abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111525614
papillion *O* wat een bijzonder cadeau op moederdag O+ Heel erg gefeliciteerd!!

Barreltje ;( wat jammer dat het toch maar 1 streepje is... Nu een pauze.. Geniet lekker van je man, je baan en je vrijheid/vrije tijd en je weet dat je altijd weer welkom bent hier hè :*
pi_111525662
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:52 schreef bellelena het volgende:
papillion *O* wat een bijzonder cadeau op moederdag O+ Heel erg gefeliciteerd!!

Barreltje ;( wat jammer dat het toch maar 1 streepje is... Nu een pauze.. Geniet lekker van je man, je baan en je vrijheid/vrije tijd en je weet dat je altijd weer welkom bent hier hè :*
tnx :D
en jah I know..

haha.. wordt ik straks ook zo'n "trut" die binnenkomt stormen met 2 streepjes en dat iedereen me weg boehoe-d :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111525778
Whehe, nee joh, dan doe ik persoonlijk incl al mijn kloons jompels voor je hoor ;) :D

Ik was vorige ronde ook zo'n trut die nog voor het wachten door kon :P
pi_111526008
Ik moet morgen naar het zkh en aan 1 kant ben ik blij/nieuwsgierig en stiekem vind ik het een beetje eng. Ben benieuwd wat ze/we allemaal gaan doen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111527875
vergeet ik gewoon iedereen een goede "streepjes-jacht" te wensen.. :@

succes dames! ik duim voor jullie! ^O^

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111528797
Papillion, jullie geduld is beloond! En nog wel op moederdag! Gefeliciteerd, geniet er van! *O*

Barretje, ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is zo. Geniet voorlopig even van de rust en je man en hopelijk mag je je binnenkort weer hier melden en krijg je snel dat tweede streepje. :*

Aurum, heel erg veel succes morgen. Spannend!

Shandaly, herkenbaar hier. Ik ben bijna 8 weken verder nu en ook nog niets. Vervelend he? Succes met je telefonische consult, stel alle vragen die je wil weten :*

Fieder, ik heb dat doorlopen ook gehad bij testen. Ik heb toen mailcontact gehad en ze zeiden dat het kon komen doordat het wat in de verdrukking heeft gezeten tijdens de post, maar dat je het dan gewoon net zolang in de urine kon houden tot het door begon te lopen. En dat werkt prima bij die van mij.

Logician, hopelijk nu snel je eisprong!
E.
pi_111533760
Shandaly, probeer je vragen van tevoren op papier te zetten zodat je ze niet vergeet tijdens het gesprek. Ik laat me ook nog wel eens overrompelen en dan denk ik later 'ja maar dit en dat'.

Aurum spannend! Hoop dat je een voortvarende arts krijgt en snel resultaat :*

Lindala 5dpo zou op zich niet gek zijn voor een innesteling toch? Duimduimduim ^O^

Ik ben inmiddels het spoor helemaal bijster :'). Dacht dus vrijdag die positieve ovutest gehad te hebben maar nu twijfel ik er weer aan of het wel echt positief was :? Vorige maand was het wel duidelijker positief maar na deze van afgelopen vrijdag zijn de testjes wel alleen maar lichter geworden tot wit.. Heb gisteren wel veel last van m'n onderbuik gehad en vandaag ook nog wel eigenlijk. Maar geen vruchtbaar slijm te bespeuren, alleen maar die eeuwige bruine afscheiding. Verder ook geen temperatuurstijging. Ik snap niks van deze cyclus :') Zit inmiddels op dag 25
Laten jullie je licht er eens op schijnen, was deze ovutest positief of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisarts had het resultaat van de kweek nog niet binnen, moest woensdag terugbellen..
pi_111534799
Lot, ik zou zeggen dat die niet positief was eigenlijk. Op de foto lijkt het streepje lichter te zijn dan de controlestreep.
E.
pi_111535039
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, ik zou zeggen dat die niet positief was eigenlijk. Op de foto lijkt het streepje lichter te zijn dan de controlestreep.
Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.

Snap er niets meer van zo :') Achja, had vanaf het begin al een slecht gevoel over deze ronde en dat blijkt dus ook zo te zijn. Dat ik maar snel ongesteld mag worden en m'n volgende cyclus normaal is zonder bruinverlies en met eisprong. En dan het liefst nog een beetje snel graag :')
pi_111535098
_aurum_ Sterkte :*

Barretje wat dubbel zeg, maar misschien ook nog wel even lekker ergens?

Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht?? -O-
pi_111535116
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.

Snap er niets meer van zo :') Achja, had vanaf het begin al een slecht gevoel over deze ronde en dat blijkt dus ook zo te zijn. Dat ik maar snel ongesteld mag worden en m'n volgende cyclus normaal is zonder bruinverlies en met eisprong. En dan het liefst nog een beetje snel graag :')
:(
pi_111535182
Wat rot zo! Ik heb dat trouwens ook altijd, die streepjes zijn gewoon niet goed op de foto te krijgen!
Misschien krijg je je eisprong nog dan? Dat zou wel laat zijn maar niet onmogelijk. Mijn laatste eisprong (in november) had ik ook pas na ruim 40 dagen. En toen werd ik nog zwanger ook! Wie weet.. ;)
E.
pi_111535427
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat rot zo! Ik heb dat trouwens ook altijd, die streepjes zijn gewoon niet goed op de foto te krijgen!
Misschien krijg je je eisprong nog dan? Dat zou wel laat zijn maar niet onmogelijk. Mijn laatste eisprong (in november) had ik ook pas na ruim 40 dagen. En toen werd ik nog zwanger ook! Wie weet.. ;)
Ja het zou kunnen natuurlijk.. Zal maar gewoon door blijven testen. Pfff ik wil gewoon een eisprong op dag 14 zodat je niet zo eindeloos hoeft te wachten steeds.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:
Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht?? -O-
Zou heel goed kunnen denk ik, is toch weer even wennen na zo'n lange tijd.. :*
pi_111536680
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:

Zou kunnen, hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Aurum heel veel succes morgen in het ziekenhuis :*.

Lot wat balen zo'n lange onduidelijke cyclus, hopelijk zie je snel je eisprong verschijnen op de ovutesten.

Barreltje balen dat het toch niet, de voorlopig laatste keer, raak is.
Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Sterkte en geniet van de rustperiode.
Ik hoop dat je de volgende keer binnenkomt vallen met 2 streepjes en ik jompel dan gewoon met bellelena mee.
pi_111539034
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag over de ovu-testen! Ben niet de enige dus :)
Ik was vandaag af en toe zo vaag misselijk. t is dat ik weet dat het niet kan maar anders... :?

Shandaly, spannend zo'n consult. Ik hoop dat je serieus genomen wordt. Moeilijk, voor jezelf opkomen. :* Wat hierboven al is gezegd, schrijf alles op wat je kwijt moet.

Lindala, ik had ook steken in mn onderbuik bij t innestelen. Maar over temp kan ik dan weer niks zeggen. :)

Barretje, klinkt als een goed doordachte beslissing. En binnenvallen met 2 streepjes zal niemand je kwalijk nemen denk ik? Wel jammer, moest altijd lachen om je als er weer een ei op komst was :9 Blijf je af en toe meegluren of liever juist niet?

Aurum, succes in het ziekenhuis! Zal aan je denken.

Vervelend zeg Lot! Je test ziet er niet heel positief uit. Heb je ze zelf wel donkerder gehad? Of nooit eerder getest? Hoop dat t snel wat duidelijker wordt allemaal.

Logician wat vervelend -O- Misschien idd dat je lichaam op orde aan t komen is. Er werd natuurlijk een nuvaring verwacht. :P
pi_111540596
L0t: Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovutesten, maar als de testen ervoor en erna allemaal duidelijk lichter waren en die van te voren zelfs met een oploop, dan zou hij misschien toch wel positief kunnen zijn. Het is geen sensitive ovutest en volgens mij zou het dus kunnen zijn dat je dan, als je niet heel erg veel lh aanmaakt, je een wat lichtere test kunt hebben die wel positief is. Maar ik weet het niet zeker, want ik las ook weer ergens dat een test enkel positief is wanneer de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep. Ik herinner me die foto van laatst van de sensitive vs gewone ovutest waarbij de sensitive toen duidelijk positief was en die andere (met dezelfde urine) ongeveer op die van jou leek.

_aurum_: Veel succes in het ziekenhuis!

Shandaly: Wat anderen ook al opperen, schrijf vragen die je hebt allemaal op een briefje en houdt dat erbij! Voordeel is dat je niet direct tegenover de andere persoon zit, dan voel je je in ieder geval niet zo bekeken :) Alvast veel succes!

Logician: Kan goed komen dat je lichaam een beetje in de war is, hopelijk is het bloed weer snel weg en op naar een mooie eisprong!

Lindala: Volgens mij kan een innesteling al vanaf dag 4 plaatsvinden, dus ook 5 dagen is mogelijk. Wel vroeg, maar er zijn meer vrouwen die dan al een innesteling hebben! Super spannend dus!
pi_111541044
Grrrrrrrrrrr alles gaat vandaag fout ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 18:02:19 ]
pi_111541129
Oeps!!!!!!!!!!! :D Kan je niet binnen zoveel uur nog cancellen? Je kan wat niet leuk is altijd nog terugsturen lijkt mij? Of doet hm dat niet?
pi_111541174
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef Fieder het volgende:
Oeps!!!!!!!!!!! :D Kan je niet binnen zoveel uur nog cancellen? Je kan wat niet leuk is altijd nog terugsturen lijkt mij? Of doet hm dat niet?
Geen idee :') Ik laat het maar komen wat ze niet leuk vinden geef ik wel door oid :D

ps: srry voor de offtopic
pi_111542624
Logician :o :D Niet helemaal jou dag vandaag :* Je kunt trouwens nog wel gewoon terugsturen naar de h&m hoor, dus don't worry!

En echt echt echt ik hoop zo hard dat ik vanavond of morgen gewoon ongesteld word... Het begint me nu echt lang te duren en ik wil echt gewoon verder naar de volgende ronde potverdrie...
pi_111545934
Barretje, wat een verhaal :) Ik begrijp je keuze heel goed. In ieder geval heel veel succes met je baan en hopelijk is het – wanneer jij er klaar voor bent – in de toekomst snel raak! :*

Lot, balen dat je lijf niet doet wat jij wil. Ik twijfel over de ovu – test; overduidelijk positief is hij in ieder geval niet..

En Logican, je kunt de kleding die je niet hebben wilt gewoon terugsturen of zelfs terugbrengen ;) En inderdaad, grote kans dat je lichaam nog wat tijd nodig heeft..

Bellelena, ik hoop met je mee! Kun je door naar de volgende rond, dat wachten is het ook niet hé 8)7

Arrum, succes morgen! :*

Ik durf amper te hopen op een innesteling maar... toen ik aan het begin van de avond een bezoek bracht aan het toilet zat er bloed in mijn ondergoed (en was er bloed bij het afvegen). Bruin, oranjeachtig van kleur. What the …. :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lindala op 14-05-2012 19:54:09 ]
pi_111546555
Oei Lindala wordt nou wel errrrug spannend he! :* Nog even geduld :{
pi_111546665
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet morgen naar het zkh en aan 1 kant ben ik blij/nieuwsgierig en stiekem vind ik het een beetje eng. Ben benieuwd wat ze/we allemaal gaan doen.
Sterkte morgen :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 mei 2012 @ 20:32:35 #199
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111549169
Aurum succes morgen ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111550757
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Fieder het volgende:
Vervelend zeg Lot! Je test ziet er niet heel positief uit. Heb je ze zelf wel donkerder gehad? Of nooit eerder getest? Hoop dat t snel wat duidelijker wordt allemaal.
Ja vorige cyclus was de streep echt veel duidelijker. Nouja even afwachten maar..
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef bellelena het volgende:
L0t: Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovutesten, maar als de testen ervoor en erna allemaal duidelijk lichter waren en die van te voren zelfs met een oploop, dan zou hij misschien toch wel positief kunnen zijn. Het is geen sensitive ovutest en volgens mij zou het dus kunnen zijn dat je dan, als je niet heel erg veel lh aanmaakt, je een wat lichtere test kunt hebben die wel positief is. Maar ik weet het niet zeker, want ik las ook weer ergens dat een test enkel positief is wanneer de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep. Ik herinner me die foto van laatst van de sensitive vs gewone ovutest waarbij de sensitive toen duidelijk positief was en die andere (met dezelfde urine) ongeveer op die van jou leek.
Hmm ja, klinkt ergens ook wee plausibel. Ik hoop maar gewoon dat ik morgen ineens een temperatuurstijging heb :P.

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:00 schreef Logician het volgende:
Grrrrrrrrrrr alles gaat vandaag fout ;(

SPOILER
Geen paniek, voor een euro stuur je de hele zooi weer gewoon terug ;)

Aurum, hoe laat is je afspraak morgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')