abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112482738
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Fendy het volgende:
Besloten om toch maar niet op de bedrijfsaanbieding in te gaan (iPhone 4s of SGS2) en lekker door te gaan met mijn DHD met de bedrijfs-sim erin. Ik hoef beide toestellen niet echt.
je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen? ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:17:07 #92
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_112497718
Wij kunnen geen foto maken van het scherm he?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_112497835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef DuTank het volgende:
Wij kunnen geen foto maken van het scherm he?
jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnames ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:23:00 #94
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_112498102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnames ^O^
Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoon :')

Maar thanks! Het is gelukt :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:25:53 #95
19529 Fendy
True Spirit
pi_112498278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen? ;)
Liefst wel, maar ik weet dat dat er niet in zit :P Ik werk voor een nogal groot Amerikaans IT bedrijf, dus alles moet uit en te na getest worden in verband met security policy, dus ze beperken het aanbod op wat er een half jaar geleden getest en goed bevonden is, ze hebben ze ook nogal fors ingekocht meen ik.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_112498364
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef DuTank het volgende:

[..]

Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoon :')

Maar thanks! Het is gelukt :)
Kan ook pas sinds de nieuwste update geloof ik. :P
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:10:47 #97
2651 svann
night-hawk
pi_112554252
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?

Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
Ik heb net weer even de mobiele lay-out gechecked en ik moet zeggen dat hij een stuk beter is dan in het begin.
En editen bijvoorbeeld gaat veel beter met de mobiele lay-out.
(Bij mobiel editen op de gewone krijg je vaak een irritant wegspringend pop-up editvenster.)
Maar ja...
Ik vind de gewone lay-out veel mooier én overzichtelijker; de ruimere indeling, de icoontjes ter oriëntatie.
In landscape is het goed te doen. Dus, vandaar.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112554358
Vind je het niet traag laden? Dat is één van de punten waar ik mij aan erger tijdens het browsen op m'n telefoon. :P. Gelukkig is er Opera Mini, wat het geheel toch best versnelt.

Verder is het persoonlijk, dus die andere punten ga ik niet 'aanvechten'. :P.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 02:24:24 ]
pi_112557965
Wat betreft de TT. Wanneer komt ICS voor de desire HD/Desire Z?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112558047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat betreft de TT. Wanneer komt ICS voor de desire HD/Desire Z?
juli/augustus...

Zie ook deze post in dit topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog

De update komt pas juli/augustus... -O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112558343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

juli/augustus...

Zie ook deze post in dit topic:

[..]

Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112559230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.

Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112559791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.

Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:46:50 #104
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_112561518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
NIEUW: Foto's!
pi_112562645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:

[..]

het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt :')
Ik hoop dat in februari de opvolger van de One X al op de markt is.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:54:52 #106
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_112573039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt :')
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.

Is toch niet normaal...
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_112575269
quote:

[..]

Dat typen via het touchscreen wil prima en gaat ook nog eens donders snel, maar het vergt wel een weekje oefening.

Wat je Desire Z betreft, kan je natuurlijk eens kijken wat de mogelijkheden zijn met 3rd party software.
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:47:35 #108
19529 Fendy
True Spirit
pi_112575319
quote:

[..]

Swype, ik zou niet meer zonder willen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_112575696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Is toch niet normaal...
:')____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:58:38 #110
2651 svann
night-hawk
pi_112575716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:

Is toch niet normaal...
Dat zal wel niet.
Lees net op Webwereld dat HTC met voorraden One X blijft zitten en het jammer genoeg niet zo lekker gaat.
quote:
Het gaat niet goed met HTC, vooral in Europa. Doordat producten blijven liggen heeft de fabrikant zo'n 800 miljoen dollar moeten afschrijven op zijn voorraden. Dat gaat in de komende maanden niet beter worden nu Samsung volledig los gaat met zijn Galaxy SIII en Apple na de zomer ook nog eens komt met zijn nieuwe generatie iPhone. Wat ook niet heeft geholpen is de vertraging die de invoer van nieuwe modellen in de Verenigde Staten heeft opgelopen vanwege de patentenoorlog met Apple. De Amerikaanse douane hield de pallets aan de grens tegen. HTC heeft toen noodgedwongen de user interface van de toestellen, de HTC One X en de EVO 4G, aangepast, waarna uiteindelijk de douane de modellen vrijgaf.
Vreemd eigenlijk.
Als ik rondkijk kom ik toch telkens op een HTC uit.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112576053
De One X wordt mn volgende denk ik. :@
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:20:56 #112
2651 svann
night-hawk
pi_112576443
Daar kijk ik ook naar.
Moet hem nog steeds eens naast de Sensation XL leggen, die zag er ook wel goed uit.

Misschien komen er nu wel interessante aanbiedingen.
pi_112576529
Ja wie weet, twee toestellen voor de prijs van een. :9
LEAVE KB ALONE.
pi_112576622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:')____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:26:51 ]
pi_112576682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112577052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.

Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:40:27 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:40:03 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_112577107
Kom op zeg, laten we er niet weer een rest van de wereld tegen Apple topic van gaan maken. :{
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_112577159
:*.
pi_112577171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.

Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.
Dat van Apple is een feit. Dat sommigen daarvoor kiezen is hun keuze, de mijne in ieder geval niet.

Maargoed, ik vind HTC een fijn merk en hou van HTC Sense. De vormgeving van de toestellen is mooi. Behalve die van de One V, die is lelijk, maar daar staat een geniale One X tegenover.

edit: en de reden waarom ik hoop dat er een One X opvolger is tegen de tijd dat ik kan verlengen is zodat hopelijk de accuproblemen zijn opgelost. Binnen 8u leeg is te snel in mijn ogen. Bovendien wil ik geheugen liever zelf uitbreiden en ik vind het fijn om een reserve accu te hebben wanneer nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112577320
HTC Sense is ook maar pas aantrekkelijk geworden bij versie 3.6 (Sensation et cetera). Weinig aanpassingsmogelijkheden en bloatware... Zelfs op de Desire Z van mijn zus (512 MB RAM) moet ik op Sense wachten totdat het programma herstart is na het gebruiken van de browser.

Wel is Sense beter dan alle andere Android-interfaces.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:50:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')