abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112558343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

juli/augustus...

Zie ook deze post in dit topic:

[..]

Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112559230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.

Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112559791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.

Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:46:50 #104
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_112561518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
NIEUW: Foto's!
pi_112562645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:

[..]

het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt :')
Ik hoop dat in februari de opvolger van de One X al op de markt is.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:54:52 #106
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_112573039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt :')
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.

Is toch niet normaal...
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_112575269
quote:

[..]

Dat typen via het touchscreen wil prima en gaat ook nog eens donders snel, maar het vergt wel een weekje oefening.

Wat je Desire Z betreft, kan je natuurlijk eens kijken wat de mogelijkheden zijn met 3rd party software.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:47:35 #108
19529 Fendy
True Spirit
pi_112575319
quote:

[..]

Swype, ik zou niet meer zonder willen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_112575696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Is toch niet normaal...
:')____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:58:38 #110
2651 svann
night-hawk
pi_112575716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:

Is toch niet normaal...
Dat zal wel niet.
Lees net op Webwereld dat HTC met voorraden One X blijft zitten en het jammer genoeg niet zo lekker gaat.
quote:
Het gaat niet goed met HTC, vooral in Europa. Doordat producten blijven liggen heeft de fabrikant zo'n 800 miljoen dollar moeten afschrijven op zijn voorraden. Dat gaat in de komende maanden niet beter worden nu Samsung volledig los gaat met zijn Galaxy SIII en Apple na de zomer ook nog eens komt met zijn nieuwe generatie iPhone. Wat ook niet heeft geholpen is de vertraging die de invoer van nieuwe modellen in de Verenigde Staten heeft opgelopen vanwege de patentenoorlog met Apple. De Amerikaanse douane hield de pallets aan de grens tegen. HTC heeft toen noodgedwongen de user interface van de toestellen, de HTC One X en de EVO 4G, aangepast, waarna uiteindelijk de douane de modellen vrijgaf.
Vreemd eigenlijk.
Als ik rondkijk kom ik toch telkens op een HTC uit.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112576053
De One X wordt mn volgende denk ik. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:20:56 #112
2651 svann
night-hawk
pi_112576443
Daar kijk ik ook naar.
Moet hem nog steeds eens naast de Sensation XL leggen, die zag er ook wel goed uit.

Misschien komen er nu wel interessante aanbiedingen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112576529
Ja wie weet, twee toestellen voor de prijs van een. :9
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_112576622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:')____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:26:51 ]
pi_112576682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112577052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.

Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:40:27 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:40:03 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_112577107
Kom op zeg, laten we er niet weer een rest van de wereld tegen Apple topic van gaan maken. :{
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_112577159
:*.
pi_112577171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.

Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.
Dat van Apple is een feit. Dat sommigen daarvoor kiezen is hun keuze, de mijne in ieder geval niet.

Maargoed, ik vind HTC een fijn merk en hou van HTC Sense. De vormgeving van de toestellen is mooi. Behalve die van de One V, die is lelijk, maar daar staat een geniale One X tegenover.

edit: en de reden waarom ik hoop dat er een One X opvolger is tegen de tijd dat ik kan verlengen is zodat hopelijk de accuproblemen zijn opgelost. Binnen 8u leeg is te snel in mijn ogen. Bovendien wil ik geheugen liever zelf uitbreiden en ik vind het fijn om een reserve accu te hebben wanneer nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112577320
HTC Sense is ook maar pas aantrekkelijk geworden bij versie 3.6 (Sensation et cetera). Weinig aanpassingsmogelijkheden en bloatware... Zelfs op de Desire Z van mijn zus (512 MB RAM) moet ik op Sense wachten totdat het programma herstart is na het gebruiken van de browser.

Wel is Sense beter dan alle andere Android-interfaces.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 18:50:19 ]
pi_112577449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

edit: en de reden waarom ik hoop dat er een One X opvolger is tegen de tijd dat ik kan verlengen is zodat hopelijk de accuproblemen zijn opgelost. Binnen 8u leeg is te snel in mijn ogen. Bovendien wil ik geheugen liever zelf uitbreiden en ik vind het fijn om een reserve accu te hebben wanneer nodig.
De accuproblemen zijn er jaren, ik hoop net zo hard mee met jou dat die problemen opgelost worden. Ja, reserve accu, O+. Of een iets grotere accu in kunnen stoppen mag ook wel. Dat kan bij de Desire HD door de bouw van de telefoon ook niet. :').
pi_112577631
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
HTC Sense is ook maar pas aantrekkelijk geworden bij versie 3.6 (Sensation et cetera). Weinig aanpassingsmogelijkheden en bloatware... Zelfs op de Desire Z van mijn zus (512 MB RAM) moet ik op Sense wachten totdat het programma herstart is na het gebruiken van de browser.

Wel is Sense beter dan alle andere Android-interfaces.
Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:02:56 #123
167856 Toempf
Internetheld
pi_112578107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.
Shit, en ik maar denken dat ik de enige was :D behoorlijk vervelend idd, wel opvallend dat het vaak bij Draw Something gebeurd.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_112578919
herstarten van Sense? dat heb ik zo goed als nooit :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112578942
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:47 schreef Fendy het volgende:

[..]

Swype, ik zou niet meer zonder willen.
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD? :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112580397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

is dat verkrijgbaar voor een Desire HD? :@
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:07:18 #127
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_112584191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)
Probleem met swype is momenteel even de installer.
Die geeft een foutmelding, en echt heel erg oplossingsgericht zijn ze daar niet.

Via via heb ik een oudere apk kunnen downloaden, en sinds dien werkt ie weer.
NIEUW: Foto's!
pi_112628588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Probleem met swype is momenteel even de installer.
Die geeft een foutmelding, en echt heel erg oplossingsgericht zijn ze daar niet.

Via via heb ik een oudere apk kunnen downloaden, en sinds dien werkt ie weer.
ik ga dat "volgtoetsenbord" eens onder de knie proberen te krijgen, anders PM ik je voor die oudere apk van Swype ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:22:30 #129
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112893697
Help!

Ik heb gister een stuk of 4 apps uit de market geinstalleerd en nu blijft mijn tel opnieuw opstarten.
Hij start op en wordt snel traag en loopt vast waarna hij opnieuw opstart.

Iemand tips om erachter te komen welk programma de fout veroorzaakt?
Of een andere oplossing (factory reset ken ik, maar dat wil ik pas doen als het niet anders kan)

bvbd.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_112893911
Welke 4 apps?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:27:49 #131
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112893938
Weet ik niet precies, iets met spraak, espeak etc
Maar ik weet het niet precies, de fout deed zich pas voor nadat ik mijn tel opnieuw opstarte na een week aan
pi_112894088
Je apps: https://play.google.com/apps. Als je de apps doorgeeft wil ik ze wel even installeren en kijken of het bij mij problemen oplevert.

Desnoods kun je proberen om je cache leeg te halen in de recovery mode.
pi_112894123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weet ik niet precies, iets met spraak, espeak etc
Maar ik weet het niet precies, de fout deed zich pas voor nadat ik mijn tel opnieuw opstarte na een week aan
Batterij eruit gehaald, even gewacht en opnieuw geprobeerd?
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:35:02 #134
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112894210
Ja ok thx. In deinstalleer wel zoveel mogelijk en (als ik de tijd ervoor krijg) cache wissen, Met recovert mode ben ik niet echt bekend.
Batt heb ik er al uit gehad idd

Oh ja, en wifi schakeld hij automagisch uit en gps aan

Waarom kan ik ze eigenlijk niet verwijderen via https://play.google.com/apps ???? handig....
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:41:24 #135
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112894471
Hoe kan ik snel zien welk programma CPU gebruikt? Lijkt wel of ie gewoon vastloopt op gebrek aan resourses (cpu)
pi_112894632
Zijn vast apps voor.

Vertel eens meer over je huidige rom. Gebruik je de standaard HTC-rom? Is je telefoon geroot?

Persoonlijk zou ik een back-up maken van de rom met ROM Manager en dan pas klooien.
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:48:00 #137
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112894743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:45 schreef zarGon het volgende:
Zijn vast apps voor.

Vertel eens meer over je huidige rom. Gebruik je de standaard HTC-rom? Is je telefoon geroot?

Persoonlijk zou ik een back-up maken van de rom met ROM Manager en dan pas klooien.
Standaard HTC rom 2.3.5, niet geroot
wel radio-off (al heb ik geen idee wat ik daarmee kan)
Als ik nou eens wist hoe ik een backup van een rom zou kunnen maken of een nieuwe installeren, dat zou erg handig zijn. Al die root tools werken niet echt.
pi_112894975
Ik geloof dat je met de tool van HTC zelf kan unlocken. http://htcdev.com/bootloader. Probeer dat eens. (Ik heb er geen ervaring mee.)
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:55:13 #139
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112895036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Ik geloof dat je met de tool van HTC zelf kan unlocken. http://htcdev.com/bootloader. Probeer dat eens. (Ik heb er geen ervaring mee.)
Dat heb ik al gedaan, toen kreeg ik radio-off maar geen root toegang
Ondertussen is ie al 6x opnieuw opgestart -O-
Ik heb steeds 30 sec om iets te doen voordat ie opnieuw start, fucking irritant zeg.

[ Bericht 7% gewijzigd door HiDiHo op 14-06-2012 18:02:20 ]
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:08:52 #140
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112895553
Als ik cache wis in recovery ben ik dan niets belangrijks kwijt?
In recovery scherm staat; *** UNLOCKED *** ?

[ Bericht 28% gewijzigd door HiDiHo op 14-06-2012 18:15:49 ]
pi_112895868
Probeer eerst het volgende eens:
- Installeer ROM Manager
- Open ROM Manager
- Backup Current ROM

Ik weet niet of zeker of je ClockwordMod Recovery moet flashen voordat je kunt back-uppen. Raak je wel de recovery van HTC kwijt.

Lukt het om de huidige rom te backu-uppen? En kun CwM Recovery flashen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 18:19:26 ]
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:22:10 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112895965
Ik denk niet dat ik de tijd heb om Rom manager te installeren, ff proberen...heb maar 30 sec
(en dan weer 5 min wachten voor opstarten :( )
pi_112896005
Het is veilig om je cache te legen. Zolang je maar van de rest (vooral /data) afblijft.

Ik heb mijn toestel laaang geleden (Android 2.1 of 2.2) geroot, heb geen idee hoe het nu rooten tegenwoordig gaat.
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:25:09 #144
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112896069
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
Het is veilig om je cache te legen. Zolang je maar van de rest (vooral /data) afblijft.

Ik heb mijn toestel laaang geleden (Android 2.1 of 2.2) geroot, heb geen idee hoe het nu rooten tegenwoordig gaat.
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.
Maar nog nooit gedaan....ik wacht wel op ICS 4
pi_112896181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.
Maar nog nooit gedaan....ik wacht wel op ICS 4
ICS 4 bestaat niet; Android 4.x of ICS. :P.

Ja, 'in mijn tijd' moest je downgraden. Maar ik denk dat je al geroot hebt en zo, maar je toestel werkt niet mee.
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:29:21 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112896232
Dat ie niet meewerkt is zeker :P
ROM Manager erop gezet nu
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:33:04 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112896375
Hij 'lijkt' nu niet meer vast te lopen, heb verder niets gedaan. grrrrr geef mij maar windows dan weet ik het wel op te lossen }:|
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:36:04 #148
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112896493
Ik durf hem niet meer uit te zetten nu _O-
oops...te vroeg gesproken...herstart
ROM Manager kan niets
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:49:01 #149
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_112897051
Ik haat Android :(
Doet ie het niet? Factory reset!
(lijkt windows wel voor dummies)
pi_112897219
Bij Apple moet je dan een nieuwe generatie kopen, denk dat Android dan goedkoper is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')