ik moet toch ergens iets positiefs vandaan halenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja denk je?
Deze reeks bestaat al twee jaar..
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet toch ergens iets positiefs vandaan halen
Ik denk dat HTC binnenkort over de kop gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik mag volgens mij ergens eind november weer verlengen, maar zien hoe het er dan voorstaat... vind die HTC One X erg mooi, maar inderdaad eerst zien wat het abonnement dan kost!
over de kop?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat HTC binnenkort over de kop gaat
Failliet, bankroet, kapoet stuk.quote:
Mja, niet binnen nu en een jaar ofzo hoor, maar ik gok dat Samsung en Apple dusdanige world domination krijgen dat er voor HTC weinig ruimte is. Merken als Sony en LG doen ook nog andere consumer electronics, maar HTC doet echt alleen mobieltjes.quote:
Helemaal mee eens, ik vind Samsung een lelijke interface hebben, SE en LG begrijp ik al helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
HTC maakt wel android echt zoals je android wilt hebben
LG maakt de intertoysversie van android.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind Samsung een lelijke interface hebben, SE en LG begrijp ik al helemaal niet.
Sense
Je bent iig niet de enige; mijn kameraad heeft ook een Samsung (een recent verschenen toestel, weet alleen niet welke), en hij heeft dat ook. Het valt hem niet op, maar ik zag dat meteen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef ukga het volgende:
Ligt het btw aan mij (nu we toch samsung afseiken) of hebbe die aamsungs schermen een groene waas?
Beetje lastig uit te leggen maar die schermen lijken altijd onscherp en alsof er een groene gloed/waas opzit....
En de afwerking van de telefoon ligt gewoon een niveau hoger dan de concurrentie.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
HTC maakt wel android echt zoals je android wilt hebben
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En de afwerking van de telefoon ligt gewoon een niveau hoger dan de concurrentie.
marktaandeel, neveninkomsten etc...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HTC over de kop? En dat terwijl ik de HTC's qua touch enzo fijner en beter vind dan Samsungs.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou wel heel balen zijn, zou dan niet weten waar ik dan weer naar uit moet wijken.
x2!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind Samsung qua toestellen veel goedkoper aanvoelen en minder mooi, daarom kies ik voor HTC.
Da's op zich al snel, vind het niet erg om nog effe te wachten, mijn toestel doet het op zich ook wel goed op het huidige platform, op af en toe een proces errortjequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog
De update komt pas juli/augustus...
Nou ja, de update voor de HD duurt steeds zo lang. De vorige update liet ook zo tergend lang op zich wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Da's op zich al snel, vind het niet erg om nog effe te wachten, mijn toestel doet het op zich ook wel goed op het huidige platform, op af en toe een proces errortje
we wachten rustig afquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
stemt zich af op de eigenaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste tijd tijdens het laden superheet.. weet iemand hoe dit komt en hebben jullie daar ook last van?
Hmm, misschien, maar hij zit nu nog steeds aan de oplader en is njet meer zo heet als in het begin. Beetje raar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
stemt zich af op de eigenaar.
Ot: sinds de warmere dagen?
Heb je die app niet dan dat je met X-ray vision door kleren kan kijken ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Wat is het saai de laatste tijd..
Geen nieuwe custom roms en geen nieuwe ontwikkelingen in bestaande custom roms. Stilte.
: (
Ik vraag gewoon lief of ze haar kleren even wil uittrekken. Werkt ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je die app niet dan dat je met X-ray vision door kleren kan kijken ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon lief of ze haar kleren even wil uittrekken. Werkt ook.
Je moet dat ding gewoon naar boven rammen en dat icoontje negerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef svann het volgende:
Fuck! Wéér.
En ik schuif nog wel heel voorzichtig het groene telefoontje naar de ring.
Zeg, waarom de attitude? Zo lelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef _Fonz het volgende:
@svann
Widgetlocker? En nee ik leg niet uit hoe dat werkt en hoe je eraan komt. Doe zelf maar research.
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.quote:
Vooroordelen zijn op zich niet bijzonder, ik heb ze ook. Bij mij worden zulke zaken alleen getriggerd door de persoon zelf, door o.a. de kleding, uitspraken en houding van die persoon. Online gaat dat ietwat moeilijk; je leest alleen de gedachten van de persoon. Wat mij nu opvalt is dat je praat over vrouwen in het algemeen en niet specifiek over svann. En dat stuit mij tegen het borst; ik heb namelijk sterk het idee dat je svann niet eens 'kent' om uitspraken te maken over haar verstand. En dat maakt jouw vooroordeel lomp.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.
Ga lekker ergens anders dat soort uitspraken doen, hier gaat het over de Desire HD.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef _Fonz het volgende:
Vrouwen zijn wat dat betreft over het algemeen gemakzuchtig.En ach zo af en toe heb je hier en daar die ene uitzondering. Kans is echter gro(o)t(er) dat ik het juist heb. Daarom durf ik die uitspraak wel te doen.
Thanks, ik ga eens kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef zarGon het volgende:
Stukje service:
- WidgetLocker: https://play.google.com/s(...)53aWRnZXRsb2NrZXIiXQ.
- Go Locker: https://play.google.com/s(...)Lmdvc2NyZWVubG9jayJd (Make sure GO Launcher EX V2.58 or above has been installed)..
Raakt je telefoon nog overhit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
looks like itquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
Heb ik ook, maar ik heb extraspeciale knopjes natuurlijk, dus vandaar dat ik de gewone lay-out heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?
Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
Tegen de voorruit van de auto. Maar normaal is 'ie erg snel, laatste tijd totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.
Ja, naar een op Sense-gebaseerde ICS-rom. Omdat vloeiend en verfijnd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er iemand met een ICS rom die naar de officiele ICS rom gaat als deze uit komt?
Zoja, waarom?
Geen idee wat jij draait, maar ik draai allang geen officiële HTC-rom meer op mijn telefoon en weet dus niet of het daar aan ligt/kan liggen. Ik draai nu IceColdSandwich en soms duurt het mij te lang; een reboot verhelpt het probleem eigenlijk altijd wel. Wel irritant om dat telkens te doen overigens. (Was/is overigens bij andere roms net zo.)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
Ik heb nu call recorder maar die neemt op via de microfoon, wtf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef zarGon het volgende:
Een app gebruiken. Die van Sense zelf of één van de duizenden apps.
Zelf gebruik ik TapeMachine Recorder (¤ 2,99).
Probeer de gratis versie van TapeMachine eens: https://play.google.com/s(...)UudGFwZW1hY2hpbmUiXQ. (1 minuut opneemlimiet).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn oude nokia's konden het wel perfect.
Die geeft aan dat je maar max 60 secs kan opnemen. Ik ga niet voor een app betalen die ik misschien maar 1 keer gebruikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer de gratis versie van TapeMachine eens: https://play.google.com/s(...)UudGFwZW1hY2hpbmUiXQ. (1 minuut opneemlimiet).
Het is alleen maar om te kijken of je verschil merkt tussen Call Recorder en die app.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die geeft aan dat je maar max 60 secs kan opnemen. Ik ga niet voor een app betalen die ik misschien maar 1 keer gebruik
Heb een telefonisch interview en kan niet luisteren en schrijven als een malle tegelijk.
Oh. Dat is wel zwaar irritant ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef Toempf het volgende:
Scherm gaat niet meer uit als ik bel en 'm bij m'n oor hou. Kut.
Nauwelijks...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is alleen maar om te kijken of je verschil merkt tussen Call Recorder en die app.
Heyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel zwaar irritant ja.
Verhoog de input gain eens. Dan zou het ietwat beter hoorbaar moeten zijn (zorgt wel voor ruis).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nauwelijks...
Nouja, dan maar schrijven als een malle
[..]
Hey
Had ik al geprobeerd, het wordt dan erg schel maar wel iets beter hoorbaar, maar niet echt geweldig. Bovendien kan ik maar 60secs opnemen en dat is echt te weinig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verhoog de input gain eens. Dan zou het ietwat beter hoorbaar moeten zijn (zorgt wel voor ruis).
Merciquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mullie. Succes met je interview zo.
je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Fendy het volgende:
Besloten om toch maar niet op de bedrijfsaanbieding in te gaan (iPhone 4s of SGS2) en lekker door te gaan met mijn DHD met de bedrijfs-sim erin. Ik hoef beide toestellen niet echt.
jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnamesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef DuTank het volgende:
Wij kunnen geen foto maken van het scherm he?
Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker wel! standby-knop (bovenop) langzaam indrukken en vlak voordat je hem dan op standby zet, op de home-knop (huisje) klikken. en dan krijg je een melding dat de schermopname is opgeslagen in de Camera-opnames
Liefst wel, maar ik weet dat dat er niet in zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je wacht tot ze met de SGS3 of OneX komen?
Kan ook pas sinds de nieuwste update geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar dit een paar keer willen doen en toen lopen zeiken dat ik het niet kon met mijn telefoon
Maar thanks! Het is gelukt
Ik heb net weer even de mobiele lay-out gechecked en ik moet zeggen dat hij een stuk beter is dan in het begin.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?
Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
juli/augustus...quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat betreft de TT. Wanneer komt ICS voor de desire HD/Desire Z?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |