Dit.quote:
Daar aankloppen. "Jullie fout, los het maar op."quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Paniekje het volgende:
Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag..
Ik zou in eerste instantie ook mijn prioriteiten anders stellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor mijn achterdocht, maar jullie hebben wel geld voor internet
Nee, maar ze hebben natuurlijk wel een iPhone 4s.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit.
Linkje: http://www.groene.nl/commentaar/2011-04-04/eten-uit-de-prullenbak
Sorry voor mijn achterdocht, maar jullie hebben wel geld voor internet
Of bied aan om dat te doen en ga dan naar een supermarkt die een 1+1 gratis actie heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef okiokinl het volgende:
bied aan boodschappen te doen voor oude vrouwtjes in je buurt, en vraag of je dan een brood mag.
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik vind het zo erg dat iemand hier tips moet vragen om eten op tafel te kunnen krijgen terwijl een Roma rel-familie over een periode van een half jaar ¤29.000,- aan belastinggeld krijgt om telkens een andere locatie te kunnen trashen.
Ik zou Gilbert Isabella eens aanschrijven Paniekje.
Kun je daar ook eten dan? Is dat niet alleen als je daar in de opvang bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef ikhebgelijk het volgende:
In Tilburg moet je bij pater poels wezen
http://www.henri.nl/content/3-3-332/Pater-Poels.htm
Al gedaan.. Ze kunnen niets anders doen als vrijdag leefgeld uitkeren...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar aankloppen. "Jullie fout, los het maar op."
Belangrijker dan eten? Hmmm?quote:En om persoonlijke redenen voor ons is het gebruik van internet op het moment erg belangrijk.
Is vrij normaal ivm sollicitaties etcquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Belangrijker dan eten? Hmmm?
Phoe... Geen vrienden die een brood voor je kunnen kopen? Buren?
Ze beschikt niet zelf over de rekeningquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik een tientje overmaak naar je,kan je dan eten kopen of lukt dat ook al niet meer (te ver rood)?
En waarom kan je man dan niet werken? Ik zou wel geneigd zijn om te denken: 'honger breekt wetten' en zou me bij de supermarkt hebben gemeld met de vraag of ik in ruil voor een uurtje vakkenvullen een zak aardappelen en brood zou mogen meenemen....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef Paniekje het volgende:
Werken, ja ging dat maar.. Ik heb het zolang geprobeerd en wordt door ggz zelfs afgeraden ivm de geestelijke situatie nu
Respect !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik een tientje overmaak naar je,kan je dan eten kopen of lukt dat ook al niet meer (te ver rood)?
Indien je het kan gebruiken om eten van te kopen mag je mij je rekeningnummer pm-en, maak ik het direct over.
Bibliotheek, wireless van de buren? eten lijkt me toch wel érg handig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Is vrij normaal ivm sollicitaties etc
Heb je ooit wel eens mensen met dergelijke problematiek meegemaakt ? Werken is niet altijd de oplossing ! Zeker niet met zulke achtergronden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bibliotheek, wireless van de buren? eten lijkt me toch wel érg handig.
Zie wel goede tips in dit topic voorbij komen, tijd om in actie te komen TS. Morgen eerst maar wat eten regelen (zie bovenstaande) en dan gelijk door naar het uitzendburo voor een schoonmaak baantje oid.
Meer blijft er op dit moment gewoon niet over. Dan daarbij komt dat mijn man WEL WERKT maar we met torenhoge vaste lasten zitten qua huur, warm water (150euro permaand aan ALLEEN WARM WATER)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Arkai het volgende:
Ik geloof er weinig van dat de schuldsanering 25 euro geeft per week voor 2 personen om van rond te komen. Volgens mij houd je die 25 euro over nadat je bier, peuken en krasloten hebt gekocht. Hoe dan ook, je kunt altijd nog aankloppen bij de voedselbank.
Onze flat heeft geen ketel / geiser of iets dergelijks.. We moeten dus betalen voor elke liter warm water die we uit de kraan krijgen en daarvan is het voorschot 150 euro per maandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Warm water? Bij mij komt t koud het huis binnen en moet ik (de ketel eigenlijk) het zelf warm maken.
Dan moet je verhuizen meid. Ondertussen even je mobiel verkopen en een cheape 2e hands gebruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Onze flat heeft geen ketel / geiser of iets dergelijks.. We moeten dus betalen voor elke liter warm water die we uit de kraan krijgen en daarvan is het voorschot 150 euro per maand
Volgende week is niet nu he...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Voor 25 euro is veel rijst te kopen, dus ga gewoon rijst kopen volgende week en water kost ook niks.
Er is al een aanbod gedaan door iemand, dus het probleem is misschien al opgelost ?quote:
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Er is al een aanbod gedaan door iemand, dus het probleem is misschien al opgelost ?
het is toch een fout van zo'n instantie geweest?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.
Eigen schuld dikke bult hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef gogosweden het volgende:
Als iedereen hier nou 2 euro overmaakt dan kan TS een hele kast vol rijst kopen
Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen jaquote:
Same hier. Ik kan makkelijk een tientje (of meer) missen. Laat maar weten Paniekje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef Bucketlist het volgende:
Indien je het kan gebruiken om eten van te kopen mag je mij je rekeningnummer pm-en, maak ik het direct over.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Chinless het volgende:
Nou als TS effe PMt... ik werk zelf in tilburg en heb wellicht ook nog wel een oplossing.
Nee zeker niet, maar dat was ter overbrugging. Het beste is daarna de tips uit het topic ter harte nemen en zorgen dat het niet weer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Parasiteren op giften is geen structurele oplossing hè.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was al bezig om te tikken dat je het beter weg kon halen ja
quote:
quote:
Eigen schuld of niet, het is gewoon niet leuk/tof/whatever dat ze tot volgende week moet rondkomen met niets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Paniekje het volgende:
Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijvenquote:
Prima, leuk en aardig doet er echter nu niet toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
Tja, ik heb een ja en nee gevoel erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
[..]Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
Anyway, ik heb 10 euro overgemaakt. Dan is de grootste nood weg.
Top!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
[..]Natuurlijk is het een kwestie van eigen schuld, maar je wil iemand met honger toch wel helpen?
ja ok dat klopt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt. Maar er zijn genoeg mogelijkheden in NL om uit de schulden te blijven
Gotta love FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Bucketlist het volgende:
Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ok dat klopt wel.
Ik vind 25 euro per week wel weinig voor eten voor 2 personen hoor, ik moet het in mijn eentje doen met 20 euro omdat ik een student ben, maar dat vind ik al niet echt een vetpot
klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Banen zijn ook te vinden. In zo'n situatie kan je zelfs bij een boer werken
Iemand die niet in het zielige verhaal stinkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt.
Ik vind het sowieso een beetje een raar verhaal, maargoed wie ben ik
Nee we roken niet gelukkig, anders was het helemaal niet te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |