Het kan zijn dat je nog wat traag hormoon aanmaakt en je nog niet genoeg had om positief te testen, toch? En dat met die eisprong, sja, ik wordt ook pas 2,5/3 weken na mijn eisprong ongesteld terwijl twee geloof ik 'normaal' is, dus alles kan....quote:Nanuke, ik zit nu op ongeveer 13dpo. Weet het niet helemaal zeker want geen ovutesten of temps bijgehouden, maar dat is "normaal" ongeveer (dag12 vd cyclus). Mocht het ei veel later zijn geweest dan acht ik de kans op zwangerschap aardig klein omdat we dat weekend niet samen hebben doorgebracht. Nou ja, weer effe afwachten dus. Maar die pijn in mijn borsten vond ik wel nieuw en irritant. Kan trpuwens ook niet van het ontpillen of zo komen, de implanon is er al ruim een jaar uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
En nou ben ik een beetje sad en zit ik te webshoppenIk heb niks nodig maar zit naar vanalles te kijken
Nieuwe schoenen
Nieuwe kleding
Nieuwe make up
Check, check, double check check.
Shitzooiquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
En nou ben ik een beetje sad en zit ik te webshoppenIk heb niks nodig maar zit naar vanalles te kijken
Nieuwe schoenen
Nieuwe kleding
Nieuwe make up
Check, check, double check check.
Bij rood bloed is de kans groot dat het mislukt is. Al was dit bij mij ook niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Omentielvo het volgende:
Aurum, zonde. Hopelijk is volgende ronde wel vaak.
Ik had weer wat bruine afscheiding en begin meer een meer te vermoeden dat deze poging niet gelukt is. Al zijn de verhalen op internet heel dubbel. Het kan allemaal nog als ik dat zo lees.
Lijnloos, op de hoeveelste dag heb je nu getest? En dat is toch vanaf je eerste menstruatie dag gerekend? (ik ben blond soms hoor)
Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooienquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:33 schreef __Isis__ het volgende:
Aurum, wat balen...![]()
Omentielvo, ik had echt vrij veel bruinverlies tijdens de innesteling, dus wmb kan het bij jou nog alle kanten op! *de duimen draaien*
Voor jou ook Lijnloos!![]()
Ik zou zo graag op moederdag (positief) testen, maar 9 DPO is zeker wel errug vroeg?
Dat jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:42 schreef L0t.. het volgende:
Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooien
SPOILER: vanwege herkenbaarheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag een vreemde rust in mijn lijf. Een beetje het 'we zien het wel gebeuren' gevoel. Vreemd, toen ik nog actief aan de klus was deed ik niets anders dan me drukdrukdruk maken, en nu ben ik de hele dag uiterst tevreden met studie bezig geweest zonder weg-dwaal-momenten.
Ommeltievo; wanneer ga jij testen? Ben het overzicht een beetje kwijt.![]()
Fieder; ik heb je verhaal een klein beetje gevolgd, jij bent nog niet actief aan het klussen toch? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?![]()
Ik duim voor iedereen hier hartstikke mee, ik voel een streepjesregen komen heus echt waar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
hahahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik heb trouwens nog de Kruidvattestjes liggen hoor meiden. Ik hoor het wel als ik er even overheen moet piesen!
Meeeen, we lijken wel een stelletje konijnen hier haha! Mijn vent weet niet wat hij meemaakt
Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Nanuke het volgende:
Je moeder heeft vast ook ooit seks gehad, dus ach.En anders geef je haar gewoon een paar oordoppen op t kussen tegen de tijd dat je naar bed gaat.
Ik ga straks maar eens kruidvattestjes halen en dan hopen dat ik tot zondag kan wachten met testen.
Futloos, eten bevalt me slecht, koffie smaakt nog steeds niet. Elke ochtend en na het avondeten weer misselijk. Last van mijn darmen en mijn liezen blijven zeuren (niet continu meer, maar het is wel nog steeds aanwezig). Al twee dagen geen bruinverlies meer, maar ook niet het normale 'ik moet ongesteld worden' gevoel wat ik eigenlijk altijd na mijn eisprong hield. Dus het betekent of dat ik echt geen eisprong had en mijn klachten gewoon raar zijn, of wie weet dat t toch iets is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuis
Ben heeeel benieuwd naar je testHoe voel je je nu?
Volgens mijn arts is het vast te stellen met een vlokkentest, al zitten daar wel wat haken en ogen aan. Dus dat wil ik wel laten doen, en van daaruit verder. Mijn arts kan geen garanties geven dat t kind net zo 'gezond' zal worden als dat ik ben, maar er lopen wel allerlei onderzoeken en medicijnontwikkelingen dus wat dat betreft zijn er wel vooruitzichten. Mijn gedachten daarover lopen nog heel erg uit een, vooral omdat we juist besloten hadden een 'pauze' te nemen omdat we dit nog niet duidelijk hebben. (nu lijkt het alsof ik er niet over nagedacht heb, maar dat is niet waar, er komt gewoon enorm veel bij kijken en heb mijn gedachten nog niet genoeg op de rij om hier een definitief antwoord op te geven..)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef L0t.. het volgende:
Klinkt wel heel erg verdacht hoor Nanuke... Mocht het raak zijn, hoe gaan jullie dat dan doen met die erfelijkheid enzo?
Oh jee! Is het ernstig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal, ik ben er nog...
Weekendje weg gaat niet door. Mn kleine neefje is vandaag opgenomenschrikken!
quote:Lot haha, goeie timing! Eventjes n vluggertje op de vloer, dat kraakt niet zo![]()
Of gewoon na de koffie: nou ma, wij gaan even een kleinkind proberen te maken, dan gaat ze wel even n blokje om![]()
Boh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
He jeetje fieder, wat sneu! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk...
mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
He jeetje fieder, wat sneu! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk...
mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
Haha ja dat was erg nostalgischquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:14 schreef Nanuke het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik het topic overneem met mijn gezeur, het is niet zo bedoeld. Ik heb behalve mijn vriend verder niet het een uitlaatklep dus ik kan me voorstellen dat jullie het niet altijd waarderen dat ik hier alles zomaar neer plant. Zal wel wat meer spoilers gebruiken vanaf nu.
L0t, nog geklust gisteren?
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik kon me niet inhouden; kvtestje was negatief. Met ietwat rode urine, dus waarschijnlijk toch gewoon ongesteld? Zonder krampen en dergelijke dan, maar kan natuurlijk best. Ik ga donderdag toch nog weer een test doen (tenzij ik bloedverlies houd), maar tot die tijd heb ik ff de hoop opgegeven.
Ben nu een beetje sippig, en Lief die, nadat ik bevestigend antwoord op de vraag '1 streepje?', vervolgens doodleuk over nieuw geheugen begint voor zijn pc helpt daarbij natuurlijk niet echt. Hmpf.Ik ga maar gewoon naar bed.
Ik duim twee streepjes voor iedereen die morgen nog gaat testen.
Ik duim voor je in mijn slaapquote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga nu pas naar bed om te voorkomen dat ik half 6 wakker ben. Hopen dat ik pas na zevenen wakker word.
Wauw!! Die zijn niet te missen! Wat een bijzondere.... van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Even kijken of het werkt. Ik kan het bijna nog niet bevatten hoor
[ afbeelding ]
Iets als een te licht streepje bestaat niet toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 08:42 schreef __Isis__ het volgende:
Gefeliciteerd Omentielvo!!!!![]()
Hier denken we ook een heeeeeeeeel vaag streepje te zien, maar is dan ook pas 9 DPO voor mij. We wachten nog even af.![]()
Nanuke, wat balen en niet zo lief van je vriend.... Sterkte!
Wat een mooi moederdagkado!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat tof!! En Isis wat spannend!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 07:36 schreef Omentielvo het volgende:
Er verschenen twee streepjes. Wat een supermooi begin van Moederdag. Foto komt zo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:10 schreef __Isis__ het volgende:
Klopt, streep = streep, maaaar vorige keer werd ie alleen maar vager en uiteindelijk een miskraam bij 5 weken. Vandaar wat voorzichtig, maar we zijn blij hoor, heel blij!!!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Verder fijne moederdag allemaal, dat we volgend jaar allemaal maar mama mogen zijn of toch op zn minst zwanger
Oh wat geweldigquote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat je het bespreekbaar hebt kunnen maken en nu ook weet waarom hij zo reageerde.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:48 schreef Nanuke het volgende:
voor de streepjes! Wat een geluk, zo op moederdag!
Isis, ik hoop dat ze alleen maar duidelijker worden!
Heb gisteravond inderdaad nog een heel gesprek met Lief gevoerd, en hij vindt het zo moeilijk om over alles na te denken (incl het hele erfelijkheidsverhaal) dat hij niet zo goed weet hoe hij zich erbij voelt(of voelde) en daarom er maar niet over nadenkt. Mannenlogica ook altijd.We hebben in ieder geval de beslissing genomen om maandag de klinisch geneticus te bellen voor een afspraak om te horen wat voor tijd het gaat kosten om een test te ontwikkelen om te selecteren op eicellen. (en of dat überhaupt mogelijk is) En dan via die weg proberen zwanger te worden, zodra ze dat kunnen. Want ook voor hem heeft deze omstandigheid het verlangen (rammelllll) weer een beetje wakker geschud. Dus wie weet dat ik me hier met een jaar wel weer meld.
![]()
Volgens mij is het een beetje een warrig verhaal geworden, maar ik ben er nog niet helemaal bij.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, ik ga duimen voor je
Logican, hopelijk heb je snel je eisprong.
Bedankt voor de reacties. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Ik zweef wel vandaag.
Ja zelfs als ik ze neerleg gebeurt er dus niets. dan moet ik ze weer pakken en beetje dubbel vouwen. T is ook alleen bij sommige strips, dus zal wel een soort fout zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef papillion het volgende:
Je moet de ovitesten ook plat leggen als ik mij vergis. Het is tot op hoogte normaal dat de urine iig niet racet. De absorptie die omhoog werkt (en ook niet terug zal lopen) zorgt er juist voor dat het uberhaupt werkt. Je sopt ze dan ook enkel 5 seconden tot het streepje erin.
Hopelijk is dat gewoon heel erg snel en altijd optimistisch blijven!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Nanuke het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.
Bellelena; Ben inderdaad blij dat ik zo goed met hem gepraat heb, en hoop dat het allemaal niet (heel) lang gaat duren voordat ik me weer hier zo mag melden.Ben er niet al te optimistisch in, maar we zullen zien.
Fieder; Ik weet het niet zo goed, ik had zelf (in vergelijking met vorige cyclussen) bepaald dat ik nu op 12dpo zit.
Ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik denk dat het echt gewoon klaar is. Heb een beetje een emo-dag en enorm zin in een glas wijn, maar iets houdt me daarin ook weer tegen. Ik denk dat ik mezelf gek maak.![]()
Logican; Ik hoop dat je nog steeds je eisprong goed voelt en dat je mooi snel twee streepjes krijgt.weet je trouwens dat je best in de buurt woont, als je tenminste in Enschede woont?
Oh wat leuk, nou stuur maar een berichtje als je een keer zin hebt in een kop theequote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Nanuke het volgende:
Nog meer moederdagstreepjes!Ik wist wel dat het een streepjesregen zou worden.
Logican; Ik woon niet in Enschede, maar in Goor. Maar ben wel erg veel in Enschede te vinden.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef papillion het volgende:
Ik weet dat ik al even niet meer gepost had, moet toegeven er toch weinig behoefte aan te hebben. Na 'n negatieve test eerder deze week had ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in. Toch hier ook een moederdagcadeautje. Na alle steun toen het even niet lekker ging vind ik dat ik dit jullie niet kan onthouden. Na 1,5 jaar aanrommelen toch opeens spontaan en onverwachts wel gekomen.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/196/moederdag.jpg/ (copy/paste deze link) ]
"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren."quote:Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Omen en Pappillon! Zo gaaf, streepjes op moederdag...
(en extra balen voor degenen die ze niet plasten)
En leuk.. Zuid-Enschede... daar ben ik geborenMijn ouders wonen er nog, maar ik ben zelf ongeveer 16 jaar geleden naar het zuiden verhuisd...
Hier nog niets btw.. nog geen ongesteldheid, nog geen hoop op streepjes... Overmorgen m'n telefonische consult met de gyn, ben benieuwd wat dat inhoudt
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik weet niet wat ik ervan moet denkenen ik durf 10 dagen na een evt bevruchting nog niet te testen.. stel dat het 1 streepje is.. dan is het het komende jaar klaar.. stel dat het wel 2 streepjes zijn.. damn! dat is misschien NOG wel enger
arrgghhh ..![]()
![]()
![]()
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe lang wacht je al op je menstruatie?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Shandaly het volgende:
Overmorgen
En ik verwacht een gesprek als "Hoe gaat het met je? Ok? Ok! Doei!"
Heh... lastig he Bar?
Zes weken sinds de curettage...quote:Op maandag 14 mei 2012 07:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op je menstruatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
tnxquote:Op maandag 14 mei 2012 10:52 schreef bellelena het volgende:
papillionwat een bijzonder cadeau op moederdag
Heel erg gefeliciteerd!!
Barreltjewat jammer dat het toch maar 1 streepje is... Nu een pauze.. Geniet lekker van je man, je baan en je vrijheid/vrije tijd en je weet dat je altijd weer welkom bent hier hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisarts had het resultaat van de kweek nog niet binnen, moest woensdag terugbellen..
Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, ik zou zeggen dat die niet positief was eigenlijk. Op de foto lijkt het streepje lichter te zijn dan de controlestreep.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.
Snap er niets meer van zoAchja, had vanaf het begin al een slecht gevoel over deze ronde en dat blijkt dus ook zo te zijn. Dat ik maar snel ongesteld mag worden en m'n volgende cyclus normaal is zonder bruinverlies en met eisprong. En dan het liefst nog een beetje snel graag
Ja het zou kunnen natuurlijk.. Zal maar gewoon door blijven testen. Pfff ik wil gewoon een eisprong op dag 14 zodat je niet zo eindeloos hoeft te wachten steeds.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat rot zo! Ik heb dat trouwens ook altijd, die streepjes zijn gewoon niet goed op de foto te krijgen!
Misschien krijg je je eisprong nog dan? Dat zou wel laat zijn maar niet onmogelijk. Mijn laatste eisprong (in november) had ik ook pas na ruim 40 dagen. En toen werd ik nog zwanger ook! Wie weet..
Zou heel goed kunnen denk ik, is toch weer even wennen na zo'n lange tijd..quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:
Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht??
Zou kunnen, hopelijk ben je er snel weer vanaf.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:
Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 18:02:19 ]
Geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef Fieder het volgende:
Oeps!!!!!!!!!!!Kan je niet binnen zoveel uur nog cancellen? Je kan wat niet leuk is altijd nog terugsturen lijkt mij? Of doet hm dat niet?
Sterkte morgenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet morgen naar het zkh en aan 1 kant ben ik blij/nieuwsgierig en stiekem vind ik het een beetje eng. Ben benieuwd wat ze/we allemaal gaan doen.
Ja vorige cyclus was de streep echt veel duidelijker. Nouja even afwachten maar..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Fieder het volgende:
Vervelend zeg Lot! Je test ziet er niet heel positief uit. Heb je ze zelf wel donkerder gehad? Of nooit eerder getest? Hoop dat t snel wat duidelijker wordt allemaal.
Hmm ja, klinkt ergens ook wee plausibel. Ik hoop maar gewoon dat ik morgen ineens een temperatuurstijging hebquote:Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef bellelena het volgende:
L0t: Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovutesten, maar als de testen ervoor en erna allemaal duidelijk lichter waren en die van te voren zelfs met een oploop, dan zou hij misschien toch wel positief kunnen zijn. Het is geen sensitive ovutest en volgens mij zou het dus kunnen zijn dat je dan, als je niet heel erg veel lh aanmaakt, je een wat lichtere test kunt hebben die wel positief is. Maar ik weet het niet zeker, want ik las ook weer ergens dat een test enkel positief is wanneer de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep. Ik herinner me die foto van laatst van de sensitive vs gewone ovutest waarbij de sensitive toen duidelijk positief was en die andere (met dezelfde urine) ongeveer op die van jou leek.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:00 schreef Logician het volgende:
Grrrrrrrrrrr alles gaat vandaag fout
Geen paniek, voor een euro stuur je de hele zooi weer gewoon terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aurum, hoe laat is je afspraak morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 [b]09:48[/b] schreef _aurum_ het volgende:
Thanks meiden, ik heb een afspraak om 0940. Laat nog we'll weten hoe het gegaan is.
de eerste poliklinische afspraak die daadwerkelijk op tijd plaatsvindt moet nog plaatsvindenquote:
Ze spuiten vloeistof in je eileiders en kijken zo of deze toegankelijk zijn. Het kan zelfs al opgelost worden als ze het door spuiten. Dat is de hysterosalpinografie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat ik raar vindt, dat het lijkt alspf ze alleen gaan kijken en dat schiet imo niet zo op. Ongemakkelijk is het toch al, dus dan denk ik fix het gelijk maar
De meer gebruikte naam is HSG. Ikzelf vond het een fluitje van een cent, maar veel vrouwen ervaren het als pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Als bovenstaande allemaal ok is, dan kan ik als ik de uitslagen heb én ongesteld geworden ben een afspraak maken voor iets genaamd hysterosalpinografie. Als ik het goed snap gaan ze kijken of mijn eileiders verkleefd zijn en de ingreep schijnt ongemakkelijk te zijn.
Die eierstokken bekijken kunnen ze ook tijdens de echo hoor. Vaak nemen ze dat mee als ze toch bezig zijn. Is maar kleine moeite. En anders kan je er toch om vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Aurum, het is in ieder geval goed nieuws dat alles er mooi uit ziet! Ik ben wel heel benieuwd of er uit de verdere onderzoeken iets komt.
Marije, wat rot dat je zo lang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dat niet is wat je had verwacht
Bellelena, geeft niets joh! Er wordt hier zoveel geschrevendie beide testjes had ik met dezelfde urine gedaan zodat ik kon laten zien hoeveel verschil er in zat.
Ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Nog 1 week te gaan voor ik het ziekenhuis mag bellen. Ik gok dat ze niet meer doen dan kijken of mijn baarmoeder schoon is geworden na de miskraam maar ik hoop dat ze meteen kijken hoe mijn eierstokken eruit zien. Ik vind het toch best wel spannend!
thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef Skoap het volgende:
Aurum wel fijn dat alles er goed uit zag. Nu afwachten wat er uit de rest van de onderzoeken komt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef bellelena het volgende:
.Sparkling. ik hoop ook nog steeds heel hard met jou mee op een menstruatie! Net als Fieder, wordt tijd dat we met z'n allen weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen!
Thnxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.
Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef bellelena het volgende:
Isis![]()
Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan
L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden!gekke cyclus, op naar de volgende
Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu benWe hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
Okéquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké?
Jaaaaaa, een brusje!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef danic het volgende:
Isiswat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia!
Gefeliciteerd!
Pff ik sta echt te kijken van al die verhalen waarbij dat zo lang duurt joh, echt klotequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Poppejans het volgende:
ah van Olivia, nu weet ik 't! Moest effe nadenken wie je ook alweer was!
Van harte!![]()
![]()
Ik wil oohoook, maar zelfde als Marijevdh; nog steeds geen menstruatie na bijna 6 maanden pilloos![]()
Marije, ik had het 3 jaar geleden exact hetzelfde en ben toen doorverwezen naar de gyn, daar is bij mij bij de eerste afspraak meteen een inwendige echo gemaakt en bloed afgenomen; er kwamen helemaal geen bijzonderheden uit...
Ik mocht toen 3 maanden daarna weerkomen om te starten met verdere onderzoeken (dan zou ik 1 jaar gestopt zijn met anticonceptie), maar ben toen ineens zwanger geraakt, zonder dus een menstruatie vooraf te hebben gehad.
Toch moet er toch IETS zijn wat niet (helemaal) goed functioneert!
ik wil verdorie zekerheid, dus ook ik stap maar weer naar de dokter.Volgende maand maak ik een afspraak om weer een doorverwijzing te krijgen
Ja daar is geen beginnen aan. En om nou maandenlang om de dag te seksen klinkt mss heel leuk maar is in de praktijk niet echt haalbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Poppejans het volgende:
Dat laatste hoop ik ook heel hardmaar het is echt irritant, gewoon geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong is.. ovulatietesten gaan wel heeeel snel op als ik die echt elke dag maandenlang zou gebruiken
Idem! Moet ik echt niet aan denken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja daar is geen beginnen aan. En om nou maandenlang om de dag te seksen klinkt mss heel leuk maar is in de praktijk niet echt haalbaarBij mij dan
Hmmm, irritant joh, dat je weer zo lang moet wachten. Goed dat je richting HA stapt... hopelijk wordt je niet afgescheept met dat je Wolf toch ook zomaar hebt gekregen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Poppejans het volgende:
Dat laatste hoop ik ook heel hardmaar het is echt irritant, gewoon geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong is.. ovulatietesten gaan wel heeeel snel op als ik die echt elke dag maandenlang zou gebruiken
Apart zeg. Waarop word je dan precies geprikt? Ik had toen een inwendige echo en bloedprikken en dat was 's middags, kon gewoon meteen door. Niks nuchter moeten zijn. Bij mij werd getest op verschillende hormonen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Marijevdh het volgende:
Poppejans: irritant dat je nu ook weer zo lang moet wachten! Verstandig om inderdaad een doorverwijzing te vragen. Ben benieuwd of er dit keer hetzelfde bij je uitkomt!
Wel super dat het de vorige keer zonder ongesteldheid is gelukt om zwanger te wordenGeeft mij ook weer wat hoop
Ik baal even. Vond het toch een stap om bloedonderzoek te laten doen. Dus vandaag toch maar daar heen om te laten prikken...blijkt dat ik er nuchter voor moest zijn. Dus geen eten vanaf 8 uur er voor! Diegene wilde mij ook echt niet prikken, terwijl mijn huisarts toch echt had gezegd dat ik niet nuchter er voor hoefde te zijn? Huisarts belt me nog terug om te zeggen of dit nou wel of niet moest.
Nu kan ik dus pas volgende week woensdag weer, omdat eerder niet lukt met mijn werk
Sparkling: je hoeft je helemaal geen zeikerd te voelen. Het lijkt me al best een stap om weer te beginnen na een miskraam. En dan wil je gewoon weer kunnen proberen in plaats van dit stomme gedoe. Helemaal logisch dat je ongeduldig bent.
L0t: super dat het is doorgezet! Hopelijk een goede nieuwe ronde!
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Apart zeg. Waarop word je dan precies geprikt? Ik had toen een inwendige echo en bloedprikken en dat was 's middags, kon gewoon meteen door. Niks nuchter moeten zijn. Bij mij werd getest op verschillende hormonen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag precies 8 weken na de miskraam en al ruim 3 maanden geleden dat we hoorden dat het mis was. Bizar! Ik wil ook weer een tweede streepje! Met alleen een menstruatie zou ik al blij zijn..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef L0t.. het volgende:
Ja daar is geen beginnen aan. En om nou maandenlang om de dag te seksen klinkt mss heel leuk maar is in de praktijk niet echt haalbaarBij mij dan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Marijevdh het volgende:
Ik baal even. Vond het toch een stap om bloedonderzoek te laten doen. Dus vandaag toch maar daar heen om te laten prikken...blijkt dat ik er nuchter voor moest zijn. Dus geen eten vanaf 8 uur er voor! Diegene wilde mij ook echt niet prikken, terwijl mijn huisarts toch echt had gezegd dat ik niet nuchter er voor hoefde te zijn? Huisarts belt me nog terug om te zeggen of dit nou wel of niet moest.
Nu kan ik dus pas volgende week woensdag weer, omdat eerder niet lukt met mijn werk
Korte LF kan een probleem geven met de innesteling, begrijp ik het dan goed?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:25 schreef happyme28 het volgende:
Hier inmiddels bijna een jaar bezig, wel een regelmatige cyclus maar een erg korte LF, tussen de 5-10 dagen dus dat schiet ook niet op. Al was mijn LF nooit langer dan 12 hoor maar minder dan 8 is wel lastig. Nu 3 dagen na mijn eisprong dus hopen dat denog een week wegblijven.
Ja precies, dan breekt het baarmoederslijmvlies eerder af dan dat het eitje is ingenesteld en er voldoende hormoren zijn om het baarmoederslijmvlies in tact te houden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Fieder het volgende:
Korte LF kan een probleem geven met de innesteling, begrijp ik het dan goed?
LF is Luteale Fase, de fase vanaf je eisprong tot je menstruatie (of zwangerschap natuurlijk).quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Chanty het volgende:
En de volgende die zwanger is in de kennissenkring....
En de vrouw op de cursus die ik volg is ook zwanger. Het achtervolgt me echt
Heel herkenbaar...quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Shandaly het volgende:
(en ik ben stiekum een beetje bang dat ik helemaal niet blij ga durven zijn als ik straks toch een keer twee streepjes pies...)
Voor de geboorte van Daan zijn wel de standaard tests bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef L0t.. het volgende:
Happyme pfff een jaar al weer bijnaHeb je er al eens naar laten kijken bij de huisarts? Is er wel eens een progesterongehalte bij je geprikt? Nouja wel hoopvol dat het in ieder geval al een keer is gelukt, het kán dus in ieder geval wel
.
Ga ik ook proberenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
Probeer het een beetje los te laten Marije. Klinkt moeilijk en de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk, maar het schiet niks op als je humeur er onder lijdt. Waarmee ik niet zeg dat je niet af en toe een rotdag/avond mag hebben
Ik probeer het ook van de positieve kant te bekijken, 50 jaar geleden had je gewoon dikke pech gehad omdat niemand de kennis had om je te helpen.
Je krijgt nu je checkups en dat is iig een stap in de goede richting om inzicht te krijgen in hoe je lichaam functioneert. Stap voor stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |