Inderdaad. Ik kan me wat dat betreft meer vinden in de mening van Van Hanegem en Vergoossen. Ook Cruijff lijkt me in deze situatie niet helemaal vrijuit gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
Apart om te zien hoe J. Derksen Johan Cruiff in alles verdedigt.
Geen woord van kritiek, ongelooflijk
Waarom denk je dat ik persé Feyenoord-nieuws wil? Dat is er idd niet eens, maar ik ben dat gezeur over die kut-Cruijff helemaal zatquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom al het Feyenoord-nieuws wat er deze week geweest is niet aan de orde komt is onbegrijpelijk hé?
Wie neemt de snor nou niet serieusquote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef qonmann het volgende:
Apart om te zien hoe J. Derksen Johan Cruiff in alles verdedigt.
Geen woord van kritiek, ongelooflijk
Kan me niet voorstellen dat iemand Johan D nog serieus neemt.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik persé Feyenoord-nieuws wil? Dat is er idd niet eens, maar ik ben dat gezeur over die kut-Cruijff helemaal zat.
* Kijkt op de klokquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
Wat raar dat er geen kritisch woord over die staking wordt gezegd?
Van mij had het best gemogen, had Ajax nog kans gemaakt op die titelquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Wouters het seizoen af laten maken![]()
humor van Derksen
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:08 schreef De.Kromme het volgende:
Genee. 1 ding is zeker, Feyenoord wint de beker
.
Past totaal niet bij PSV.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is die Reker een vreselijke gluipert zeg.
Klopt. Wat een zak is dat.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is die Reker een vreselijke gluipert zeg.
Net half uur ajax gehadquote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dit PSV insite
En vorige week een uur lang, en de week ervoor ook.quote:
Ik zou ook meer fc utrecht willen maarjaquote:Op zondag 9 maart 2008 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En vorige week een uur lang, en de week ervoor ook.
Je trainer zit er elke week.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou ook meer fc utrecht willen maarja![]()
Dan kan je straks kijken naar Studio Voetbal met Van Breukelen.quote:
hoezo? het ajax gehalte te laag?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik geef deze voetbal insite show een 5je
qua humor wel..........komt ook door vergoossen denk ik. Saai figuur. Zullen gezellige vakanties zijn geweest met rekerquote:Op zondag 9 maart 2008 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Weetnie vond het gewoon saai vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |