"De ramen zijn weer mooi schoon!"quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Dank voor de salontafel; hij staat hier erg mooi
Ow, ook een briljant idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, toen met men schoonouders hebben ze er gewoon lening bij gezet zodat schuldhulp weet dat het terugbetaald moet worden, dan doen ze niet moeilijk
Onderhands verkopen en dan cash geld ontvangen is niet te traceren, tenzij je een bewindvoerder hebt die doorheeft dat de TV opeens pleite isquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Mag je trouwens wel je bezittingen verkopen? Of moet je dat geld dan ook inlveren?
Zwart werk dat ook niet is opgeheven voor de WSNP....quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"De ramen zijn weer mooi schoon!"
Er was nog een topic in CUL, een reeks met allerlei (ik geloof gezonde) en goedkope recepten, maar ik ben niet zo'n zoekwonder. Ben al eventjes aan het zoeken, want het schoot me te binnen en 't leek me een handig topic voor TS en anderen. Iemand anders die weet waar ik op doel en beter is in zoeken dan ik?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Ole het volgende:
Voor later. Goede tips! Kun je voor 10 euro per week eten ?
Wat heb je erbij gezet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, komt nu ineens iedereen met 'moet je in de omschrijving ff iets zetten'. Ja, kut, ik heb gewoon 2x 10 euro over gemaakt want Scorpie heeft een kutbank en dat werkt maar voor de helft, dus nou mag ik zijn 10 euro betalen.
Krijg 't wel terug van 'm, komt goed. TS heeft iig 20 euro erbij.
Misschien heeft ze wel een raamtrekker verkocht. Met een emmer en een sponsquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwart werk dat ook niet is opgeheven voor de WSNP....
Ja, je moeder liet dat al voor 5 euro toe. Meest weg gegooide 5 euro everquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Let niet op Coolguy hij wil gewoon in je slipje. Oke dat was een grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je erbij gezet?
Lening Scorpie, groetjes Veldmuis.
Haha, dat geld zie je nooit meer terug!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, komt nu ineens iedereen met 'moet je in de omschrijving ff iets zetten'. Ja, kut, ik heb gewoon 2x 10 euro over gemaakt want Scorpie heeft een kutbank en dat werkt maar voor de helft, dus nou mag ik zijn 10 euro betalen.
Krijg 't wel terug van 'm, komt goed. TS heeft iig 20 euro erbij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je erbij gezet?
Lening Scorpie, groetjes Veldmuis.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je moeder liet dat al voor 5 euro toe. Meest weg gegooide 5 euro everSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No problem. Een mens moet eten nietwaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Paniekje het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen..... Heel erg bedankt!
Zit hier gewoon te janken
Mijn man slaapt al een paar uur omdat hij om 4.15 zijn bed weer uit moet voor het werk, maar wat zal hij blij zijn als ik hem dit vertel!
Ik zou 'm wakker maken; gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Paniekje het volgende:
Mijn man slaapt al een paar uur omdat hij om 4.15 zijn bed weer uit moet voor het werk, maar wat zal hij blij zijn als ik hem dit vertel!
Jij vuigeling!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, dat geld zie je nooit meer terug!
ElisaB!!!! We hebben je nodig! Zakdoekjes brengen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Paniekje het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen..... Heel erg bedankt!
Zit hier gewoon te janken
Plus je weet waar ik woon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij vuigeling!
nah, zo zit jij niet in elkaar
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij vuigeling!
nah, zo zit jij niet in elkaar
Geef me gauw het adresquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ElisaB!!!! We hebben je nodig! Zakdoekjes brengen!
Ook dat. Maar alsof ik m'n 10 euro daadwerkelijk bij je kom halenquote:
Nah, gewoon naast hem kruipen en in z'n oor fluisteren dat een paar wildvreemde mensen ieder 10 euro overgemaakt hebben... Dat hij het al wel weet maar nog niet weet dat hij het weetquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou 'm wakker maken; gewoon, omdat het kan
jullie zijn te goed voor deze wereld!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ElisaB!!!! We hebben je nodig! Zakdoekjes brengen!
Al koopt ze heroïne voor die 20 euro. Ik kan er niet van wakker liggen. Nou, dan heb ik me door een mooi verhaal laten opfokken heeft me dat 20 euro gekost. Big deal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef Nailpolish het volgende:
Begrijp alleen niet waarom TS de boodschappen van ElisaB niet aan neemt, maar de tientjes wel?
Jij weet niet wat ik gezegd hebquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:00 schreef Nailpolish het volgende:
Begrijp alleen niet waarom TS de boodschappen van ElisaB niet aan neemt, maar de tientjes wel?
Een paar wildvreemde mensen? 1 wildvreemde mensen, te weten ik, want Scorpie krijgt z'n bank niet aangeslingerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, gewoon naast hem kruipen en in z'n oor fluisteren dat een paar wildvreemde mensen ieder 10 euro overgemaakt hebben... Dat hij het al wel weet maar nog niet weet dat hij het weet
Dat is waar!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Al koopt ze heroïne voor die 20 euro. Ik kan er niet van wakker liggen. Nou, dan heb ik me door een mooi verhaal laten opfokken heeft me dat 20 euro gekost. Big deal.
En daarom ben jij een CoolGuyquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Al koopt ze heroïne voor die 20 euro. Ik kan er niet van wakker liggen. Nou, dan heb ik me door een mooi verhaal laten opfokken heeft me dat 20 euro gekost. Big deal.
Ook dat is waar ;-)quote:
Precies, ik lig er ook niet wakker van dat het jou 20 euro heeft gekost.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt de helft toch bij Scorpie declareren, hebben jullie allebei een mooi verhaal voor een tientjequote:Op woensdag 16 mei 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahahaha. Nicequote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, ik lig er ook niet wakker van dat het jou 20 euro heeft gekost.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:
Haha, mensen die denken dat ElisaB, de Heilige Maagd Maria van Fok, zich laat afschepen door een nieuwe in-nood-verkerende-Fokker. The humor.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, ik lig er ook niet wakker van dat het jou 20 euro heeft gekost.
+ Bucketlistquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een paar wildvreemde mensen? 1 wildvreemde mensen, te weten ik, want Scorpie krijgt z'n bank niet aangeslingerd
Uhuh, maar dan ken je Scorpie nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt de helft toch bij Scorpie declareren, hebben jullie allebei een mooi verhaal voor een tientje
Alhoewel... als hij je niet betaalt heeft hij gratis een nog mooier verhaal
En bucketlist, en jij deed 20 namens jullie allebei.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een paar wildvreemde mensen? 1 wildvreemde mensen, te weten ik, want Scorpie krijgt z'n bank niet aangeslingerd
Oow die ja. Nou tof. We hoeven natuurlijk niet altijd te wachten tot het eind november is en dat FHF weer overuren gaat draaien he, het kan ook nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bucketlist, de eerste user die al een tientje had gestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |