abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111606601
volgens wikipedia is de armoedegrens 302 euro per week voor een echtpaar. Hier moet alles van betaald worden, dus ook huur etc etc

Beetje raar verhaaltje, vind ik...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armoedegrens#Nederland
pi_111606686
Ik wil graag even een speciaal bedankje plaatsen voor Bucketlist, ik kan niet onder woorden brengen hoe blij we met je gift zijn, we kunnen daar nog wel langer dan tot vrijdag van eten verwacht ik..

Alle tips voor budgeteten blijven welkom want tot de uitkering gestort is blijft het op 25 euro en das nog zeker 5 weken zo.

Verder wil ik ook de andere mensen die aangeboden hebben te helpen bedanken, gelukkig is het inmiddelsverholpen .. Ik vind het heel erg dat ik hier ja op heb moeten zeggen.. Schaam me er zelfs voor..
We gaan morgen nog maar eens langs schuldhulpverlening want dit kan natuurlijk niet... is nog nooit eerder gebeurd maar mag ook niet weer gebeuren!
pi_111606687
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef gogosweden het volgende:
volgens wikipedia is de armoedegrens 302 euro per week voor een echtpaar. Hier moet alles van betaald worden, dus ook huur etc etc

Beetje raar verhaaltje, vind ik...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armoedegrens#Nederland
Leuk die regeltjes, maarre, heb jij wel eens door rood gelopen? Wel eens te hard gereden?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:21:10 #79
43556 miss_dynastie
pi_111606709
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Meer blijft er op dit moment gewoon niet over. Dan daarbij komt dat mijn man WEL WERKT maar we met torenhoge vaste lasten zitten qua huur, warm water (150euro permaand aan ALLEEN WARM WATER)
We beschikken zelf wel over de leefgeldrekening, maar die kan niet rood (mag niet vd schuldsanering) dus die roodstand is ook geen optie..
Geen collega die een brood wil doneren?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:21:22 #80
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_111606720
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef gogosweden het volgende:

[..]

klopt.

Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal, maargoed wie ben ik
Ik ook.

Ik ga ook een account aanmaken en dan een zielig verhaaltje op FOK! typen :D Gratis cashies jonguh
pi_111606852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ook.

Ik ga ook een account aanmaken en dan een zielig verhaaltje op FOK! typen :D Gratis cashies jonguh
Als je die moeite wilt doen voor 10 euro, dan lijkt het me dat je het wel echt nodig hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111606965
Nouja. Ik heb het rekeningnummer+naam gegoogled en daar kwam niks naar voren. Bovendien vroeg ze niet zelf om geld, dus het is volgens mij geen oplichter. Is het wel een bullshit verhaal dan is het jammer voor mij.

Ongeacht wat de reden is van de geldproblemen, de nood is blijkbaar nu hoog. Natuurlijk moet er wel een structurele oplossing komen, maar dat kost hoe dan ook tijd.
pi_111607045
Het komt niet eens door verkeersovertredingen etc.. De grootste schuld die er is is bij de zorgverzekering, vanaf het moment dat ik uit huis ben getrapt heb ik deze niet kunnen betalen tot het moment dat we in dit huis kwamen.. hier staat zeker nog zo'n 3500 open en de bank,, Ik ben zonder kleding etcetera eruit gegooid.. Kon gelukkig bij iemand terecht maar daar had ik mijn spullen niet mee terug, kon toen bij de rabobank rood staan omdat ik nog werkte maar dat werk ben ik al gauw kwijtgeraakt door alle ellende..
Was het maar zo dat ik echt alleen mezelf de schuld kon geven.. Ik heb er keihard voor gewerkt te hebben wat ik nu heb,.. een flat met een inrichting, al is het niet allemaal super.. ik heb weer een klein kledingkastje dus kan mezelf omkleden als dat nodig is.. Toen op een gegeven moment bij ggz terecht gekomen via werk.. Ze zagen me er onderdoor gaan en via daar weer de wajong in gegaan... alleen daar moet ik dus nog 5 weken op wachten
pi_111607115
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

^O^
Ja nja ik wou 50 euro geven, maar dan wel persoonlijk zodat ik weet waar t terecht komt. Maar inmiddels zijn er meerdere fokkers mij digitaal voor geweest.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:29:53 #85
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Bucketlist het volgende:
Nouja. Ik heb het rekeningnummer+naam gegoogled en daar kwam niks naar voren. Bovendien vroeg ze niet zelf om geld, dus het is volgens mij geen oplichter. Is het wel een bullshit verhaal dan is het jammer voor mij.

Ongeacht wat de reden is van de geldproblemen, de nood is blijkbaar nu hoog. Natuurlijk moet er wel een structurele oplossing komen, maar dat kost hoe dan ook tijd.
Super van je. Je hebt ook gelijk over de hele lijn. Ongeacht hoe het zover gekomen is, je laat een mens niet met honger zitten. Dikke kus van Marietje :* O+
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:33:42 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607392
Bij de lidl doen ze in mijn woonplaats het oude brood gratis weggeven :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111607469
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef Chinless het volgende:
Ja nja ik wou 50 euro geven, maar dan wel persoonlijk zodat ik weet waar t terecht komt. Maar inmiddels zijn er meerdere fokkers mij digitaal voor geweest.
Kom maar langs en geef mij die 50 euro maar. Krijg je een biertje. ;)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:35:27 #88
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Maanvis het volgende:
Bij de lidl doen ze in mijn woonplaats het oude brood gratis weggeven :).
Hoe oud is dat dan? (uit nieuwsgierigheid...)

Want oud brood is geroosterd ook gewoon lekker. Is een optie voor onze TS.
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:35:50 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607508
ohja, je woont in een flat dus je hebt ook buren. bel dan bij je buren aan voor wat eten :). dan kun jij iets terugdoen als jullie weer wel geld hebben! ik zou iig bij iedeereen uit de straat wel eten geven als ze aan de deur komen hoor!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:36:31 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607543
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hoe oud is dat dan? (uit nieuwsgierigheid...)
Geen idee, maar het brood van de lidl is echt bionisch brood, dat bederft niet zo snel (zit boordevol conservermiddelen).

quote:
Want oud brood is geroosterd ook gewoon lekker. Is een optie voor onze TS.
Absoluut!
Een gedicht over Maanvis
pi_111607552
Ik begrijp jullie reacties ook wel weetje.. Misschien zou ik zelf ook wel zo denken..Vast wel... Maar als je inmiddels in staat te gaan bedelen om eten bij daklozenopvang.. Ik ben het simpel en goedkoop eten inmiddels gewend.. Schroom mij niet meer om alles euroshopper oid te kopen, eet al heel lang geen fruit meer... het goedkoopste is eigenlijk afbakbroodjes van 32 cent, of een zak friet van 75 cent daar kunnen we zelfs meerdere dagen van eten.. maar gezond is het natuurlijk niet..
ik ga via schuld sanering eens polsen of zij ons kunnen verwijzen naar de voedselbank!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:37:52 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607597
ik kan me niet voorstellen dat je van 25 euro per week rond moet komen.
en sowieso moet er iets grof mis gegaan zijn daaro.
ga je daar achteraan?
bellen bellen bellen bellen.
want dit kan niet.
waar woont TS? in Tilburg?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:38:39 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111607628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Paniekje het volgende:
Ik begrijp jullie reacties ook wel weetje.. Misschien zou ik zelf ook wel zo denken..Vast wel... Maar als je inmiddels in staat te gaan bedelen om eten bij daklozenopvang.. Ik ben het simpel en goedkoop eten inmiddels gewend.. Schroom mij niet meer om alles euroshopper oid te kopen, eet al heel lang geen fruit meer... het goedkoopste is eigenlijk afbakbroodjes van 32 cent, of een zak friet van 75 cent daar kunnen we zelfs meerdere dagen van eten.. maar gezond is het natuurlijk niet..
ik ga via schuld sanering eens polsen of zij ons kunnen verwijzen naar de voedselbank!
Je hoeft niet naar de schuldsanering voor een verwijzing;
Via deze site kun je je aanmelden bij de voedselbank in tilburg (een formuliertje downloaden):
http://www.voedselbanktilburg.nl/index.php?p=27
Zorg dat je je paperassen op orde hebt dus bankafschriften ook!
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:39:27 #94
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Geen idee, maar het brood van de lidl is echt bionisch brood, dat bederft niet zo snel (zit boordevol conservermiddelen).

[..]

Absoluut!
Ah zo, dan is oud brood idd goed te doen. Ik vroeg het maar omdat ze hier bij de bakker ook oud brood aanbieden, maar dat is echt voor de beestjes buiten... Echt té oud om als mens nog iets van te maken.
Are you fokking to me?
pi_111607671
* drukke McDonalds/Burger King inlopen en kijken of mensen wat hebben over gelaten op de tafeltjes
* naar de markt gaan rond sluitingstijd en proberen te onderhandelen
* siroop drinken, relatief goedkoop als je er veel water bij doet en zo krijg je tenminste wat suiker binnen (dan voel je je beter)
* elke dag alle supermarkten langs voor gratis proefjes
* achter de supermarkt kijken bij de vuilnisbakken
* naar een groothandel, niet-bederfelijk eten halen voor een hele maand
* in nette kleren naar open dagen van scholen/hogescholen enzo, daar staan soms wat hapjes

Hoe dan ook, succes! Leef met je mee.
Raak en plezierig.
pi_111607774
Loop alle reclamefolders langs en kijk of er aanbiedingen/coupons in zitten die je kan gebruiken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:42:32 #97
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef AnnaTralala het volgende:
* drukke McDonalds/Burger King inlopen en kijken of mensen wat hebben over gelaten op de tafeltjes
* naar de markt gaan rond sluitingstijd en proberen te onderhandelen
* siroop drinken, relatief goedkoop als je er veel water bij doet en zo krijg je tenminste wat suiker binnen (dan voel je je beter)
* elke dag alle supermarkten langs voor gratis proefjes
* achter de supermarkt kijken bij de vuilnisbakken
* naar een groothandel, niet-bederfelijk eten halen voor een hele maand
* in nette kleren naar open dagen van scholen/hogescholen enzo, daar staan soms wat hapjes

Hoe dan ook, succes! Leef met je mee.
Klopt, bij ons op de markt verkopen ze het fruit en groenten ook aan bodemprijzen als je rond sluitingstijd gaat. Hoef je zelfs niet voor te onderhandelen. Is dikwijls wel erg rijp dan, maar kan je soep van maken en invriezen... TS! Soep is ook voedzaam en vullend.
Are you fokking to me?
pi_111607824
@ Mirjam, We zijn er al naartoe geweest, ligt allemaal aan een vertraging van HUn kant.. En moet van Rabo naar ING overgemaakt worden dus duurt zoiezo al 3 dagen..
We dachten dat dit een oplossing was voor de grote stress die we kregen van de schulden zelf op proberen te lossen... Maar toen ik dit hoorde zakte de moed mij echt even in de schoenen..
Zo zie je maar, schuldsanering is ook niet alles
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:44:15 #99
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Paniekje het volgende:
@ Mirjam, We zijn er al naartoe geweest, ligt allemaal aan een vertraging van HUn kant.. En moet van Rabo naar ING overgemaakt worden dus duurt zoiezo al 3 dagen..
We dachten dat dit een oplossing was voor de grote stress die we kregen van de schulden zelf op proberen te lossen... Maar toen ik dit hoorde zakte de moed mij echt even in de schoenen..
kijken of je een klacht in kunt dienen.
het kán gewoonweg niet dat mensen in de sanering zitten en dan gewoon dagen niet kunnen eten wegens geen geld.
desnoods zoek je een mondige kennis die het verhaal duidelijk kan vertellen.
pi_111607929
Ik ga morgen meteen bellen met die voedselbank! Alle paperassen staan namelijk bij schuldsanering netjes in een ordner gerangschikt.. En er is een heel budgetoverzicht dat ze mee kunnen sturen, Met inkomsten uitgaven vaste lasten etc. daar staat precies op wat elke maand uitgegeven wordt
pi_111607936
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Paniekje het volgende:
Ik vind het een erg vreemd verhaal. Een overmaking van rabo naar ing duurt geen 3 dagen. Dat duurt maximaal 1 dag.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:46:27 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111607964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Paniekje het volgende:
Ik ga morgen meteen bellen met die voedselbank! Alle paperassen staan namelijk bij schuldsanering netjes in een ordner gerangschikt.. En er is een heel budgetoverzicht dat ze mee kunnen sturen, Met inkomsten uitgaven vaste lasten etc. daar staat precies op wat elke maand uitgegeven wordt
heel goed.
voor jezelf opkomen hoor.
we leven in nederland, daar zou niemand honger moeten hoeven lijden.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:46:55 #103
43556 miss_dynastie
pi_111607982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Paniekje het volgende:
Maar het zal aan mij liggen he, maar je hebt al anderhalve dag niet gegeten en dan kom je nu pas in actie?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:04 #104
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111607989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Mirjam het volgende:
kijken of je een klacht in kunt dienen.
het kán gewoonweg niet dat mensen in de sanering zitten en dan gewoon dagen niet kunnen eten wegens geen geld.
desnoods zoek je een mondige kennis die het verhaal duidelijk kan vertellen.
Dat is idd niet de bedoeling van schuldsanering. Die is er JUIST voor om iedereen en alles enigszins tevreden te houden, EN dat je nog een beetje redelijk leven kunt, en op z'n minst kunt eten.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:05 #105
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111607990
Zou de vertraging ook niet gewoon iets met Hemelvaart te maken hebben? Want een normale overschrijving tussen twee verschillende banken duurt geen drie dagen.
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:47 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat is idd niet de bedoeling van schuldsanering. Die is er JUIST voor om iedereen en alles enigszins tevreden te houden, EN dat je nog een beetje redelijk leven kunt, en op z'n minst kunt eten.
precies.
dus trap die gasten op hun staart, dit is niet te accepteren. nooit.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:48:01 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608021
Verder kun je ook nog in dit forum een topique openen om te vragen of mensen wat voedsel voor je over hebben en dat langs willen brengen in tilburg:
FOK!kers helpen FOK!kers
FOK!kers zijn vaak best vrijgevig en er zijn er ook vast een stel uit tilburg die nog wel wat over hebben voor deze week.
Zorg wel dat je betrouwbaar over komt :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:49:01 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608058
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Verder kun je ook nog in dit forum een topique openen om te vragen of mensen wat voedsel voor je over hebben en dat langs willen brengen in tilburg:
FOK!kers helpen FOK!kers
Zorg wel dat je betrouwbaar over komt :).
als ik dichterbij tilburg had gewoond (en zelf geld over had gehad) was ik morgen in de auto gestapt om boodschappen te doen en langs te brengen.
dit ergert me enorm, dit zou niet moeten mogen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:49:22 #109
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Mirjam het volgende:
precies.
dus trap die gasten op hun staart, dit is niet te accepteren. nooit.
En dat mogen ze best horen ook. Ongeacht hoe de schuld tot stand is gekomen, het is HUN taak dat jij kunt eten, en die taak hebben ze verknald.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:50:17 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608115
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dat mogen ze best horen ook. Ongeacht hoe de schuld tot stand is gekomen, het is HUN taak dat jij kunt eten, en die taak hebben ze verknald.
:Y
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:52:14 #111
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608184
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als ik dichterbij tilburg had gewoond (en zelf geld over had gehad) was ik morgen in de auto gestapt om boodschappen te doen en langs te brengen.
dit ergert me enorm, dit zou niet moeten mogen.
Eens en zou ik ook doen moest het dichterbij zijn. Wilde TS wat kledij aanbieden maar we hebben helaas niet dezelfde maten. Niet zo belangrijk als eten natuurlijk...maar was ook wel fijn geweest als ik iets had kunnen doen...
Are you fokking to me?
pi_111608201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar het zal aan mij liggen he, maar je hebt al anderhalve dag niet gegeten en dan kom je nu pas in actie?
Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd.. Vandaag erg moe, kwam op het idee te gaan googlen naar tips.. en zo kwam ik op fok terecht bij een topic van een amsterdamse jongen en die kreeg veel tips voor in zijn woonplaats.. Zodoende heb ik een topic geopend over hulp in Tilburg.

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van alle lieve reacties.. Morgen gaan we gewoon nog eens langs.. Ik snap best dat er vertraging is ivm hemelvaart, maar zorg dan dat er VOOR hemelvaart geld op staat zodat mensen niet zonder eten zitten...
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:55:13 #113
43556 miss_dynastie
pi_111608278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd..
En wat doet jouw man dan? Heeft hij zijn collega's concreet gevraagd om een brood en een pak rijst voor hem te kopen en hebben ze dat geweigerd? Je bent niet alleen, jullie zouden je ook samen moeten inspannen voor een oplossing. Dit is te zwaar voor jouw schouders alleen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:55:51 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest alles af te gaan of mensen ons misschien konden helpen,, Heeft niks opgeleverd.. Vandaag erg moe, kwam op het idee te gaan googlen naar tips.. en zo kwam ik op fok terecht bij een topic van een amsterdamse jongen en die kreeg veel tips voor in zijn woonplaats.. Zodoende heb ik een topic geopend over hulp in Tilburg.

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van alle lieve reacties.. Morgen gaan we gewoon nog eens langs.. Ik snap best dat er vertraging is ivm hemelvaart, maar zorg dan dat er VOOR hemelvaart geld op staat zodat mensen niet zonder eten zitten...
zelfs geen kennissen, familie, collega's die een brood kunnen missen? -O-
als jij bij mij zou langskomen met een dergelijke vraag zou ik direct de kast opentrekken :{
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:00 #115
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111608310
PM mij maar je adres, dan breng ik morgen een noodrantsoen. Ben om 10:30 bij je.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:46 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als jij bij mij zou langskomen met een dergelijke vraag zou ik direct de kast opentrekken :{
idd zoals ik al zei zoiets zou ik ook voor de buren over hebben.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:56:52 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
PM mij maar je adres, dan breng ik morgen een noodrantsoen. Ben om 10:30 bij je.
jij bent toch ook zo'n gouden wijf he?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:06 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608357
quote:
O+
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:26 #119
230491 Zith
pls tip
pi_111608374
Vind de TT zo zielig ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:29 #120
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
Dat idd. Doos volgepakt met voedsel kreeg je mee.
Maar ik kan me ook voorstellen dat face-to-face hierom vragen niet makkelijk is.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:40 #121
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En wat doet jouw man dan? Heeft hij zijn collega's concreet gevraagd om een brood en een pak rijst voor hem te kopen en hebben ze dat geweigerd? Je bent niet alleen, jullie zouden je ook samen moeten inspannen voor een oplossing.
Ik kan mij voorstellen dat de drempel om zoiets te moeten vragen aan je collega's erg hoog is, en dat die drempel hier lager ligt. Waarom vind jij het verschil om het aan collega's (zijn ook je vrienden niet) te vragen of aan vreemden van belang...?
Are you fokking to me?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:57:42 #122
33954 ElisaB
pi_111608388
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Mirjam het volgende:
jij bent toch ook zo'n gouden wijf he?
Ik kan hier niet tegen, ik kan het doen, dus vooruit dan maar!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:22 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan hier niet tegen, ik kan het doen, dus vooruit dan maar!
ik ook niet, en ik kan het nu even echt niet, boh de ergernis :{ :(
ik vind het fantastisch dat jij het kan, maar vooral wil en doet!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:28 #124
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111608422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Zith het volgende:
Vind de TT zo zielig ;(
TS is niet zielig. TS heeft kennelijk behoorlijk wat pech gehad. Dat is iets anders dan zielig zijn ;)
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:43 #125
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608428
quote:
Queen van FHF O+
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:58:55 #126
43556 miss_dynastie
pi_111608438
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat de drempel om zoiets te moeten vragen aan je collega's erg hoog is, en dat die drempel hier lager ligt. Waarom vind jij het verschil om het aan collega's (zijn ook je vrienden niet) te vragen of aan vreemden van belang...?
Omdat je anderhalve dag honger hebt? Als er geen buren of vrienden zijn, zou ik me absoluut tot iemand anders wenden. Een collega, desnoods de baas. Of dus de eigenaar van de supermarkt of ik even een uurtje kan komen in ruil voor een brood en een zak piepers. Bovendien is het moeilijk zo'n directe hulpvraag te negeren en zullen veel mensen dat ook niet doen. Instant oplossing. Zelfs al heeft TS nu geld, dan nog kan ze niets, want de winkels zijn dicht.

Als ze in de buurt had gewoond had ik haar zonder meer een brood en een pot pindakaas gebracht, maar da's jammergenoeg niet zo.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:01 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar ik kan me ook voorstellen dat face-to-face hierom vragen niet makkelijk is.
nee, da's 1 van de moeilijkste dingen, kan ik me zomaar voorstellen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:05 #128
230491 Zith
pls tip
pi_111608445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

TS is niet zielig. TS heeft kennelijk behoorlijk wat pech gehad. Dat is iets anders dan zielig zijn ;)
Klopt! Maar krijg zo'n slecht gevoel van dat 'Heb zo'n honger..' stukje ;( (Bedoelde TT, niet TS)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:12 #129
33954 ElisaB
pi_111608448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef Mirjam het volgende:

ik ook niet, en ik kan het nu even echt niet, boh de ergernis :{ :(
ik vind het fantastisch dat jij het kan, maar vooral wil en doet!
Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga :*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:40 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga ±(
echt wel, zonder twijfel.
pi_111608483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat TS zich schaamt en ik geloof dat ze dat ook een keer noemde in het topic.

Ik vind dat er hier een paar toppers rondlopen op FOK/FHF. Ik lurk er wel eens, weet nooit zo goed wat ik er zelf kan bijdragen, maar wilde het eens gezegd hebben.
I reject reality and substitute my own
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:00 #132
33954 ElisaB
pi_111608485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Mirjam het volgende:

echt wel, zonder twijfel.
Nu moet ik bijna huilen :D :@
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:40 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat je anderhalve dag honger hebt? Als er geen buren of vrienden zijn, zou ik me absoluut tot iemand anders wenden. Een collega, desnoods de baas. Of dus de eigenaar van de supermarkt of ik even een uurtje kan komen in ruil voor een brood en een zak piepers.
En goed van je dat je dat zou doen... Maar niet iedereen is hetzelfde. Niemand hongert zichzelf een dag uit voor het plezier. Denk dat die drempel voor sommigen echt hoog is...
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:00:56 #134
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nu moet ik bijna huilen :D :@
achgos :*
ik heb zelf ook zoiets van 'als ik zelf ooit zo diep ga wil ik ook dat mensen me helpen. ik help dus mensen die echt geen kant meer op kunnen graag. ook als ze me niet zouden helpen trouwens'
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:01:31 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie het ook voor mij zullen doen als ik ooit eens zo diep ga :*
Yes, wel wat korter richting België komen wonen dan... :D
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:01:57 #136
33954 ElisaB
pi_111608554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

achgos :*
ik heb zelf ook zoiets van 'als ik zelf ooit zo diep ga wil ik ook dat mensen me helpen. ik help dus mensen die echt geen kant meer op kunnen graag. ook als ze me niet zouden helpen trouwens'
Ja, dat ook :D Maar ik verkeer in de gelukkige positie dat ik in heel mijn 42 jaar zo'n diepte zelfs nog niet bij benadering in beeld heb gehad.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:30 #137
33954 ElisaB
pi_111608583
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Marie30 het volgende:

Yes, wel wat korter richting België komen wonen dan... :D
Nog korter? Het is vanaf hier bijna te lopen naar de Belgische grens :Y
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:55 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, dat ook :D Maar ik verkeer in de gelukkige positie dat ik in heel mijn 42 jaar zo'n diepte zelfs nog niet bij benadering in beeld heb gehad.
ik heb ooit eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven omdat de zijne gejat waren in de nachtopvang, en hij op blote voeten op straat liep. ik ben op kousevoeten naar huis gelopen :@

ik kan daar echt niet tegen, dat soort onrecht, call me a watje.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:03:39 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_111608618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb ooit eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven omdat de zijne gejat waren in de nachtopvang, en hij op blote voeten op straat liep. ik ben op kousevoeten naar huis gelopen :@

Nee, ik snap precies wat je bedoelt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:19 #140
33954 ElisaB
pi_111608642
quote:

[..]

Ik heb een halve slof shag afgestaan :D We stonden samen te schuilen in een portiek, want het goot. We raakten aan de praat en hij was zó interessant en vriendelijk! Toen het weer droog was, zijn we samen naar mijn auto gelopen en het ik de net gekochte slof in tweeen gebrioken.

Maar je schoenen afgeven vind ik veel leuker en liever O+
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:23 #141
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608646
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog korter? Het is vanaf hier bijna te lopen naar de Belgische grens :Y
Then count me in :)
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:54 #142
33954 ElisaB
pi_111608664
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Marie30 het volgende:
Then count me in :)
Nog eentje en ik ben onder de pannen *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:06 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb een halve slof shag afgestaan :D We stonden samen te schuilen in een portiek, want het goot. We raakten aan de praat en hij was zó interessant en vriendelijk! Toen het weer droog was, zijn we samen naar mijn auto gelopen en het ik de net gekochte slof in tweeen gebrioken.

Maar je schoenen afgeven vind ik veel leuker en liever O+
wat jij hebt gedaan vind ik ook lief O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:22 #144
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608691
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog eentje en ik ben onder de pannen *O*
geloof me, dat komt sowieso wel goed :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:02 #145
33954 ElisaB
pi_111608716
Overigens, voor jullie me tot in lengte van dagen bejubelen: als TS me haar adres niet PM't vanavond, dan weet ik morgenochtend niet waar ik heen moet en kan ik niet gaan. Daarna heb ik op z'n vroegst ergens na het weekend weer ruimte om tijd te maken, dus als het morgenochtend niet lukt, dan lukt het dus niet :@
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:28 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608733
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Overigens, voor jullie me tot in lengte van dagen bejubelen: als TS me haar adres niet PM't vanavond, dan weet ik morgenochtend niet waar ik heen moet en kan ik niet gaan. Daarna heb ik op z'n vroegst ergens na het weekend weer ruimte om tijd te maken, dus als het morgenochtend niet lukt, dan lukt het dus niet :@
heb je haar zelf al een pm/dm gestuurd?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:47 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111608741
quote:

[..]

jammer dat de alcoholisten en drugsverslaafden het voor de rest van de zwervers verpesten. was ik in eindhoven vraagt een gast 8 euro voor de nachopvang. dus ik zo van nee die is 4 euro. ja maar ik wil ook nog wat eten zegt ie dan. en dan zeg ik ok dan koop ik hier een broodje voor je welke wil je, zegt ie nee ik wil geld. dan weet je al hoe laat het is.

meisje in utreg maakte het helemaal bont, vraagt ze aan mij of ik kleingeld heb, ik zo nee alleen briefjes, zij zo ja maar ik heb wisselgeld.waarom heb je dan klein geld nodig denk ik dan :').
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:06:55 #148
33954 ElisaB
pi_111608748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef Mirjam het volgende:

heb je haar zelf al een pm/dm gestuurd?
Briljant idee; als ik jou niet had :*
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 00:07:59 #149
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111608798
Ik koop altijd broodjes voor de daklozen aan het station. En toen ik van een vriend hoorde dat er in Gent (Roma) kindjes buiten sliepen, ben ik dekentjes gaan kopen en uitdelen. En ik woon anderhalf uur rijen van Gent :') Mijn vrienden verklaren me soms voor gek, maar ik kan tegen zulke zaken ook gewoon niet tegen.

Het stoort mij nu bijvoorbeeld enorm dat hier twee bananen in de fruitschaal liggen te rotten, dat wij de luxe hebben om dat te laten rotten :{ en dan zo'n topic tegenkomen. Dan schaam ik me... Ik haat het sowieso om eten/drinkwater te verspillen :X
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:08:37 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111608828
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Marie30 het volgende:
Ik koop altijd broodjes voor de daklozen aan het station. En toen ik van een vriend hoorde dat er in Gent (Roma) kindjes buiten sliepen, ben ik dekentjes gaan kopen en uitdelen. En ik woon anderhalf uur rijen van Gent :') Mijn vrienden verklaren me soms voor gek, maar ik kan tegen zulke zaken ook gewoon niet tegen.

Het stoort mij nu bijvoorbeeld enorm dat hier twee bananen in de fruitschaal liggen te rotten, dat wij de luxe hebben om dat te laten rotten :{ en dan zo'n topic tegenkomen. Dan schaam ik me... Ik haat het sowieso om eten/drinkwater te verspillen :X
aaah O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')