SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 [b]09:48[/b] schreef _aurum_ het volgende:
Thanks meiden, ik heb een afspraak om 0940. Laat nog we'll weten hoe het gegaan is.
de eerste poliklinische afspraak die daadwerkelijk op tijd plaatsvindt moet nog plaatsvindenquote:
Ze spuiten vloeistof in je eileiders en kijken zo of deze toegankelijk zijn. Het kan zelfs al opgelost worden als ze het door spuiten. Dat is de hysterosalpinografie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat ik raar vindt, dat het lijkt alspf ze alleen gaan kijken en dat schiet imo niet zo op. Ongemakkelijk is het toch al, dus dan denk ik fix het gelijk maar
De meer gebruikte naam is HSG. Ikzelf vond het een fluitje van een cent, maar veel vrouwen ervaren het als pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Als bovenstaande allemaal ok is, dan kan ik als ik de uitslagen heb én ongesteld geworden ben een afspraak maken voor iets genaamd hysterosalpinografie. Als ik het goed snap gaan ze kijken of mijn eileiders verkleefd zijn en de ingreep schijnt ongemakkelijk te zijn.
Die eierstokken bekijken kunnen ze ook tijdens de echo hoor. Vaak nemen ze dat mee als ze toch bezig zijn. Is maar kleine moeite. En anders kan je er toch om vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Aurum, het is in ieder geval goed nieuws dat alles er mooi uit ziet! Ik ben wel heel benieuwd of er uit de verdere onderzoeken iets komt.
Marije, wat rot dat je zo lang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dat niet is wat je had verwacht
Bellelena, geeft niets joh! Er wordt hier zoveel geschrevendie beide testjes had ik met dezelfde urine gedaan zodat ik kon laten zien hoeveel verschil er in zat.
Ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Nog 1 week te gaan voor ik het ziekenhuis mag bellen. Ik gok dat ze niet meer doen dan kijken of mijn baarmoeder schoon is geworden na de miskraam maar ik hoop dat ze meteen kijken hoe mijn eierstokken eruit zien. Ik vind het toch best wel spannend!
thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef Skoap het volgende:
Aurum wel fijn dat alles er goed uit zag. Nu afwachten wat er uit de rest van de onderzoeken komt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef bellelena het volgende:
.Sparkling. ik hoop ook nog steeds heel hard met jou mee op een menstruatie! Net als Fieder, wordt tijd dat we met z'n allen weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen!
Thnxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.
Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef bellelena het volgende:
Isis![]()
Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan
L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden!gekke cyclus, op naar de volgende
Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu benWe hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
Okéquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké?
Jaaaaaa, een brusje!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef danic het volgende:
Isiswat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia!
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |