Gedeeltelijk ben ik het met je eens, soms is een oudere versie beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.
Soms moet je gewoon qua software niet meer nieuwer willen op de huidige hardware.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Jezus, wat een fiasco is dat ding eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Zero17 het volgende:
Weet niet of dit al eerder gepost is, maar de laatste tijd heb ik als ik er een nummer op draai en dan een aux kabeltje van speakers inplug, hij automatisch mijn laatste gebelde nummer gaat bellen. Dit komt af en toe ook wel voor als ik mn earphones inplug, maar met name speakers. Muziek afspelen van je mobiel wordt dan wel heel onaantrekkelijk.
Iemand die dit ook heeft?
Interessant.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Dat zou wel puick zijn, mits het niet al te veel bijbetalen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Ik vrees het ook, 200 euro oidquote:
Vodafone, Tmobile.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag al verlengen, maar ik wil niet zo'n stom abonnement met toestellease.Zijn er ook nog 'normale' abo's?
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo duur dat altijd. Maar valt te overwegen, ja.
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.
Vodafone iets duurder idd en heeft ook de nodige problemen gehad.
Meestal goedkoper dan iedere provider.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
Sowieso, maar ik kan bijvoorbeeld niet in 1x 600 euro neerleggen.. Dan maar met rente terugbetalen via een aboquote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |