Hopelijk is dat gewoon heel erg snel en altijd optimistisch blijven!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Nanuke het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.
Bellelena; Ben inderdaad blij dat ik zo goed met hem gepraat heb, en hoop dat het allemaal niet (heel) lang gaat duren voordat ik me weer hier zo mag melden.Ben er niet al te optimistisch in, maar we zullen zien.
Fieder; Ik weet het niet zo goed, ik had zelf (in vergelijking met vorige cyclussen) bepaald dat ik nu op 12dpo zit.
Ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik denk dat het echt gewoon klaar is. Heb een beetje een emo-dag en enorm zin in een glas wijn, maar iets houdt me daarin ook weer tegen. Ik denk dat ik mezelf gek maak.![]()
Logican; Ik hoop dat je nog steeds je eisprong goed voelt en dat je mooi snel twee streepjes krijgt.weet je trouwens dat je best in de buurt woont, als je tenminste in Enschede woont?
Oh wat leuk, nou stuur maar een berichtje als je een keer zin hebt in een kop theequote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Nanuke het volgende:
Nog meer moederdagstreepjes!Ik wist wel dat het een streepjesregen zou worden.
Logican; Ik woon niet in Enschede, maar in Goor. Maar ben wel erg veel in Enschede te vinden.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef papillion het volgende:
Ik weet dat ik al even niet meer gepost had, moet toegeven er toch weinig behoefte aan te hebben. Na 'n negatieve test eerder deze week had ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in. Toch hier ook een moederdagcadeautje. Na alle steun toen het even niet lekker ging vind ik dat ik dit jullie niet kan onthouden. Na 1,5 jaar aanrommelen toch opeens spontaan en onverwachts wel gekomen.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/196/moederdag.jpg/ (copy/paste deze link) ]
"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren."quote:Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Omen en Pappillon! Zo gaaf, streepjes op moederdag...
(en extra balen voor degenen die ze niet plasten)
En leuk.. Zuid-Enschede... daar ben ik geborenMijn ouders wonen er nog, maar ik ben zelf ongeveer 16 jaar geleden naar het zuiden verhuisd...
Hier nog niets btw.. nog geen ongesteldheid, nog geen hoop op streepjes... Overmorgen m'n telefonische consult met de gyn, ben benieuwd wat dat inhoudt
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik weet niet wat ik ervan moet denkenen ik durf 10 dagen na een evt bevruchting nog niet te testen.. stel dat het 1 streepje is.. dan is het het komende jaar klaar.. stel dat het wel 2 streepjes zijn.. damn! dat is misschien NOG wel enger
arrgghhh ..![]()
![]()
![]()
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe lang wacht je al op je menstruatie?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Shandaly het volgende:
Overmorgen
En ik verwacht een gesprek als "Hoe gaat het met je? Ok? Ok! Doei!"
Heh... lastig he Bar?
Zes weken sinds de curettage...quote:Op maandag 14 mei 2012 07:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je al op je menstruatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
tnxquote:Op maandag 14 mei 2012 10:52 schreef bellelena het volgende:
papillionwat een bijzonder cadeau op moederdag
Heel erg gefeliciteerd!!
Barreltjewat jammer dat het toch maar 1 streepje is... Nu een pauze.. Geniet lekker van je man, je baan en je vrijheid/vrije tijd en je weet dat je altijd weer welkom bent hier hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisarts had het resultaat van de kweek nog niet binnen, moest woensdag terugbellen..
Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, ik zou zeggen dat die niet positief was eigenlijk. Op de foto lijkt het streepje lichter te zijn dan de controlestreep.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.. Al is de foto wel wat vertekenend. Het donkere stukje links lijkt wel net zo donker als het controlestreepje maar verder is het wel lichter idd.
Snap er niets meer van zoAchja, had vanaf het begin al een slecht gevoel over deze ronde en dat blijkt dus ook zo te zijn. Dat ik maar snel ongesteld mag worden en m'n volgende cyclus normaal is zonder bruinverlies en met eisprong. En dan het liefst nog een beetje snel graag
Ja het zou kunnen natuurlijk.. Zal maar gewoon door blijven testen. Pfff ik wil gewoon een eisprong op dag 14 zodat je niet zo eindeloos hoeft te wachten steeds.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat rot zo! Ik heb dat trouwens ook altijd, die streepjes zijn gewoon niet goed op de foto te krijgen!
Misschien krijg je je eisprong nog dan? Dat zou wel laat zijn maar niet onmogelijk. Mijn laatste eisprong (in november) had ik ook pas na ruim 40 dagen. En toen werd ik nog zwanger ook! Wie weet..
Zou heel goed kunnen denk ik, is toch weer even wennen na zo'n lange tijd..quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:
Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht??
Zou kunnen, hopelijk ben je er snel weer vanaf.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:38 schreef Logician het volgende:
Bah zeg, ben gewoon weer aan het bloeden vandaag... zou dat komen omdat mijn lichaam in de war is dat er geen nuva is ingebracht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 18:02:19 ]
Geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 18:02 schreef Fieder het volgende:
Oeps!!!!!!!!!!!Kan je niet binnen zoveel uur nog cancellen? Je kan wat niet leuk is altijd nog terugsturen lijkt mij? Of doet hm dat niet?
Sterkte morgenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet morgen naar het zkh en aan 1 kant ben ik blij/nieuwsgierig en stiekem vind ik het een beetje eng. Ben benieuwd wat ze/we allemaal gaan doen.
Ja vorige cyclus was de streep echt veel duidelijker. Nouja even afwachten maar..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Fieder het volgende:
Vervelend zeg Lot! Je test ziet er niet heel positief uit. Heb je ze zelf wel donkerder gehad? Of nooit eerder getest? Hoop dat t snel wat duidelijker wordt allemaal.
Hmm ja, klinkt ergens ook wee plausibel. Ik hoop maar gewoon dat ik morgen ineens een temperatuurstijging hebquote:Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef bellelena het volgende:
L0t: Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovutesten, maar als de testen ervoor en erna allemaal duidelijk lichter waren en die van te voren zelfs met een oploop, dan zou hij misschien toch wel positief kunnen zijn. Het is geen sensitive ovutest en volgens mij zou het dus kunnen zijn dat je dan, als je niet heel erg veel lh aanmaakt, je een wat lichtere test kunt hebben die wel positief is. Maar ik weet het niet zeker, want ik las ook weer ergens dat een test enkel positief is wanneer de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep. Ik herinner me die foto van laatst van de sensitive vs gewone ovutest waarbij de sensitive toen duidelijk positief was en die andere (met dezelfde urine) ongeveer op die van jou leek.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:00 schreef Logician het volgende:
Grrrrrrrrrrr alles gaat vandaag fout
Geen paniek, voor een euro stuur je de hele zooi weer gewoon terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aurum, hoe laat is je afspraak morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |