abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111609427
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, als TS in de schuldhulpverlening zit moet ze de giften van Fok-kers in de vorm van giraal geld verantwoorden. Dit is dus echt een tijdelijke oplossing; TS zal worden gekort.
Meen je dat? Ik heb wel eens geld van schoonouders geleend die hebben het ook op de leefgeldrekening gestort en dat werd niet gekort? Maar mn schoonouders was al geen optie meer.. die zaten momenteel zelf ook heel erg krap
pi_111609467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, maar het gaat even om nu. Ik heb in FHF destijds ook geld over gemaakt naar Asfalthooligan, en die zat ook in de sanering volgens mij, dus het kan wel.

Overigens, begrijp ik nu goed dat TS nu moet leven van een tientje tot aan volgende week vrijdag? Dat is dus nog 1,5 week? Kan toch niet. Ik wil ook wel 10 euro overmaken, is dat nog nodig of wat? En Scorpie lult hier wel tof, maar die maakt vast ook 10 euro over, want das er ook een van het type grote waffel klein hartje.
neeeee, niet tot volgende week vrijdag.. tot aanstaande vrijdag (hoop ik dan met die hemelvaart
pi_111609495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik heb wel eens geld van schoonouders geleend die hebben het ook op de leefgeldrekening gestort en dat werd niet gekort? Maar mn schoonouders was al geen optie meer.. die zaten momenteel zelf ook heel erg krap
Zie http://aaenhunze.rechtops(...)show/artikel_id/3915
pi_111609515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, maar het gaat even om nu. Ik heb in FHF destijds ook geld over gemaakt naar Asfalthooligan, en die zat ook in de sanering volgens mij, dus het kan wel.

Overigens, begrijp ik nu goed dat TS nu moet leven van een tientje tot aan volgende week vrijdag? Dat is dus nog 1,5 week? Kan toch niet. Ik wil ook wel 10 euro overmaken, is dat nog nodig of wat? En Scorpie lult hier wel tof, maar die maakt vast ook 10 euro over, want das er ook een van het type grote waffel klein hartje.
Mats jij haar een tientje doe ik het ook.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:32:17 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111609520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Paniekje het volgende:

[..]

neeeee, niet tot volgende week vrijdag.. tot aanstaande vrijdag (hoop ik dan met die hemelvaart
Oh tot aan nu vrijdag? Dat is al een week minder, dat scheelt alweer. Maar dan nog, een tientje is wel karig? Red je 't daarmee? Zo niet, even je trots opzij zetten en aangeven, want dan geef ik je ook 10 euro.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:33:23 #181
16180 crew  CoolGuy
pi_111609546
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mats jij haar een tientje doe ik het ook.
Ja ik doe die 10 euro wel, als jij 't ook doet heeft ze 20 euro erbij, dan moet ze 't redden.
pi_111609571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja ik doe die 10 euro wel, als jij 't ook doet heeft ze 20 euro erbij, dan moet ze 't redden.
Godverdomme man, dan kunnen ze royaal uit eten op Hemelvaart.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:35:20 #183
16180 crew  CoolGuy
pi_111609599
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Godverdomme man, dan kunnen ze royaal uit eten op Hemelvaart.
nou nou, wat je dan royaal kunt uit eten :') ;) anyway, dan moeten d'r nu wel even spijkers met koppen worden geslagen. Joehoe, ElisaB, of TS, kom es even in de lucht.
pi_111609625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik vind het een erg vreemd verhaal. Een overmaking van rabo naar ing duurt geen 3 dagen. Dat duurt maximaal 1 dag.
Inderdaad
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_111609665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef miro86 het volgende:
Inderdaad
Bedrijven/instanties betalen vaak in batches op 1 of enkele dagen per week/maand. En met Hemelvaart erbij kan ik me best voorstellen dat dat geld pas vrijdag bij TS is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:40:10 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_111609724
Geen zin om terug te lezen; wie was degene die hier al geld had over gemaakt, heeft die persoon een rek.nr van TS? Dit gaat me te traag :P
pi_111609756
Bucketlist heeft 10 euro overgemaakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:41:34 #188
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111609764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Maanvis het volgende:
muffins bakken voor de hele straat O+
Ja, daar gaat de straat blij mee zijn _O-
Not :')
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:

Och jee.. dan val je zo ineens in een groot zwart gat he? ;)
Ja, toch wel -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, als TS in de schuldhulpverlening zit moet ze de giften van Fok-kers in de vorm van giraal geld verantwoorden. Dit is dus echt een tijdelijke oplossing; TS zal worden gekort.
If so en ze laat het me zien, dan krijgt ze het van mij alsnog cash weer aangevuld. Weet je, ik vind de regelgeving op zichzelf verdedigbaar, maar er zijn nog eenmaal mensen die gruwelijk in de knel komen omdat instanties een beetje langs elkaar heen werken, of omdat ze nou eenmaal de pech hebben dat ze tegen kosten aanlopen waar de WSNP niet in voorziet. Als er elke week eigenlijk al net iets te kort is, en er geen zicht is op een bron om de gaten te dichten, dan kun je lang doorgaan, maar op een keer is het echt helemaal op en klaar. En dan krijg je dus honger :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111609773
Ben er nog hoor computer is een beetje traag door die popups..

Begrijp ik goed dat die giften verklaart moeten worden indien je een bijstandsuitkering hebt of geld dat op bijstand van schuldhulp verlening?

Coolguy en Scorpie.... :$ ik weet even niet wat ik moet zeggen.... dan zou ik weliswaar gewoon een normaal avondmaal op tafel kunnen zetten wie weet wel spaghetti MET SAUS!!of iets dergelijks
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 00:43:50 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_111609812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef Paniekje het volgende:

Coolguy en Scorpie.... :$ ik weet even niet wat ik moet zeggen.... dan zou ik weliswaar gewoon een normaal avondmaal op tafel kunnen zetten wie weet wel spaghetti MET SAUS!!of iets dergelijks
Ja, laten we vooral niet te euh...er meer van maken dan 't is ;) Het is gewoon een stomme 10 euro. Let's do this. Waar moet dat geld heen? :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:45:03 #191
33954 ElisaB
pi_111609838
quote:

Begrijp ik goed dat die giften verklaart moeten worden indien je een bijstandsuitkering hebt of geld dat op bijstand van schuldhulp verlening?

Ik zou geen slapende honden wakker maken. En als ze vinden dat ze erom moeten komen, dan meld je je maar weer :)
pi_111609844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:41 schreef ElisaB het volgende:
If so en ze laat het me zien, dan krijgt ze het van mij alsnog cash weer aangevuld. Weet je, ik vind de regelgeving op zichzelf verdedigbaar, maar er zijn nog eenmaal mensen die gruwelijk in de knel komen omdat instanties een beetje langs elkaar heen werken, of omdat ze nou eenmaal de pech hebben dat ze tegen kosten aanlopen waar de WSNP niet in voorziet. Als er elke week eigenlijk al net iets te kort is, en er geen zicht is op een bron om de gaten te dichten, dan kun je lang doorgaan, maar op een keer is het echt helemaal op en klaar. En dan krijg je dus honger :{
Rationeel gezien is het puur een fraude preventief middel. Anders rol je natuurlijk doodleuk de schuldhulpverlening in, stal je ondertussen je geld bij paps & mams die het vervolgens terugstorten naar kindlief die een dikke vette middelvinger naar alle schuldeisers opsteekt. Emotioneel gezien valt er wat voor te zeggen dat de regel an sich niet ideaal is.
pi_111609851
quote:

Let niet op Coolguy hij wil gewoon in je slipje. Oke dat was een grapje.
pi_111609871
quote:
Foutmelding

Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.

Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de loginpage.
Iemand anders ook storing op ING site?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:47:13 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111609884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rationeel gezien is het puur een fraude preventief middel. Anders rol je natuurlijk doodleuk de schuldhulpverlening in, stal je ondertussen je geld bij paps & mams die het vervolgens terugstorten naar kindlief die een dikke vette middelvinger naar alle schuldeisers opsteekt. Emotioneel gezien valt er wat voor te zeggen dat de regel an sich niet ideaal is.
Maar goed dat RonnieB het topic nog niet ontdekt heeft dan :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:47:38 #196
33954 ElisaB
pi_111609894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:

Klopt. Maar ik zou - op basis van wat ik nu weet en ervan uitgaand dat dat echt is - het gesprek er met deze en gene nog wel over willen aangaan. Als er structureel wordt bijgeschokt, dan vind ik het wat anders. Maar als iemand incidenteel even uit de shit getrokken wordt, omdat het nou eenmaal op is, dan zou ik daar best een boom over willen opzetten.

Feitelijk doen we niets anders dan de overheid in het groot: herverdelen van de middelen :P
pi_111609913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iemand anders ook storing op ING site?
Dat heb ik ook kijk altijd via internet of het leefgeld erop staat, vanavond via girofoon moeten doen.. maar heb een mogelijkheid gevonden om het dure 0900 nr te omzeilen via 020 nummer dus gratis bellen.. anders gaan ze weer zeuren over de telefoonrekening.. voel me af en toe net een klein kind
pi_111609924
Kan je er niet iets bij zetten bij de omschrijving waardoor het te verantwoorden is? Doen alsof je iets hebt gekocht van TS ofzo?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:49:18 #199
33954 ElisaB
pi_111609932
Mag je trouwens wel je bezittingen verkopen? Of moet je dat geld dan ook inlveren?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:49:49 #200
33954 ElisaB
pi_111609944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef Bucketlist het volgende:
Kan je er niet iets bij zetten bij de omschrijving waardoor het te verantwoorden is? Doen alsof je iets hebt gekocht van TS ofzo?
Dat bedoel ik dus!

Dank voor de salontafel; hij staat hier erg mooi O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')