Goede TTquote:
Belde zelf volgens mij.quote:
maar je koopt er geen seizoenskaart voorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Ja dat klopt, maar hij heeft wel gelijk dat je voor hem geen SCC koopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef -SG- het volgende:
Niks tegen Simons, zo'n iemand heb je nodig in een team.
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Maar als hij er niet instaat dan kunnen de spelers waarvoor je een seizoenskaart koopt niet schitteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
maar je koopt er geen seizoenskaart voor
Inderdaad, om te kotsen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Nee. Saai tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:25 schreef Rikketik het volgende:
Beetje leuke aflevering tot nu toe? Ik ga morgen wel kijken, nu spring ik toch te laat in.
Tevens verkapte tvp![]()
Mooi hequote:
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Luinge ruikt ook weer zijn 5 seconds of fame en belt meteen op
Alsof Luinge niet mediageil is.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?
Wat een sukkeltje ben je ook.
Schijt, ik ga toch kijken.quote:
Dat was het onbetwiste hoogtepunt van de uitzendingen VI in 2008 tot nu toe.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Schijt, ik ga toch kijken.Al was het alleen al om Genee's lach te horen.
Zo jij bent slim zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Stuurde een NAC supporter nou die foto naar Genee? Zeker om een rel te starten. Maar goed dat Roelof even heeft gebeld naar de studio om het uit te leggen!
He Roelof, zit je ook al op Fok?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef AryaMehr het volgende:
Omdat hij een aantal misstanden de wereld uit wil helpen?
Wat een sukkeltje ben je ook.
Ja hequote:
Hij kwam van ene R. Luinge uit Den Haag...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
Stuurde een NAC supporter nou die foto naar Genee? Zeker om een rel te starten. Maar goed dat Roelof even heeft gebeld naar de studio om het uit te leggen!
Zo maak je nog eens wat mee he jongetjequote:
Ik ben ook fan van Genee als discussieleider hoor, kent alle feiten en is scherp. Alleen dat moment vanavond was echt GE-NI-AAL.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
waarom is iedereen zo negatief over Genee? Verlangt iedereen terug aan die snol van een barend?
programma is 10000 keer beter geworden, dankzij de deskundigheid en vlotte presentatie van Genee!
Precies, weinig mis met Genee.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
waarom is iedereen zo negatief over Genee? Verlangt iedereen terug aan die snol van een barend?
programma is 10000 keer beter geworden, dankzij de deskundigheid en vlotte presentatie van Genee!
So he, spannender als de wedstrijd PSV - De graafschap.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo maak je nog eens wat mee he jongetje.
Bundesliga topic.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:47 schreef Rikketik het volgende:
Staat daar niet ergens een filmpje of gifje van op het internet?
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:08 schreef xFriendx het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1815688
Videolinkje naar het bewuste moment van Van Bommel
thanx.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
He Roelof, zit je ook al op Fok?
Zit er dik ik. Ik stem nooit, zonde van me geld.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef DrDentz het volgende:
allemaal PSVers hebben gestemd
aandelen ajax, ook zonde geld...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zit er dik ik. Ik stem nooit, zonde van me geld.
Met je beide punten ben ik het eens.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
aandelen ajax, ook zonde geld...
matige uitzending vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Harstikke domme actiequote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Rikketik het volgende:
Puike actie van Van Bommel.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Silenus het volgende:
Ik verstond dat Luinge zei 'we hebb'n ook sex met elkaer'
Hij werkt nog bij de Belastingdienst ook ....de verrader....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Luinge! Ouwe thuisfluiter! [ afbeelding ]
Ik heb wel het idee dat Genee nadrukkelijker aanwezig is dan in zijn eerste periode. Dat hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef djstoffel het volgende:
Verander Advocaat met Van Basten en hij vertelt nu nog steeds hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Had een filmpje van hem gevonden in mijn archief
JD bij het ek 2004
http://nl.youtube.com/watch?v=OSkw5mbdGE4
iddquote:Op maandag 25 februari 2008 22:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verander Advocaat met Van Basten en hij vertelt nu nog steeds hetzelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |