Compilatieafleveringenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen, VI bleef toch op de maandag doorgaan tot VI Oranje?
Oostblok zijn ze net wat gekker hequote:
Niet gek, dit zijn volgens mij de grootste idioten van Europaquote:
Allemaal t zelfdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
VI Hoolies of Krakow-Hoolies, maakt dan ook niet meer uit
Ik sta gewoon aan hun kant.quote:
Net terug van me werk, fragmentjes komen (helaas) pas morgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verheug me alvast op de fragmentjes van Oliver.
Ja, maar blijken compilatie-afleveringen. Niet dat dat erg is overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen, VI bleef toch op de maandag doorgaan tot VI Oranje?
Volgens mij maandag laatste uitzending met Hansie, vrijdag compilatie en dan korte stop tot VI Oranje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:18 schreef Oliver23 het volgende:
Begrijp ik het nu goed, maandag Hansie en daarna compilaties tot VI Oranje
Kan je een uitzending mee vullen indd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel een filmpje van alle koeken van Jan Boskamp, volgens mij is dat minstens anderhalf uur.
Wanneer is de eerste wedstrijd van Oranje? Op 10 juni?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wiki () zegt dat VI Oranje 10 juni begint terwijl het EK al op 8 juni start?
Gaat dit niet over de WK variant? Ik kan me namelijk herinneren dat die kort na de NL verkiezingen begon en dat was op 9 juni 2010quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wiki () zegt dat VI Oranje 10 juni begint terwijl het EK al op 8 juni start?
Klopt ja, ging over het WK.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit niet over de WK variant? Ik kan me namelijk herinneren dat die kort na de NL verkiezingen begon en dat was op 9 juni 2010
Ik zie wel een soort Tommy Cooper-sterfscene voor me waarbij het publiek denkt dat Jan in een lach blijft en een koekie probeert uit te delen terwijl The Boss live het loodje legt.quote:
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#morequote:Aanstaande maandag (14 mei) is de laatste reguliere uitzending van Voetbal International, maar het programma blijft tot aan het EK Voetbal op de buis te zien. Op maandag 21 en 28 mei zijn er twee compilatie-afleveringen met daarin de leukste momenten van het afgelopen seizoen.
Op maandag 4 juni neemt VI Oranje vervolgens het stokje over op RTL4. Er zal iedere avond tussen 22.30 en 00.00 uur een uitzending zijn.
Ik zal dan de volgende speech willen houden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie wel een soort Tommy Cooper-sterfscene voor me waarbij het publiek denkt dat Jan in een lach blijft en een koekie probeert uit te delen terwijl The Boss live het loodje legt.
Die SigaarSnor he, die praat altijd een beetje alsof hij ook wel eens in dit topic komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
SigaarSnor is wederom de held van de dag:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#more
2006: won an Emmy Award for his journalistic work.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1463118/
Johan heeft echt helemaal niets met dat TV-wereldje.
12u snachts? dat is een herhaling zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
SigaarSnor is wederom de held van de dag:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)leveringen.html#more
Door dat kutRTL4 kan ik maar een halfuurtje VI kijken doordeweeks gvdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RTL 4
Daarom
Laat het dan gewoon op RTL7 kut falers
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RTL 4
Daarom
Laat het dan gewoon op RTL7 kut falers
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Tja Goeden Tijden Slechte Tijden gaat voor VI Oranje op die campingzender.
De nieuwe ass-tatoo van Yoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Mooi! Als ik tot 22:00 moet werken kan ik keihard naar huis rijden en dan haal ik het misschien net.
Hoop dat VI wat meer fragmenten van de wedstrijd mag uitzenden, anders weet ik nog niet wat er besproken wordt.
Om 17:00 uitzendingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?
Volgens mij heeft die soap pas eind juni/begin juli zomerstop. Niets nieuws schijnt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Tja Goeden Tijden Slechte Tijden gaat voor VI Oranje op die campingzender.
Ik weet het niet ik volg dat soapie niet zo maar GTST lijkt me wel een goed willekeurig programma om te noemen dat ze in plaats van VI Oranje kunnen uitzenden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die soap pas eind juni/begin juli zomerstop. Niets nieuws schijnt me.
ATWT wordt allang niet meer uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt dan Kut-TV als ATWT en GTST uitgezonden
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat ze tijdens de wedstrijd een uitzending hebben?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.
Oh oh die Gamenipolis kan er hé-le-maal niets van.
Zvenkovski, hij heb het niet gezien. Hij heb 't gewoon niet gezien. Hij ziet het niet.
De dag dat Dr. Phil een open hart operatie gaat doen ga ik wel kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ATWT wordt allang niet meer uitgezonden.
Nu heb je Dr. Phil om 17:00. Niet bepaald de huisarts die ik nodig heb voor mijn gezondheidsklachten. Ik prefereer Dr. Bendova.
Stream met Gijpie in zijn penthouse kijkend naar een wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live commentaar van rené op Tsjechie - Griekenland.
Oh oh die Gamenipolis kan er hé-le-maal niets van.
Zvenkovski, hij heb het niet gezien. Hij heb 't gewoon niet gezien. Hij ziet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |