het is toch een fout van zo'n instantie geweest?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.
Eigen schuld dikke bult hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef gogosweden het volgende:
Als iedereen hier nou 2 euro overmaakt dan kan TS een hele kast vol rijst kopen
Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen jaquote:
Same hier. Ik kan makkelijk een tientje (of meer) missen. Laat maar weten Paniekje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik een tientje overmaak naar je,kan je dan eten kopen of lukt dat ook al niet meer (te ver rood)?
Indien je het kan gebruiken om eten van te kopen mag je mij je rekeningnummer pm-en, maak ik het direct over.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Chinless het volgende:
Nou als TS effe PMt... ik werk zelf in tilburg en heb wellicht ook nog wel een oplossing.
Nee zeker niet, maar dat was ter overbrugging. Het beste is daarna de tips uit het topic ter harte nemen en zorgen dat het niet weer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen ja
quote:
quote:
Eigen schuld of niet, het is gewoon niet leuk/tof/whatever dat ze tot volgende week moet rondkomen met niets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Paniekje het volgende:
Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijvenquote:
Prima, leuk en aardig doet er echter nu niet toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
Tja, ik heb een ja en nee gevoel erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
[..]Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
Anyway, ik heb 10 euro overgemaakt. Dan is de grootste nood weg.
Top!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
[..]Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
ja ok dat klopt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
Gotta love FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ok dat klopt wel.
Ik vind 25 euro per week wel weinig voor eten voor 2 personen hoor, ik moet het in mijn eentje doen met 20 euro omdat ik een student ben, maar dat vind ik al niet echt een vetpot
klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werken
Iemand die niet in het zielige verhaal stinkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt.
Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal, maargoed wie ben ik
Nee we roken niet gelukkig, anders was het helemaal niet te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |