Boh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
He jeetje fieder, wat sneu! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk...
mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
He jeetje fieder, wat sneu! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk...
mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
Haha ja dat was erg nostalgischquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:14 schreef Nanuke het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik het topic overneem met mijn gezeur, het is niet zo bedoeld. Ik heb behalve mijn vriend verder niet het een uitlaatklep dus ik kan me voorstellen dat jullie het niet altijd waarderen dat ik hier alles zomaar neer plant. Zal wel wat meer spoilers gebruiken vanaf nu.
L0t, nog geklust gisteren?
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik kon me niet inhouden; kvtestje was negatief. Met ietwat rode urine, dus waarschijnlijk toch gewoon ongesteld? Zonder krampen en dergelijke dan, maar kan natuurlijk best. Ik ga donderdag toch nog weer een test doen (tenzij ik bloedverlies houd), maar tot die tijd heb ik ff de hoop opgegeven.
Ben nu een beetje sippig, en Lief die, nadat ik bevestigend antwoord op de vraag '1 streepje?', vervolgens doodleuk over nieuw geheugen begint voor zijn pc helpt daarbij natuurlijk niet echt. Hmpf.Ik ga maar gewoon naar bed.
Ik duim twee streepjes voor iedereen die morgen nog gaat testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |