abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111381582
Sparkling; Nóg twee weken? Dat vindt ik best wel behoorlijk lang, hebben ze gezegd waarom en alles? :o

Logican; *O* voor de ongesteldheid, en -O- :( voor de timing. Hoop dat de schade een beetje meeviel? :P

Fieder; Ik snap wel dat je nog een keer ongesteld wil worden. Volgens mij had ik ooit gelezen dat ongesteldheid altijd 'goed' was als je gewoon rood bloed had, dat het niet afhankelijk was van heftigheid en duur en zo. Maar ik weet dit dus niet meer zeker. Heel veel plezier met je vakantie, in ieder geval. Geniet ervan! :*

Het zou wat zijn, Sparkling, dat ik nu ineens zo rustig ben omdat t raak is. :D Dan heeft mijn vriend wel heul goed geschoten. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_111382536
Logician :o maar nu op naar de eerste ronde!

Wat spannend morgen en aankomend weekend! Ik duim voor een streepjesregen!

Frummeltje :D

.Sparkling. :* hopelijk is een echo niet nodig en komt je menstruatie binnen 2 weken.
Zelfde voor Fieder!
pi_111387806
Nanuke, niet echt. Ze zei dat het nou eenmaal lang kan duren. Ik ben in ieder geval al blij dat ik over 2 weken terecht kan.

Dan zal je man zich trouwens vast heel goed vinden. Mijn man was heel trots op zichzelf dat hij mij vrij snel zwanger had gekregen :')
E.
pi_111408679
Haha, mannen kunnen dat inderdaad echt als een hele goede daad zien ja...

-O- weer negatieve test, dus deze ronde is niks voor ons. Wachten op de ongesteldheid....
pi_111409034
Lijnloos jammer! ;( :*

Fieder veel plezier in CP! Hoop dat je niet ongesteld wordt daar..

Logician goeie timing :P Nu is de eerste ronde echt gestart *O*
pi_111409056
Jammer Lijnloos.
pi_111410331
Joehoe dames! Het is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, deed simpelweg een stapje terug. Nog steeds bekende namen hier, zie ik. Wil graag weer mee posten, geeft me toch wat houvast. Helemaal bij lezen gaat me echter niet meer lukken ;)

Lijnloos, wat jammer van die witte test! Op naar de volgende ronde - vol goede moed!

Sparkling, dat is nog best lang, twee weken wachten :{ Hopelijk valt het mee. Stomme lijven af en toe }:|

Voor alle wachtende dames .. Zet hem op! En voor de op Moederdag - of daarvoor - piesende dames: Succes! Hopelijk massaal tweede streepjes samen met een bosje bloemen voor de mama's :)

Hier even in het kort een update. Heb een onregelmatige menstruatie (30 - 50), daarom enkele weken geleden eerste echo gehad op verzoek HA. Daar was een PCO beeld op te zien, dus doorverwezen naar de gynaecoloog. Begonnen aan een fertiliteitsonderzoek. Tijdens de eerste echo in het ZH (afgelopen maandag) bleek er, op CD 26, een grote (21mm) folikel in mijn l. eistok aanwezig te zijn. Gisteren een tweede echo gehad, ei is waarschijnlijk gesproken. Komende week bloed prikken op progesteron om te checken of hij daadwerkelijk is gesprongen. Verder afspraak staan begin juni om uitslag zaakonderzoek en uitslag uitgebreid bloedonderzoek (moet pas uitgevoerd worden op CD 3 nieuwe cyclus) te bespreken, daarvandaan verder. Hopelijk is dit allemaal niet nodig, hihi ;)
pi_111411230
Lijnloos -O- wat jammer! Hopelijk komt je menstruatie nu snel. :*

Lindala, wat fijn dat er een rijp eitje was, dat als het goed is ook nog eens is gesprongen! Hopelijk hebben jullie goed van de gelegenheid gebruik gemaakt ;) en komt er voorlopig helemaal geen CD3 van een nieuwe cyclus!

Er was toch nog iemand die vandaag ging testen? (Oh ik schaam me dat ik dat allemaal nooit zo goed kan onthouden :@ maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar streepjes :D)
pi_111411474
Jammer Lijnloos :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111412042
balen lijnloos :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:21:03 #61
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111412687
He bah Lijnloos... :* dan hoop ik dat je gauw ongesteld wordt, zodat je weer een nieuwe kans hebt!

Lindala, klinkt spannend allemaal! Ik ga voor je duimen meis. :)
pi_111412695
Lijnloos balen :* je had nog wel zo'n goed gevoel.

Klumsy voor jou duim ik ook nog even door (sorry hoort eigenlijk in andere topic)

Frummeltje je hebt een leuke manier om tot 2 streepjes te komen _O-

lindala welkom terug fijn dat er toch eisprong lijkt te zijn. Hopelijk is verdere vervolging van cyclus niet nodig.

Logican fijn dat je nu echt van start kan, maar de timing is wat minder...

Omentielvo sterkte met wachten.

Sparkling hopelijk komt je menstruatie snel op gang en is afspraak over 2 weken niet nodig.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:25:25 #63
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_111412829
Ik heb trouwens nog de Kruidvattestjes liggen hoor meiden. Ik hoor het wel als ik er even overheen moet piesen! ;)

Meeeen, we lijken wel een stelletje konijnen hier haha! Mijn vent weet niet wat hij meemaakt :')
pi_111419180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik heb trouwens nog de Kruidvattestjes liggen hoor meiden. Ik hoor het wel als ik er even overheen moet piesen! ;)

Meeeen, we lijken wel een stelletje konijnen hier haha! Mijn vent weet niet wat hij meemaakt :')
_O-

Ik heb alvast 2 streepjes geplast, op een ovutest alleen :+ Leuke timing dat we net dit weekend 2 nachtjes bij m'n moeder logeren :')
pi_111419511
Je moeder heeft vast ook ooit seks gehad, dus ach. :P En anders geef je haar gewoon een paar oordoppen op t kussen tegen de tijd dat je naar bed gaat. ;)

Ik ga straks maar eens kruidvattestjes halen en dan hopen dat ik tot zondag kan wachten met testen. :D
pi_111419853
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Nanuke het volgende:
Je moeder heeft vast ook ooit seks gehad, dus ach. :P En anders geef je haar gewoon een paar oordoppen op t kussen tegen de tijd dat je naar bed gaat. ;)

Ik ga straks maar eens kruidvattestjes halen en dan hopen dat ik tot zondag kan wachten met testen. :D
Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuis :+

Ben heeeel benieuwd naar je test :o Hoe voel je je nu?
pi_111420009
Oehhh L0t, twee strepen op de ovutest! En het heeft ook wel iets om in het ouderlijk huis een baby'tje te maken natuurlijk *;

Hier ook kruidvattesten in huis inmiddels :) Moest ook even zoeken bij het rek. Nu op naar de streepjes met z'n allen!
pi_111421664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuis :+

Ben heeeel benieuwd naar je test :o Hoe voel je je nu?
Futloos, eten bevalt me slecht, koffie smaakt nog steeds niet. Elke ochtend en na het avondeten weer misselijk. Last van mijn darmen en mijn liezen blijven zeuren (niet continu meer, maar het is wel nog steeds aanwezig). Al twee dagen geen bruinverlies meer, maar ook niet het normale 'ik moet ongesteld worden' gevoel wat ik eigenlijk altijd na mijn eisprong hield. Dus het betekent of dat ik echt geen eisprong had en mijn klachten gewoon raar zijn, of wie weet dat t toch iets is...

Ik ben er momenteel vrij rustig onder, omdat ik weet het gewoon echt niet weet. Kan me niet voorstellen dat het niets is, maar ook niet dat het wel raak is. En het blijft allemaal zo dubbel...

edit; oja, en ik heb vandaag knallende koppijn waar niets tegen helpt. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik eerder altijd 6 koppen koffie op een dag dronk, en nu eh, eigenlijk alleen maar thee. :D
pi_111422783
wanneer moet je ongesteld worden Nanuke?

Ik ben nog even snel naar de huisarts gefietst voor de verwijskaart, anders staan we bij het zkh dinsdag en worden we weggestuurd :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111423041
Ergens tussen aankomende zondag en de zondag erop? :9 Onregelmatige (en lange) cyclus dus het is moeilijk in te schatten.
pi_111423277
Klinkt wel heel erg verdacht hoor Nanuke... Mocht het raak zijn, hoe gaan jullie dat dan doen met die erfelijkheid enzo?
pi_111423298
Houdt iig de spanning erin!
pi_111425336
Hallo allemaal, ik ben er nog...
Weekendje weg gaat niet door. Mn kleine neefje is vandaag opgenomen -O- schrikken!

Lijnloos, jammer! Op naar de volgende ronde.

Lindala, ik hoop voor je dat het idd allemaal niet nodig gaat zijn! Had je zelf al t idee dat er meer aan de hand zou zijn? Gezellig dat je weer meepost iig.

Frummel :') actief aan de klus

Lot haha, goeie timing! Eventjes n vluggertje op de vloer, dat kraakt niet zo :')
Of gewoon na de koffie: nou ma, wij gaan even een kleinkind proberen te maken, dan gaat ze wel even n blokje om :P

Nanuke, wachten met testen is heeeel moeilijk. :Y Het klinkt iig veelbelovend
pi_111425492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef L0t.. het volgende:
Klinkt wel heel erg verdacht hoor Nanuke... Mocht het raak zijn, hoe gaan jullie dat dan doen met die erfelijkheid enzo?
Volgens mijn arts is het vast te stellen met een vlokkentest, al zitten daar wel wat haken en ogen aan. Dus dat wil ik wel laten doen, en van daaruit verder. Mijn arts kan geen garanties geven dat t kind net zo 'gezond' zal worden als dat ik ben, maar er lopen wel allerlei onderzoeken en medicijnontwikkelingen dus wat dat betreft zijn er wel vooruitzichten. Mijn gedachten daarover lopen nog heel erg uit een, vooral omdat we juist besloten hadden een 'pauze' te nemen omdat we dit nog niet duidelijk hebben. (nu lijkt het alsof ik er niet over nagedacht heb, maar dat is niet waar, er komt gewoon enorm veel bij kijken en heb mijn gedachten nog niet genoeg op de rij om hier een definitief antwoord op te geven..)
pi_111425744
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal, ik ben er nog...
Weekendje weg gaat niet door. Mn kleine neefje is vandaag opgenomen -O- schrikken!
Oh jee! Is het ernstig?
quote:
Lot haha, goeie timing! Eventjes n vluggertje op de vloer, dat kraakt niet zo :')
Of gewoon na de koffie: nou ma, wij gaan even een kleinkind proberen te maken, dan gaat ze wel even n blokje om :P
_O- ze zou spontaan een hartverzakking krijgen :')

Nanuke dat lijkt me ook heel lastig.. In ieder geval fijn dat ze het al kunnen zien met een vlokkentest, dan heb je tenminste een keus. Supermoeilijke keus dat wel :*. Nouja eerst maar eens afwachten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')