Zeg, waarom de attitude? Zo lelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef _Fonz het volgende:
@svann
Widgetlocker? En nee ik leg niet uit hoe dat werkt en hoe je eraan komt. Doe zelf maar research.
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.quote:
Vooroordelen zijn op zich niet bijzonder, ik heb ze ook. Bij mij worden zulke zaken alleen getriggerd door de persoon zelf, door o.a. de kleding, uitspraken en houding van die persoon. Online gaat dat ietwat moeilijk; je leest alleen de gedachten van de persoon. Wat mij nu opvalt is dat je praat over vrouwen in het algemeen en niet specifiek over svann. En dat stuit mij tegen het borst; ik heb namelijk sterk het idee dat je svann niet eens 'kent' om uitspraken te maken over haar verstand. En dat maakt jouw vooroordeel lomp.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van dat soort dingen. En zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe iets werkt.
Ga lekker ergens anders dat soort uitspraken doen, hier gaat het over de Desire HD.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef _Fonz het volgende:
Vrouwen zijn wat dat betreft over het algemeen gemakzuchtig.En ach zo af en toe heb je hier en daar die ene uitzondering. Kans is echter gro(o)t(er) dat ik het juist heb. Daarom durf ik die uitspraak wel te doen.
Thanks, ik ga eens kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef zarGon het volgende:
Stukje service:
- WidgetLocker: https://play.google.com/s(...)53aWRnZXRsb2NrZXIiXQ.
- Go Locker: https://play.google.com/s(...)Lmdvc2NyZWVubG9jayJd (Make sure GO Launcher EX V2.58 or above has been installed)..
Raakt je telefoon nog overhit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
looks like itquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn hosselfrustraties afreageren op vrouwen.
Verzonden vanaf? mijn HTC
Heb ik ook, maar ik heb extraspeciale knopjes natuurlijk, dus vandaar dat ik de gewone lay-out heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
svann, kun je mij uitleggen waarom je de 'normale' lay-out prefereert boven de mobiele lay-out op je mobiel?
Ik vind het maar een vreemde keuze, des te meer omdat de 'normale' lay-out geen enkele meerwaarde heeft boven de mobiele lay-out én dat juist de mobiele lay-out optimaal werkt op de Desire HD.
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
Tegen de voorruit van de auto. Maar normaal is 'ie erg snel, laatste tijd totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in de auto of echt in de buitenlucht? Het duurt soms even, maar dat heb ik alleen als ik vrij zicht op de hemel heb. Meestal is de gps prima voor elkaar.
Ja, naar een op Sense-gebaseerde ICS-rom. Omdat vloeiend en verfijnd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er iemand met een ICS rom die naar de officiele ICS rom gaat als deze uit komt?
Zoja, waarom?
Geen idee wat jij draait, maar ik draai allang geen officiële HTC-rom meer op mijn telefoon en weet dus niet of het daar aan ligt/kan liggen. Ik draai nu IceColdSandwich en soms duurt het mij te lang; een reboot verhelpt het probleem eigenlijk altijd wel. Wel irritant om dat telkens te doen overigens. (Was/is overigens bij andere roms net zo.)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn GPS is kut, duurt lang voordat hij een solide fix heeft... Dat is echt klote want ik gebruik Google Maps de hele dag en GPS is cruciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |