x2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede keuze. Na anderhalf jaar vind ik het nog steeds een fijne telefoon. Uiteraard wat kleine minpuntjes maar die kan ik met een reset wel fiksen (nog nooit gedaan met deze).
wederom x2quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Op de batterij na vind ik het een prima ding ja
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1796550quote:Android 4.0 - Sense 3.6 - Runnymede (Sensation XL) base
°Blackout 2.1 base with all it's features (tweaks, etc..)
°3.0 Kernel from Virtuous Team
°I fixed WiFi (broken with new kernel)
°Fixed Camera
°Only Camcorder not fully working, not records
°Fixed USB connections app
°Fixed fastboot and wifi working resuming from fastboot
dat is een best verschilquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef Fendy het volgende:
Vandaag mijn SGS3 en DHD even vergeleken qua batterij.
Met de SGS heb ik de hele dag door wel even gespeeld, niet tussentijds opgeladen, waternavigatie gebruikt op mijn bootje, facebook, foto)s etc. Batterij was net op 60 procent.
DHD heb ik mee gebeld, wat gefacebooked, tussentijds opgeladen en nog wat op FOK! zitten gluren, net 33 procent.
de vraagprijs valt me nog mee, mooi snelle deal dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[TK] HTC Desire HD, in zeer goede staat.
Verkocht.
Als de deal morgen daadwerkelijk doorgaat is het goodbye na een paar mooie jaren
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft altijd in een stoffen hoesje van een Sony mini disk player gezeten
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
is dat zo'n hoesje die je dicht kunt trekken?
pics?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Met een touwtje, ideaal als je snelle reflexen hebt als je gebeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |