Niet in VI neequote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Buitendam het volgende:
Geen OP voor de laatste post, of is dat afgeschaft?
Dacht ik, my bad.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet in VI neeTis trouwens geen regel he
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn uitzendingen! Als die Joop nou gewoon niet was gekomen helemaal top!
Ja, die mensen doen gewoon hun werk voor bookies, worden ze behandeld als criminelenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
die blooper is nog uit de tijd dat Knipping en van duren de belchinezen onderzochten.
Dan was het gewoon wat ingekakt. Anderhalf uur knallen lukt niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn uitzendingen! Als die Joop nou gewoon niet was gekomen helemaal top!
Wie is dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste voetballers ooit neem ik vanaaf wel even mee. Peter S.
Ik niet. Heb jij het EK-92 niet meegemaaktquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste voetballers ooit neem ik vanaaf wel even mee. Peter S.
Nu nog de vechtende dwergen en truckers on ice terug!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Billy the Exterminator
Dog the Bounty Hunter
Dat in ruil voor de A-Team? Daar zal BA Baracus niet blij mee zijn.
Peter S. niet kennenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Billy the Exterminator
Dog the Bounty Hunter
Dat in ruil voor de A-Team? Daar zal BA Baracus niet blij mee zijn.
De tijden dat er nog een teiltje onder de stoel van de presentatrice werd gezet als het over Ajax ging.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1v6r0_30042007insite1_sport
Keek toen al VINu is toch wel 10x beter.
Ondanks dat potje is hij wel een baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet. Heb jij het EK-92 niet meegemaakt
Barbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1v6r0_30042007insite1_sport
Keek toen al VINu is toch wel 10x beter.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tijden dat er nog een teiltje onder de stoel van de presentatrice werd gezet als het over Ajax ging.
Ok man. Maar Schmeichel uiteraard.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
omdat ze geen kritische vragen kregen van Babsquote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lesbische dochter van Frits.
Toen kwamen er wel nog voetbal gasten opdraven
Die tijden heb ik verdrongen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tijden dat er nog een teiltje onder de stoel van de presentatrice werd gezet als het over Ajax ging.
Amstel Leaguequote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar geen Jupiler meermaar Amstel
Grutjes, dat moeten donkere tijden zijn geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die tijden heb ik verdrongen.
Op FOK! was Studio Voetbal populairder.
Sankt Gallen ofcquote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een leuke prijsvraag voor het boek van Leen Looijen:
Bij welke zwitserse club is Leen coach geweest?
Serieus? De paardenpis league?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar geen Jupiler meermaar Amstel
Hihi posts van mijquote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
Voetbal Insite #67: Geenidee heeft zijn lolbroek aan.
Wat een tijden waren dat.
"We gaan heuken"quote:
Briljant nummer.quote:
quote:
robbedoezenquote:
Weer iets geleerd.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
robbedoezen
` rob - be - doe - zen (robbedoesde, h. gerobbedoesd) wild zijn, wild spelen
En Kwabbernoten?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
robbedoezen
` rob - be - doe - zen (robbedoesde, h. gerobbedoesd) wild zijn, wild spelen
Echte fans jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Rickazio het volgende:
Laf dat je na sws een geweldig seizoen naar buiten loopt
Het gaat erom dat ze het stadion uitlopen voor het einde.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij denkt te weten dat ze misschien niet al fan waren voor ze veel geld kregen?
Dat is natuurlijk wel iets van afgelopen jaren, die mensen zijn al langer fanquote:
Ja, vandaar:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze het stadion uitlopen voor het einde.
Excuses.quote:
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kortom, je hebt het volgens mij niet zo op Manchester
Waren nog 2 goals nodig in blessuretijd hè.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Anno2012 het volgende:
Weglopen in je kampioenswedstrijd met 1 goal nodig. En dan opeens weer gaan juichen
2 goalsquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Anno2012 het volgende:
Weglopen in je kampioenswedstrijd met 1 goal nodig. En dan opeens weer gaan juichen
in Belgie is het een succesquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Play Offs komt er niemand kijken. Zegt genoeg
die voelen zich wel kut over een paar dagenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Anno2012 het volgende:
Ooit een documentaire gezien over supporters van Heerenveen die weg gingen toen ze met 1-5 achterstonden tegen Ajax en met 6-5 wonnen.quote:
Daar spelen ze om de titelquote:
Carroll geen topclubmateriaal vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een Engelse voetbalcompetitie zonder Engelse topspelers
2 goals met nog 4 minuten te gaan,quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Anno2012 het volgende:
idd vreselijk nep figuurquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Typical City!!![]()
zo´n gozer moet je gewoon klappen!
Je hebt alleen maar het meest memorabele moment in de clubgeschiedenis gemist. Terwijl je wel gewoon een kaartje had.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die voelen zich wel kut over een paar dagen
Wie is die materiaalman dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
En navel. Kun je het zaad niet met een rietje uit slurpen, bolle navelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Die actrice die Danny geregeld heeft komt me wel vaag bekend voor.quote:
Oude anekdotes ophoesten natuurlijk!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
En nu? Hoe moet ik de komende drie weken overleven?
CD'tje luisteren, Compilaties van eerder terugkijken. laat gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
En nu? Hoe moet ik de komende drie weken overleven?
Klopt, speelt in sint!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die actrice die Danny geregeld heeft komt me wel vaag bekend voor.
Zat die niet in die horror Sinterklaas film?
Gelukkig hebben we dan Tour du Jour.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzending, na 1 juli wordt het een lange zomer.
Volgend jaar Vi in een Heineken studio?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzendingen meer, na 1 juli wordt het een lange zomer.
En dan de Cruijffschaal, en dan de competitie weer en Regulier VI.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan Tour du Jour.
is de studio dan groen verlicht?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzending, na 1 juli wordt het een lange zomer.
Lekker nummertje hoor. Bij gebrek aan VI zal ik me tussen het meeblèren van de EK-cd door maar storten op het oeuvre van Danny Vera.quote:
Ik neem er één van Dingetje op mijn hansie.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Massief het volgende:
Ik ga denk ik morgen naar de Tattoo shop om wilfred, rene en johan op mijn kont te laten tatoeëren. Dan ben ik nooit meer zonder ze.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komende maandag iedereen melden in dit topic om 20u30. Dan verdelen we de rollen en gaan we over de play offs en Champions League praten.
Gelukkig hebben ze vorige week Gerald Sibon nog wel even genoemdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Oliver23 het volgende:
ruud van nistelrooy is niet genoemd ... ....
Heerlijk ideequote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komende maandag iedereen melden in dit topic om 20u30. Dan verdelen we de rollen en gaan we over de play offs en Champions League praten.
ruud van nistelrooyquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Oliver23 het volgende:
ruud van nistelrooy is niet genoemd ... ....
Moet ik zeker weer de rol van Hansiequote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heerlijk idee
Wat vrouwelijk schoon uit dit topic halen
Toon hier de lekkerste spelersvrouwen
wel gek dat ze nu al stoppen terwijl de belangrijkste wedstrijd nog komtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wees blij dat ze nu rust nemen, anders zijn ze tijdens het EK helemaal opgebrand.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
wel gek dat ze nu al stoppen terwijl de belangrijkste wedstrijd nog komt
Johan Derksen heeft nu wat tijd, zal hij ergens de komende drie weken nog eens bij zijn vrienden daar aan tafel gaan zitten?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik maar naar de Biblebeltboys ga kijken op 1.
Driesje is jaloers.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries Roelvink: "Johan Derksen is de slechtste zanger van Nederland"
Ongetwijfeld, hij is bijna net zo irritant als Knevelquote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft nu wat tijd, zal hij ergens de komende drie weken nog eens bij zijn vrienden daar aan tafel gaan zitten?
Er is eigenlijk maar 1 voetbalanalist waar ik nou wel van onder de indruk ben en die me elke keer weer enorm verbaast met scherpe analyses, dat zelfs een paard daar de hik van krijgt en ik kan het weten, want die analist, dat ben ik!quote:
Hij gaat op de Oranjebank zitten bij Hansie.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft nu wat tijd, zal hij ergens de komende drie weken nog eens bij zijn vrienden daar aan tafel gaan zitten?
Mooie clip vn Dannyquote:
Net ook gedaan, was de moeite waard.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Zometeen even VI terugkijken, lekker man.
Mooi ook, die draai van die andere vent (George Leekens?) op het eind met zijn schouder. Alsof hij 'm weer even terug in de kom moet zetten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog een koek uit de oude doos op de VRT vanavond.
[ afbeelding ]
Het lijkt af En toe wel oftie gesnoven heeft, kan aan mij liggenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Moet alleen het laatste kwartier nog. Topshow. Gijp is weer in vorm
Heb je al veel mailtjes van VI Hooligans?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Veerboot het volgende:
Prima boekje volgens mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet de echte namen van de (meeste) VI Hooligans niet, dus dát durf ik je niet te zeggen. Maar ja, er zijn al veel inzendingen binnen. Zoveel zelfs dat het steeds minder aanlokkelijk wordt om óók nog in te zenden, aangezien de kans om te winnen steeds kleiner wordt. De teller staat nu al op 207.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al veel mailtjes van VI Hooligans?
Sport voetbal aan tafelquote:
Pak dan verdorie mijn video van dat nummer, komen er ook nog mooie plaatjes van bert voorbijquote:
Mjah, had gekund. Alhoewel dat uiteindelijk weinig uitmaakt denk ik. Google is de vriend van velen. Of het zou een hele erge incrowd-vraag moeten zijn, maar dan schiet het zijn doel weer een beetje voorbij.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vraag was veel te makkelijk, je had iets moeten doen wat alleen mensen weten die alle afleveringen van de afgelopen 5 jaar hebben gezien.
Toen had ie nog een fris koppie, nu is het de geariveerde tv-ster.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Sport voetbal aan tafel![]()
RtW: Heren, even over formule 1. Iemand nog gekeken?
JD: Hm..
HC: Die Schumacher heeft weer gewonnen he.
RtW: Ja, een fantastische inhaalrace van de Duitser die alweer zijn achtste overwinning van het seizoen behaalde. Maar dat even terzijde. Wordt Ajax de kampioen van Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenavond heb ik een leuke verrassing voor de VI fans, liefhebbers en Hooligans![]()
5 euro voor het promoten van mijn kanaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
is die van vrijdag het terugkijken waard?
Is dat een serieus vraag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, matige show, als je toch tijd over hebt moet je Studio Voetbal terug kijken, dat was pas lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, matige show, als je toch tijd over hebt moet je Studio Voetbal terug kijken, dat was pas lachen.
Tom van 't Hek had een paar scherp geplaatste one-liners!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |