In België enkel vanaf ¤ 40 en dat moet dan nog een gift aan een erkende liefdadigheidsinstelling zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb trouwens ook een tip voor jullie.. ik verwacht dat jullie me heel hard uit gaan lachen.. maar toch giften zijn aftrekbaar bij de belasting toch?
Die drempel gaan ze met hun tientje niet halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Paniekje het volgende:
Ik heb trouwens ook een tip voor jullie.. ik verwacht dat jullie me heel hard uit gaan lachen.. maar toch giften zijn aftrekbaar bij de belasting toch?
Mag je niet per jaar optellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In België enkel vanaf ¤ 40 en dat moet dan nog een gift aan een erkende liefdadigheidsinstelling zijn
Idd en zeer aardig van jullie. Ben blij dat TS geholpen is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oow die ja. Nou tof. We hoeven natuurlijk niet altijd te wachten tot het eind november is en dat FHF weer overuren gaat draaien he, het kan ook nu
Er is een drempel voor de aftrek van giften en die ligt een tikje hoger dan 10 euro.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:06 schreef Paniekje het volgende:
die topics over budgeteten zijn trouwens wel goed zeg! Ik heb ook nog wel een aandtal recepten voor 3.5 euro waar je een hele dag van eet! Zal ze er straks eens op gaan zetten
Kom, laten we CG overhalen nog 20 euro te storten. Gewoon zeggen dat je bank het niet doet Leandra, komt hij vanzelf over de brug.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is een drempel voor de aftrek van giften en die ligt een tikje hoger dan 10 euro.
Maar als Scorpie niet betaalt is CG weer een stapje dichterbij het drempelbedrag
Ik denk dat ik me die moeite gewoon maar bespaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is een drempel voor de aftrek van giften en die ligt een tikje hoger dan 10 euro.
Maar als Scorpie niet betaalt is CG weer een stapje dichterbij het drempelbedrag
Nee, dat geloof ik alleen van mensen die gewillig m'n zaad geslikt hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom, laten we CG overhalen nog 20 euro te storten. Gewoon zeggen dat je bank het niet doet Leandra, komt hij vanzelf over de brug.
Oeh nice comeback, you bareback.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik alleen van mensen die gewillig m'n zaad geslikt hebben.
Als je het echt doet, en je PM't me even een printscreen, dan doe ik het daarna ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak ook wel 2 tientjes over.
PM mij je reknr
Nog even doorstorten dus, CGquote:De drempel voor aftrek van gewone giften is 1% van uw drempelinkomen, maar minimaal ¤ 60.
Very goodquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak ook wel 2 tientjes over.
PM mij je reknr
Ik vind 't wel even mooi geweest zo, anders stort jij ook even 10 euro naar TS, voor haar maakt 't toch niet uit waar 't vandaan komtquote:
Doe mij het rekeningnummer even, dan kan ik naar bedquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind 't wel even mooi geweest zo, anders stort jij ook even 10 euro naar TS, voor haar maakt 't toch niet uit waar 't vandaan komt
Ik heb t aangeboden, maar ze vond 20 euro van jou (haha) al mooi genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:17 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind 't wel even mooi geweest zo, anders stort jij ook even 10 euro naar TS, voor haar maakt 't toch niet uit waar 't vandaan komt
Ja!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Geen zin om alle pagina's door te lezen maar heeft iemand TS wel geverifieerd? Of is dit de 2e Noorsbloed ?
Oke!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |