abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111506345
papillion gefeliciteerd!!

Ovutesten hield ik gewoon langer in het bakje met plas. Dan liep het wel beter.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:41:51 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111506593
Papillion gefeliciteerd! *O*
pi_111507415
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Nanuke het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief. O+

Bellelena; Ben inderdaad blij dat ik zo goed met hem gepraat heb, en hoop dat het allemaal niet (heel) lang gaat duren voordat ik me weer hier zo mag melden. :) Ben er niet al te optimistisch in, maar we zullen zien.

Fieder; Ik weet het niet zo goed, ik had zelf (in vergelijking met vorige cyclussen) bepaald dat ik nu op 12dpo zit.

Ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest, dus ik denk dat het echt gewoon klaar is. Heb een beetje een emo-dag en enorm zin in een glas wijn, maar iets houdt me daarin ook weer tegen. Ik denk dat ik mezelf gek maak. ;)

Logican; Ik hoop dat je nog steeds je eisprong goed voelt en dat je mooi snel twee streepjes krijgt. :* weet je trouwens dat je best in de buurt woont, als je tenminste in Enschede woont? :P
Hopelijk is dat gewoon heel erg snel en altijd optimistisch blijven! :*

Ik woon in Zuid Enschede en jij? :D
pi_111507456
Van harte Papillion, wat een leuk cadeautje en vooral na zo'n lange tijd! *O*
pi_111507568
Nog meer moederdagstreepjes! *O* Ik wist wel dat het een streepjesregen zou worden. :D

Logican; Ik woon niet in Enschede, maar in Goor. Maar ben wel erg veel in Enschede te vinden. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 20:58:25 #156
309370 Nanadu
pi_111507713
streepjes op moederdag, wat een cadeau!!! Gefeliciteerd alle twee *O* *O*
pi_111508091
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Nanuke het volgende:
Nog meer moederdagstreepjes! *O* Ik wist wel dat het een streepjesregen zou worden. :D

Logican; Ik woon niet in Enschede, maar in Goor. Maar ben wel erg veel in Enschede te vinden. :P
Oh wat leuk, nou stuur maar een berichtje als je een keer zin hebt in een kop thee :D
pi_111508323
Gefeliciteerd Omen en Pappillon! Zo gaaf, streepjes op moederdag...
(en extra balen voor degenen die ze niet plasten :( )

En leuk.. Zuid-Enschede... daar ben ik geboren :D Mijn ouders wonen er nog, maar ik ben zelf ongeveer 16 jaar geleden naar het zuiden verhuisd...

Hier nog niets btw.. nog geen ongesteldheid, nog geen hoop op streepjes... Overmorgen m'n telefonische consult met de gyn, ben benieuwd wat dat inhoudt
  zondag 13 mei 2012 @ 21:58:30 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111511833
papillion, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_111512225
Dank jullie wel dames!!!

Ga natuurlijk hard duimen dat de rest me gewoon snel na komt. En voor degene die 'n extra duwtje in de rug nodig blijken te hebben, me vandaag maar direct aangemeld bij moeders voor moeders.
  zondag 13 mei 2012 @ 22:04:29 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111512242
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef papillion het volgende:
Ik weet dat ik al even niet meer gepost had, moet toegeven er toch weinig behoefte aan te hebben. Na 'n negatieve test eerder deze week had ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in. Toch hier ook een moederdagcadeautje. Na alle steun toen het even niet lekker ging vind ik dat ik dit jullie niet kan onthouden. Na 1,5 jaar aanrommelen toch opeens spontaan en onverwachts wel gekomen.

[ http://imageshack.us/photo/my-images/196/moederdag.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Gefeliciteerd *O* Dat moet een heerlijk moederdagcadeau zijn als je al 1,5 jaar lang bezig bent :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 13 mei 2012 @ 22:07:51 #162
52229 Chanty
pi_111512484
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Omen en Pappillon! Zo gaaf, streepjes op moederdag...
(en extra balen voor degenen die ze niet plasten :( )

En leuk.. Zuid-Enschede... daar ben ik geboren :D Mijn ouders wonen er nog, maar ik ben zelf ongeveer 16 jaar geleden naar het zuiden verhuisd...

Hier nog niets btw.. nog geen ongesteldheid, nog geen hoop op streepjes... Overmorgen m'n telefonische consult met de gyn, ben benieuwd wat dat inhoudt
"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren." :+

Sorry kon t niet laten. Erg vervelend als er niks gebeurt, weet er alles van. Hopelijk gaat de gyn je verder helpen :)

@Fieder: ik heb ze meestal een seconde of 6 a 7 erin en dan loopt het wel. Ik haal hem er pas uit als het begint omhoog te kruipen.
pi_111512824
Gefeliciteerd papillion.
pi_111514630
Gefeliciteerd papillion! *O*
  zondag 13 mei 2012 @ 22:53:29 #165
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111515480
Omentielvo en papillion, van harte gefeliciteerd met jullie streepjes!! :-) ik ben heel blij voor jullie!

Succes morgen shandaly met het telefonisch consult. Ben benieuwd.
pi_111517471
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

"Mevrouw, als u nu even de hoorn inbrengt dan kan ik luisteren." :+

_O- _O- _O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111517762
en weer eens een rondje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik weet niet wat ik ervan moet denken :@ en ik durf 10 dagen na een evt bevruchting nog niet te testen.. stel dat het 1 streepje is.. dan is het het komende jaar klaar.. stel dat het wel 2 streepjes zijn.. damn! dat is misschien NOG wel enger :@

arrgghhh .. 8)7 8)7 8)7 8)7

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111517830
Overmorgen ;)
En ik verwacht een gesprek als "Hoe gaat het met je? Ok? Ok! Doei!"

Heh... lastig he Bar?
pi_111521025
Papillion gefeliciteerd *O*

barreltje ook nog heel veel succes.
  maandag 14 mei 2012 @ 07:30:23 #170
52229 Chanty
pi_111522257
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Shandaly het volgende:
Overmorgen ;)
En ik verwacht een gesprek als "Hoe gaat het met je? Ok? Ok! Doei!"

Heh... lastig he Bar?
Hoe lang wacht je al op je menstruatie?
pi_111522340
Papellion, wat een fijn nieuws! Hartstikke gefeliciteerd :D

Barretje, die onzekerheid :( Herkenbaar. Hopelijk is het raak. Maar wat bedoel je met 'na een streep is het het komende jaar klaar'? Ben bang dat ik mijzelf niet goed op de hoogte heb gehouden, sorry..

Gisteravond felle steken in mijn onderbuik. Vanmorgen, 5 dpo, daling in mijn temperatuur. Evt. innestelingsdip? Is het daar niet te vroeg voor?

Iemand ervaring mee? Wordt er maar onzeker van.
pi_111522924
Papillion, wat goed!!! *O* Leuk dat je het even met ons komt delen, het is jullie na 1,5 jaar ook echt wel gegund natuurlijk. Geniet ervan! O+
pi_111522934
Barretje, ik ga duimen hoor voor je. Lastig zijn die verschijnselen hè?
pi_111523210
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 07:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hoe lang wacht je al op je menstruatie?
Zes weken sinds de curettage...
Dit telefonische consult is dan ook de zogenaamde nacontrole. Zal mezelf maar eens oppeppen om op m'n allerassertiefst te zijn. Wil me eigenlijk niet weer af laten schepen, maar heb sowieso assertiviteitsissues, en als er emoties als dit bij in het spel zijn, is het alemaal nog een tandje lastiger....
pi_111525455
juist..
1 streepje ..

ik weet nu even niet of ik opgelucht ben of teleurgesteld ..

@lindala..
wij hebben begin deze maand besloten het nog 1 keer te proberen.. vanwege verschillende redenen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')