abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2012 @ 23:27:43 #201
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111560733
Aurum, nogmaals heel veel succes morgen :)

En bedankt dames voor de info wbt h&m :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_111569220
Bellelena, bedoel je mijn foto van die ovulatietesten laatst? Ik plaatste een foto van de sensitive vs de normale namelijk, maar die waren toen beide negatief hoor.
Lot, het klopt wel dat de sensitive een donkerder streepje geeft maar voor zover ik weet moet de normale ook een even duidelijk tweede streepje geven als de controlestreep. De controlestreep is bij mijn testen namelijk ook lichter bij de normale dan de sensitive.
Aan de andere kant is het wel raar dat de testen wit werden, dat zou een ovulatie wel verklaren. Het is echt een beetje een vaag verhaal! Er zit niets anders op dan doortesten en afwachten of je ongesteld wordt volgende week. Of zwanger bent ;)
E.
pi_111569435
Thanks meiden, ik heb een afspraak om 0940. Laat nog we'll weten hoe het gegaan is. :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:44 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111569455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 [b]09:48[/b] schreef _aurum_ het volgende:
Thanks meiden, ik heb een afspraak om 0940. Laat nog we'll weten hoe het gegaan is. :)
:?

anyway... ik ga voor je duimen! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_111569480
Hoi ladies,

Ik lees eigenlijk elke dag in dit forum, maar ben nog niet zo'n frequente poster. Spannend hoor, het wachten op eindelijk een goed resultaat. Ik zal ook eens wat meer van me laten horen :)

Auum; veel succes vandaag!
Chanty; balen van de uitslag bij de gyn. Aan de andere kant: wel goed dat het duidelijk is wat je hebt en dus ook wat er aan gedaan kan worden. Maar ja...iedereen wil het liefst zwanger worden zonder medicatie te hoeven gebruiken natuurlijk :(

Hier ben ik een beetje gestressed aan het raken inmiddels. Het is nu bijna een half jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil. Op een beetje bruinverlies een maand geleden na, nog geen ongesteldheid te bespeuren :( Morgen ga ik bloed laten prikken. Wel goed, om te kijken of er iets is ( en zo ja, wat), maar ik ben ook wel bang voor ed uitslag eigenlijk :s Beetje suf eigenlijk, maargoed.
Nu heb ik nog de hoop dat het vanzelf goed komt, en na zo'n uitslag is die hoop misschien weg ( en misschien ook niet natuurlijk :) )

Bah...ik had wel verwacht dat het een tijdje zou duren voordat ik zwanger zou worden. Maar had me toch echt totaal iets anders bij de "probeerfase" voorgesteld. Namelijk dat je echt daadwerkelijk kan proberen om zwanger te raken, in plaats van dat ik nu al een half jaar aan het wachten ben om ongesteld te worden.
pi_111572030
Marijevdh. Ik snap dat je de 'probeerfase' anders had voorgesteld. Heel irritant dat het zo lang duurt om ongesteld te worden.. Ik ben benieuwd of ze wat vinden. Ik ga wel duimen voor je hoor dat het met een kuurtje gewoon weer op gang gaat komen.

Aurum, succes vandaag.
pi_111572048
.Sparkling. Ohhh excuus, dan heb ik dat helemaal verkeerd onthouden! Ik dacht op die foto dat de sensitive wel positief aangaf :) Sorry sorry!

_aurum_ Hoe is het gegaan? Viel het mee en is er al iets concreets uitgekomen?

Marijevdh: Wat rottig dat je menstruatie nog steeds niet vanzelf op gang is gekomen. Bij sommige vrouwen kan het best een poos duren, dus je weet nooit. Ik hoop dat er voor jou iets positief uit het prikken komt! En dat je het wachten zat bent kan ik helemaal inkomen :*
pi_111572059
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:?

anyway... ik ga voor je duimen! ^O^
de eerste poliklinische afspraak die daadwerkelijk op tijd plaatsvindt moet nog plaatsvinden ;)

Nah, samen met lief op afspraak geweest:

Mijn baarmoeder en eierstokken zien er mooi uit *D Geen vleesbomen of andere dingen die zo 123 in de weg kunnen liggen :P

Mijn lief moet volgende week zijn spul inleveren, ik moet over 2 weken bloed laten prikken voor progesteronbepaling. Er is voor de zekerheid een sample afgenomen om te checken op Chlamydia.

Als bovenstaande allemaal ok is, dan kan ik als ik de uitslagen heb én ongesteld geworden ben een afspraak maken voor iets genaamd hysterosalpinografie. Als ik het goed snap gaan ze kijken of mijn eileiders verkleefd zijn en de ingreep schijnt ongemakkelijk te zijn.

Wat ik raar vindt, dat het lijkt alspf ze alleen gaan kijken en dat schiet imo niet zo op. Ongemakkelijk is het toch al, dus dan denk ik fix het gelijk maar :P

100% zeker weet ik het niet, want dit is allemaal nieuw voor me dus ik moet het nog goed door gaan lezen/googlen etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111572211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]
Wat ik raar vindt, dat het lijkt alspf ze alleen gaan kijken en dat schiet imo niet zo op. Ongemakkelijk is het toch al, dus dan denk ik fix het gelijk maar :P
Ze spuiten vloeistof in je eileiders en kijken zo of deze toegankelijk zijn. Het kan zelfs al opgelost worden als ze het door spuiten. Dat is de hysterosalpinografie.
Mocht daar iets uitkomen en kunnen ze dit niet oplossen met behulp van door spuiten. Krijg je vaak een kijkoperatie om te zien of er een oorzaak is voor de verklevingen of de niet toegankelijke eileiders.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111572253
_aurum_ wat fijn dat alles er zo mooi uitziet bij je baarmoeder en eierstokken! En wat fijn dat er schot in de zaak zit, een aantal afspraken om weer vooruit te kijken. Al met al best een positieve uitslag zo toch?
Over dat onderzoek naar verklevingen, misschien weten ze in dat andere topic daar meer van? Kijk, daar is zelfs al een antwoord!
pi_111572282
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Als bovenstaande allemaal ok is, dan kan ik als ik de uitslagen heb én ongesteld geworden ben een afspraak maken voor iets genaamd hysterosalpinografie. Als ik het goed snap gaan ze kijken of mijn eileiders verkleefd zijn en de ingreep schijnt ongemakkelijk te zijn.
De meer gebruikte naam is HSG. Ikzelf vond het een fluitje van een cent, maar veel vrouwen ervaren het als pijnlijk.
Ze spuiten vloeistof in en kunnen zo zien of je eileiders mooi open zijn.
Zo niet gaan ze alsnog opereren.

Je kunt trouwens meekijken op de monitor en dat zijn prachtige beelden om te zien. :)
pi_111573479
Aurum, het is in ieder geval goed nieuws dat alles er mooi uit ziet! Ik ben wel heel benieuwd of er uit de verdere onderzoeken iets komt.

Marije, wat rot dat je zo lang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dat niet is wat je had verwacht :*

Bellelena, geeft niets joh! Er wordt hier zoveel geschreven ;) die beide testjes had ik met dezelfde urine gedaan zodat ik kon laten zien hoeveel verschil er in zat.

Ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Nog 1 week te gaan voor ik het ziekenhuis mag bellen. Ik gok dat ze niet meer doen dan kijken of mijn baarmoeder schoon is geworden na de miskraam maar ik hoop dat ze meteen kijken hoe mijn eierstokken eruit zien. Ik vind het toch best wel spannend!
E.
pi_111573517
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Aurum, het is in ieder geval goed nieuws dat alles er mooi uit ziet! Ik ben wel heel benieuwd of er uit de verdere onderzoeken iets komt.

Marije, wat rot dat je zo lang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dat niet is wat je had verwacht :*

Bellelena, geeft niets joh! Er wordt hier zoveel geschreven ;) die beide testjes had ik met dezelfde urine gedaan zodat ik kon laten zien hoeveel verschil er in zat.

Ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Nog 1 week te gaan voor ik het ziekenhuis mag bellen. Ik gok dat ze niet meer doen dan kijken of mijn baarmoeder schoon is geworden na de miskraam maar ik hoop dat ze meteen kijken hoe mijn eierstokken eruit zien. Ik vind het toch best wel spannend!
Die eierstokken bekijken kunnen ze ook tijdens de echo hoor. Vaak nemen ze dat mee als ze toch bezig zijn. Is maar kleine moeite. En anders kan je er toch om vragen ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111574051
Thanks Tally & Kolonia, weer wat geleerd :)
pi_111575332
Aurum wel fijn dat alles er goed uit zag. Nu afwachten wat er uit de rest van de onderzoeken komt. :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111575503
Ik heb zojuist mijn telefonische consult gehad, de nacontrole van de curettage. De gynaecoloog was wel heel aardig en begripvol. Ik heb m'n ongenoegen geuit over de gang van zaken van die dag toen, en haar excuses gehad (veel meer kan ook niet natuurlijk, gedane zaken nemen geen keer) Het moet maar goed zijn zo.

Ik ben nog steeds niet ongesteld intussen, maar volgens haar kon dat elk moment gebeuren. "Vandaag of morgen". Ja ja... Ik moet nog drie weken wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden mag ik bellen voor een afspraak, dan gaan ze even 'kijken'.
En als ik ongesteld ben geweest, heb ik 'toestemming' om weer gewoon zwanger te worden. ;)
Nou ja, toestemming of niet, we klussen gewoon door hoor. Die tijdsbepaling kan ook wel met een echo, mocht het per ongeluk ineens lukken >:)
pi_111577658
Shandaly, fijn dat het telefoongesprekje goed is gegaan! Ook aardig dat je in ieder geval een excuses hebt gekregen, zelfs dat hoeft niet vanzelfsprekend te zijn geloof ik. Ik hoop mee dat je menstruatie inderdaad vandaag of morgen komt en dat het niet nodig is om over drie weken een afspraak te maken. :*

.Sparkling. ik hoop ook nog steeds heel hard met jou mee op een menstruatie! Net als Fieder, wordt tijd dat we met z'n allen weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen!
pi_111583795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef Skoap het volgende:
Aurum wel fijn dat alles er goed uit zag. Nu afwachten wat er uit de rest van de onderzoeken komt. :*
thanks O+

En eens met Bellelana, het wordt tijd dat we weer aan een nieuwe ronde beginnen :)
pi_111588888
Aurum, wat Skoap zei... Fijn dat er zo op t oog niets te zien was. Nu afwachten. Heeel fijn dat je zo serieus genomen wordt!!

Marije :W gezellig dat je wat meer wilt gaan posten. Ik snap je ongeduld! Hoop dat je snel ongesteld bent of duidelijkheid krijgt iig.

Sparkling, dat is zeker spannend. Ik wilde zeggen; hoop dat ze niets vinden, maar misschien toch juist ook weer wel. Kunnen ze er mss wat aan doen. Hoop dat ze jou ook serieus gaan nemen.
Onderzoeken zijn nooit leuk... maar als je dan een eventueel probleem kunt verhelpen is dat fijn natuurlijk.

Shandaly, blegh, vandaag of morgen! Daar heb je niks aan. Wel fijn dat de gyn zo aardig voor je was, vooral omdat je tegen t gesprek op zag. Goed dat je t nog even hebt aangegeven!
3 weken wachten is niet vandaag of morgen! :{ Maar goed, snap hun kant ook wel.
En idd, wachten is qua tijdsbepaling tegenwoordig echt niet meer nodig.
(Hoelang is de ingreep geleden als je nog 3 weken wacht?)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef bellelena het volgende:
.Sparkling. ik hoop ook nog steeds heel hard met jou mee op een menstruatie! Net als Fieder, wordt tijd dat we met z'n allen weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen!
:* Dat ja!

Hier geen nieuws... Wel af en toe wat vage steekjes in mn onderbuik, dat had ik vroeger nooit. Voelde daaronder echt alleen wat als ik ongesteld was. Hoop dat t tijdelijk is, is irritant.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:14:15 #220
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111589086
Jeetje meiden, het gaat bij velen ook echt niet vanzelf hè... Dikke :* voor iedereen die het kan gebruiken!

Ik werd zelf 5,5 week na mijn miskraam weer ongesteld. De ronde erna niet veel geklust en deze ronde eigenlijk ook niet, maar na het vage streepje op Moederdag wordt hij toch echt steeds duidelijker :D. Hopen op een plakkertje!

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111589304
Jee Isis, het ziet er goed uit! Ik duim voor een mooie plakkerd!! :*
pi_111589311
gefeliciteerd! Een streep is een streep! Nu hopen dat de komende weken snel voorbij gaan en dat je kleintje zich lekker innesteld! *O*

Dikke :* voor de andere wachtende en klussende dames. Hoop jullie snel te zien in z&g
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:20:58 #223
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111589352
Dank meiden! :* Wij houden de *fingers crossed*

Maar voor nu: *O* een brusje O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:22:01 #224
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111589391
Marije: Hopelijk gaat je menstruatie snel komen en blijkt alles in orde te zijn. Je had nog geen inwendige echo gehad toch?

Aurum: Fijn dat alles er goed uitziet, dat geeft toch wel goede hoop :) Nu nog even de rest afwachten natuurlijk.

Shandaly: hopen dat ze toch gelijk heeft en dat het nu snel gaat beginnen. Drie weken wachten voelt gewoon te lang in zulke situaties.

Sparkling ook een :*

En _Isis_: Super *O* Gefeliciteerd toch nog een mama-dag-verrassing ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111591155
Isis jaaaaaa! Super! Van harte gefeliciteerd! *O* :* Plakplakplak ^O^

Marije wat vervelend ;( Hoop dat er niets komt uit het bloedprikken, of wel maar dan iets wat makkelijk te verhelpen is.

Aurum fijn dat het er allemaal goed uit zag tot nu toe! En fijn dat er ook gelijk van alles nagekeken wordt, eindelijk actie :) :*

Shandaly, ja daar kun je weinig mee met zo'n antwoord, hoop dat de gyn gelijk krijgt..

Ik heb sinds vanmiddag ineens wat helder bloedverlies :? Nouja hoop dat het doorzet dan ben ik tenminste van deze mislukte cyclus af :') Dat er maar een grote schoonmaak gehouden wordt en ik van het bruinverlies af ben. Zou wel die knallende koppijn van gisteren verklaren.
pi_111591947
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.

Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
pi_111592348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.

Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
Thnx :*

Hoe voel jij je? Heerlijk op een roze wolk? O+
pi_111593312
Ja. Op 5 juni heb ik de eerste echo. Ik kijk er zo naar uit.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:22 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111594068
Gefeliciteerd _Isis_! Jij was in dezelfde maand uitgerekend als ik vorig jaar. Lekker vlot weer :)
pi_111594222
Isis O+ *O* Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan :*

L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden! :W gekke cyclus, op naar de volgende :*

Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu ben :? We hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
pi_111594730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef bellelena het volgende:
Isis O+ *O* Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan :*

L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden! :W gekke cyclus, op naar de volgende :*

Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu ben :? We hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
:* Mss komt het ook wel doordat je er nu heel erg op let, dan voel je ook van alles in je buik natuurlijk. Tenminste dat heb ik heel erg. Sinds wij bezig zijn voel ik echt van alles en ik probeer overal een betekenis aan te geven, behoorlijk irritant eigenlijk :')
Hoop dat het allemaal snel op gang komt bij je, of natuurlijk gewoon niet en weer zo'n mooie test O+
pi_111595973
Oh Lot dat zou fijn zijn zeg!

Omentielvo *O* ben zo blij voor je

Bellelena, fijn dat je mijn klachten herkent! Misschien is de boel toch nog een beetje geprikkeld?
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :*
pi_111596084
Isis *O*
pi_111597216
Aurum wat fijn dat ze nu toch gelijk actie ondernemen, hopelijk hoef je niet veel onderzoeken te ondergaan.

Isis het gaat de goede kant op met het tweede streepje *O* *O*

Lot ik hoop voor je dat het doorzet en je op kan naar een mooie cyclus.

Hier ook testje gedaan, maar die bleef helemaal wit :'(. Nu maar wachten tot de }) }) komen. Ik had er zo'n goed gevoel erover, maar dat zegt dus ook niks :{ . Nu maar hopen dat de misselijkheid ook afneemt. Al heb ik daar sinds vandaag al minder last van.
pi_111598500
Wat rot Sethiwe! Hoop dat je menstruatie nu ook maar snel doorbreekt en je door kan naar een nieuwe ronde!

Isis, wat fijn dat het de goede kant op gaat! *O*

Fieder en Bellelena, ik herken het ook. Volgens mij zijn we ons nu gewoon zo bewust van ons lichaam dat echt ieder steekje of krampje ons opvalt terwijl die eerder niet eens opviel.

Omentielvo, ik hoop op een mooie echo op 5 juni!

Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké? ;)
E.
pi_111599591
Sethiwe :* Wat jammer dat je een witte test had ;(

Omentielvo O+ Je hebt vast een prachtige echo op 5 juni!

L0t, dankjewel! En je hebt helemaal gelijk, met dat focussen. Ik let er erg op en ben me dan dus vast ook extra bewust van elk dingetje.
Fieder: Ik heb zelf ook wel het idee dat mijn lichaam toch best wat 'op aan het ruimen' is van de miskraam. Zo voelt het een soort voor mij, die rare steken/krampen.
Daarbij had ik precies 2 weken terug een drupje bloedverlies bij het afvegen en ik hoopte dat toen mijn eisprong was, normaal gesproken altijd keurig na 14 dagen dan mijn menstruatie, maar vandaag tot op heden nog niets. Ben vandaag dus ook nog een soort van extra gefocust. Kan ook dat juist die 'stress' maakt dat het nog langer uitblijft. Ik probeer ook te ontspannen enzo, maar het blijft toch elke keer door mijn gedachten spoken...

Excuses voor weer een berg tekst ;) Maar wel fijn om het even een beetje van me af te schrijven.
pi_111600802
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! :)
Wachten is zo irritant, ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken.
@ Chanty: nee, ik heb nog geen inwendige echo gehad. Dit is echt het eerste testje. We'll see.
Wordt er alleen onzeker van, ik wil gewoon een teken van dat mijn lichaam in ieder geval functioneert. Nu ga ik ook nog googelen en daardoor spookverhalen op internet lezen, wat ook weer niet verstandig is.
Maarja, ik kan verder weinig anders doen dan wachten geloof ik. *zucht*

L0t: duimen dat het doorzet! Ik herken het focussen heel erg, let ook op elk pijntje etc. Probeer om dat niet te doen maar ja makkelijker gezegd dan gedaan :)

bellelena: vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent met je cyclus...hopelijk komt alles snel en kunnen jullie gewoon weer aan de slag :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:58:20 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111601210
Isis gefeliciteerd! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:46:59 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111620580
Isis, van harte gefeliciteerd! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:21:07 #240
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111621899
Isis, van harte, mooie streepjes! *O*
pi_111624170
Sethiwe wat jammer ;( vooral omdat je gevoel zo anders zei, dan is de teleurstelling extra groot.. :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké? ;)
Oké O+ Als we dat nou allemaal even doen ;)
Het is doorgebroken hier *O* Niet gedacht nog blij te kunnen zijn met een menstruatie :') Weer een nieuwe kans nu :)
pi_111628206
Sethiwe, jammer! :* volgende ronde

Lot *O* wat fijn!!
pi_111628508
Gelukkig Lot. *O*
pi_111628981
*O* Voor de streepjes hier!

En een dikke :* Voor degenen die zo op streepjes hopen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111629066
Jahoor L0t, dat is gewoon een *O* waard! Mooi dat het is doorgebroken en met een schone lei (over een paar dagen dan ;)) aan de nieuwe ronde!
pi_111629184
Isis :o wat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia! *O* Gefeliciteerd!
pi_111629288
Bedankt meiden O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:15:01 #248
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111631275
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef danic het volgende:
Isis :o wat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia! *O* Gefeliciteerd!
Jaaaaaa, een brusje!!! O+ Het is wat snel, maar ik ben dan ook al bijna 36... *tiktaktiktak* :+

Dank meiden voor alle lieve berichten, ondanks dat ik weinig post op Fok! Ben gewoon best druk met bijna fulltime baan, kindje, sociaal leven, sport.. noem maar op!

Lot, ongesteld! Mooi zo, nieuwe ronden, nieuwe kansen! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111631641
ah van Olivia, nu weet ik 't! Moest effe nadenken wie je ook alweer was!
Van harte! *O* O+

Ik wil oohoook, maar zelfde als Marijevdh; nog steeds geen menstruatie na bijna 6 maanden pilloos :(
Marije, ik had het 3 jaar geleden exact hetzelfde en ben toen doorverwezen naar de gyn, daar is bij mij bij de eerste afspraak meteen een inwendige echo gemaakt en bloed afgenomen; er kwamen helemaal geen bijzonderheden uit...
Ik mocht toen 3 maanden daarna weerkomen om te starten met verdere onderzoeken (dan zou ik 1 jaar gestopt zijn met anticonceptie), maar ben toen ineens zwanger geraakt, zonder dus een menstruatie vooraf te hebben gehad.
Toch moet er toch IETS zijn wat niet (helemaal) goed functioneert!
ik wil verdorie zekerheid, dus ook ik stap maar weer naar de dokter.Volgende maand maak ik een afspraak om weer een doorverwijzing te krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:37:25 #250
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111632204
Dank je wel! :)
Wat balen zeg dat die menstruatie dan niet (vanzelf) op gang komt, erg frustrerend lijkt me... Succes ook voor jou Poppejans! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')