Goede TTquote:
Belde zelf volgens mij.quote:
maar je koopt er geen seizoenskaart voorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Ja dat klopt, maar hij heeft wel gelijk dat je voor hem geen SCC koopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Maar als hij er niet instaat dan kunnen de spelers waarvoor je een seizoenskaart koopt niet schitteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Inderdaad, om te kotsen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Nee. Saai tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:25 schreef Rikketik het volgende:
Beetje leuke aflevering tot nu toe? Ik ga morgen wel kijken, nu spring ik toch te laat in.
Tevens verkapte tvp![]()
Mooi hequote:
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Alsof Luinge niet mediageil is.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?
Wat een sukkeltje ben je ook.
Schijt, ik ga toch kijken.quote:
Dat was het onbetwiste hoogtepunt van de uitzendingen VI in 2008 tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Schijt, ik ga toch kijken.Al was het alleen al om Genee's lach te horen.
Zo jij bent slim zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Stuurde een NAC supporter nou die foto naar Genee? Zeker om een rel te starten. Maar goed dat Roelof even heeft gebeld naar de studio om het uit te leggen!
He Roelof, zit je ook al op Fok?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef AryaMehr het volgende:
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?
Wat een sukkeltje ben je ook.
Ja hequote:
Hij kwam van ene R. Luinge uit Den Haag...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Stuurde een NAC supporter nou die foto naar Genee? Zeker om een rel te starten. Maar goed dat Roelof even heeft gebeld naar de studio om het uit te leggen!
Zo maak je nog eens wat mee he jongetjequote:
Ik ben ook fan van Genee als discussieleider hoor, kent alle feiten en is scherp. Alleen dat moment vanavond was echt GE-NI-AAL.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
waarom is iedereen zo negatief over Genee? Verlangt iedereen terug aan die snol van een barend?
programma is 10000 keer beter geworden, dankzij de deskundigheid en vlotte presentatie van Genee!
Precies, weinig mis met Genee.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
waarom is iedereen zo negatief over Genee? Verlangt iedereen terug aan die snol van een barend?
programma is 10000 keer beter geworden, dankzij de deskundigheid en vlotte presentatie van Genee!
So he, spannender als de wedstrijd PSV - De graafschap.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo maak je nog eens wat mee he jongetje.
Bundesliga topic.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:47 schreef Rikketik het volgende:
Staat daar niet ergens een filmpje of gifje van op het internet?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1815688
Videolinkje naar het bewuste moment van Van Bommel
thanx.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
He Roelof, zit je ook al op Fok?
Zit er dik ik. Ik stem nooit, zonde van me geld.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef DrDentz het volgende:
allemaal PSVers hebben gestemd
aandelen ajax, ook zonde geld...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zit er dik ik. Ik stem nooit, zonde van me geld.
Met je beide punten ben ik het eens.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
aandelen ajax, ook zonde geld...
matige uitzending vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Harstikke domme actiequote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Rikketik het volgende:
Puike actie van Van Bommel.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Silenus het volgende:
Ik verstond dat Luinge zei 'we hebb'n ook sex met elkaer'
Hij werkt nog bij de Belastingdienst ook ....de verrader....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Luinge! Ouwe thuisfluiter! [ afbeelding ]
Ik heb wel het idee dat Genee nadrukkelijker aanwezig is dan in zijn eerste periode. Dat hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
Verander Advocaat met Van Basten en hij vertelt nu nog steeds hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Had een filmpje van hem gevonden in mijn archief
JD bij het ek 2004
http://nl.youtube.com/watch?v=OSkw5mbdGE4
iddquote:Op maandag 25 februari 2008 22:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verander Advocaat met Van Basten en hij vertelt nu nog steeds hetzelfde verhaal.
Enschede heeft wel de 10.000 gewonnen.quote:
Agh ze hebben al een burger king, MC Donalds, Subwayquote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Enschede heeft wel de 10.000 gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Daaraan doen johan en willem niet aan mee. Zijn ze veel te nuchter voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef koemleit het volgende:
zou me niks verbazen als dat afgesproken was.
die dingen is toch waar het programma het een beetje van moet hebben.
De holmaat van Johan hé.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef -SG- het volgende:
Wat hebben ze toch met Dick Advocaat.
Wetzel is idd ook goed, die straalt tenminste uit dat ie er verstand van heeft en wat meer kan vertellen dan de gebruikelijke clichees.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Atteveld
Samen met Wetzel een van de weinige gasten waardoor ik aandachtig ben blijven kijken.
Radiohead - Street Spiritquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef PaRaR het volgende:
Wat was dat bekende nummer bij de wedstrijd vitesse - az van toennet ?
Ze gebruiken de Willem-'joker'-kaart nu al.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu al dodelijk saai.
quote:
't was een briljante voetballer en het is een aardige trainer, maar ik word toch wel een beetje moe van het "tsja.. wat interesseert mij dat nou" (lachend publiek) elke weekquote:
Misschien stapt 'ie wel over.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel van Halst missen met de wedstrijdanalyse en computercirkeltjes
Ik nietquote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ga wel van Halst missen met de wedstrijdanalyse en computercirkeltjes
Waar wil je het danj over hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ja rot nou maar lekker op met het onderwerp Marco en Cruijff. Deze onderwerpen komen volgend seizoen wel aan de orde.
Waarom al het Feyenoord-nieuws wat er deze week geweest is niet aan de orde komt is onbegrijpelijk hé?quote:
Nu maar hopen dat Derksen de aanval inzet tegen Vergoossen.quote:
Je Ernie staat stilquote:Op zondag 9 maart 2008 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Die teleurgestelde PSV-supporters.Dat zijn ze niet gewend daar.
quote:
Inderdaad. Ik kan me wat dat betreft meer vinden in de mening van Van Hanegem en Vergoossen. Ook Cruijff lijkt me in deze situatie niet helemaal vrijuit gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
Apart om te zien hoe J. Derksen Johan Cruiff in alles verdedigt.
Geen woord van kritiek, ongelooflijk
Waarom denk je dat ik persé Feyenoord-nieuws wil? Dat is er idd niet eens, maar ik ben dat gezeur over die kut-Cruijff helemaal zatquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom al het Feyenoord-nieuws wat er deze week geweest is niet aan de orde komt is onbegrijpelijk hé?
Wie neemt de snor nou niet serieusquote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
Apart om te zien hoe J. Derksen Johan Cruiff in alles verdedigt.
Geen woord van kritiek, ongelooflijk
Kan me niet voorstellen dat iemand Johan D nog serieus neemt.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik persé Feyenoord-nieuws wil? Dat is er idd niet eens, maar ik ben dat gezeur over die kut-Cruijff helemaal zat.
* Kijkt op de klokquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
Wat raar dat er geen kritisch woord over die staking wordt gezegd?
Van mij had het best gemogen, had Ajax nog kans gemaakt op die titelquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Wouters het seizoen af laten maken![]()
humor van Derksen
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:08 schreef De.Kromme het volgende:
Genee. 1 ding is zeker, Feyenoord wint de beker
.
Past totaal niet bij PSV.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is die Reker een vreselijke gluipert zeg.
Klopt. Wat een zak is dat.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is die Reker een vreselijke gluipert zeg.
Net half uur ajax gehadquote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dit PSV insite
En vorige week een uur lang, en de week ervoor ook.quote:
Ik zou ook meer fc utrecht willen maarjaquote:Op zondag 9 maart 2008 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En vorige week een uur lang, en de week ervoor ook.
Je trainer zit er elke week.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou ook meer fc utrecht willen maarja![]()
Dan kan je straks kijken naar Studio Voetbal met Van Breukelen.quote:
hoezo? het ajax gehalte te laag?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik geef deze voetbal insite show een 5je
qua humor wel..........komt ook door vergoossen denk ik. Saai figuur. Zullen gezellige vakanties zijn geweest met rekerquote:Op zondag 9 maart 2008 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Weetnie vond het gewoon saai vandaag
Hahaquote:Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef The_Verve het volgende:
Saaie gast, die Sef Vergoossen.
Dat meen ik echt... (Copyright © Sef Vergoossen)
Ned Flandersquote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pauper vandaag inderdaad. Vooral die discussie tussen de Snor en de Limburgse Snor.
Idd, Derksen probeert een keer consequent te zijn. Hij heeft nu eenmaal geroepen dat Wouters die paar maanden dan ook nog wel af kon maken en nu probeert hij die mening heel krampachtig te rechtvaardigen. Bovendien kan hij Reker wat makkelijker afzeiken door hoog op te geven over Wouters. Hij heeft gewoon geen één argument wat stand houdt:quote:Op zondag 9 maart 2008 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind het raar hoe Derksen op Wouters afgeeft. Ik vind het erg knap als mensen weten wat ze wel en niet kunnen, en dan ook hun verantwoordelijkheid nemen. Wat Wouters ook gedaan heeft. Dan rept Derksen vervolgens over een noodsituatie waar Wouters zich maar naar had moeten schikken, maar daar was nooit enige sprake van. Stevens zou al coach worden vanaf volgend seizoen en Vergoossen kon gehaald worden als de man die het seizoen kon afmaken als hoofdcoach. Prima constructie, wat ook wel gebleken is.
De rechten van de Champions League komt ook binnenkort vrij begreep ik. Wellicht dat RTL daar op mikt.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
misschien gaat rtl nog wel voor europees/nl elftal en heeft campingzender sbs straks niets
ach en anders kunnen die presentatoren best wel wat anders vinden in de rtl programmering:quote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De rechten van de Champions League komt ook binnenkort vrij begreep ik. Wellicht dat RTL daar op mikt.
Wat was er met Timmer dan? Die uitzending heb ik helaas niet gezien.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Urquhart het volgende:
Die Sef Vergoossen is ook geen ideale tafelgast. Wanneer trommelen ze Henk Timmer weer eens op?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:![]()
Ik hoop dat het weer naar de maandag gaat.
Nog meer foute Genee-grapjes.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Voetbal insite blijft wel gewoon volgend jaar zei Wilfred net bij DWDD![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat was er met Timmer dan? Die uitzendingen heb ik helaas niet gezien.
quote:Hans Nijland zondag gast in Voetbal Insite
Algemeen directeur Hans Nijland is zondagavond te gast in de studio van het voetbaldiscussieprogramma Voetbal Insite op RTL7. Het programma begint zondag 16 maart om half tien en duurt vijf kwartier.
RTL Voetbal Insite wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. In het programma worden de laatste nieuwtjes, feitjes en weetjes op en rond de voetbalvelden doorgenomen.
Bron: FC Groningen
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach en anders kunnen die presentatoren best wel wat anders vinden in de rtl programmering:
humberto tan - LookingGood
jan joost van gangelen - Campinglife
barbara barend - Holland's next top model
Ja ik ben benieuwd, we zullen het meemaken.quote:
Precies, dat onzin argument dat nummer 9 nu nog ergens om speelt. Nummer 9 had het maar wat beter moeten doen en hoger moeten staan dan.quote:
Jezus wat een onzin redenen ja. Tuurlijk vind NEC het prachtig als zij als nummer zoveel nog een kans maken op Europees voetbal. Daar zullen ze altijd voor stemmen. Maar we willen toch gewoon de beste Nederlandse ploegen in Europa? En de beste ploegen zijn de teams die na 34 wedstrijden bovenaan staan.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:48 schreef DemonCleaner het volgende:
Precies, dat onzin argument dat nummer 9 nu nog ergens om speelt. Nummer 9 had het maar wat beter moeten doen en hoger moeten staan dan.
Dank jullie wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:50 schreef belanov het volgende:
Jezus wat een onzin redenen ja. Tuurlijk vind NEC het prachtig als zij als nummer zoveel nog een kans maken op Europees voetbal. Daar zullen ze altijd voor stemmen. Maar we willen toch gewoon de beste Nederlandse ploegen in Europa? En de beste ploegen zijn de teams die na 34 wedstrijden bovenaan staan.
En dat Nijland zegt dat de competitie vorig jaar oh zo spannend was door de play-offs is helemaal een lachertje. Het ging om het kampioenschap (Ajax, PSV, AZ) en om de 5e plek (Feyenoord, Heerenveen). Dat was in de oude situatie net zo spannend geweest.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Plee-offswie wil ajaks nou in Europa zien?
eenschquote:Op zondag 16 maart 2008 22:03 schreef Rikketik het volgende:
Het grote probleem met de Play Offs is dat in het ergste geval niet beloond wordt voor de inspanningen die je het hele seizoen lang hebt verricht. Dan kan je daar als supporter nog zóveel spanning voor terugkrijgen, het blijft niet fair.
EN VAN JE EURO EURO UTREG KOMT EERAAANquote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:
Plee offsWie de fuck wil er nou Utreg in Europa zien?
Ajaksquote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als ze het beste voetbal van Nederland spelen wel, anders niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |