne gejat waren in de nachtopvang, en hij op blote voeten op straat liep. ik ben op kousevoeten naar huis gelopen :@

ik kan daar echt niet tegen, dat soort onrecht, call me a watje.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:03:39 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_111608618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb ooit eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven omdat de zijne gejat waren in de nachtopvang, en hij op blote voeten op straat liep. ik ben op kousevoeten naar huis gelopen :@

Nee, ik snap precies wat je bedoelt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:19 #140
33954 ElisaB
pi_111608642
quote:

[..]

Ik heb een halve slof shag afgestaan :D We stonden samen te schuilen in een portiek, want het goot. We raakten aan de praat en hij was zó interessant en vriendelijk! Toen het weer droog was, zijn we samen naar mijn auto gelopen en het ik de net gekochte slof in tweeen gebrioken.

Maar je schoenen afgeven vind ik veel leuker en liever O+
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:23 #141
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608646
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog korter? Het is vanaf hier bijna te lopen naar de Belgische grens :Y
Then count me in :)
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:54 #142
33954 ElisaB
pi_111608664
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Marie30 het volgende:
Then count me in :)
Nog eentje en ik ben onder de pannen *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:06 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb een halve slof shag afgestaan :D We stonden samen te schuilen in een portiek, want het goot. We raakten aan de praat en hij was zó interessant en vriendelijk! Toen het weer droog was, zijn we samen naar mijn auto gelopen en het ik de net gekochte slof in tweeen gebrioken.

Maar je schoenen afgeven vind ik veel leuker en liever O+
wat jij hebt gedaan vind ik ook lief O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:22 #144
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608691
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog eentje en ik ben onder de pannen *O*
geloof me, dat komt sowieso wel goed :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:02 #145
33954 ElisaB
pi_111608716
Overigens, voor jullie me tot in lengte van dagen bejubelen: als TS me haar adres niet PM't vanavond, dan weet ik morgenochtend niet waar ik heen moet en kan ik niet gaan. Daarna heb ik op z'n vroegst ergens na het weekend weer ruimte om tijd te maken, dus als het morgenochtend niet lukt, dan lukt het dus niet :@
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:28 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608733
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Overigens, voor jullie me tot in lengte van dagen bejubelen: als TS me haar adres niet PM't vanavond, dan weet ik morgenochtend niet waar ik heen moet en kan ik niet gaan. Daarna heb ik op z'n vroegst ergens na het weekend weer ruimte om tijd te maken, dus als het morgenochtend niet lukt, dan lukt het dus niet :@
heb je haar zelf al een pm/dm gestuurd?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:47 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608741
quote:

[..]

jammer dat de alcoholisten en drugsverslaafden het voor de rest van de zwervers verpesten. was ik in eindhoven vraagt een gast 8 euro voor de nachopvang. dus ik zo van nee die is 4 euro. ja maar ik wil ook nog wat eten zegt ie dan. en dan zeg ik ok dan koop ik hier een broodje voor je welke wil je, zegt ie nee ik wil geld. dan weet je al hoe laat het is.

meisje in utreg maakte het helemaal bont, vraagt ze aan mij of ik kleingeld heb, ik zo nee alleen briefjes, zij zo ja maar ik heb wisselgeld.waarom heb je dan klein geld nodig denk ik dan :').
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:55 #148
33954 ElisaB
pi_111608748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef Mirjam het volgende:

heb je haar zelf al een pm/dm gestuurd?
Briljant idee; als ik jou niet had :*
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:07:59 #149
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608798
Ik koop altijd broodjes voor de daklozen aan het station. En toen ik van een vriend hoorde dat er in Gent (Roma) kindjes buiten sliepen, ben ik dekentjes gaan kopen en uitdelen. En ik woon anderhalf uur rijen van Gent :') Mijn vrienden verklaren me soms voor gek, maar ik kan tegen zulke zaken ook gewoon niet tegen.

Het stoort mij nu bijvoorbeeld enorm dat hier twee bananen in de fruitschaal liggen te rotten, dat wij de luxe hebben om dat te laten rotten :{ en dan zo'n topic tegenkomen. Dan schaam ik me... Ik haat het sowieso om eten/drinkwater te verspillen :X
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:08:37 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608828
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Marie30 het volgende:
Ik koop altijd broodjes voor de daklozen aan het station. En toen ik van een vriend hoorde dat er in Gent (Roma) kindjes buiten sliepen, ben ik dekentjes gaan kopen en uitdelen. En ik woon anderhalf uur rijen van Gent :') Mijn vrienden verklaren me soms voor gek, maar ik kan tegen zulke zaken ook gewoon niet tegen.

Het stoort mij nu bijvoorbeeld enorm dat hier twee bananen in de fruitschaal liggen te rotten, dat wij de luxe hebben om dat te laten rotten :{ en dan zo'n topic tegenkomen. Dan schaam ik me... Ik haat het sowieso om eten/drinkwater te verspillen :X
aaah O+
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:09:19 #151
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608852
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Briljant idee; als ik jou niet had :*
Ja zou ik doen. Ze dmde net ook steeds met mij en zei dat ze in FHF even ging lezen. Maanvis suggereerde dat eerder in het topic.
Are you fokking to me?
pi_111608868
Een zwerver klampte me een paar jaar geleden aan en vroeg om geld voor eten. Nu ben ik niet zo happig op het geven van geld aan zwervers.. voor eten vind ik het prima, maar er wordt vaak drugs of alcohol van gekocht. Dus ik heb hem aangeboden hem mee te nemen naar een restaurantje. Dat vond ie super. Eerst even met de eigenaar gesproken, en we hebben in een donker hoekje gezeten :D
Maar ja, boeie. De zwerver blij met een bord vol eten, en na de dikke fooi was het restaurant ook blij ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:10:05 #153
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111608879
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Marie30 het volgende:

Waar was dat in Gent met de Roma kindjes?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:10:35 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Een zwerver klampte me een paar jaar geleden aan en vroeg om geld voor eten. Nu ben ik niet zo happig op het geven van geld aan zwervers.. voor eten vind ik het prima, maar er wordt vaak drugs of alcohol van gekocht. Dus ik heb hem aangeboden hem mee te nemen naar een restaurantje. Dat vond ie super. Eerst even met de eigenaar gesproken, en we hebben in een donker hoekje gezeten :D
Maar ja, boeie. De zwerver blij met een bord vol eten, en na de dikke fooi was het restaurant ook blij ;)
wat cool O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:12:11 #155
33954 ElisaB
pi_111608951
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
Ja zou ik doen. Ze dmde net ook steeds met mij en zei dat ze in FHF even ging lezen. Maanvis suggereerde dat eerder in het topic.
Done :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:12:21 #156
33954 ElisaB
pi_111608957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef spijkerbroek het volgende:
:D
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:13:11 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608980
sommige zwervers zijn ook grappig, die vragen 2 kwartjes terwijl het allang overgegaan was naar de euro :).
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:13:29 #158
33954 ElisaB
pi_111608989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:13 schreef Maanvis het volgende:
sommige zwervers zijn ook grappig, die vragen 2 kwartjes terwijl het allang overgegaan was naar de euro :).
hi hi :D
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:14:31 #159
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111609018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef Hanako het volgende:

[..]

Waar was dat in Gent met de Roma kindjes?
Brugse Poort. Waarom, ga je me nu bekritiseren? ;( Ik heb al vaak genoeg moeten horen dat de Roma niet weggaan omdat 'wij' ze helpen. Ik vind dat geen argument om een kind in de koude te laten zitten... Jij ook niet hoop ik?
Are you fokking to me?
pi_111609066
Aan de andere kant, vandaag klampte een meisje van een jaar of 15 mij aan, samen met een vriendin van haar. Ze vroeg om een euro omdat ze de trein moest nemen. Ja schat, als je een nieuwe jas aan hebt, een sigaret tussen je lippen, en een iphone in je klauwen, dan kun je het toch echt wel vergeten.
pi_111609081
Ach, ik kan er soms wel tegen en soms niet. Op Station Leiden was er ook altijd een zwerfster die ook altijd geld vraagt maar dan van dat geld dure belegde broodjes gaat kopen bij AH to go. Wtf, dat doe ik zelf niet eens :') Loop dan naar de Jumbo/Aldi (2 minuutjes lopen) en koop daar iets.

Ik kan er vooral niet tegen als ze liegen. Van die hele onzinverhalen over treinkaartjes naar huis kopen e.d. Die krijgen nooit geld. Voor alle het andere (inclusief drugs/alcohol) kan ik meer begrip opbrengen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:17:16 #162
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111609088
quote:
5s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Brugse Poort. Waarom, ga je me nu bekritiseren? ;( Ik heb al vaak genoeg moeten horen dat de Roma niet weggaan omdat 'wij' ze helpen. Ik vind dat geen argument om een kind in de koude te laten zitten... Jij ook niet hoop ik?
Nou nee O+

Vind het juist meer dan goed wat je gedaan hebt de Roma is mij niet echt onbekend op zijn zachts gezegd ;)

En dat in de kou laten zitten doe ik al helemaal niet hoor :@
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:17:16 #163
361377 PatatFiets
Wat is dit :->
pi_111609089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan de andere kant, vandaag klampte een meisje van een jaar of 15 mij aan, samen met een vriendin van haar. Ze vroeg om een euro omdat ze de trein moest nemen. Ja schat, als je een nieuwe jas aan hebt, een sigaret tussen je lippen, en een iphone in je klauwen, dan kun je het toch echt wel vergeten.
Zulke mensen geven zwervers dan ook echt een slecht beeld.

OT: Vind het mooi om al die lieve reacties te zien, wou dat ik zelf iets kon doen om te helpen :{
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:17:36 #164
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111609099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
En gelijk heb je, zou ik ook niet doen... Ik geef eigenlijk bijna nooit geld, koop liever een broodje... wil geen alcolhol etc sponsoren.
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:17:57 #165
33954 ElisaB
pi_111609108
TS en ik hebben even overlegd, maar ze geeft aan dat ze uit de brand is. Als het goed is, is er vrijdag weer vers geld, dus dan zou het weer moeten lukken. Tot die tijd heeft ze het gestorte tientje en een stapeltje tips om te kijken of ze het zichzelf iets makkelijker kan maken.

Wat zal ik dan eens gaan doen tussen 9:30 en 11:30 -O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:19:17 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111609144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
TS en ik hebben even overlegd, maar ze geeft aan dat ze uit de brand is. Als het goed is, is er vrijdag weer vers geld, dus dan zou het weer moeten lukken. Tot die tijd heeft ze het gestorte tientje en een stapeltje tips om te kijken of ze het zichzelf iets makkelijker kan maken.

muffins bakken voor de hele straat O+
Een gedicht over Maanvis
pi_111609157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Succes, TS :)
quote:
Och jee.. dan val je zo ineens in een groot zwart gat he? ;)
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:19:34 #168
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111609159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Hanako het volgende:

[..]

Nou nee O+

Vind het juist meer dan goed wat je gedaan hebt de Roma is mij niet echt onbekend op zijn zachts gezegd ;)

En dat in de kou laten zitten doe ik al helemaal niet hoor :@
Gelukkig O+ Sorry heb al redelijk wat kritiek gehad, en was al bang :D Woon je in Gent? (of op kot?)
Are you fokking to me?
pi_111609163
Ik heb inmiddels een topic geopend bij FHF, Tilburgers helpen Tilburgers?!! Ik weet niet zo goed wat ik er in moet zetten, heb het zo kort en bondig mogelijk uitgelegd..
Kunnen jullie even kijken en eventueel suggesties geven? Bedankt!
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:20:39 #170
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111609184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

lol :')
Are you fokking to me?
pi_111609189
TS: als je binnenkort bij de voedselbank bent, kun je misschien ook de mensen daar vragen om tips. Zij hebben ervaring.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:22:07 #172
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111609230
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Gelukkig O+ Sorry heb al redelijk wat kritiek gehad, en was al bang :D Woon je in Gent? (of op kot?)
Ik woon niet in Gent hoor maar Roma en zo... Jaaaah *;
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:22:35 #173
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111609244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb inmiddels een topic geopend bij FHF, Tilburgers helpen Tilburgers?!! Ik weet niet zo goed wat ik er in moet zetten, heb het zo kort en bondig mogelijk uitgelegd..
Kunnen jullie even kijken en eventueel suggesties geven? Bedankt!
Ik vind het topic prima! Heel tof dat je ook aanbiedt en niet enkel vraagt. Hoop dat je veel reacties krijgt, en misschien nog wat leuke sociale contacten ook als extraatje. ^O^
Are you fokking to me?
pi_111609349
Overigens, als TS in de schuldhulpverlening zit moet ze de giften van Fok-kers in de vorm van giraal geld verantwoorden. Dit is dus echt een tijdelijke oplossing; TS zal worden gekort.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:28:44 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111609418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, als TS in de schuldhulpverlening zit moet ze de giften van Fok-kers in de vorm van giraal geld verantwoorden. Dit is dus echt een tijdelijke oplossing; TS zal worden gekort.
True, maar het gaat even om nu. Ik heb in FHF destijds ook geld over gemaakt naar Asfalthooligan, en die zat ook in de sanering volgens mij, dus het kan wel.

Overigens, begrijp ik nu goed dat TS nu moet leven van een tientje tot aan volgende week vrijdag? Dat is dus nog 1,5 week? Kan toch niet. Ik wil ook wel 10 euro overmaken, is dat nog nodig of wat? En Scorpie lult hier wel tof, maar die maakt vast ook 10 euro over, want das er ook een van het type grote waffel klein hartje.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111609427
quote:
Meen je dat? Ik heb wel eens geld van schoonouders geleend die hebben het ook op de leefgeldrekening gestort en dat werd niet gekort? Maar mn schoonouders was al geen optie meer.. die zaten momenteel zelf ook heel erg krap
pi_111609467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, maar het gaat even om nu. Ik heb in FHF destijds ook geld over gemaakt naar Asfalthooligan, en die zat ook in de sanering volgens mij, dus het kan wel.

Overigens, begrijp ik nu goed dat TS nu moet leven van een tientje tot aan volgende week vrijdag? Dat is dus nog 1,5 week? Kan toch niet. Ik wil ook wel 10 euro overmaken, is dat nog nodig of wat? En Scorpie lult hier wel tof, maar die maakt vast ook 10 euro over, want das er ook een van het type grote waffel klein hartje.
neeeee, niet tot volgende week vrijdag.. tot aanstaande vrijdag (hoop ik dan met die hemelvaart
pi_111609495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik heb wel eens geld van schoonouders geleend die hebben het ook op de leefgeldrekening gestort en dat werd niet gekort? Maar mn schoonouders was al geen optie meer.. die zaten momenteel zelf ook heel erg krap
Zie http://aaenhunze.rechtops(...)show/artikel_id/3915
pi_111609515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mats jij haar een tientje doe ik het ook.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:32:17 #180
16180 crew  CoolGuy
pi_111609520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Paniekje het volgende:

[..]

neeeee, niet tot volgende week vrijdag.. tot aanstaande vrijdag (hoop ik dan met die hemelvaart
Oh tot aan nu vrijdag? Dat is al een week minder, dat scheelt alweer. Maar dan nog, een tientje is wel karig? Red je 't daarmee? Zo niet, even je trots opzij zetten en aangeven, want dan geef ik je ook 10 euro.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:33:23 #181
16180 crew  CoolGuy
pi_111609546
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mats jij haar een tientje doe ik het ook.
Ja ik doe die 10 euro wel, als jij 't ook doet heeft ze 20 euro erbij, dan moet ze 't redden.
pi_111609571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja ik doe die 10 euro wel, als jij 't ook doet heeft ze 20 euro erbij, dan moet ze 't redden.
Godverdomme man, dan kunnen ze royaal uit eten op Hemelvaart.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:35:20 #183
16180 crew  CoolGuy
pi_111609599
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Godverdomme man, dan kunnen ze royaal uit eten op Hemelvaart.
nou nou, wat je dan royaal kunt uit eten :') ;) anyway, dan moeten d'r nu wel even spijkers met koppen worden geslagen. Joehoe, ElisaB, of TS, kom es even in de lucht.
pi_111609625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik vind het een erg vreemd verhaal. Een overmaking van rabo naar ing duurt geen 3 dagen. Dat duurt maximaal 1 dag.
Inderdaad
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_111609665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef miro86 het volgende:
Inderdaad
Bedrijven/instanties betalen vaak in batches op 1 of enkele dagen per week/maand. En met Hemelvaart erbij kan ik me best voorstellen dat dat geld pas vrijdag bij TS is.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:40:10 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_111609724
Geen zin om terug te lezen; wie was degene die hier al geld had over gemaakt, heeft die persoon een rek.nr van TS? Dit gaat me te traag :P
pi_111609756
Bucketlist heeft 10 euro overgemaakt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:41:34 #188
33954 ElisaB
pi_111609764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Ja, daar gaat de straat blij mee zijn _O-
Not :')
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:

Och jee.. dan val je zo ineens in een groot zwart gat he? ;)
Ja, toch wel -O-
quote:
If so en ze laat het me zien, dan krijgt ze het van mij alsnog cash weer aangevuld. Weet je, ik vind de regelgeving op zichzelf verdedigbaar, maar er zijn nog eenmaal mensen die gruwelijk in de knel komen omdat instanties een beetje langs elkaar heen werken, of omdat ze nou eenmaal de pech hebben dat ze tegen kosten aanlopen waar de WSNP niet in voorziet. Als er elke week eigenlijk al net iets te kort is, en er geen zicht is op een bron om de gaten te dichten, dan kun je lang doorgaan, maar op een keer is het echt helemaal op en klaar. En dan krijg je dus honger :{
pi_111609773
Ben er nog hoor computer is een beetje traag door die popups..

Begrijp ik goed dat die giften verklaart moeten worden indien je een bijstandsuitkering hebt of geld dat op bijstand van schuldhulp verlening?

Coolguy en Scorpie.... :$ ik weet even niet wat ik moet zeggen.... dan zou ik weliswaar gewoon een normaal avondmaal op tafel kunnen zetten wie weet wel spaghetti MET SAUS!!of iets dergelijks
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:43:50 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_111609812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Paniekje het volgende:

Coolguy en Scorpie.... :$ ik weet even niet wat ik moet zeggen.... dan zou ik weliswaar gewoon een normaal avondmaal op tafel kunnen zetten wie weet wel spaghetti MET SAUS!!of iets dergelijks
Ja, laten we vooral niet te euh...er meer van maken dan 't is ;) Het is gewoon een stomme 10 euro. Let's do this. Waar moet dat geld heen? :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:45:03 #191
33954 ElisaB
pi_111609838
quote:

Begrijp ik goed dat die giften verklaart moeten worden indien je een bijstandsuitkering hebt of geld dat op bijstand van schuldhulp verlening?

Ik zou geen slapende honden wakker maken. En als ze vinden dat ze erom moeten komen, dan meld je je maar weer :)
pi_111609844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef ElisaB het volgende:
If so en ze laat het me zien, dan krijgt ze het van mij alsnog cash weer aangevuld. Weet je, ik vind de regelgeving op zichzelf verdedigbaar, maar er zijn nog eenmaal mensen die gruwelijk in de knel komen omdat instanties een beetje langs elkaar heen werken, of omdat ze nou eenmaal de pech hebben dat ze tegen kosten aanlopen waar de WSNP niet in voorziet. Als er elke week eigenlijk al net iets te kort is, en er geen zicht is op een bron om de gaten te dichten, dan kun je lang doorgaan, maar op een keer is het echt helemaal op en klaar. En dan krijg je dus honger :{
Rationeel gezien is het puur een fraude preventief middel. Anders rol je natuurlijk doodleuk de schuldhulpverlening in, stal je ondertussen je geld bij paps & mams die het vervolgens terugstorten naar kindlief die een dikke vette middelvinger naar alle schuldeisers opsteekt. Emotioneel gezien valt er wat voor te zeggen dat de regel an sich niet ideaal is.
pi_111609851
quote:

Let niet op Coolguy hij wil gewoon in je slipje. Oke dat was een grapje.
pi_111609871
quote:
Foutmelding

Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.

Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de loginpage.
Iemand anders ook storing op ING site?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:47:13 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111609884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rationeel gezien is het puur een fraude preventief middel. Anders rol je natuurlijk doodleuk de schuldhulpverlening in, stal je ondertussen je geld bij paps & mams die het vervolgens terugstorten naar kindlief die een dikke vette middelvinger naar alle schuldeisers opsteekt. Emotioneel gezien valt er wat voor te zeggen dat de regel an sich niet ideaal is.
Maar goed dat RonnieB het topic nog niet ontdekt heeft dan :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:47:38 #196
33954 ElisaB
pi_111609894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:

Klopt. Maar ik zou - op basis van wat ik nu weet en ervan uitgaand dat dat echt is - het gesprek er met deze en gene nog wel over willen aangaan. Als er structureel wordt bijgeschokt, dan vind ik het wat anders. Maar als iemand incidenteel even uit de shit getrokken wordt, omdat het nou eenmaal op is, dan zou ik daar best een boom over willen opzetten.

Feitelijk doen we niets anders dan de overheid in het groot: herverdelen van de middelen :P
pi_111609913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iemand anders ook storing op ING site?
Dat heb ik ook kijk altijd via internet of het leefgeld erop staat, vanavond via girofoon moeten doen.. maar heb een mogelijkheid gevonden om het dure 0900 nr te omzeilen via 020 nummer dus gratis bellen.. anders gaan ze weer zeuren over de telefoonrekening.. voel me af en toe net een klein kind
pi_111609924
Kan je er niet iets bij zetten bij de omschrijving waardoor het te verantwoorden is? Doen alsof je iets hebt gekocht van TS ofzo?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:49:18 #199
33954 ElisaB
pi_111609932
Mag je trouwens wel je bezittingen verkopen? Of moet je dat geld dan ook inlveren?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:49:49 #200
33954 ElisaB
pi_111609944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef Bucketlist het volgende:
Kan je er niet iets bij zetten bij de omschrijving waardoor het te verantwoorden is? Doen alsof je iets hebt gekocht van TS ofzo?
Dat bedoel ik dus!

Dank voor de salontafel; hij staat hier erg mooi O-)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:50:24 #201
348686 Apenkoning1
Doe die blanke boy dans
pi_111609960
Nahh tieten zeg pm mij je bankrekening ook maar zal ik ook wel wat storten zodat je paar flessen cola oid kan halen
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?
pi_111609962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Dank voor de salontafel; hij staat hier erg mooi O-)
"De ramen zijn weer mooi schoon!" ;)
pi_111609981
Ik heb werkelijk geen idee, toen met men schoonouders hebben ze er gewoon lening bij gezet zodat schuldhulp weet dat het terugbetaald moet worden, dan doen ze niet moeilijk
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:51:30 #204
33954 ElisaB
pi_111609987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, toen met men schoonouders hebben ze er gewoon lening bij gezet zodat schuldhulp weet dat het terugbetaald moet worden, dan doen ze niet moeilijk
Ow, ook een briljant idee!
pi_111609994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Mag je trouwens wel je bezittingen verkopen? Of moet je dat geld dan ook inlveren?
Onderhands verkopen en dan cash geld ontvangen is niet te traceren, tenzij je een bewindvoerder hebt die doorheeft dat de TV opeens pleite is :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 mei 2012 @ 00:52:34 #206
22592 crew  Ole
pi_111610004
Voor later. Goede tips! Kun je voor 10 euro per week eten ?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:53:13 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"De ramen zijn weer mooi schoon!" ;)
Zwart werk dat ook niet is opgeheven voor de WSNP.... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:53:30 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_111610031
Ja, komt nu ineens iedereen met 'moet je in de omschrijving ff iets zetten'. Ja, kut, ik heb gewoon 2x 10 euro over gemaakt want Scorpie heeft een kutbank en dat werkt maar voor de helft, dus nou mag ik zijn 10 euro betalen.

Krijg 't wel terug van 'm, komt goed. TS heeft iig 20 euro erbij.
pi_111610056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Ole het volgende:
Voor later. Goede tips! Kun je voor 10 euro per week eten ?
Er was nog een topic in CUL, een reeks met allerlei (ik geloof gezonde) en goedkope recepten, maar ik ben niet zo'n zoekwonder. Ben al eventjes aan het zoeken, want het schoot me te binnen en 't leek me een handig topic voor TS en anderen. Iemand anders die weet waar ik op doel en beter is in zoeken dan ik?
pi_111610078
Mijn 10 euro wilde TS niet hebben :'(
En ik heb m'n geld nog ZO goed witgewassen...
Nou, dan niet hoor!!! ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:55:43 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, komt nu ineens iedereen met 'moet je in de omschrijving ff iets zetten'. Ja, kut, ik heb gewoon 2x 10 euro over gemaakt want Scorpie heeft een kutbank en dat werkt maar voor de helft, dus nou mag ik zijn 10 euro betalen.

Wat heb je erbij gezet?
Lening Scorpie, groetjes Veldmuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 mei 2012 @ 00:55:48 #212
22592 crew  Ole
pi_111610082
Ik zoek nog even verder!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:56:16 #213
33954 ElisaB
pi_111610093
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zwart werk dat ook niet is opgeheven voor de WSNP.... ;)
Misschien heeft ze wel een raamtrekker verkocht. Met een emmer en een spons :Y
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:56:23 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_111610095
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Let niet op Coolguy hij wil gewoon in je slipje. Oke dat was een grapje.
Ja, je moeder liet dat al voor 5 euro toe. Meest weg gegooide 5 euro ever ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:56:41 #215
33954 ElisaB
pi_111610099
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heb je erbij gezet?
_O- _O- _O- _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:57:12 #216
-1 #ANONIEM
pi_111610115
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef CoolGuy het volgende:

Haha, dat geld zie je nooit meer terug! :7
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:57:32 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_111610122
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heb je erbij gezet?
:D :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:57:33 #218
-1 #ANONIEM
pi_111610123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je moeder liet dat al voor 5 euro toe. Meest weg gegooide 5 euro ever ;(

SPOILER
SPOILER
:')
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:57:44 #219
375461 Paniekje
pi_111610129
Ik weet niet wat ik moet zeggen..... Heel erg bedankt!
Zit hier gewoon te janken

Mijn man slaapt al een paar uur omdat hij om 4.15 zijn bed weer uit moet voor het werk, maar wat zal hij blij zijn als ik hem dit vertel!
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:29 #220
16180 crew  CoolGuy
pi_111610149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Paniekje het volgende:

Mijn man slaapt al een paar uur omdat hij om 4.15 zijn bed weer uit moet voor het werk, maar wat zal hij blij zijn als ik hem dit vertel!
No problem. Een mens moet eten nietwaar :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:38 #221
33954 ElisaB
pi_111610154
quote:
Ik zou 'm wakker maken; gewoon, omdat het kan :D
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:49 #222
16180 crew  CoolGuy
pi_111610157
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha, dat geld zie je nooit meer terug! :7
Jij vuigeling!

nah, zo zit jij niet in elkaar ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:59 #223
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610159
quote:
ElisaB!!!! We hebben je nodig! Zakdoekjes brengen!
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:59:59 #224
-1 #ANONIEM
pi_111610181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij vuigeling!

Plus je weet waar ik woon.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:00:19 #225
33954 ElisaB
pi_111610188
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij vuigeling!

_O-
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geef me gauw het adres :o

Verder nog iemand wat nodig? Als ik aan het rijden ben, kan ik net zo goed ff doorscheuren :Y
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:00:52 #226
261565 Nailpolish
pi_111610200
Begrijp alleen niet waarom TS de boodschappen van ElisaB niet aan neemt, maar de tientjes wel?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:01:02 #227
16180 crew  CoolGuy
pi_111610204
quote:
8s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Plus je weet waar ik woon.
Ook dat. Maar alsof ik m'n 10 euro daadwerkelijk bij je kom halen :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:01:32 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou 'm wakker maken; gewoon, omdat het kan :D
Nah, gewoon naast hem kruipen en in z'n oor fluisteren dat een paar wildvreemde mensen ieder 10 euro overgemaakt hebben... Dat hij het al wel weet maar nog niet weet dat hij het weet :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:01:53 #229
375461 Paniekje
pi_111610218
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

jullie zijn te goed voor deze wereld!

Elisa hij gaat het niet waarderen als ik hem wakker maak denk ik want hij slaapt door die stress zo slecht.. ik ben blij dat ik hem eindelijk weer eens hoor snurken. Maak hem om 4 uur gewoon wakker met een dikke kus en het goede nieuws!
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:02:10 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_111610223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef Nailpolish het volgende:
Begrijp alleen niet waarom TS de boodschappen van ElisaB niet aan neemt, maar de tientjes wel?
Al koopt ze heroïne voor die 20 euro. Ik kan er niet van wakker liggen. Nou, dan heb ik me door een mooi verhaal laten opfokken heeft me dat 20 euro gekost. Big deal.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:02:15 #231
33954 ElisaB
pi_111610226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef Nailpolish het volgende:
Jij weet niet wat ik gezegd heb :P
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:03:04 #232
16180 crew  CoolGuy
pi_111610241
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, gewoon naast hem kruipen en in z'n oor fluisteren dat een paar wildvreemde mensen ieder 10 euro overgemaakt hebben... Dat hij het al wel weet maar nog niet weet dat hij het weet :Y
Een paar wildvreemde mensen? 1 wildvreemde mensen, te weten ik, want Scorpie krijgt z'n bank niet aangeslingerd :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:03:14 #233
261565 Nailpolish
pi_111610244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Al koopt ze heroïne voor die 20 euro. Ik kan er niet van wakker liggen. Nou, dan heb ik me door een mooi verhaal laten opfokken heeft me dat 20 euro gekost. Big deal.
Dat is waar!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:03:16 #234
33954 ElisaB
pi_111610245
quote:

[..]

En daarom ben jij een CoolGuy O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:03:33 #235
180477 CindieY
Dat dus
pi_111610252
Ah, gevonden. Dacht altijd dat de reeks veel langer doorliep, maar deze topics zijn niet eens verreekst.

IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:03:47 #236
261565 Nailpolish
pi_111610256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij weet niet wat ik gezegd heb :P
Ook dat is waar ;-)

Vind jullie wel erg lief!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:04:02 #237
-1 #ANONIEM
pi_111610261
Haha, mensen die denken dat ElisaB, de Heilige Maagd Maria van Fok, zich laat afschepen door een nieuwe in-nood-verkerende-Fokker. The humor.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:04:11 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_111610264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En daarom ben jij een CoolGuy O+
:D 8-)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:04:36 #239
-1 #ANONIEM
pi_111610274
quote:

[..]

Precies, ik lig er ook niet wakker van dat het jou 20 euro heeft gekost.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:05:07 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610287
quote:

[..]

Je kunt de helft toch bij Scorpie declareren, hebben jullie allebei een mooi verhaal voor een tientje *O*

Alhoewel... als hij je niet betaalt heeft hij gratis een nog mooier verhaal :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:05:18 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_111610289
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hahahaha. Nice :7
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:05:18 #242
33954 ElisaB
pi_111610290
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:
Haha, mensen die denken dat ElisaB, de Heilige Maagd Maria van Fok, zich laat afschepen door een nieuwe in-nood-verkerende-Fokker. The humor.
:D :'( :D

Mijn image, wat doe je!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:05:48 #243
33954 ElisaB
pi_111610304
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Jij bent echt een lul O+ :D
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:05:59 #244
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een paar wildvreemde mensen? 1 wildvreemde mensen, te weten ik, want Scorpie krijgt z'n bank niet aangeslingerd :')
+ Bucketlist
Are you fokking to me?
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:06:01 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_111610314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt de helft toch bij Scorpie declareren, hebben jullie allebei een mooi verhaal voor een tientje *O*

Alhoewel... als hij je niet betaalt heeft hij gratis een nog mooier verhaal :{
Uhuh, maar dan ken je Scorpie niet ;) Zelfde type als ik: grote waffel, klein hartje, en die 10 euro komen écht wel goed :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:06:12 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En bucketlist, en jij deed 20 namens jullie allebei.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:06:35 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_111610325
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Marie30 het volgende:

[..]

+ Bucketlist
Bucketlist? wat? :{
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:06:53 #248
375461 Paniekje
pi_111610333
Ik heb trouwens ook een tip voor jullie.. ik verwacht dat jullie me heel hard uit gaan lachen.. maar toch giften zijn aftrekbaar bij de belasting toch?
die topics over budgeteten zijn trouwens wel goed zeg! Ik heb ook nog wel een aandtal recepten voor 3.5 euro waar je een hele dag van eet! Zal ze er straks eens op gaan zetten
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:07:13 #249
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bucketlist? wat? :{
Bucketlist, de eerste user die al een tientje had gestort.
Are you fokking to me?
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:08:10 #250
16180 crew  CoolGuy
pi_111610357
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Bucketlist, de eerste user die al een tientje had gestort.
Oow die ja. Nou tof. We hoeven natuurlijk niet altijd te wachten tot het eind november is en dat FHF weer overuren gaat draaien he, het kan ook nu ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:08:21 #251
-1 #ANONIEM
pi_111610361
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Jij bent echt een lul O+ :D
I know. :7
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:08:25 #252
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610362
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb trouwens ook een tip voor jullie.. ik verwacht dat jullie me heel hard uit gaan lachen.. maar toch giften zijn aftrekbaar bij de belasting toch?

In België enkel vanaf ¤ 40 en dat moet dan nog een gift aan een erkende liefdadigheidsinstelling zijn ;)
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:08:40 #253
33954 ElisaB
pi_111610369
quote:

Die drempel gaan ze met hun tientje niet halen. -O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:09:45 #254
152519 opgebaarde
pi_111610395
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Marie30 het volgende:

[..]

In België enkel vanaf ¤ 40 en dat moet dan nog een gift aan een erkende liefdadigheidsinstelling zijn ;)
Mag je niet per jaar optellen? :')
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:09:58 #255
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oow die ja. Nou tof. We hoeven natuurlijk niet altijd te wachten tot het eind november is en dat FHF weer overuren gaat draaien he, het kan ook nu ;)
Idd en zeer aardig van jullie. Ben blij dat TS geholpen is. ^O^
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:10:00 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610399
quote:
die topics over budgeteten zijn trouwens wel goed zeg! Ik heb ook nog wel een aandtal recepten voor 3.5 euro waar je een hele dag van eet! Zal ze er straks eens op gaan zetten
Er is een drempel voor de aftrek van giften en die ligt een tikje hoger dan 10 euro.
Maar als Scorpie niet betaalt is CG weer een stapje dichterbij het drempelbedrag :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:10:43 #257
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610420
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mag je niet per jaar optellen? :')
Van mij wel :')
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:10:54 #258
-1 #ANONIEM
pi_111610423
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is een drempel voor de aftrek van giften en die ligt een tikje hoger dan 10 euro.
Maar als Scorpie niet betaalt is CG weer een stapje dichterbij het drempelbedrag :')
Kom, laten we CG overhalen nog 20 euro te storten. Gewoon zeggen dat je bank het niet doet Leandra, komt hij vanzelf over de brug.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:11:07 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_111610426
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me die moeite gewoon maar bespaar :')
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:11:32 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_111610433
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom, laten we CG overhalen nog 20 euro te storten. Gewoon zeggen dat je bank het niet doet Leandra, komt hij vanzelf over de brug.
Nee, dat geloof ik alleen van mensen die gewillig m'n zaad geslikt hebben.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:12:06 #261
-1 #ANONIEM
pi_111610441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik alleen van mensen die gewillig m'n zaad geslikt hebben.
Oeh nice comeback, you bareback.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:13:27 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111610469
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:13:45 #263
152519 opgebaarde
pi_111610479
Ik maak ook wel 2 tientjes over.

PM mij je reknr
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:13:52 #264
33954 ElisaB
pi_111610482
Ik denk dat mijn bedtijd is aangebroken :X

Lieve mensen, het was me weer een waar genoegen om in jullie gezelschap dit laatste uurtje van de dag door te brengen. Let's meet again ^O^

:* :W
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:14:27 #265
33954 ElisaB
pi_111610495
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef opgebaarde het volgende:

PM mij je reknr
Als je het echt doet, en je PM't me even een printscreen, dan doe ik het daarna ook _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:15:21 #266
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610508
quote:
De drempel voor aftrek van gewone giften is 1% van uw drempelinkomen, maar minimaal ¤ 60.
Nog even doorstorten dus, CG ;)
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 01:15:38 #267
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111610513
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef opgebaarde het volgende:

PM mij je reknr
Very good *O* :*

Slaap zacht Elisa en alle anderen, ik ga ook slapen... :W
Are you fokking to me?
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:17:19 #268
16180 crew  CoolGuy
pi_111610535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nog even doorstorten dus, CG ;)
Ik vind 't wel even mooi geweest zo, anders stort jij ook even 10 euro naar TS, voor haar maakt 't toch niet uit waar 't vandaan komt ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:18:45 #269
33954 ElisaB
pi_111610566
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind 't wel even mooi geweest zo, anders stort jij ook even 10 euro naar TS, voor haar maakt 't toch niet uit waar 't vandaan komt ;)
Doe mij het rekeningnummer even, dan kan ik naar bed :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:18:49 #270
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb t aangeboden, maar ze vond 20 euro van jou (haha) al mooi genoeg.
PM me haar rekeningnummer enzo ff :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:19:55 #271
293128 Kloonhommel
pi_111610595
Geen zin om alle pagina's door te lezen maar heeft iemand TS wel geverifieerd? Of is dit de 2e Noorsbloed ?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:20:07 #272
33954 ElisaB
pi_111610601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Geen zin om alle pagina's door te lezen maar heeft iemand TS wel geverifieerd? Of is dit de 2e Noorsbloed ?
Ja!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:20:39 #273
293128 Kloonhommel
pi_111610615
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja!
Oke! ;)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:21:15 #274
33954 ElisaB
pi_111610629
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oke! ;)
En weer een tevreden klant O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:21:38 #275
375461 Paniekje
pi_111610635
wat bedoelen jullie met 2e noorsbloed?

ik kan mijn ogen gewoon niet geloven man... !
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:21:49 #276
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:21 schreef ElisaB het volgende:
En weer een tevreden klant O+
Die ook mag storten *hint* ;)
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:22:02 #277
16180 crew  CoolGuy
pi_111610650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb t aangeboden, maar ze vond 20 euro van jou (haha) al mooi genoeg.
PM me haar rekeningnummer enzo ff :P
Euhhh...ik vind het niet echt mijn plek om haar gegevens door te gaan geven, maar euh..momentje dan..
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:22:15 #278
33954 ElisaB
pi_111610655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die ook mag storten *hint* ;)
Nix ervan; eerst wij }:|
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:22:32 #279
33954 ElisaB
pi_111610661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
Euhhh...ik vind het niet echt mijn plek om haar gegevens door te gaan geven, maar euh..momentje dan..
Wat ben je toch een liefje O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:23:02 #280
180477 CindieY
Dat dus
pi_111610670
Ik heb even gemist of ze ook bij de schuldhulpverlening oid zit, maar gaat 't niet opvallen als een boel mensen op dit tijdstip allerlei bedragen overmaken?
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:23:15 #281
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
Bek dicht, geef die gegevens! o|O
;)
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:24:50 #282
16180 crew  CoolGuy
pi_111610713
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bek dicht, geef die gegevens! o|O
;)
Dat zei ik ook tegen de moeder van Scorpie, maar d'r mondje ging toch echt weer gewillig open. Gegevens heb je al. ElisaB ook al.

Paniekje; niet boos worden, ik kreeg van ElisaB een plaatje van een pistool gestuurd, dat is het nerd-equivalent van een afgehakte paardenkop in je bed...dan is 't serieus en zo :{
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:25:48 #283
33954 ElisaB
pi_111610735
Done *)

SPOILER
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:26:30 #284
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610748
Done also. "Bedankt!" :)
Paniekje: koop van mijn 10 euro maar verse groente en fruit. :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:27:43 #285
33954 ElisaB
pi_111610766
Paniekje gaat nu een nick-change aanvragen bij Danny, want ze heeft ineens ¤ 75 op de rekening *)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:28:27 #286
375461 Paniekje
pi_111610777
Niet te geloven, ik heb het gevoel dat ik een heel weeshuis eten kan geven! Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. Mijn eigen moeder laat me kapotvallen en jullie doen dit... ik ben ontroerd...
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:28:27 #287
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef ElisaB het volgende:
Paniekje gaat nu een nick-change aanvragen bij Danny, want ze heeft ineens ¤ 75 op de rekening *)
LOL
Is "NoWorries" al bezet?
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:29:40 #288
33954 ElisaB
pi_111610801
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef Paniekje het volgende:
Niet te geloven, ik heb het gevoel dat ik een heel weeshuis eten kan geven! Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. Mijn eigen moeder laat me kapotvallen en jullie doen dit... ik ben ontroerd...
En we hebben er nog een verdomd gezellige avond mee ook :D
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:

LOL
Is "NoWorries" al bezet?
NietMokkenLekkerWokken!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:29:54 #289
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610802
quote:
Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou helpen als ik in de shit zit. Don't worry about it. Ik kan het wel missen. :)

En ik heb liever dat jij het goed gebruikt da dat ik het komend weekend opzuip aan bier.. wacht, bier..
shit.. storneren kan niet he? :'(
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:30:57 #290
33954 ElisaB
pi_111610824
quote:
Maak morgen even een foto van de tas met boodschappen; hebben we morgen wéér een leuke dag O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:31:19 #291
375461 Paniekje
pi_111610834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou helpen als ik in de shit zit. Don't worry about it. Ik kan het wel missen. :)
Dan nog, ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken....
Zodra die uitkering er is ga ik het allemaal terugstorten.. of jullie nu willen of niet
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:31:53 #292
33954 ElisaB
pi_111610842
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Zodra die uitkering er is ga ik het allemaal terugstorten.. of jullie nu willen of niet
Nou, echt niet hoor }:|
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:32:33 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_111610853
quote:

[..]

Haal 't niet in je hoofd! Als ik die 10 euro terug zie van jou word ik pissig :{ gebruik dat geld maar lekker waar 't voor nodig is. Ik heb je geld gegeven, niet geleend.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:32:53 #294
375461 Paniekje
pi_111610859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maak morgen even een foto van de tas met boodschappen; hebben we morgen wéér een leuke dag O+
Ohhh ja dat doe ik man!! even dat oude ding uit de kast halen morgen... zal me n fototje worden hoor... als straks alles weer goed is komen jullie allemaal bij mij eten!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:33:13 #295
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610866
quote:
Stort mij de 10 euro van ElisaB en CoolGuy dan ook maar!
NIET DUS. Ik wil dat niet terug!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:33:43 #296
33954 ElisaB
pi_111610874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Paniekje het volgende:
Ohhh ja dat doe ik man!! even dat oude ding uit de kast halen morgen... zal me n fototje worden hoor... als straks alles weer goed is komen jullie allemaal bij mij eten!
Kijk, nu praten we!
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef CoolGuy het volgende:
Haal 't niet in je hoofd! Als ik die 10 euro terug zie van jou word ik pissig :{ gebruik dat geld maar lekker waar 't voor nodig is. Ik heb je geld gegeven, niet geleend.
Als ik het terug zie, dan stort ik het gewoon wéér terug.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:34:34 #297
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111610891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:33 schreef ElisaB het volgende:
Als ik het terug zie, dan stort ik het gewoon wéér terug.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:34:40 #298
375461 Paniekje
pi_111610892
Oke oke oke dan komen jullie met zijn allen eten zodra mijn uitkering gestort is!
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:34:42 #299
33954 ElisaB
pi_111610893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Paniekje het volgende:
Lieve Paniekje... zelfs zo laat op de dag is Elisa nog steeds een meisjesnaam heur O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:35:28 #300
33954 ElisaB
pi_111610905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:34 schreef Paniekje het volgende:
Oke oke oke dan komen jullie met zijn allen eten zodra mijn uitkering gestort is!
Nee, op de dag dat jij je schulden hebt afbetaald en ¤ 1.000 op je betaalrekening hebt staan, mag je je melden voor het diner :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:35:46 #301
375461 Paniekje
pi_111610913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lieve Paniekje... zelfs zo laat op de dag is Elisa nog steeds een meisjesnaam heur O+
Dat bedoelde ik niet zo hoor! Was een uitspraak uit blijdschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')