abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111425952
Nanuke, heel moeilijk idd. Wanneer kunnen ze zo'n test doen eigenlijk? Mochten ze wat vinden dan is dat eventueel dus te behandelen? Of zijn er gradaties in? Hoop dat ze je goed gaan begeleiden hierin.

Lot, niet heel ernstig geloof ik, hij heeft zuurstoftekort, ze vermoeden een virus. Maar met kleintjes is t natuurlijk al snel riskant... Hoop dat ie snel opknapt. Zo zielig, die guppies...
pi_111427506
He jeetje fieder, wat sneu! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk...

mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:43:40 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111427682
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:

mijn NOD mag naar 7 juni net ook maar meteen ongesteld geworden... Dus dit keer een "nette" cyclus van 27 dagen gehad, voor mijn doen redelijk normaal... Op naar de nieuwe klusweek!!!
Boh. -O-
A grand adventure has begun.
pi_111427717
Nanuke, dat klinkt best spannend allemaal, zowel de vage symptomen als over je erfelijke aandoening. :*

Fieder, jeetje, dat zal toch wel even schrikken zijn geweest! Hopelijk knapt je neefje snel weer op.

Lijnloos, jammer, maar wel een hele nette cyclus. En gelukkig hoefde je ook niet heel lang te wachten op de menstruatie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar :)
pi_111429689
Fijn dat je meteen ongesteld geworden bent Lijnloos, zit je niet nog n paar dagen te wachten. Mooie cyclus is ook wat waard :Y

Ik zou niet gaan ovu-testen, maar pak toch regelmatig een stripje uit de kast. Totaal zinloos natuurlijk, zo af en toe testen, maar kan mezelf niet tegenhouden. 8)7
pi_111440848
Fieder, wat schrikken van je neefje. Beterschap.

Nanuka, wat een twijfel. Je symptomen klinken verdacht. Wanneer wilde je voor het eerst testen?

Lijnloos, fijn dat je cyclus zo mooi was. Maar ik had liever gewild dat je gewoon twee streepjes geplast had. Succes de komende klusperiode (insert smiley, want geen idee hoe je dat met je iPhone moet doen)
pi_111441068
Fieder; een vlokkentest kan geloof ik vanaf 12 weken. En er is niet echt een 'geneesmiddel', of in ieder geval nog niet gevonden. Er zijn pas 40 mensen gediagnosticeerd met dit syndroom, dus er is nog maar erg weinig over bekend. Er is wel een behandelmethode (die krijg ik ook) maar dat is alleen om de vergrote kans op de infecties tegen te gaan. De andere symptomen van de ziekte zijn daarmee niet te bestrijden. Nu is er in Amerika wel een onderzoek bezig naar een medicijn wat veelbelovend lijkt te zijn, maar dat is nog niet op lange termijn getest (de ziekte is pas 'ontdekt' in de jaren 90, nog maar heel kort geleden dus). Met een beetje geluk ga ik daar zelf ook aan meedoen, (maar nog niet als ik zwanger ben, natuurlijk ;)) en al zijn de vooruitzichten goed, het is natuurlijk geen belofte.
Over de gradaties, tsja, dat is dus ook niet echt bekend. De ene persoon heeft een heel ernstige vorm, en de ander is bijna gezond. Waar hem dat in zit is onbekend, en dat maakt de beslissing zo moeilijk. Nu moet ik zeggen dat ik momenteel denk dat als het in mijn genen zit, het 'logischer' is dat een kind net zo gezond zal zijn als ik, dan dat het een ernstigere vorm heeft. Maar hoe waar dat is, weet natuurlijk niemand.

Ok, lang verhaal geworden, sorry. :@

Ik hoop dat alles met je neefje goed komt!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_111441367
Zondag ga ik testen. Of misschien morgenochtend al, als ik me niet in kan houden. Al betwijfel ik of t al echt zin heeft, dus ik doe het de week erop nog een keer. :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:49:46 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111442752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Lijnloos het volgende:

-O- Wat Keshet zegt dus. Dan moet het volgende maand maar gebeuren.
pi_111453451
Gisteravond na een zeer goed gesprek met mijn Lief seks gehad. Na die tijd had ik wat druppels bloedverlies. Nu heb ik dat vaker dus dat was op zich niet iets raars, maar vanochtend was zelfs mijn urine helemaal rood van het bloedverlies en mijn liezen deden helemaal zeer. De pijn is nu verder weg, het voelt dus niet als ongesteld zijn, geen krampen ook, echt heel raar. :o Kan dit nou echt nog door de seks komen? En als dit nou aanhoud kan ik dan wel nog een zwangerschapstest doen, of is dat niet betrouwbaar met bloed en zo? Ik ben verder net als ieder andere dag gewoon misselijk en alles is wel weer ok, maar toch knaagt het een beetje. :@

Lijnloos; een 'nette' cyclus is ook wat waard, veel klusplezier weer de volgende ronde. :D

Er waren er nog meer die wilden testen dit weekend, toch? Ik duim voor heel veel streepjes! :)
pi_111453734
Het voelt een beetje alsof ik het topic overneem met mijn gezeur, het is niet zo bedoeld. Ik heb behalve mijn vriend verder niet het een uitlaatklep dus ik kan me voorstellen dat jullie het niet altijd waarderen dat ik hier alles zomaar neer plant. Zal wel wat meer spoilers gebruiken vanaf nu. :P

L0t, nog geklust gisteren? :9
pi_111454382
Nanuke, daar is dit topic toch ook voor, je hoeft je daar niet schuldig over te voelen! Dat bloed zou nog van de seks kunnen zijn, maar dan wel vooral als je baarmoeder lekker goed doorbloed is, wat ook weer betekend dat er misschien toch wel een en ander raak zou kunnen zijn! Je houdt het lekker spannend zo hoor :) Ik duim mee voor streepjes!
Hoe het trouwens zit met bloedverlies en testen, dat weet ik niet precies. Lijkt me dat de HCG ook gewoon in je urine zal zitten dus dat een vals negatief uitslag niet per se aan de orde zal zijn, maar of het bloed bijv. vals positief zou kunnen veroorzaken, geen idee.

Ja L0t, hoe was het op je oude kamer? :9~

Fieder: Herkenbaar! Ik had ovutesten een poosje terug binnengekregen en sindsdien ook al een stuk of 5 testen gedaan, maar slaat ook nergens op want net als jij gewoon een soort van random :D Ik kan het gewoon ook niet laten liggen :'). Maar de rest bewaar ik nu echt voor als ik een nieuwe cyclus heb, dat ik ze dan werkelijk op de juist manier kan doen. Want ik vond het toch ook wel weer zonde om ze zo random op te gebruiken.
pi_111454733
Nanuka, ik ben het met bellelena eens. Dit topic is daarvoor. Voor mij hoeft het niet in spoilers. Dan moet ik weer extra drukken enzo.
Ik weet helaas niet wat dat bloeden betekent. Maar het kan volgend mij geen invloed hebben op de test.

Ik droomde vannacht dat ik een positieve test had. Hopelijk komt die droom uit. Ik word alleen gek van mezelf. Om de 10 minuten wil ik naar het toilet om te kijken of ik nog niet ongesteld ben.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:11:05 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111455173
Er zijn wat dames die het spannend maken :D Hopelijk heel snel heel veel streepjes!

En Nanunke, ik zou ook denken dat het bloedverlies na de seks kan wijzen op dat er daar binnen iets gaan de is, maar verder weet ik het ook allemaal niet. En inderdaad zijn spoilers niet nodig. Dan moet ik weer als ik op mijn werk zit weer inloggen om de spoilers te kunnen lezen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111456925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:14 schreef Nanuke het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik het topic overneem met mijn gezeur, het is niet zo bedoeld. Ik heb behalve mijn vriend verder niet het een uitlaatklep dus ik kan me voorstellen dat jullie het niet altijd waarderen dat ik hier alles zomaar neer plant. Zal wel wat meer spoilers gebruiken vanaf nu. :P

L0t, nog geklust gisteren? :9
Haha ja dat was erg nostalgisch :P

En voel je niet lullig, daar is dit topic toch voor! Ik zou het niet weten van dat bloedverlies, heb het nog nooit gehad maar betere doorbloeding klinkt wel zinnig.. Ik vind dat je erg zwanger lijkt ;)

Omentielvo spannend! Nog een halve dag wachten..
pi_111459471
Jullie zijn lief. O+ Ik voel me al zou gauw zo'n aandachtsvrager, en ik weet dat niet iedereen daar altijd op zit te wachten. Bloedverlies blijft aanhouden, dus wie weet is t toch gewoon menstruatie. Al is dat raar want geen krampen, geen rugpijn, geen wat dan ook. Net nog weer even heerlijk naast Lief in bed gekropen en nog een uurtje geslapen, dat was wel erg welkom. Ik ga morgen gewoon testen en dan zie ik t wel. :o Ik was er eigenlijk zelf ook een beetje van overtuigd dat het raak was, maar nu....

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Haha ja dat was erg nostalgisch :P
:D :D

Ommetlievo; Ik duim voor je hoor. :*

[ Bericht 38% gewijzigd door Nanuke op 12-05-2012 15:06:52 ]
pi_111460908
Nanuke :* Ik duim mee voor die twee streepjes morgen!

Zelfde voor Omentielvo, super spannend!

L0t, hihi, wat leuk, straks hebben jullie daar een baby'tje verwekt O+
pi_111465630
L0t, het zou inderdaad wel erg leuk zijn als jullie kindje is verwekt in je oude slaapkamer :D

Nanuke, voor jou blijft het nog even spannend dus. Wel een vreemd verhaal zo, met dat bloedverlies. Ik duim!

Omentielvo, bijna tijd om te testen. Ik gun het je zo!!

Lijnloos, hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk!

Fieder en bellelena, ik herken die ovulatietesten ook ja! ;) totaal nutteloos maar toch doe ik het.
E.
pi_111472915
Bloedverlies lijkt voor nu gestopt. Had ergens gelezen dat bloedverlies na de seks tot 36 uur kan aanhouden, dus wie weet.. Heb nog steeds gevoelige borsten (sinds gister) en mijn darmen en misselijkheid zijn nog steeds onveranderd. Vind het wel moeilijk er niet nu al een kvtestje tegenaan te gooien, maar ik ga het proberen vol te houden. :P
pi_111473904
Jij wilde toch ook morgen testen? Spannend hoor.

Ik ben vandaag op babybezoek bij mijn collega zijn zoontje. Zo'n baby tegen je aan zorgt voor keihard rammelende eierstokken hoor.
pi_111475723
Ik kon me niet inhouden; kvtestje was negatief. Met ietwat rode urine, dus waarschijnlijk toch gewoon ongesteld? Zonder krampen en dergelijke dan, maar kan natuurlijk best. Ik ga donderdag toch nog weer een test doen (tenzij ik bloedverlies houd), maar tot die tijd heb ik ff de hoop opgegeven.
Ben nu een beetje sippig, en Lief die, nadat ik bevestigend antwoord op de vraag '1 streepje?', vervolgens doodleuk over nieuw geheugen begint voor zijn pc helpt daarbij natuurlijk niet echt. Hmpf. :( Ik ga maar gewoon naar bed.

Ik duim twee streepjes voor iedereen die morgen nog gaat testen. :*
pi_111477099
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik kon me niet inhouden; kvtestje was negatief. Met ietwat rode urine, dus waarschijnlijk toch gewoon ongesteld? Zonder krampen en dergelijke dan, maar kan natuurlijk best. Ik ga donderdag toch nog weer een test doen (tenzij ik bloedverlies houd), maar tot die tijd heb ik ff de hoop opgegeven.
Ben nu een beetje sippig, en Lief die, nadat ik bevestigend antwoord op de vraag '1 streepje?', vervolgens doodleuk over nieuw geheugen begint voor zijn pc helpt daarbij natuurlijk niet echt. Hmpf. :( Ik ga maar gewoon naar bed.

Ik duim twee streepjes voor iedereen die morgen nog gaat testen. :*
:* wat jammer! Niet erg tactvolle reactie van je vriend.. Toch vreemd van dat bloedverlies hoor..

Omentielvo hoe laat gaat je wekker, half 6? ;)
pi_111477930
Nanuke balen, het klonk zo positief.

Omentielvo succes met testen, ik ga duimen.

Zijn er nog meer dames die gaan testen morgen?
pi_111478008
Ik ga nu pas naar bed om te voorkomen dat ik half 6 wakker ben. Hopen dat ik pas na zevenen wakker word.
pi_111478298
Tja dat kan natuurlijk niet. Dan ben ik al aan het werk en kan ik het resultaat pas veel later lezen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')