abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:48:11 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_111676924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Bij de sportschool waar ik 2 uur per week mee mag helpen better-belly's etcetera opruimen, de apparaten afdoe met een doekje en indien nodig de toiletten schoon maak (geheel op wajong tempo, wordt helemaal niets geeist en ze zijn blij met alles wat je doet) heb ik een 10 rittenkaart gekregen voor de komende weken. Ik mag mee doen met alle groepslessen, das 1 rit per les... en een uurtje cardio / krachttraining is ook 1 rit per uur.

Dit alles heeft mijn adviseur van de wajong geregeld, omdat ik graag wilde sporten.. Ik gebruik 8 soorten medicijnen waarvan de helft verstopping, opgeblazen gevoel etc. als bijwerking heeft en ik moest van de wajong adviseur aangeven waarvan ik energie kreeg, sporten!
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_111676957
Ik postte daarstraks dit in je andere topic, maar aangezien het hier inhoudelijk weer verder gaat:

Voor brood werd eerder al Pater Poels genoemd. Dat is absoluut niet alleen voor mensen uit de opvang maar voor iedereen die het nodig heeft :Y
In deze aflevering van Zembla komt hij ook aan bod, gaat over gezinnen met weinig geld en is opgenomen in Tilburg.
pi_111676974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef Paniekje het volgende:
Bij de sportschool waar ik 2 uur per week mee mag helpen better-belly's etcetera opruimen, de apparaten afdoe met een doekje en indien nodig de toiletten schoon maak (geheel op wajong tempo, wordt helemaal niets geeist en ze zijn blij met alles wat je doet) heb ik een 10 rittenkaart gekregen voor de komende weken. Ik mag mee doen met alle groepslessen, das 1 rit per les... en een uurtje cardio / krachttraining is ook 1 rit per uur.

Dit alles heeft mijn adviseur van de wajong geregeld, omdat ik graag wilde sporten.. Ik gebruik 8 soorten medicijnen waarvan de helft verstopping, opgeblazen gevoel etc. als bijwerking heeft en ik moest van de wajong adviseur aangeven waarvan ik energie kreeg, sporten!
Goed geregeld idd :Y
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 mei 2012 @ 19:49:17 #154
22592 crew  Ole
pi_111676999
Tot nader order op slot
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')