Goede TTquote:
Belde zelf volgens mij.quote:
maar je koopt er geen seizoenskaart voorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Ja dat klopt, maar hij heeft wel gelijk dat je voor hem geen SCC koopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Maar als hij er niet instaat dan kunnen de spelers waarvoor je een seizoenskaart koopt niet schitteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Inderdaad, om te kotsen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Nee. Saai tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:25 schreef Rikketik het volgende:
Beetje leuke aflevering tot nu toe? Ik ga morgen wel kijken, nu spring ik toch te laat in.
Tevens verkapte tvp![]()
Mooi hequote:
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Alsof Luinge niet mediageil is.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?
Wat een sukkeltje ben je ook.
Schijt, ik ga toch kijken.quote:
Dat was het onbetwiste hoogtepunt van de uitzendingen VI in 2008 tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Schijt, ik ga toch kijken.Al was het alleen al om Genee's lach te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |