Het kan zijn dat je nog wat traag hormoon aanmaakt en je nog niet genoeg had om positief te testen, toch? En dat met die eisprong, sja, ik wordt ook pas 2,5/3 weken na mijn eisprong ongesteld terwijl twee geloof ik 'normaal' is, dus alles kan....quote:Nanuke, ik zit nu op ongeveer 13dpo. Weet het niet helemaal zeker want geen ovutesten of temps bijgehouden, maar dat is "normaal" ongeveer (dag12 vd cyclus). Mocht het ei veel later zijn geweest dan acht ik de kans op zwangerschap aardig klein omdat we dat weekend niet samen hebben doorgebracht. Nou ja, weer effe afwachten dus. Maar die pijn in mijn borsten vond ik wel nieuw en irritant. Kan trpuwens ook niet van het ontpillen of zo komen, de implanon is er al ruim een jaar uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
En nou ben ik een beetje sad en zit ik te webshoppenIk heb niks nodig maar zit naar vanalles te kijken
Nieuwe schoenen
Nieuwe kleding
Nieuwe make up
Check, check, double check check.
Shitzooiquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
En nou ben ik een beetje sad en zit ik te webshoppenIk heb niks nodig maar zit naar vanalles te kijken
Nieuwe schoenen
Nieuwe kleding
Nieuwe make up
Check, check, double check check.
Bij rood bloed is de kans groot dat het mislukt is. Al was dit bij mij ook niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:18 schreef Omentielvo het volgende:
Aurum, zonde. Hopelijk is volgende ronde wel vaak.
Ik had weer wat bruine afscheiding en begin meer een meer te vermoeden dat deze poging niet gelukt is. Al zijn de verhalen op internet heel dubbel. Het kan allemaal nog als ik dat zo lees.
Lijnloos, op de hoeveelste dag heb je nu getest? En dat is toch vanaf je eerste menstruatie dag gerekend? (ik ben blond soms hoor)
Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooienquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:33 schreef __Isis__ het volgende:
Aurum, wat balen...![]()
Omentielvo, ik had echt vrij veel bruinverlies tijdens de innesteling, dus wmb kan het bij jou nog alle kanten op! *de duimen draaien*
Voor jou ook Lijnloos!![]()
Ik zou zo graag op moederdag (positief) testen, maar 9 DPO is zeker wel errug vroeg?
Dat jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:42 schreef L0t.. het volgende:
Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooien
SPOILER: vanwege herkenbaarheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag een vreemde rust in mijn lijf. Een beetje het 'we zien het wel gebeuren' gevoel. Vreemd, toen ik nog actief aan de klus was deed ik niets anders dan me drukdrukdruk maken, en nu ben ik de hele dag uiterst tevreden met studie bezig geweest zonder weg-dwaal-momenten.
Ommeltievo; wanneer ga jij testen? Ben het overzicht een beetje kwijt.![]()
Fieder; ik heb je verhaal een klein beetje gevolgd, jij bent nog niet actief aan het klussen toch? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?![]()
Ik duim voor iedereen hier hartstikke mee, ik voel een streepjesregen komen heus echt waar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
hahahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |