Compilatieafleveringenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen, VI bleef toch op de maandag doorgaan tot VI Oranje?
Oostblok zijn ze net wat gekker hequote:
Niet gek, dit zijn volgens mij de grootste idioten van Europaquote:
Allemaal t zelfdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
VI Hoolies of Krakow-Hoolies, maakt dan ook niet meer uit
Ik sta gewoon aan hun kant.quote:
Net terug van me werk, fragmentjes komen (helaas) pas morgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verheug me alvast op de fragmentjes van Oliver.
Ja, maar blijken compilatie-afleveringen. Niet dat dat erg is overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen, VI bleef toch op de maandag doorgaan tot VI Oranje?
Volgens mij maandag laatste uitzending met Hansie, vrijdag compilatie en dan korte stop tot VI Oranje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:18 schreef Oliver23 het volgende:
Begrijp ik het nu goed, maandag Hansie en daarna compilaties tot VI Oranje
Kan je een uitzending mee vullen indd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel een filmpje van alle koeken van Jan Boskamp, volgens mij is dat minstens anderhalf uur.
Wanneer is de eerste wedstrijd van Oranje? Op 10 juni?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wiki () zegt dat VI Oranje 10 juni begint terwijl het EK al op 8 juni start?
Gaat dit niet over de WK variant? Ik kan me namelijk herinneren dat die kort na de NL verkiezingen begon en dat was op 9 juni 2010quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wiki () zegt dat VI Oranje 10 juni begint terwijl het EK al op 8 juni start?
Klopt ja, ging over het WK.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit niet over de WK variant? Ik kan me namelijk herinneren dat die kort na de NL verkiezingen begon en dat was op 9 juni 2010
Ik zie wel een soort Tommy Cooper-sterfscene voor me waarbij het publiek denkt dat Jan in een lach blijft en een koekie probeert uit te delen terwijl The Boss live het loodje legt.quote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#morequote:Aanstaande maandag (14 mei) is de laatste reguliere uitzending van Voetbal International, maar het programma blijft tot aan het EK Voetbal op de buis te zien. Op maandag 21 en 28 mei zijn er twee compilatie-afleveringen met daarin de leukste momenten van het afgelopen seizoen.
Op maandag 4 juni neemt VI Oranje vervolgens het stokje over op RTL4. Er zal iedere avond tussen 22.30 en 00.00 uur een uitzending zijn.
Ik zal dan de volgende speech willen houden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie wel een soort Tommy Cooper-sterfscene voor me waarbij het publiek denkt dat Jan in een lach blijft en een koekie probeert uit te delen terwijl The Boss live het loodje legt.
Die SigaarSnor he, die praat altijd een beetje alsof hij ook wel eens in dit topic komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
SigaarSnor is wederom de held van de dag:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#more
2006: won an Emmy Award for his journalistic work.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1463118/
Johan heeft echt helemaal niets met dat TV-wereldje.
12u snachts? dat is een herhaling zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
SigaarSnor is wederom de held van de dag:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#more
Door dat kutRTL4 kan ik maar een halfuurtje VI kijken doordeweeks gvdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RTL 4
Daarom
Laat het dan gewoon op RTL7 kut falers
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RTL 4
Daarom
Laat het dan gewoon op RTL7 kut falers
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Tja Goeden Tijden Slechte Tijden gaat voor VI Oranje op die campingzender.
De nieuwe ass-tatoo van Yoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Mooi! Als ik tot 22:00 moet werken kan ik keihard naar huis rijden en dan haal ik het misschien net.
Hoop dat VI wat meer fragmenten van de wedstrijd mag uitzenden, anders weet ik nog niet wat er besproken wordt.
Om 17:00 uitzendingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?
Volgens mij heeft die soap pas eind juni/begin juli zomerstop. Niets nieuws schijnt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Tja Goeden Tijden Slechte Tijden gaat voor VI Oranje op die campingzender.
Ik weet het niet ik volg dat soapie niet zo maar GTST lijkt me wel een goed willekeurig programma om te noemen dat ze in plaats van VI Oranje kunnen uitzenden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die soap pas eind juni/begin juli zomerstop. Niets nieuws schijnt me.
ATWT wordt allang niet meer uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt dan Kut-TV als ATWT en GTST uitgezonden
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.
Oh oh die Gamenipolis kan er hé-le-maal niets van.
Zvenkovski, hij heb het niet gezien. Hij heb 't gewoon niet gezien. Hij ziet het niet.
De dag dat Dr. Phil een open hart operatie gaat doen ga ik wel kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ATWT wordt allang niet meer uitgezonden.
Nu heb je Dr. Phil om 17:00. Niet bepaald de huisarts die ik nodig heb voor mijn gezondheidsklachten. Ik prefereer Dr. Bendova.
Stream met Gijpie in zijn penthouse kijkend naar een wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.
Oh oh die Gamenipolis kan er hé-le-maal niets van.
Zvenkovski, hij heb het niet gezien. Hij heb 't gewoon niet gezien. Hij ziet het niet.
100% anti-Galjaardquote:
Ik denk dat ik zelfs helemaal niet meer kijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Kut-familiebelang. Laat de VI Hooligans genieten van VI Oranje op RTL7.
Ik had me er verdomme op verheugd, iedere dag VI.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs helemaal niet meer kijk.
Na de wedstrijd maar 22Tracks en mijn eigen mp3-collectie beluisteren. Geen country, maar wel artiesten en bands die hier ten lande niet door het klootjesvolk worden geapprecieerd...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat Veerboot wel eens uit zijn neus peutert.
Het probleem is dat Galjaard VI probeert te verkrachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorige keer was VI Oranje toch ook om 22.30? Wat is het probleem eigenlijk?
Dat het toch 0.00 doorgaat?
s'middags was er ook VI Oranejquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorige keer was VI Oranje toch ook om 22.30? Wat is het probleem eigenlijk?
Dat het toch 0.00 doorgaat?
Ik denk dat Gerard Joling en Gordon ook aan mogen schuivenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Galjaard VI probeert te verkrachten.
Laat hem die piemel uitsluitend gebruiken voor Wendy.
was wel een leuke show hoor, Geer en Goor over de vloer, van die homo-humor ik hou d'r wel van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard Joling en Gordon ook aan mogen schuiven
Wat ben jij een waardeloze gozer joh, ga je die Galjaard's beleid verdedigen, ben je nou VI Hooligan of nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
op het wk was er ook een wedstrijd om 13u30 en 16u, en daarna een uitzending., dan een wedstrijd en dan een uitzending.
Nu is er een wedstrijd om 18u, een om 20u45 en dan de uitzending. ik vind het wel logisch eigenlijk.
Waar moet het anders overgaan in de middag uitzending? voorbeschouwen een uur lang?
laat toch gaan.
volgens mij liet ik vorige keer de middag uitzending redelijk vaak schieten.
Ik zei dit met een kwinkslag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ben jij een waardeloze gozer joh, ga je die Galjaard's beleid verdedigen, ben je nou VI Hooligan of niet
ik denk dat er meer paradepaardjes van RTL4 mogen aanschuiven hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was wel een leuke show hoor, Geer en Goor over de vloer, van die homo-humor ik hou d'r wel van.
Dat mag Boskamp ook doen met Gigi Ravelli en Victoria Koblenko.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dat tiet grijpen van Boskamp
Komen die ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mag Boskamp ook doen met Gigi Ravelli en Victoria Koblenko.
Die mag wel langs komen ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net als met spuiten en slikken tegen Johanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Victoria Koblenko ook wel joh, als ze maar niet praat.
Wil ik mijn gevangenenruil uitbreiden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Victoria Koblenko ook wel joh, als ze maar niet praat.
Hun Mr Polska en Oh Oh Cherso sterretje, wij die nieuwslezeres.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel een ruil met die Poolse nieuwslezeres voorstellen.
Stiekem willen we toch allemaal Jack 's avonds met een verrekijker aan het werk zien lijkt me...quote:De talkshow Studio Sportzomer komt tijdens het EK Voetbal rechtstreeks vanuit Krakau in Polen. (...) De makers hebben een passende locatie gevonden. "De studio heeft uitzicht op het hotel van spelers en begeleiding van Oranje. De kijker ziet dus letterlijk waar het Nederlands elftal tijdens de eindronde woont en leeft", aldus een zegsman.
NOS leeft bij gratie van mensen die te stom zijn om te weten hoe een afstandsbediening werkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Veerboot het volgende:
Maar goed, ik maak me wel een beetje zorgen om de concurrentie van Studio Sportzomer jongens:
[..]
Stiekem willen we toch allemaal Jack 's avonds met een verrekijker aan het werk zien lijkt me...
Dat van onze belastingcentenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Veerboot het volgende:
Maar goed, ik maak me wel een beetje zorgen om de concurrentie van Studio Sportzomer jongens:
[..]
Stiekem willen we toch allemaal Jack 's avonds met een verrekijker aan het werk zien lijkt me...
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel een ruil met die Poolse nieuwslezeres voorstellen.
Jack tegen Mulder; haal even de fotocamera. Ik zie Jolante daar aan het werk met Wesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het schijnt dat Jack bereid is zijn eigen verrekijker op schoothoogte aan Wes te showen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik behoorlijk spoedig op die site een ip-ban zal hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef tralalala het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ezig-met-scheepsramp
In het audiofragment is het nummer te horen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik behoorlijk spoedig op die site een ip-ban zal hebben
Je hebt ons tenminste weer op de kaart gezet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik behoorlijk spoedig op die site een ip-ban zal hebben
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ook. Is toch heerlijk man.quote:
Top! Bedankt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8db13205b69aa398.mp4
Hoe was de sauna? Ik was een showtje aan het kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe was de show? Ik was saunatje nemen.
Bij mij ook nu. Vreemd...daarnet deed hij het toch echt niet hoor. Thanks again iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2e aflevering(dacht ik) doet Derksen een enthousiaste Genee na, geweldig man. Moet nog een gif van komen.
quote:
Mooi, dan kijk ik 'm nog even terug.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshowtje. Maar dat is logisch met Boskamp.
[ afbeelding ]
Zelfs die kerel linksachter schrikt ervan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshowtje. Maar dat is logisch met Boskamp.
[ afbeelding ]
competitie is al ten einde he.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel erg weinig kijkers gisteren, niet eens in de top 25 van het SKO
Nooit op vrijdag toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel erg weinig kijkers gisteren, niet eens in de top 25 van het SKO
Achja kan gebeuren,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef Veerboot het volgende:
Is wel één van de minst bekeken vrijdaguitzendingen van het seizoen. Na de winsterstop slechts één keer lager (455.000).
Jij gaat mij toch niet vertellen hoe ik moet gaan staan op een foto? Ik ga hier niet als een clown staan te playbackenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan krijgt het in de meest recente aflevering van Johan en Wilfred zelfs aan de stok met een fotograaf, dat is Gertjan nog niet gelukt, vermakelijke hork +1.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:38 schreef Heufd het volgende:
[..]
En een goed albumIk luister niets anders meer.
Heb je die gozer wel eens zien lachen? Die komt zelfs bij Hotel Abrona niet aan de bak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:41 schreef Perico het volgende:
Wat een waardeloze gozer is die Frans Timmermans zeg, die al een paar keer te gast is geweest bij VI door de jaren. Die man heeft 5000 Facebook vrienden, maar keilt mij eruit.
Die man heeft echt geen pursunellitie, echt nut dun. Hij wordt dagelijks door de vaste kern op zijn wall beschimpt en beledigd maar dat vindt ie blijkbaar prachtig. Ik ga er nooit met gestrekt been in, denk mee, maar ik moet het veld ruimen.
Tis gewoon een onbetrouwbare paardenlul.
Die lach van Boskamp.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks dat ik VI niet Live heb kunnen zien vanwege mijn werk, toch zoals gewoonlijk wat jullie van me gewend zijn
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqrirf]afbeelding ]
Voetbal International - Johan
Derksen moet het hebben van zijn
Personality[/url]
Ik ben altijd bang dat hij een hartaanval krijgt op zulke momenten.quote:
De kans is groter dat hij in zijn eigen tong stikt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat hij een hartaanval krijgt op zulke momenten.
Vreemd hequote:Op zondag 13 mei 2012 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee dat is toevallig, dat deed ik ook, maar mijn moeder heeft 'm geweigerd.
nee toch? Alleen een praatje tochquote:Op zondag 13 mei 2012 11:15 schreef Paul-89 het volgende:
Johan en Wilfred gaan vandaag optreden bij Life 4 You.
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm!quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpvogel komt nu al voor in de folder van Kruidvat
[ afbeelding ]
Hier worstelde ik ook al mee. Voetbalvrouwen en de redactie van Voetbal International moet het antwoord zijn lijkt me.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een vraagje over de CD:
[ afbeelding ]
Ik lees hier "met onder andere Bennie Jolink, Edwin Evers, Kees Jansma en Gerard Joling!"
Maar wie zijn hierin de anderen? De voetbalvrouwen? Die worden niet vermeld op het boekje in de CD. Wie kan dit enorme vraagstuk oplossen?
Welnee, hoogtepunt van zelfspot juist. De teksten staan bol van ironie, hyperbolen en (fijn)zinnige humor.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Jivis het volgende:
Was een leuk showtje. Toch bekijk ik Wilfred en Johan met andere ogen nu ze dat wanstaltige album hebben opgenomen. Dieptepuntje.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Oliver23 het volgende:
Over tien minuutjes zijn Johan en Wilfred te zien bij Life 4 You op RTL 4
Hebben ze wel Engels voetbal net gezien?quote:
ik had JD wel in de keuken willen zien staanquote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker kort item! Nu komen de homopraatjes, ik haak af.
Johan die Italiaanse eten maakt en met lof over Italiaans voetbal praatquote:Op zondag 13 mei 2012 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik had JD wel in de keuken willen zien staan
Dit krijgt hij nog wel een keertje van Wilfred te horen hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef marcodej het volgende:
4-4-3 opstellinkje, niks mis mee.
En dan zeiken op Hansie als ie weer een opstellinkje gemaakt had.
Het koortje denk ik inderdaad. Mandy Huydts en Ferdi Bolland himself, zo lees ik in het boekje. Bolland zal wel hebben meegezongen in dat mannenkoor van Nederland Is Helemaal Oranje, maar heeft die Mandy Huydts dat vrouwenkoortje dan helemaal in haar eentje gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even een vraagje over de CD:
[ afbeelding ]
Ik lees hier "met onder andere Bennie Jolink, Edwin Evers, Kees Jansma en Gerard Joling!"
Maar wie zijn hierin de anderen? De voetbalvrouwen? Die worden niet vermeld op het boekje in de CD. Wie kan dit enorme vraagstuk oplossen?
Ja, maar ik denk stiekem dat hij het best leuk vind om in die programma's op te treden. Als hij er géén zin in heeft, dan doet hij het gewoon niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Derksen bij Boulevard, Derksen bij Carlo en Irene. Ik geef je op een briefje, daar schuift hij niet voor z,n plezier bij aan .
Was zeker weer louter promotie voor die cd ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans gaat hem morgen confronteren denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Johan nooit aan opstellingen deed? Hansie Hansie werd er voor afgebrand.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:31 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die Life4You hebben gemist, er is altijd een oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Voor degene die Life4You hebben gemist, er is altijd een oplossingGoede videostill ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel vanwege de rechten zijn (gebruik voetbalbeelden). Was het destijds niet zelfs zo dat die uitzendingen maar 24 uur terug te kijken waren?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef J2T het volgende:
Waarom zijn de VI oranje aflevering niet meer online? Iemand die dit weet?
Voor degene die Life4You hebben gemist, er is altijd een oplossingVer-schrik-ke-lijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Briljant
.
Noem jij jezelf nou een echte?!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dadelijk even de show van vrijdag terug kijken.
vPersie eruit?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik had verwacht dat hij die profiterende Marokkaan er wel uit zou gooien. Nee meteen iemand van de Grote 5.
quote:Joop Munsterman aan tafel bij Voetbal International tv
14/05/2012 16:36
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman neemt vanavond tijdens de maandagavonduitzending van Voetbal International aan tafel plaats samen met de vaste aanwezigen Wilfred Genee (presentator), René van der Gijp en VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
De Enschede preses zal uitgebreid terugblikken op het teleurstellende jaar van zijn club en meepraten over verdere actuele ontwikkelingen in de voetballerij.
Het programma wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
Dus dat, ben benieuwd wie het dupe worden van Jopie's damage-control:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:51 schreef IbanMayo het volgende:
Een-tweetje tussen Johan en Muntjesman, Jopie mag ff damage-control doen in de uitzending van vanavond.
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Damage control is belangrijk, maar we moeten ook als FC Twente de wijken in.
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Iemand die weet waar en wanneer je kaarten voor VI Oranje en/of Tour de Jour kunt bestellen?
Hield hij z'n mond maar, hij gaat anderhalf uur lang clichés lopen braken...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef DrDentz het volgende:
Pure minachting van de kijker. In ruil voor een topshow krijgen we iemand die anderhalf uur lang z'n mond gaat houden.
Aanwezigheid Joopquote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is de reden van afwezigheid Hansie?
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Damage control is belangrijk, maar we moeten ook als FC Twente de wijken in.
Gijp was alleen maar (overdreven) kritisch tegen Frank. Tegen Bert was het een mak lammetje.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef Seam het volgende:
Hopelijk is Gijp weer net zo kritisch als tegen Frank en Bert.
Tegen van Marwijk was Gijp maar laf vond ik..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef Seam het volgende:
Hopelijk is Gijp weer net zo kritisch als tegen Frank en Bert.
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:20 schreef ThaTim het volgende:
Gvd, dan ga ik maar GoT kijken.
Had me zo verheugd op de uitzending, na dit spectaculaire weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |