gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat verkrijgbaar voor een Desire HD?
Probleem met swype is momenteel even de installer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon in de market, maar ik geloof dat het standaard toetsenbord het ook kan (alleen heet het geen swype, maar "volgtoetsenbord".)
ik ga dat "volgtoetsenbord" eens onder de knie proberen te krijgen, anders PM ik je voor die oudere apk van Swypequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Probleem met swype is momenteel even de installer.
Die geeft een foutmelding, en echt heel erg oplossingsgericht zijn ze daar niet.
Via via heb ik een oudere apk kunnen downloaden, en sinds dien werkt ie weer.
Batterij eruit gehaald, even gewacht en opnieuw geprobeerd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Weet ik niet precies, iets met spraak, espeak etc
Maar ik weet het niet precies, de fout deed zich pas voor nadat ik mijn tel opnieuw opstarte na een week aan
Standaard HTC rom 2.3.5, niet gerootquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:45 schreef zarGon het volgende:
Zijn vast apps voor.
Vertel eens meer over je huidige rom. Gebruik je de standaard HTC-rom? Is je telefoon geroot?
Persoonlijk zou ik een back-up maken van de rom met ROM Manager en dan pas klooien.
Dat heb ik al gedaan, toen kreeg ik radio-off maar geen root toegangquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Ik geloof dat je met de tool van HTC zelf kan unlocken. http://htcdev.com/bootloader. Probeer dat eens. (Ik heb er geen ervaring mee.)
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
Het is veilig om je cache te legen. Zolang je maar van de rest (vooral /data) afblijft.
Ik heb mijn toestel laaang geleden (Android 2.1 of 2.2) geroot, heb geen idee hoe het nu rooten tegenwoordig gaat.
ICS 4 bestaat niet; Android 4.x of ICS.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb me er weleens in verdiept, geloof dat ik dan eerst moet downgraden ofzo.
Maar nog nooit gedaan....ik wacht wel op ICS 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |