Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
juli/augustus...
Zie ook deze post in dit topic:
[..]
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Godverdomme, de Desire Z staat weer nergens vermeld. Ze brengen het toestel op de markt en doen er vervolgens geen zak mee, ondanks dat ik redelijk wat mensen ken met dat toestel.
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De gewone Desire staat toch ook niet in het lijstje? Dat heeft ermee te maken dat het geheugen beperkt is. Ik geloof dat ze alle toestellen met 512 MB of minder niet van ICS gaan voorzien.
Dus de Desire en Desire Z niet, de Desire HD en Desire S wel.
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
krijg steeds meer spijt dat ik het toetsenbord boven de kwaliteit van het toestel verkoos. ZIt er tot februari aan vast, beter zijn er tegen die tijd weer een aantal prachtige toestellen op de markt.
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter luktquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het feit dat als je het scherm vast pakt, het toetsenbord al begon te hangen was voor m'n vriendin ook al genoeg reden om destijds naar de Desire S te gaan.
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt
Ik hoop dat in februari de opvolger van de One X al op de markt is.
Dat typen via het touchscreen wil prima en gaat ook nog eens donders snel, maar het vergt wel een weekje oefening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren. Ik was gewoon bang dat ik niet kon wennen aan touchscreen. Al moet ik zeggen dat wanneer ik via het touchscreen typ, het voor geen meter lukt
Swype, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.
Is toch niet normaal...
Dat zal wel niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef WatskeZegt het volgende:
Als dat al is zo snel dan stap ik meteen over op Apple.
Is toch niet normaal...
Vreemd eigenlijk.quote:Het gaat niet goed met HTC, vooral in Europa. Doordat producten blijven liggen heeft de fabrikant zo'n 800 miljoen dollar moeten afschrijven op zijn voorraden. Dat gaat in de komende maanden niet beter worden nu Samsung volledig los gaat met zijn Galaxy SIII en Apple na de zomer ook nog eens komt met zijn nieuwe generatie iPhone. Wat ook niet heeft geholpen is de vertraging die de invoer van nieuwe modellen in de Verenigde Staten heeft opgelopen vanwege de patentenoorlog met Apple. De Amerikaanse douane hield de pallets aan de grens tegen. HTC heeft toen noodgedwongen de user interface van de toestellen, de HTC One X en de EVO 4G, aangepast, waarna uiteindelijk de douane de modellen vrijgaf.
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]____!!!
Dat is nog 3 kwart jaar. 3 kwart jaar geleden was de HTC sensation XE helemaal te gek. Nu is er de One X. In telefoonwereld gaat het hard.
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is wat ik haat aan HTC. Oneindig veel modellen die nauwelijks van elkaar verschillen. Nu is het gelukkig minder en valt het mee. Dat trekt me overigens aan bij Apple; eenmaal per jaar een telefoon en jarenlange ondersteuning.
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Samsung, SE, Nokia doen dat niet?
Apple is gewoon een gezwel dat op zieke manier concurrentie probeert te vernietigen om eigen prijzen krankzinnig hoog te kunnen houden. Dat, plus het feit dat je met Apple lang niet zoveel kan als met Android doet me besluiten om bij Android en specifiek bij HTC te blijven.
Dat van Apple is een feit. Dat sommigen daarvoor kiezen is hun keuze, de mijne in ieder geval niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De telefoons van Samsung zijn wel verschillend (vormgeving), de verschillen zijn groter. En Samsung doet het niet in die mate, geloof ik. Nokia stelt niets meer voor en SE trekt me niet dus daar weet ik weinig vanaf.
Vraag en aanbod, hm. Mensen blijven het kopen, dus ze moeten wel iets goed doen. En breng je mening niet als een feit; wat je zegt is echt subjectief. Heb je weleens iPhone-gebruikers keer op keer horen klagen over hun batterij? Of over hun GPS? Of over updates? Om het kort te houden: je staart je blind op 'het kunnen', en vergeet daarbij dat mensen gewoon een werkend apparaat willen die gebruiksvriendelijk is. Lekker boeiend dat je met Android veel meer kan, als het je irriteert (door beperkingen in de hardware in een telefoon) heb je daar weinig aan.
De accuproblemen zijn er jaren, ik hoop net zo hard mee met jou dat die problemen opgelost worden. Ja, reserve accu,quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
edit: en de reden waarom ik hoop dat er een One X opvolger is tegen de tijd dat ik kan verlengen is zodat hopelijk de accuproblemen zijn opgelost. Binnen 8u leeg is te snel in mijn ogen. Bovendien wil ik geheugen liever zelf uitbreiden en ik vind het fijn om een reserve accu te hebben wanneer nodig.
Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
HTC Sense is ook maar pas aantrekkelijk geworden bij versie 3.6 (Sensation et cetera). Weinig aanpassingsmogelijkheden en bloatware... Zelfs op de Desire Z van mijn zus (512 MB RAM) moet ik op Sense wachten totdat het programma herstart is na het gebruiken van de browser.
Wel is Sense beter dan alle andere Android-interfaces.
Shit, en ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat heb ik hoofdzakelijk bij Drawsomething... beetje jammer inderdaad. Maar verder weinig te klagen, behalve de snelheid van het toestel, het scherm, het ontbreken van ICS en wat andere dingetjes.
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Swype, ik zou niet meer zonder willen.
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD?
Probleem met swype is momenteel even de installer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)
ik ga dat "volgtoetsenbord" eens onder de knie proberen te krijgen, anders PM ik je voor die oudere apk van Swypequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Probleem met swype is momenteel even de installer.
Die geeft een foutmelding, en echt heel erg oplossingsgericht zijn ze daar niet.
Via via heb ik een oudere apk kunnen downloaden, en sinds dien werkt ie weer.
Batterij eruit gehaald, even gewacht en opnieuw geprobeerd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weet ik niet precies, iets met spraak, espeak etc
Maar ik weet het niet precies, de fout deed zich pas voor nadat ik mijn tel opnieuw opstarte na een week aan
Standaard HTC rom 2.3.5, niet gerootquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:45 schreef zarGon het volgende:
Zijn vast apps voor.
Vertel eens meer over je huidige rom. Gebruik je de standaard HTC-rom? Is je telefoon geroot?
Persoonlijk zou ik een back-up maken van de rom met ROM Manager en dan pas klooien.
Dat heb ik al gedaan, toen kreeg ik radio-off maar geen root toegangquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Ik geloof dat je met de tool van HTC zelf kan unlocken. http://htcdev.com/bootloader. Probeer dat eens. (Ik heb er geen ervaring mee.)
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
Het is veilig om je cache te legen. Zolang je maar van de rest (vooral /data) afblijft.
Ik heb mijn toestel laaang geleden (Android 2.1 of 2.2) geroot, heb geen idee hoe het nu rooten tegenwoordig gaat.
ICS 4 bestaat niet; Android 4.x of ICS.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.
Maar nog nooit gedaan....ik wacht wel op ICS 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |