Die ook mag storten *hint*quote:
Euhhh...ik vind het niet echt mijn plek om haar gegevens door te gaan geven, maar euh..momentje dan..quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb t aangeboden, maar ze vond 20 euro van jou (haha) al mooi genoeg.
PM me haar rekeningnummer enzo ff
Wat ben je toch een liefjequote:Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
Euhhh...ik vind het niet echt mijn plek om haar gegevens door te gaan geven, maar euh..momentje dan..
Bek dicht, geef die gegevens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
Euhhh...ik vind het niet echt mijn plek om haar gegevens door te gaan geven, maar euh..momentje dan..
Dat zei ik ook tegen de moeder van Scorpie, maar d'r mondje ging toch echt weer gewillig open. Gegevens heb je al. ElisaB ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
LOLquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef ElisaB het volgende:
Paniekje gaat nu een nick-change aanvragen bij Danny, want ze heeft ineens ¤ 75 op de rekening
En we hebben er nog een verdomd gezellige avond mee ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef Paniekje het volgende:
Niet te geloven, ik heb het gevoel dat ik een heel weeshuis eten kan geven! Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. Mijn eigen moeder laat me kapotvallen en jullie doen dit... ik ben ontroerd...
NietMokkenLekkerWokken!quote:
Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou helpen als ik in de shit zit. Don't worry about it. Ik kan het wel missen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef Paniekje het volgende:
Niet te geloven, ik heb het gevoel dat ik een heel weeshuis eten kan geven! Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. Mijn eigen moeder laat me kapotvallen en jullie doen dit... ik ben ontroerd...
Maak morgen even een foto van de tas met boodschappen; hebben we morgen wéér een leuke dagquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef Paniekje het volgende:
Dan nog, ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken....quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: ik zou het ook fijn vinden als iemand mij zou helpen als ik in de shit zit. Don't worry about it. Ik kan het wel missen.
Nou, echt niet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Dan nog, ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken....
Zodra die uitkering er is ga ik het allemaal terugstorten.. of jullie nu willen of niet
Haal 't niet in je hoofd! Als ik die 10 euro terug zie van jou word ik pissigquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Zodra die uitkering er is ga ik het allemaal terugstorten.. of jullie nu willen of niet
Ohhh ja dat doe ik man!! even dat oude ding uit de kast halen morgen... zal me n fototje worden hoor... als straks alles weer goed is komen jullie allemaal bij mij eten!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak morgen even een foto van de tas met boodschappen; hebben we morgen wéér een leuke dag
Stort mij de 10 euro van ElisaB en CoolGuy dan ook maar!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef Paniekje het volgende:
Kijk, nu praten we!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Paniekje het volgende:
Ohhh ja dat doe ik man!! even dat oude ding uit de kast halen morgen... zal me n fototje worden hoor... als straks alles weer goed is komen jullie allemaal bij mij eten!
Als ik het terug zie, dan stort ik het gewoon wéér terug.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef CoolGuy het volgende:
Haal 't niet in je hoofd! Als ik die 10 euro terug zie van jou word ik pissiggebruik dat geld maar lekker waar 't voor nodig is. Ik heb je geld gegeven, niet geleend.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:33 schreef ElisaB het volgende:
Als ik het terug zie, dan stort ik het gewoon wéér terug.
Lieve Paniekje... zelfs zo laat op de dag is Elisa nog steeds een meisjesnaam heurquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Paniekje het volgende:
Ohhh ja dat doe ik man!! even dat oude ding uit de kast halen morgen... zal me n fototje worden hoor... als straks alles weer goed is komen jullie allemaal bij mij eten!
Nee, op de dag dat jij je schulden hebt afbetaald en ¤ 1.000 op je betaalrekening hebt staan, mag je je melden voor het dinerquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:34 schreef Paniekje het volgende:
Oke oke oke dan komen jullie met zijn allen eten zodra mijn uitkering gestort is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |