ik moet toch ergens iets positiefs vandaan halenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja denk je?
Deze reeks bestaat al twee jaar..
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet toch ergens iets positiefs vandaan halen
Ik denk dat HTC binnenkort over de kop gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik mag volgens mij ergens eind november weer verlengen, maar zien hoe het er dan voorstaat... vind die HTC One X erg mooi, maar inderdaad eerst zien wat het abonnement dan kost!
over de kop?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat HTC binnenkort over de kop gaat
Failliet, bankroet, kapoet stuk.quote:
Mja, niet binnen nu en een jaar ofzo hoor, maar ik gok dat Samsung en Apple dusdanige world domination krijgen dat er voor HTC weinig ruimte is. Merken als Sony en LG doen ook nog andere consumer electronics, maar HTC doet echt alleen mobieltjes.quote:
Helemaal mee eens, ik vind Samsung een lelijke interface hebben, SE en LG begrijp ik al helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
HTC maakt wel android echt zoals je android wilt hebben
LG maakt de intertoysversie van android.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind Samsung een lelijke interface hebben, SE en LG begrijp ik al helemaal niet.
Sense
Je bent iig niet de enige; mijn kameraad heeft ook een Samsung (een recent verschenen toestel, weet alleen niet welke), en hij heeft dat ook. Het valt hem niet op, maar ik zag dat meteen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef ukga het volgende:
Ligt het btw aan mij (nu we toch samsung afseiken) of hebbe die aamsungs schermen een groene waas?
Beetje lastig uit te leggen maar die schermen lijken altijd onscherp en alsof er een groene gloed/waas opzit....
En de afwerking van de telefoon ligt gewoon een niveau hoger dan de concurrentie.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
HTC maakt wel android echt zoals je android wilt hebben
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En de afwerking van de telefoon ligt gewoon een niveau hoger dan de concurrentie.
marktaandeel, neveninkomsten etc...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HTC over de kop? En dat terwijl ik de HTC's qua touch enzo fijner en beter vind dan Samsungs.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou wel heel balen zijn, zou dan niet weten waar ik dan weer naar uit moet wijken.
x2!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind Samsung qua toestellen veel goedkoper aanvoelen en minder mooi, daarom kies ik voor HTC.
Da's op zich al snel, vind het niet erg om nog effe te wachten, mijn toestel doet het op zich ook wel goed op het huidige platform, op af en toe een proces errortjequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog
De update komt pas juli/augustus...
Nou ja, de update voor de HD duurt steeds zo lang. De vorige update liet ook zo tergend lang op zich wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Da's op zich al snel, vind het niet erg om nog effe te wachten, mijn toestel doet het op zich ook wel goed op het huidige platform, op af en toe een proces errortje
we wachten rustig afquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
stemt zich af op de eigenaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste tijd tijdens het laden superheet.. weet iemand hoe dit komt en hebben jullie daar ook last van?
Hmm, misschien, maar hij zit nu nog steeds aan de oplader en is njet meer zo heet als in het begin. Beetje raar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
stemt zich af op de eigenaar.
Ot: sinds de warmere dagen?
Heb je die app niet dan dat je met X-ray vision door kleren kan kijken ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Wat is het saai de laatste tijd..
Geen nieuwe custom roms en geen nieuwe ontwikkelingen in bestaande custom roms. Stilte.
: (
Ik vraag gewoon lief of ze haar kleren even wil uittrekken. Werkt ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je die app niet dan dat je met X-ray vision door kleren kan kijken ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon lief of ze haar kleren even wil uittrekken. Werkt ook.
Je moet dat ding gewoon naar boven rammen en dat icoontje negerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef svann het volgende:
Fuck! Wéér.
En ik schuif nog wel heel voorzichtig het groene telefoontje naar de ring.
Zeg, waarom de attitude? Zo lelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef _Fonz het volgende:
@svann
Widgetlocker? En nee ik leg niet uit hoe dat werkt en hoe je eraan komt. Doe zelf maar research.
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.quote:
Vooroordelen zijn op zich niet bijzonder, ik heb ze ook. Bij mij worden zulke zaken alleen getriggerd door de persoon zelf, door o.a. de kleding, uitspraken en houding van die persoon. Online gaat dat ietwat moeilijk; je leest alleen de gedachten van de persoon. Wat mij nu opvalt is dat je praat over vrouwen in het algemeen en niet specifiek over svann. En dat stuit mij tegen het borst; ik heb namelijk sterk het idee dat je svann niet eens 'kent' om uitspraken te maken over haar verstand. En dat maakt jouw vooroordeel lomp.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.
Ga lekker ergens anders dat soort uitspraken doen, hier gaat het over de Desire HD.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef _Fonz het volgende:
Vrouwen zijn wat dat betreft over het algemeen gemakzuchtig.En ach zo af en toe heb je hier en daar die ene uitzondering. Kans is echter gro(o)t(er) dat ik het juist heb. Daarom durf ik die uitspraak wel te doen.
Thanks, ik ga eens kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef zarGon het volgende:
Stukje service:
- WidgetLocker: https://play.google.com/s(...)53aWRnZXRsb2NrZXIiXQ.
- Go Locker: https://play.google.com/s(...)Lmdvc2NyZWVubG9jayJd (Make sure GO Launcher EX V2.58 or above has been installed)..
Raakt je telefoon nog overhit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
looks like itquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
Heb ik ook, maar ik heb extraspeciale knopjes natuurlijk, dus vandaar dat ik de gewone lay-out heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?
Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
Tegen de voorruit van de auto. Maar normaal is 'ie erg snel, laatste tijd totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.
Ja, naar een op Sense-gebaseerde ICS-rom. Omdat vloeiend en verfijnd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er iemand met een ICS rom die naar de officiele ICS rom gaat als deze uit komt?
Zoja, waarom?
Geen idee wat jij draait, maar ik draai allang geen officiële HTC-rom meer op mijn telefoon en weet dus niet of het daar aan ligt/kan liggen. Ik draai nu IceColdSandwich en soms duurt het mij te lang; een reboot verhelpt het probleem eigenlijk altijd wel. Wel irritant om dat telkens te doen overigens. (Was/is overigens bij andere roms net zo.)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
Ik heb nu call recorder maar die neemt op via de microfoon, wtf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef zarGon het volgende:
Een app gebruiken. Die van Sense zelf of één van de duizenden apps.
Zelf gebruik ik TapeMachine Recorder (¤ 2,99).
Probeer de gratis versie van TapeMachine eens: https://play.google.com/s(...)UudGFwZW1hY2hpbmUiXQ. (1 minuut opneemlimiet).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn oude nokia's konden het wel perfect.
Die geeft aan dat je maar max 60 secs kan opnemen. Ik ga niet voor een app betalen die ik misschien maar 1 keer gebruikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer de gratis versie van TapeMachine eens: https://play.google.com/s(...)UudGFwZW1hY2hpbmUiXQ. (1 minuut opneemlimiet).
Het is alleen maar om te kijken of je verschil merkt tussen Call Recorder en die app.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die geeft aan dat je maar max 60 secs kan opnemen. Ik ga niet voor een app betalen die ik misschien maar 1 keer gebruik
Heb een telefonisch interview en kan niet luisteren en schrijven als een malle tegelijk.
Oh. Dat is wel zwaar irritant ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef Toempf het volgende:
Scherm gaat niet meer uit als ik bel en 'm bij m'n oor hou. Kut.
Nauwelijks...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is alleen maar om te kijken of je verschil merkt tussen Call Recorder en die app.
Heyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel zwaar irritant ja.
Verhoog de input gain eens. Dan zou het ietwat beter hoorbaar moeten zijn (zorgt wel voor ruis).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nauwelijks...
Nouja, dan maar schrijven als een malle
[..]
Hey
Had ik al geprobeerd, het wordt dan erg schel maar wel iets beter hoorbaar, maar niet echt geweldig. Bovendien kan ik maar 60secs opnemen en dat is echt te weinig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verhoog de input gain eens. Dan zou het ietwat beter hoorbaar moeten zijn (zorgt wel voor ruis).
Merciquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mullie. Succes met je interview zo.
je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Fendy het volgende:
Besloten om toch maar niet op de bedrijfsaanbieding in te gaan (iPhone 4s of SGS2) en lekker door te gaan met mijn DHD met de bedrijfs-sim erin. Ik hoef beide toestellen niet echt.
jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnamesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef DuTank het volgende:
Wij kunnen geen foto maken van het scherm he?
Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnames
Liefst wel, maar ik weet dat dat er niet in zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen?
Kan ook pas sinds de nieuwste update geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoon
Maar thanks! Het is gelukt
Ik heb net weer even de mobiele lay-out gechecked en ik moet zeggen dat hij een stuk beter is dan in het begin.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?
Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
juli/augustus...quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat betreft de TT. Wanneer komt ICS voor de desire HD/Desire Z?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
juli/augustus...
Zie ook deze post in dit topic:
[..]
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.
Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter luktquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt
Ik hoop dat in februari de opvolger van de One X al op de markt is.
Dat typen via het touchscreen wil prima en gaat ook nog eens donders snel, maar het vergt wel een weekje oefening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt
Swype, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.
Is toch niet normaal...
Dat zal wel niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.
Is toch niet normaal...
Vreemd eigenlijk.quote:Het gaat niet goed met HTC, vooral in Europa. Doordat producten blijven liggen heeft de fabrikant zo'n 800 miljoen dollar moeten afschrijven op zijn voorraden. Dat gaat in de komende maanden niet beter worden nu Samsung volledig los gaat met zijn Galaxy SIII en Apple na de zomer ook nog eens komt met zijn nieuwe generatie iPhone. Wat ook niet heeft geholpen is de vertraging die de invoer van nieuwe modellen in de Verenigde Staten heeft opgelopen vanwege de patentenoorlog met Apple. De Amerikaanse douane hield de pallets aan de grens tegen. HTC heeft toen noodgedwongen de user interface van de toestellen, de HTC One X en de EVO 4G, aangepast, waarna uiteindelijk de douane de modellen vrijgaf.
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
Dat van Apple is een feit. Dat sommigen daarvoor kiezen is hun keuze, de mijne in ieder geval niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.
Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.
De accuproblemen zijn er jaren, ik hoop net zo hard mee met jou dat die problemen opgelost worden. Ja, reserve accu,quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
edit: en de reden waarom ik hoop dat er een One X opvolger is tegen de tijd dat ik kan verlengen is zodat hopelijk de accuproblemen zijn opgelost. Binnen 8u leeg is te snel in mijn ogen. Bovendien wil ik geheugen liever zelf uitbreiden en ik vind het fijn om een reserve accu te hebben wanneer nodig.
Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
HTC Sense is ook maar pas aantrekkelijk geworden bij versie 3.6 (Sensation et cetera). Weinig aanpassingsmogelijkheden en bloatware... Zelfs op de Desire Z van mijn zus (512 MB RAM) moet ik op Sense wachten totdat het programma herstart is na het gebruiken van de browser.
Wel is Sense beter dan alle andere Android-interfaces.
Shit, en ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Swype, ik zou niet meer zonder willen.
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD?
Probleem met swype is momenteel even de installer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)
ik ga dat "volgtoetsenbord" eens onder de knie proberen te krijgen, anders PM ik je voor die oudere apk van Swypequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Probleem met swype is momenteel even de installer.
Die geeft een foutmelding, en echt heel erg oplossingsgericht zijn ze daar niet.
Via via heb ik een oudere apk kunnen downloaden, en sinds dien werkt ie weer.
Batterij eruit gehaald, even gewacht en opnieuw geprobeerd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weet ik niet precies, iets met spraak, espeak etc
Maar ik weet het niet precies, de fout deed zich pas voor nadat ik mijn tel opnieuw opstarte na een week aan
Standaard HTC rom 2.3.5, niet gerootquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:45 schreef zarGon het volgende:
Zijn vast apps voor.
Vertel eens meer over je huidige rom. Gebruik je de standaard HTC-rom? Is je telefoon geroot?
Persoonlijk zou ik een back-up maken van de rom met ROM Manager en dan pas klooien.
Dat heb ik al gedaan, toen kreeg ik radio-off maar geen root toegangquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Ik geloof dat je met de tool van HTC zelf kan unlocken. http://htcdev.com/bootloader. Probeer dat eens. (Ik heb er geen ervaring mee.)
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
Het is veilig om je cache te legen. Zolang je maar van de rest (vooral /data) afblijft.
Ik heb mijn toestel laaang geleden (Android 2.1 of 2.2) geroot, heb geen idee hoe het nu rooten tegenwoordig gaat.
ICS 4 bestaat niet; Android 4.x of ICS.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.
Maar nog nooit gedaan....ik wacht wel op ICS 4
Alles is goedkoper dan Applequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij Apple moet je dan een nieuwe generatie kopen, denk dat Android dan goedkoper is.
Thanksquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef svann het volgende:
Ik zou zeggen, doe instellingen, applicaties, beheer applicaties.
Dan kies je één voor één de apps die je de laatste tijd hebt geïnstalleerd.
Gebruik je de knop verwijderen die je daar bij de betreffende applicatiegegevens aantreft.
(Daar kun je eventueel eerst nog de cash en de gegevens van die applicatie verwijderen -weet niet of dat nog wat uitmaakt.)
En installeer Lookout beveiliging (gratis en beter dan niets).
Dat 'alleen applicaties van betrouwbare bron accepteren' (of iets dergelijks) laat je natuurlijk aangevinkt.
Ja ook, maar die gaan ook automatisch weer aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef svann het volgende:
Heb je wel je wifi en 3G uitgezet?
Via een widget of dat rolluik met de tab 'snel instellen' kun dat (inderdaad) heel snel doen.
Ik had er al vanalles aan beveiliging op staan, norton, vodafone, gosecure, en nog twee andere.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef svann het volgende:
Zou mooi zijn.
Installeer Lookout beveiliging dan meteen even.
Hij doet het weer, zonder opnieuw opstarten iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en, inmiddels nog steeds niet opnieuw opgestart?
ACCU halen, voor onder ¤20,-quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:28 schreef Fendy het volgende:
Argh ik denk dat mijn accu definitief naar de knoppen is. Hij liep net van 23% naar 0% in minder dan een kwartier en in minder dan 10 minuten laden stond hij weer op 61%. Nu zakt hij in 12 minuten alweer terug naar 45%
Iemand een goed idee of een vreemd merk beter is? Ik las iets over zo'n Mugen accu met meer capaciteit. Of gewoon een HTC accu halen?
Nah, hij ligt gewoon standby, nu al op 33% Ik stop nu de lader er weer in om te zien of hij weer zo snel oplaadt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ACCU halen, voor onder ¤20,-
¤10,10 http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38721p.html
Ik heb er twee, erg handig gaat ie tenminste een dag mee
(plus bureau oplader om 2e accu op te laden)
Ook gaat die nieuwe accu langer mee(geen origineel), meer MAH
Weet je zeker dat je telefoon niet teveel verbruikt?
Mijn originele accu doet het nog prima, na 1,5 jaar
mijn accu laat ook nog weinig "slijtage" zien na 1,5 jaar gebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ACCU halen, voor onder ¤20,-
¤10,10 http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38721p.html
Ik heb er twee, erg handig gaat ie tenminste een dag mee
(plus bureau oplader om 2e accu op te laden)
Ook gaat die nieuwe accu langer mee(geen origineel), meer MAH
Weet je zeker dat je telefoon niet teveel verbruikt?
Mijn originele accu doet het nog prima, na 1,5 jaar
Ja die oplader. Wel vind ik het jammer dat ie niet landscape is, zou wel handig zijn bij het kijken van een filmpje of livestream (of de tijd/wekker)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn accu laat ook nog weinig "slijtage" zien na 1,5 jaar gebruik
en heb je zo'n bureaulader erbij? http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38337p.html
doe one x schijnt naast de quadcore processor ook een extra processor die langzaam is en weinig stoom verbruikt. Die neemt het over als je telefoon het rustig aan mag doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand enig idee of de accuduur van de One X beter is dan van, bijvoorbeeld, een Desire HD? of is het nog steeds behelpen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hebben jullie wel eens last van een erg moeizame GPS-fix? De ene dag is het binnen 5 seconden gebeurd en soms zit ik gewoon een paar uur te wachten. Erg frustrerend want ik heb het nodig voor mijn werk.
x2quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:08 schreef Fendy het volgende:
Nope, altijd binnen 5 a 10 seconden wel in orde...
-editquote:
hoorde er vanmiddag over op 3FM, maar eens kijken wat het isquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef renwan het volgende:
Songpop![]()
Eindelijk een leuk multiplayer spel, of een die ik kan winnen
inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef Bravebart het volgende:
Ondertussen wachten wij nog steeeds op ICS
Duuuuuuuurt laaaaaaaaang!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nogmaals bevestiging, berichtje via Facebook:
"HTC Desire HD to get ICS update in July - August"
Ik zie hem nog wel naar augustus-september gaan, hebben we hem zo rond oktober wel een keerquote:
en dan stap ik rond december over naar een One Xquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel naar augustus-september gaan, hebben we hem zo rond oktober wel een keer
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wellicht moeten we de TT straks aanpassen
http://www.phonesreview.c(...)ics-update-in-doubt/
Juli-Augustus nog steeds ja. 9 juli was al genoemd, 17 ook en 25, dus het zegt allemaal nog niksquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En wat zeggen we tegen de HTC Watch update?
Misschien later
HTC Watch update? heb niks gehad de laatste weken/maandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En wat zeggen we tegen de HTC Watch update?
Misschien later
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:10 schreef Fendy het volgende:
Definitief nee dus!
Here's the company's statement in full --
"After extensive testing, HTC has determined that the current version of HTC Sense with Android provides customers with the best experience on the HTC Desire HD. When we consider new versions of software, we weigh a number of factors, but ultimately the customer experience on the product is the deciding factor. We apologize for any confusion this change may have caused our customers."
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
blijkbaar gaat de performance van de DHD zo achteruit met ICS, dat ze het hebben geschrapt
Wat een onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Teken deze petitie om HTC alsnog over te halen.
http://www.ipetitions.com/petition/give-us-ics/
bron
Grootste verbetering zover ik weet is dat het browsen verbeterd/sneller is, de contacten-tab is beter gemaakt (meer functies geïntegreerd enzo) en de interface heeft een facelift ondergaan. Wat ik ervan heb gezien op een Nexus S best wel puick allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Fendy het volgende:
Ik snap alleen niet wat zo heilig is aan ICS, zitten er zoveel meer features op? Of is het zoveel mooier? Of gaat het erom dat het nieuwer is en dus wel beter moet zijn...
Ik snap HTC wel goed trouwens, als ze niet meer achter het product staan na ICS moeten ze het gewoon niet doen.
Ook dat, verdomd slechte marketing jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
wel slecht om, op het moment dat hij uit zou moeten komen, nu nog te gaan zeggen dat het toch niet goed functioneert op een DHD...
hoelang is ICS al beschikbaar? ze gaan mij niet wijsmaken dat ze het nu net pas op een DHD getest hebben, ondanks dat ze het al ik weet niet hoelang aankondigenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook dat, verdomd slechte marketing ja
Overal lees ik dat het moet kunnen qua hardwarequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang is ICS al beschikbaar? ze gaan mij niet wijsmaken dat ze het nu net pas op een DHD getest hebben, ondanks dat ze het al ik weet niet hoelang aankondigen![]()
qua hardware(-specificaties) wellicht wel, maar volgens HTC is de feite werking niet wat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Overal lees ik dat het moet kunnen qua hardware
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
Dat kut ding blijft ook nog af en toe opnieuw opstarten, ik dacht daar vanaf te zijn met ICS.![]()
In Januari komt er een nieuwe tel. maar of dat weer HTC wordt??
Wat ik begrijp is dat het de S2 een flink stuk trager gemaakt heeft. Ik zal binnenkort mijn ervaringen met de S3 hier wel even posten, die krijg ik via mijn werkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.
Soms moet je gewoon qua software niet meer nieuwer willen op de huidige hardware.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, soms is een oudere versie beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.
Soms moet je gewoon qua software niet meer nieuwer willen op de huidige hardware.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Jezus, wat een fiasco is dat ding eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Zero17 het volgende:
Weet niet of dit al eerder gepost is, maar de laatste tijd heb ik als ik er een nummer op draai en dan een aux kabeltje van speakers inplug, hij automatisch mijn laatste gebelde nummer gaat bellen. Dit komt af en toe ook wel voor als ik mn earphones inplug, maar met name speakers. Muziek afspelen van je mobiel wordt dan wel heel onaantrekkelijk.
Iemand die dit ook heeft?
Interessant.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Dat zou wel puick zijn, mits het niet al te veel bijbetalen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Ik vrees het ook, 200 euro oidquote:
Vodafone, Tmobile.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag al verlengen, maar ik wil niet zo'n stom abonnement met toestellease.Zijn er ook nog 'normale' abo's?
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo duur dat altijd. Maar valt te overwegen, ja.
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.
Vodafone iets duurder idd en heeft ook de nodige problemen gehad.
Meestal goedkoper dan iedere provider.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
Sowieso, maar ik kan bijvoorbeeld niet in 1x 600 euro neerleggen.. Dan maar met rente terugbetalen via een aboquote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
x2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede keuze. Na anderhalf jaar vind ik het nog steeds een fijne telefoon. Uiteraard wat kleine minpuntjes maar die kan ik met een reset wel fiksen (nog nooit gedaan met deze).
wederom x2quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Op de batterij na vind ik het een prima ding ja
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1796550quote:Android 4.0 - Sense 3.6 - Runnymede (Sensation XL) base
°Blackout 2.1 base with all it's features (tweaks, etc..)
°3.0 Kernel from Virtuous Team
°I fixed WiFi (broken with new kernel)
°Fixed Camera
°Only Camcorder not fully working, not records
°Fixed USB connections app
°Fixed fastboot and wifi working resuming from fastboot
dat is een best verschilquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Fendy het volgende:
Vandaag mijn SGS3 en DHD even vergeleken qua batterij.
Met de SGS heb ik de hele dag door wel even gespeeld, niet tussentijds opgeladen, waternavigatie gebruikt op mijn bootje, facebook, foto)s etc. Batterij was net op 60 procent.
DHD heb ik mee gebeld, wat gefacebooked, tussentijds opgeladen en nog wat op FOK! zitten gluren, net 33 procent.
de vraagprijs valt me nog mee, mooi snelle deal dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[TK] HTC Desire HD, in zeer goede staat.
Verkocht.
Als de deal morgen daadwerkelijk doorgaat is het goodbye na een paar mooie jaren
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft altijd in een stoffen hoesje van een Sony mini disk player gezeten
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?
pics?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordt
Oh no, moet ik weer mijn camera pakken en picks uploaden enzoquote:
picks nog welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Oh no, moet ik weer mijn camera pakken en picks uploaden enzo
'Picks'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
picks nog wel
maar ik denk dat het hetzelfde is als wat ik ook ooit bij m'n minidisk had
das best een groot hoesje en de telefoon is al niet de kleinstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
'Picks'![]()
![]()
Nou, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Volgens eigen bevestigde blogposts niet, wel kan je een custom sense 4 / 3.5 rom draaien MET camera als je een Samsung camera sensor hebt op je HD, helaas heb ik zelf een omnivision, maar de Virtious team is er een geslaagd een eigen versie als Kernel 3 te laden, iets wat ze helaas nog niet publiekelijk beschikbaar hebben gemaakt, waardoor andere drivers dit nog niet kunnen gebruiken, kwestie van tijd denk ik zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:40 schreef zarGon het volgende:
Oh, en, brengt HTC nou wel of geen ICS uit voor de Desire HD? (Ik ben er alleen in geïnteresseerd door Sense in verband met custom ROMs.)
Mits stabiel kan het idd veel voordelen hebben, troep verwijderen, zuiniger qua batterijverbruik. Meer tweak opties, sneller etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toevallig dat ik vandaag naar ROMS voor mijn HD aan het kijken was. Is het nou echt een mega groot voordeel ten opzichte van de standaard software?
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits stabiel kan het idd veel voordelen hebben, troep verwijderen, zuiniger qua batterijverbruik. Meer tweak opties, sneller etc.
Je hebt verschillende versies, op de nieuwere roms ICS / JB zijn er idd vele bugs die constant worden gefixt en niet echt een vervanging zijn als stabiel versie, maar voor Gingerbread, zijn er genoeg stabiele / betere roms.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.
Het brengt vele voordelen met zich mee, mits je een Gingerbread-versie van Sense wil gebruiken. De ICS-versie van Sense heeft inderdaad nog (kleine, maar belangrijke) mankementen.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.
Jup, ik was ook erg teleurgesteld idd, tweakers gaf er vandaag weer aandacht in middels een artikel: http://tweakers.net/nieuw(...)partitiesysteem.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 04:59 schreef zarGon het volgende:
Meen je dat nou? Ze hadden tijden geleden aangegeven dat ze ICS zouden uitbrengen voor de DHD? Wat een teleurstelling (en ja, zulke vieze streken onthoud ik voor een volgende keer).
Hoe kom je er trouwens achter welke sensor je hebt?.
Op zich is het allemaal geen probleem. Draai nu ook ICS en het werkt allemaal soepel. Het is mijns inziens echter wel zo dat Sense kleine verbeteringen brengt waardoor het geheel ietwat fijner is. (Het brengt ook bloatware met zich mee, maar dat is met een kleine inspanning op te lossen.)
quote:- Camera working for desire hd with samsung S5K3H1GX sensor
Thanks! Even kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, ik was ook erg teleurgesteld idd, tweakers gaf er vandaag weer aandacht in middels een artikel: http://tweakers.net/nieuw(...)partitiesysteem.html
Heb je ES File manager op je telefoon?
Dan naar instellingen gaan en 'rootverkenner' aanvinken en de verzoeken van 'superuser' accepteren. Wanneer je dan terug naar de explorer gaat, in het adresbalkje ipv '/sdcard' naar '/' gaan.
Onderaan zie je het 'sys' mapje.
Openen en dan weer naar het 'android_camera' mapje gaan.
Vervolgens het bestand 'sensor' openen als textbestand in de file expolorer.![]()
Ik heb gespeeld met deze rom wat wel een aardige rom was, alleen kwam mijn sensor niet overeen dus, maar ze zeggen dat dan een kwestie van tijd is.
[..]
Hé, de screenshots werken nu! (Telkens wanneer ik dat topic opende zag ik de screenshots niet.) Ik wacht daar nog even mee, aangezien het nog een bètaversie is.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |