Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooienquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:33 schreef __Isis__ het volgende:
Aurum, wat balen...![]()
Omentielvo, ik had echt vrij veel bruinverlies tijdens de innesteling, dus wmb kan het bij jou nog alle kanten op! *de duimen draaien*
Voor jou ook Lijnloos!![]()
Ik zou zo graag op moederdag (positief) testen, maar 9 DPO is zeker wel errug vroeg?
Dat jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:42 schreef L0t.. het volgende:
Het is wel erg vroeg maar ach, voor die 2,50 kun je er altijd een testje tegenaan gooien
SPOILER: vanwege herkenbaarheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag een vreemde rust in mijn lijf. Een beetje het 'we zien het wel gebeuren' gevoel. Vreemd, toen ik nog actief aan de klus was deed ik niets anders dan me drukdrukdruk maken, en nu ben ik de hele dag uiterst tevreden met studie bezig geweest zonder weg-dwaal-momenten.
Ommeltievo; wanneer ga jij testen? Ben het overzicht een beetje kwijt.![]()
Fieder; ik heb je verhaal een klein beetje gevolgd, jij bent nog niet actief aan het klussen toch? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?![]()
Ik duim voor iedereen hier hartstikke mee, ik voel een streepjesregen komen heus echt waar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
hahahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik kan best twee keer op een testje piesen, dan heb ik ook twee streepjes. Is dat wat, Fieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |