Chanty: bah...ik ken het gevoel ( hoewel ik nog niet weet wat er precies is). Een goede vriendin van mij heeft net verteld dat ze zwanger is van de 2e. Beide kids 1e keer raak. Andere vriendin is ook net zwanger, en ook al snel gelukt. Hoewel ik het ze zo erg gun, steekt het bij mij toch ook wel echt.
Irritante is ook dat mensen er natuurlijk minder te koop mee lopen er mee als het niet goed lukt. Vaak hoor je alleen maar wanneer het wel is gelukt bij iemand. Dat geeft natuurlijk ook een vertekend beeld. Maar oneerlijk lijkt het wel allemaal

Maar onze tijd komt vast nog wel! Het duurt alleen helaas wat langer.
Mijn bloedprikken: ik moest gewoon geprikt worden op wat hormonen en kennelijk moest ik daarvoor nuchter zijn? Uit mijn hoofd: FSH, LH, prolactine, oestrogeen en progesteron. Volgens mij had mijn huisarts echt gezegd dat dat niet hoefde, maar ja...ik word er vandaag of maandag over teruggebeld. Ik wacht het allemaal wel af. Er zit weinig anders op helaas.
Verder heb ik wel bedacht dat ik me vanaf nu wat positiever ga opstellen hierover

Ik loop nu al een paar maanden te balen, raak steeds teleurgesteld omdat ik op elk pijntje ga letten en er dan niks komt en maak me nu toch ook wel wat ongerust. Maargoed; voordeel is wel dat we nu natuurlijk nog wel makkelijk en leuk spontane dingen met zijn 2en kunnen doen. Zoals lekker even de stad inlopen om uit eten te gaan, een kroegje in te duiken etc. En dat is met kinderen weer lastiger. Dus daar moeten we nu gewoon maar van genieten heb ik bedacht!