quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik heb trouwens nog de Kruidvattestjes liggen hoor meiden. Ik hoor het wel als ik er even overheen moet piesen!
Meeeen, we lijken wel een stelletje konijnen hier haha! Mijn vent weet niet wat hij meemaakt
Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Nanuke het volgende:
Je moeder heeft vast ook ooit seks gehad, dus ach.En anders geef je haar gewoon een paar oordoppen op t kussen tegen de tijd dat je naar bed gaat.
Ik ga straks maar eens kruidvattestjes halen en dan hopen dat ik tot zondag kan wachten met testen.
Futloos, eten bevalt me slecht, koffie smaakt nog steeds niet. Elke ochtend en na het avondeten weer misselijk. Last van mijn darmen en mijn liezen blijven zeuren (niet continu meer, maar het is wel nog steeds aanwezig). Al twee dagen geen bruinverlies meer, maar ook niet het normale 'ik moet ongesteld worden' gevoel wat ik eigenlijk altijd na mijn eisprong hield. Dus het betekent of dat ik echt geen eisprong had en mijn klachten gewoon raar zijn, of wie weet dat t toch iets is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Achja, we zijn al samen vanaf m'n 15e dus het is niet de eerste keer thuis
Ben heeeel benieuwd naar je testHoe voel je je nu?
Volgens mijn arts is het vast te stellen met een vlokkentest, al zitten daar wel wat haken en ogen aan. Dus dat wil ik wel laten doen, en van daaruit verder. Mijn arts kan geen garanties geven dat t kind net zo 'gezond' zal worden als dat ik ben, maar er lopen wel allerlei onderzoeken en medicijnontwikkelingen dus wat dat betreft zijn er wel vooruitzichten. Mijn gedachten daarover lopen nog heel erg uit een, vooral omdat we juist besloten hadden een 'pauze' te nemen omdat we dit nog niet duidelijk hebben. (nu lijkt het alsof ik er niet over nagedacht heb, maar dat is niet waar, er komt gewoon enorm veel bij kijken en heb mijn gedachten nog niet genoeg op de rij om hier een definitief antwoord op te geven..)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef L0t.. het volgende:
Klinkt wel heel erg verdacht hoor Nanuke... Mocht het raak zijn, hoe gaan jullie dat dan doen met die erfelijkheid enzo?
Oh jee! Is het ernstig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Fieder het volgende:
Hallo allemaal, ik ben er nog...
Weekendje weg gaat niet door. Mn kleine neefje is vandaag opgenomenschrikken!
quote:Lot haha, goeie timing! Eventjes n vluggertje op de vloer, dat kraakt niet zo![]()
Of gewoon na de koffie: nou ma, wij gaan even een kleinkind proberen te maken, dan gaat ze wel even n blokje om![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |