de vraagprijs valt me nog mee, mooi snelle deal dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[TK] HTC Desire HD, in zeer goede staat.
Verkocht.
Als de deal morgen daadwerkelijk doorgaat is het goodbye na een paar mooie jaren
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft altijd in een stoffen hoesje van een Sony mini disk player gezeten
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?
pics?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordt
Oh no, moet ik weer mijn camera pakken en picks uploaden enzoquote:
picks nog welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Oh no, moet ik weer mijn camera pakken en picks uploaden enzo
'Picks'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
picks nog wel
maar ik denk dat het hetzelfde is als wat ik ook ooit bij m'n minidisk had
das best een groot hoesje en de telefoon is al niet de kleinstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
'Picks'![]()
![]()
Nou, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Volgens eigen bevestigde blogposts niet, wel kan je een custom sense 4 / 3.5 rom draaien MET camera als je een Samsung camera sensor hebt op je HD, helaas heb ik zelf een omnivision, maar de Virtious team is er een geslaagd een eigen versie als Kernel 3 te laden, iets wat ze helaas nog niet publiekelijk beschikbaar hebben gemaakt, waardoor andere drivers dit nog niet kunnen gebruiken, kwestie van tijd denk ik zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:40 schreef zarGon het volgende:
Oh, en, brengt HTC nou wel of geen ICS uit voor de Desire HD? (Ik ben er alleen in geïnteresseerd door Sense in verband met custom ROMs.)
Mits stabiel kan het idd veel voordelen hebben, troep verwijderen, zuiniger qua batterijverbruik. Meer tweak opties, sneller etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toevallig dat ik vandaag naar ROMS voor mijn HD aan het kijken was. Is het nou echt een mega groot voordeel ten opzichte van de standaard software?
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits stabiel kan het idd veel voordelen hebben, troep verwijderen, zuiniger qua batterijverbruik. Meer tweak opties, sneller etc.
Je hebt verschillende versies, op de nieuwere roms ICS / JB zijn er idd vele bugs die constant worden gefixt en niet echt een vervanging zijn als stabiel versie, maar voor Gingerbread, zijn er genoeg stabiele / betere roms.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.
Het brengt vele voordelen met zich mee, mits je een Gingerbread-versie van Sense wil gebruiken. De ICS-versie van Sense heeft inderdaad nog (kleine, maar belangrijke) mankementen.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maarja ik lees bij veel van die ROMS dat belangrijke functies niet echt goed werken zoals de camera, mic etc.
Jup, ik was ook erg teleurgesteld idd, tweakers gaf er vandaag weer aandacht in middels een artikel: http://tweakers.net/nieuw(...)partitiesysteem.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 04:59 schreef zarGon het volgende:
Meen je dat nou? Ze hadden tijden geleden aangegeven dat ze ICS zouden uitbrengen voor de DHD? Wat een teleurstelling (en ja, zulke vieze streken onthoud ik voor een volgende keer).
Hoe kom je er trouwens achter welke sensor je hebt?.
Op zich is het allemaal geen probleem. Draai nu ook ICS en het werkt allemaal soepel. Het is mijns inziens echter wel zo dat Sense kleine verbeteringen brengt waardoor het geheel ietwat fijner is. (Het brengt ook bloatware met zich mee, maar dat is met een kleine inspanning op te lossen.)
quote:- Camera working for desire hd with samsung S5K3H1GX sensor
Thanks! Even kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, ik was ook erg teleurgesteld idd, tweakers gaf er vandaag weer aandacht in middels een artikel: http://tweakers.net/nieuw(...)partitiesysteem.html
Heb je ES File manager op je telefoon?
Dan naar instellingen gaan en 'rootverkenner' aanvinken en de verzoeken van 'superuser' accepteren. Wanneer je dan terug naar de explorer gaat, in het adresbalkje ipv '/sdcard' naar '/' gaan.
Onderaan zie je het 'sys' mapje.
Openen en dan weer naar het 'android_camera' mapje gaan.
Vervolgens het bestand 'sensor' openen als textbestand in de file expolorer.![]()
Ik heb gespeeld met deze rom wat wel een aardige rom was, alleen kwam mijn sensor niet overeen dus, maar ze zeggen dat dan een kwestie van tijd is.
[..]
Hé, de screenshots werken nu! (Telkens wanneer ik dat topic opende zag ik de screenshots niet.) Ik wacht daar nog even mee, aangezien het nog een bètaversie is.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |