Ik duim voor je in mijn slaapquote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga nu pas naar bed om te voorkomen dat ik half 6 wakker ben. Hopen dat ik pas na zevenen wakker word.
Wauw!! Die zijn niet te missen! Wat een bijzondere.... van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Even kijken of het werkt. Ik kan het bijna nog niet bevatten hoor
[ afbeelding ]
Iets als een te licht streepje bestaat niet toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 08:42 schreef __Isis__ het volgende:
Gefeliciteerd Omentielvo!!!!![]()
Hier denken we ook een heeeeeeeeel vaag streepje te zien, maar is dan ook pas 9 DPO voor mij. We wachten nog even af.![]()
Nanuke, wat balen en niet zo lief van je vriend.... Sterkte!
Wat een mooi moederdagkado!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat tof!! En Isis wat spannend!quote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 07:36 schreef Omentielvo het volgende:
Er verschenen twee streepjes. Wat een supermooi begin van Moederdag. Foto komt zo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:10 schreef __Isis__ het volgende:
Klopt, streep = streep, maaaar vorige keer werd ie alleen maar vager en uiteindelijk een miskraam bij 5 weken. Vandaar wat voorzichtig, maar we zijn blij hoor, heel blij!!!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Verder fijne moederdag allemaal, dat we volgend jaar allemaal maar mama mogen zijn of toch op zn minst zwanger
Oh wat geweldigquote:Op zondag 13 mei 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat je het bespreekbaar hebt kunnen maken en nu ook weet waarom hij zo reageerde.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:48 schreef Nanuke het volgende:
voor de streepjes! Wat een geluk, zo op moederdag!
Isis, ik hoop dat ze alleen maar duidelijker worden!
Heb gisteravond inderdaad nog een heel gesprek met Lief gevoerd, en hij vindt het zo moeilijk om over alles na te denken (incl het hele erfelijkheidsverhaal) dat hij niet zo goed weet hoe hij zich erbij voelt(of voelde) en daarom er maar niet over nadenkt. Mannenlogica ook altijd.We hebben in ieder geval de beslissing genomen om maandag de klinisch geneticus te bellen voor een afspraak om te horen wat voor tijd het gaat kosten om een test te ontwikkelen om te selecteren op eicellen. (en of dat überhaupt mogelijk is) En dan via die weg proberen zwanger te worden, zodra ze dat kunnen. Want ook voor hem heeft deze omstandigheid het verlangen (rammelllll) weer een beetje wakker geschud. Dus wie weet dat ik me hier met een jaar wel weer meld.
![]()
Volgens mij is het een beetje een warrig verhaal geworden, maar ik ben er nog niet helemaal bij.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, ik ga duimen voor je
Logican, hopelijk heb je snel je eisprong.
Bedankt voor de reacties. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Ik zweef wel vandaag.
Ja zelfs als ik ze neerleg gebeurt er dus niets. dan moet ik ze weer pakken en beetje dubbel vouwen. T is ook alleen bij sommige strips, dus zal wel een soort fout zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef papillion het volgende:
Je moet de ovitesten ook plat leggen als ik mij vergis. Het is tot op hoogte normaal dat de urine iig niet racet. De absorptie die omhoog werkt (en ook niet terug zal lopen) zorgt er juist voor dat het uberhaupt werkt. Je sopt ze dan ook enkel 5 seconden tot het streepje erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |