abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111632441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Poppejans het volgende:
ah van Olivia, nu weet ik 't! Moest effe nadenken wie je ook alweer was!
Van harte! *O* O+

Ik wil oohoook, maar zelfde als Marijevdh; nog steeds geen menstruatie na bijna 6 maanden pilloos :(
Marije, ik had het 3 jaar geleden exact hetzelfde en ben toen doorverwezen naar de gyn, daar is bij mij bij de eerste afspraak meteen een inwendige echo gemaakt en bloed afgenomen; er kwamen helemaal geen bijzonderheden uit...
Ik mocht toen 3 maanden daarna weerkomen om te starten met verdere onderzoeken (dan zou ik 1 jaar gestopt zijn met anticonceptie), maar ben toen ineens zwanger geraakt, zonder dus een menstruatie vooraf te hebben gehad.
Toch moet er toch IETS zijn wat niet (helemaal) goed functioneert!
ik wil verdorie zekerheid, dus ook ik stap maar weer naar de dokter.Volgende maand maak ik een afspraak om weer een doorverwijzing te krijgen
Pff ik sta echt te kijken van al die verhalen waarbij dat zo lang duurt joh, echt klote ;( Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen, of dat het weer zo gaat als de vorige keer natuurlijk O+
pi_111632921
Dat laatste hoop ik ook heel hard O+ maar het is echt irritant, gewoon geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong is.. ovulatietesten gaan wel heeeel snel op als ik die echt elke dag maandenlang zou gebruiken :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111632934
Marije en Poppejans, dat moet echt frustrerend zijn! En wat voel ik me dan een zeikerd dat ik nu al ongeduldig ben, 8 weken na de miskraam en nog niet ongesteld..
Ik hoop dat er bij jullie snel iets gaat gebeuren in ieder geval :*

Vandaag precies 8 weken na de miskraam en al ruim 3 maanden geleden dat we hoorden dat het mis was. Bizar! Ik wil ook weer een tweede streepje! Met alleen een menstruatie zou ik al blij zijn..
E.
pi_111633364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Poppejans het volgende:
Dat laatste hoop ik ook heel hard O+ maar het is echt irritant, gewoon geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong is.. ovulatietesten gaan wel heeeel snel op als ik die echt elke dag maandenlang zou gebruiken :')
Ja daar is geen beginnen aan. En om nou maandenlang om de dag te seksen klinkt mss heel leuk maar is in de praktijk niet echt haalbaar :') Bij mij dan :P
pi_111633616
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja daar is geen beginnen aan. En om nou maandenlang om de dag te seksen klinkt mss heel leuk maar is in de praktijk niet echt haalbaar :') Bij mij dan :P
Idem! Moet ik echt niet aan denken...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:19:36 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_111635923
Poppejans heel irritant inderdaad maar dat het met je vorige kindje toch ineens raak was moet toch hoopgevend zijn. Hopelijk weer zo'n wondertje O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_111640883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Poppejans het volgende:
Hmmm, irritant joh, dat je weer zo lang moet wachten. Goed dat je richting HA stapt... hopelijk wordt je niet afgescheept met dat je Wolf toch ook zomaar hebt gekregen.. :*

Oh ik heb nog niet Isis gefeliciteerd! *O* *O* Woei!!!
pi_111640996
Jemig, Poppejans, ook al zolang aan het wachten! Wat Chanty zegt, wel hoopgevend dat je de vorige keer wel spontaan zomaar zwanger bent geraakt, maar ook twijfelachtig dat er misschien toch wel meer aan de hand is... Hopelijk snel een afspraak en/of twee strepen!
pi_111643053
Poppejans: irritant dat je nu ook weer zo lang moet wachten! Verstandig om inderdaad een doorverwijzing te vragen. Ben benieuwd of er dit keer hetzelfde bij je uitkomt!
Wel super dat het de vorige keer zonder ongesteldheid is gelukt om zwanger te worden :) Geeft mij ook weer wat hoop :)

Ik baal even. Vond het toch een stap om bloedonderzoek te laten doen. Dus vandaag toch maar daar heen om te laten prikken...blijkt dat ik er nuchter voor moest zijn. Dus geen eten vanaf 8 uur er voor! Diegene wilde mij ook echt niet prikken, terwijl mijn huisarts toch echt had gezegd dat ik niet nuchter er voor hoefde te zijn? Huisarts belt me nog terug om te zeggen of dit nou wel of niet moest.
Nu kan ik dus pas volgende week woensdag weer, omdat eerder niet lukt met mijn werk :(

Sparkling: je hoeft je helemaal geen zeikerd te voelen. Het lijkt me al best een stap om weer te beginnen na een miskraam. En dan wil je gewoon weer kunnen proberen in plaats van dit stomme gedoe. Helemaal logisch dat je ongeduldig bent.

L0t: super dat het is doorgezet! Hopelijk een goede nieuwe ronde! :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:38:26 #260
52229 Chanty
pi_111648543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Marijevdh het volgende:
Poppejans: irritant dat je nu ook weer zo lang moet wachten! Verstandig om inderdaad een doorverwijzing te vragen. Ben benieuwd of er dit keer hetzelfde bij je uitkomt!
Wel super dat het de vorige keer zonder ongesteldheid is gelukt om zwanger te worden :) Geeft mij ook weer wat hoop :)

Ik baal even. Vond het toch een stap om bloedonderzoek te laten doen. Dus vandaag toch maar daar heen om te laten prikken...blijkt dat ik er nuchter voor moest zijn. Dus geen eten vanaf 8 uur er voor! Diegene wilde mij ook echt niet prikken, terwijl mijn huisarts toch echt had gezegd dat ik niet nuchter er voor hoefde te zijn? Huisarts belt me nog terug om te zeggen of dit nou wel of niet moest.
Nu kan ik dus pas volgende week woensdag weer, omdat eerder niet lukt met mijn werk :(

Sparkling: je hoeft je helemaal geen zeikerd te voelen. Het lijkt me al best een stap om weer te beginnen na een miskraam. En dan wil je gewoon weer kunnen proberen in plaats van dit stomme gedoe. Helemaal logisch dat je ongeduldig bent.

L0t: super dat het is doorgezet! Hopelijk een goede nieuwe ronde! :)
Apart zeg. Waarop word je dan precies geprikt? Ik had toen een inwendige echo en bloedprikken en dat was 's middags, kon gewoon meteen door. Niks nuchter moeten zijn. Bij mij werd getest op verschillende hormonen.
pi_111655539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Apart zeg. Waarop word je dan precies geprikt? Ik had toen een inwendige echo en bloedprikken en dat was 's middags, kon gewoon meteen door. Niks nuchter moeten zijn. Bij mij werd getest op verschillende hormonen.
Hier hetzelfde
pi_111655765
Laat anders eens kijken naar PCOS?
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:25:35 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111656133
Jeetje PJ, nog niets -O- hopelijk snel verandering. Even naar laten kijken kan natuurlijk nooit kwaad.

Martine, wat een slechte communicatie zeg, zonde van je tijd en de spanning. Hopen dat volgende week wel gewoon gaat lukken.

Lot :*

Hier inmiddels bijna een jaar bezig, wel een regelmatige cyclus maar een erg korte LF, tussen de 5-10 dagen dus dat schiet ook niet op. Al was mijn LF nooit langer dan 12 hoor maar minder dan 8 is wel lastig. Nu 3 dagen na mijn eisprong dus hopen dat de }) nog een week wegblijven.
pi_111656263
Jeetje Happy, dat is echt al een poos! Hopelijk inderdaad over een weekje een supertest! Ik duim!
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:45:31 #265
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111656386
Ach ja, met Daan heeft het ook bijna 2 jaar geduurd en de eerste keer zwanger na 1,5jaar wat een miskraam werd, dus ik heb vertrouwen dat het goed komt en anders zijn we heel gelukkig met z'n 3tjes. Helaas werkt mijn leeftijd ook niet mee, maar we zullen zien of het ons gegeven is.
pi_111658194
Poppejans, jij ook al zo lang aan t wachten! Vreselijk vervelend zeg! Idd maar laten onderzoeken. (Ook ik hoop dat t op de valreep ook deze keer niet meer nodig blijkt te zijn)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag precies 8 weken na de miskraam en al ruim 3 maanden geleden dat we hoorden dat het mis was. Bizar! Ik wil ook weer een tweede streepje! Met alleen een menstruatie zou ik al blij zijn..
;(

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef L0t.. het volgende:
_O- Het klinkt zelfs niet eens leuk... Of doe ik iets verkeerd :')

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Marijevdh het volgende:

:( Rot zeg! Sinds wanneer bepalen de prikkers dat!! Nou ja, volgende week dan maar. Moet je je er weer toe zetten :{

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:25 schreef happyme28 het volgende:
Hier inmiddels bijna een jaar bezig, wel een regelmatige cyclus maar een erg korte LF, tussen de 5-10 dagen dus dat schiet ook niet op. Al was mijn LF nooit langer dan 12 hoor maar minder dan 8 is wel lastig. Nu 3 dagen na mijn eisprong dus hopen dat de }) nog een week wegblijven.
Korte LF kan een probleem geven met de innesteling, begrijp ik het dan goed?
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:18:30 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111660308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef Fieder het volgende:

Korte LF kan een probleem geven met de innesteling, begrijp ik het dan goed?
Ja precies, dan breekt het baarmoederslijmvlies eerder af dan dat het eitje is ingenesteld en er voldoende hormoren zijn om het baarmoederslijmvlies in tact te houden.

Anyway, ik wacht het rustig af en ga even een week onder een steen ofzo :X
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:29:24 #268
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111660682
Wat is een LF? :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:48:00 #269
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111661347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Logician78 het volgende:
Wat is een LF? :+
LF is Luteale Fase, de fase vanaf je eisprong tot je menstruatie (of zwangerschap natuurlijk).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecyclus
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:15:01 #270
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111662342
Dank je :)

Heb trouwens een leuke app gedownload: M.B.K.
Daar kan je data's invullen en hij geeft je een melding wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je nod dag is en ongesteld zou moeten worden.

Mijn nod dag is als ik mijn oude cyclus aanhoud 6 juni en tussen 21 en 24 mei in de meest vruchtbare periode..
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:44:31 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111663269
Ik vind zo'n app handig inderdaad. Ik gebruik Fertility Friend die ook synchroniseert met de online website. Je krijgt een mooi grafiekje als je de temperaturen invoert.

Deze maand trouwens eerste deel niet getempt ivm vakantie, dus eisprong kan ook iets eerder geweest zijn. Maandag was hij in ieder geval al geweest, dus heb zondag maar genomen als dag van de eisprong, maar het zou ook vrijdag of zaterdag geweest kunnen zijn.
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:13:06 #272
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111664253
Leuke app! Direct ook even geinstalleerd etc :D
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:13:44 #273
52229 Chanty
pi_111664272
En de volgende die zwanger is in de kennissenkring....
En de vrouw op de cursus die ik volg is ook zwanger. Het achtervolgt me echt ;(
pi_111664775
Chanty -O- :* Rot voor je meid!
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:32:24 #275
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_111664827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Chanty het volgende:
En de volgende die zwanger is in de kennissenkring....
En de vrouw op de cursus die ik volg is ook zwanger. Het achtervolgt me echt ;(
-O-
pi_111666055
;( Begrijp heel goed dat het in je hart gewoon een beetje pijn doet Chanty, dat je ook zo graag een gevulde buik wilt en dat dan iedereen om je heen het wel al lukt... :* Ook jouw dag gaat komen hoor meis!
pi_111666684
Happyme pfff een jaar al weer bijna :* Heb je er al eens naar laten kijken bij de huisarts? Is er wel eens een progesterongehalte bij je geprikt? Nouja wel hoopvol dat het in ieder geval al een keer is gelukt, het kán dus in ieder geval wel :).

Chanty, shit meid :* Wanneer had je nou je volgende afspraak, 6 juni ofzo toch?
pi_111666723
Rot he Chanty?
Hetzelfde hier... resultaat van facebook vandaag: een vriendin bevallen van haar 3e zoontje, en een maatje van de zwangerschapsgym is zwanger. Zucht... Ik gun het ze echt wel, maar wil zo graag zelf ook blij zijn...
(en ik ben stiekum een beetje bang dat ik helemaal niet blij ga durven zijn als ik straks toch een keer twee streepjes pies... -O- )

De gyn had overigens geen gelijk met haar "vandaag of morgen word je ongesteld"... We blijven wachten...
pi_111666884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Shandaly het volgende:
(en ik ben stiekum een beetje bang dat ik helemaal niet blij ga durven zijn als ik straks toch een keer twee streepjes pies... -O- )
Heel herkenbaar... :{

Wat nu Shandaly? Verder wachten?
pi_111667752
Nog tweeënhalve week, dan pas mag ik weer bellen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Dus ja.. verder wachten...

(en op kraamvisite gaan bij de ene, en die andere een vrolijk "hoera! zwanger"-kaartje sturen enzo. En zometeen mijn peutertje maar eens wakker maken van z'n middagdut en een hééle dikke knuffel geven)
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:41:06 #281
52229 Chanty
pi_111669027
Dank jullie wel. Het steekt inderdaad gewoon ook al misgun je het niemand. Iedereen lijkt het met het grootste gemak te kunnen en ik zit met een incompetent lichaam :{
Lot het duurt nog een maand, 18 juni...
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:56:36 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111669715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef L0t.. het volgende:
Happyme pfff een jaar al weer bijna :* Heb je er al eens naar laten kijken bij de huisarts? Is er wel eens een progesterongehalte bij je geprikt? Nouja wel hoopvol dat het in ieder geval al een keer is gelukt, het kán dus in ieder geval wel :).
Voor de geboorte van Daan zijn wel de standaard tests bij (8> en mij gedaan en dat was allemaal in orde. Ik heb ook al voor Daan een miskraam gehad en ik vermoed dat ik in januari ook zwanger was maar toen kwam er toch wat vlak voor ik wilde testen een bloeding dus heb toen niet meer getest.

Ik ben gewoon mede door leeftijd wat minder vruchtbaar dus we zullen geduld moeten hebben en hopen dat het uiteindelijk lukt.
pi_111670788
Hoe oud ben je dan happyme?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:25:55 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111673397
Ik ben 37 en wordt in oktober 38 jaar.

Shandaly, ik had dat inderdaad bij de zwangerschap van Daan dat ik pas na de 3e echo wat vertrouwen kreeg en durfde pas na de SEO iets te kopen, maar toch kijk ik terug op een heerlijke zwangerschap.
pi_111673548
Misschien een rare vraag, happyme, maar hoe lang zullen jullie proberen? Hebben jullie een einddatum in gedachten?
(ik hoop echt dat ik niemand affronteer met deze vraag)
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:37:22 #286
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111673738
Jazeker hebben we dat. Ik wil voor mijn 40e bevallen zijn dus dat houdt in dat we maximaal doorgaan tot eind volgend jaar maar we gaan eerst eens tot eind dit jaar proberen en dan kijken hoe het voelt. Het zou ook kunnen dat we er al eerder mee stoppen maar dat hangt van ons gevoel af.
pi_111696103
Chanty: bah...ik ken het gevoel ( hoewel ik nog niet weet wat er precies is). Een goede vriendin van mij heeft net verteld dat ze zwanger is van de 2e. Beide kids 1e keer raak. Andere vriendin is ook net zwanger, en ook al snel gelukt. Hoewel ik het ze zo erg gun, steekt het bij mij toch ook wel echt.
Irritante is ook dat mensen er natuurlijk minder te koop mee lopen er mee als het niet goed lukt. Vaak hoor je alleen maar wanneer het wel is gelukt bij iemand. Dat geeft natuurlijk ook een vertekend beeld. Maar oneerlijk lijkt het wel allemaal :(

Maar onze tijd komt vast nog wel! Het duurt alleen helaas wat langer.

Mijn bloedprikken: ik moest gewoon geprikt worden op wat hormonen en kennelijk moest ik daarvoor nuchter zijn? Uit mijn hoofd: FSH, LH, prolactine, oestrogeen en progesteron. Volgens mij had mijn huisarts echt gezegd dat dat niet hoefde, maar ja...ik word er vandaag of maandag over teruggebeld. Ik wacht het allemaal wel af. Er zit weinig anders op helaas.

Verder heb ik wel bedacht dat ik me vanaf nu wat positiever ga opstellen hierover :) Ik loop nu al een paar maanden te balen, raak steeds teleurgesteld omdat ik op elk pijntje ga letten en er dan niks komt en maak me nu toch ook wel wat ongerust. Maargoed; voordeel is wel dat we nu natuurlijk nog wel makkelijk en leuk spontane dingen met zijn 2en kunnen doen. Zoals lekker even de stad inlopen om uit eten te gaan, een kroegje in te duiken etc. En dat is met kinderen weer lastiger. Dus daar moeten we nu gewoon maar van genieten heb ik bedacht!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:58:08 #288
57497 happyme28
I'm so happy
pi_111696133
Goede instelling Marije! ^O^
pi_111696402
Probeer het een beetje los te laten Marije. Klinkt moeilijk en de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk, maar het schiet niks op als je humeur er onder lijdt. Waarmee ik niet zeg dat je niet af en toe een rotdag/avond mag hebben :)

Ik probeer het ook van de positieve kant te bekijken, 50 jaar geleden had je gewoon dikke pech gehad omdat niemand de kennis had om je te helpen.

Je krijgt nu je checkups en dat is iig een stap in de goede richting om inzicht te krijgen in hoe je lichaam functioneert. Stap voor stap ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:18:13 #290
61183 leonieke
Dan toch?
pi_111696530
happy, eind volgend jaar is natuurlijk nog lang. Ik hoop dat jullie wens in vervulling gaat :* (maar dan voor het einde van volgend jaar ;) ).
pi_111696848
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
Probeer het een beetje los te laten Marije. Klinkt moeilijk en de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk, maar het schiet niks op als je humeur er onder lijdt. Waarmee ik niet zeg dat je niet af en toe een rotdag/avond mag hebben :)

Ik probeer het ook van de positieve kant te bekijken, 50 jaar geleden had je gewoon dikke pech gehad omdat niemand de kennis had om je te helpen.

Je krijgt nu je checkups en dat is iig een stap in de goede richting om inzicht te krijgen in hoe je lichaam functioneert. Stap voor stap ;)
Ga ik ook proberen :) Ben redelijk klaar met mijn wat minder postieve instelling inmiddels. Ik had me alleen zo ingesteld op snel kunnen beginnen met proberen om zwanger te worden dat dit gewoon een teleurstelling is. En ik word onzeker van mijn lichaam, omdat het nog niet helemaal goed gaat/ Maar ja; begin nu te wennen aan het idee dat het gewoon wat langer gaat duren. En daar moeten we het beste van maken! Er zitten ook wel positieve kanten aan, dus manlief en ik gaan vanavond gewoon lekker uit eten en een filmpje pakken :)
pi_111698460
Marije goede instelling! Kan me voorstellen dat het heel lastig is maar je maakt het er niet leuker op voor jezelf door in een dip te blijven hangen. :*

Happyme, je hebt gelukkig nog best een hele tijd, gaat vast lukken! :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:14:46 #293
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111705240
Ik zie dat een hoop meiden hier een dikke kus nodig hebben, dus meiden: :*
pi_111706971
Happyme, ik hoop dat je zwanger raakt voor jullie besluiten er mee te stoppen! :*

Marije, wat een mooie instelling heb je! Veel plezier met je man vanavond!

Ik zou willen dat ik ook een positievere instelling had :(
Ik heb hier weer eens behoorlijke buikkrampen, al ben ik er achter gekomen dat de krampen die ik soms aanzie als krampen van mijn baarmoeder, eigenlijk gewoon darmkrampen zijn. Nu ben ik met dat laatste wel bekend maar eigenlijk alleen bovenin mijn buik, tegenwoordig heb ik ze ook heel laag in mijn buik.
Nou ja, om maar te beginnen met mijn positieve instelling: vanavond eet ik biefstuk! En niet doorbakken! :Y)
Toen ik zwanger was gingen we met de familie uit eten en er was een teppayaki met heerlijk rundvlees. Daar ben ik dus echt dol op en ik zat al een tijdje te kwijlen op iedereen die het nam. Ik ben toen naar de kok gegaan en vroeg om doorbakken vlees. Volgens mij heeft hij me dat nu nog niet vergeven :') Hij had het wel heel lekker klaar gemaakt, maar het blijft toch een beetje jammer.
E.
pi_111708777
Sparkling :* Lekker biefstuk :9 dat is dan toch een (klein) voordeeltje ;)

Ik heb vandaag trouwens de uitslag van de kweek gekregen maar alles was helemaal goed, geen bacterie :) Hopelijk is het na deze menstruatie dan ook echt klaar met het bruinverlies.
pi_111711314
:* Voor iedereen die het positief probeert in te zien! Moeilijk soms, maar een heel goed voornemen!

Happyme hoop voor je dat je voor die tijd zwanger mag raken.

Hmm sparkling lekker zeg! (die koks vinden dat idd altijd heel erg :') ik hou niet van 'bloed' uit mn vlees, dus vraag altijd om well done, vinden ze volgens mij echt een doodzonde, terwijl ik t best lekker vind eigenlijk)

Lot, fijn dat alles goed is! Duim dat je geen bruin meer gaat zien!

Ik had gister weer wat bruinverlies, nu weer over. Raarrr...
pi_111714590
L0t, wat fijn dat de uitslag van de kweek goed was! Gek waar het bruinverlies dan vandaan kwam, hopelijk blijft het vanaf nu gewoon weg!

Verder zijn positieve instellingen altijd relaxed!
pi_111733669
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden...
We willen graag zwanger worden, en ik ben bijna twee jaar geleden gestopt met de pil. Voor de pil was ik onregelmatig ongesteld, maar kan me niet meer herinneren hoe dat was. Dus ik ben het bij gaan houden, eerst op papier, en daarna met een app (ovuview). De kortste cyclus was 26 dagen, de langste 76, en alles er tussenin...

Op dit moment zit ik op dag 46, met al een week hele kleine beetje bruinverlies.. Dus ik dacht, misschien....ook omdat de twee keer daarvoor mn cyclus in de 30 zat, maar de test van vanochtend gaf niet het gewilde antwoord.

Ik ga binnenkort een afspraak maken bij de huisarts, en gebruik dit topic als stok achter de deur.
Ik vind het namelijk heel eng. Straks is er van alles mis, en ik weet niet of ik dat wel wil weten...
pi_111733762
Welkom Kekaa! :W

Leuk zo'n beslissing! Maar wat vervelend dat het dan niet meteen gaat zoals je hoopt. En jammer dat het niet gelukt was deze keer :*

Spannend idd, naar de huisarts. Je hebt het allemaal iig goed bij gehouden, dat is een voordeel.
Hoe lang zijn jullie al bezig? Die volle 2 jaar? Of wilde je eerst je cyclus door hebben?
Het wordt jullie 1e als ik het goed begrijp?
pi_111734056
In het begin hadden we zoiets van... eerst ontpillen, het komt vanzelf wel.
Vanaf november 2010 heb ik alleen de dag van ongesteldheid opgeschreven.. De app gebruik ik sinds september 2011.

Mn man is de ene keer enthousiaster dan de andere keer. Heeft te maken met hoe we in het leven staan, financieel, en de familie. Maar de laatste tijd vraagt hij steeds vaker: ben je al zwanger??

Het wordt inderdaad de eerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')