En navel. Kun je het zaad niet met een rietje uit slurpen, bolle navelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Die actrice die Danny geregeld heeft komt me wel vaag bekend voor.quote:
Oude anekdotes ophoesten natuurlijk!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
En nu? Hoe moet ik de komende drie weken overleven?
CD'tje luisteren, Compilaties van eerder terugkijken. laat gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
En nu? Hoe moet ik de komende drie weken overleven?
Klopt, speelt in sint!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die actrice die Danny geregeld heeft komt me wel vaag bekend voor.
Zat die niet in die horror Sinterklaas film?
Gelukkig hebben we dan Tour du Jour.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzending, na 1 juli wordt het een lange zomer.
Volgend jaar Vi in een Heineken studio?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzendingen meer, na 1 juli wordt het een lange zomer.
En dan de Cruijffschaal, en dan de competitie weer en Regulier VI.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan Tour du Jour.
is de studio dan groen verlicht?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jammer geen reguliere Vi uitzending, na 1 juli wordt het een lange zomer.
Lekker nummertje hoor. Bij gebrek aan VI zal ik me tussen het meeblèren van de EK-cd door maar storten op het oeuvre van Danny Vera.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |