quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En wat zeggen we tegen de HTC Watch update?
Misschien later
HTC Watch update? heb niks gehad de laatste weken/maandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En wat zeggen we tegen de HTC Watch update?
Misschien later
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:10 schreef Fendy het volgende:
Definitief nee dus!
Here's the company's statement in full --
"After extensive testing, HTC has determined that the current version of HTC Sense with Android provides customers with the best experience on the HTC Desire HD. When we consider new versions of software, we weigh a number of factors, but ultimately the customer experience on the product is the deciding factor. We apologize for any confusion this change may have caused our customers."
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
blijkbaar gaat de performance van de DHD zo achteruit met ICS, dat ze het hebben geschrapt
Wat een onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Teken deze petitie om HTC alsnog over te halen.
http://www.ipetitions.com/petition/give-us-ics/
bron
Grootste verbetering zover ik weet is dat het browsen verbeterd/sneller is, de contacten-tab is beter gemaakt (meer functies geïntegreerd enzo) en de interface heeft een facelift ondergaan. Wat ik ervan heb gezien op een Nexus S best wel puick allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Fendy het volgende:
Ik snap alleen niet wat zo heilig is aan ICS, zitten er zoveel meer features op? Of is het zoveel mooier? Of gaat het erom dat het nieuwer is en dus wel beter moet zijn...
Ik snap HTC wel goed trouwens, als ze niet meer achter het product staan na ICS moeten ze het gewoon niet doen.
Ook dat, verdomd slechte marketing jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
wel slecht om, op het moment dat hij uit zou moeten komen, nu nog te gaan zeggen dat het toch niet goed functioneert op een DHD...
hoelang is ICS al beschikbaar? ze gaan mij niet wijsmaken dat ze het nu net pas op een DHD getest hebben, ondanks dat ze het al ik weet niet hoelang aankondigenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook dat, verdomd slechte marketing ja
Overal lees ik dat het moet kunnen qua hardwarequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang is ICS al beschikbaar? ze gaan mij niet wijsmaken dat ze het nu net pas op een DHD getest hebben, ondanks dat ze het al ik weet niet hoelang aankondigen![]()
qua hardware(-specificaties) wellicht wel, maar volgens HTC is de feite werking niet wat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Overal lees ik dat het moet kunnen qua hardware
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
Dat kut ding blijft ook nog af en toe opnieuw opstarten, ik dacht daar vanaf te zijn met ICS.![]()
In Januari komt er een nieuwe tel. maar of dat weer HTC wordt??
Wat ik begrijp is dat het de S2 een flink stuk trager gemaakt heeft. Ik zal binnenkort mijn ervaringen met de S3 hier wel even posten, die krijg ik via mijn werkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.
Soms moet je gewoon qua software niet meer nieuwer willen op de huidige hardware.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, soms is een oudere versie beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ff bij de consumenten bond vragen hoe de resultaten zijn van de galaxy s2 op ics.
Soms moet je gewoon qua software niet meer nieuwer willen op de huidige hardware.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Jezus, wat een fiasco is dat ding eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Zero17 het volgende:
Weet niet of dit al eerder gepost is, maar de laatste tijd heb ik als ik er een nummer op draai en dan een aux kabeltje van speakers inplug, hij automatisch mijn laatste gebelde nummer gaat bellen. Dit komt af en toe ook wel voor als ik mn earphones inplug, maar met name speakers. Muziek afspelen van je mobiel wordt dan wel heel onaantrekkelijk.
Iemand die dit ook heeft?
Interessant.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Dat zou wel puick zijn, mits het niet al te veel bijbetalen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef static het volgende:
Maar misschien wel een inruilactie (tegen betaling) voor een One X.
https://twitter.com/markmoons/status/227359047463096320
Ik vrees het ook, 200 euro oidquote:
Vodafone, Tmobile.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag al verlengen, maar ik wil niet zo'n stom abonnement met toestellease.Zijn er ook nog 'normale' abo's?
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo duur dat altijd. Maar valt te overwegen, ja.
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tmobile is gewoon bagger qua service en bereik.
Vodafone iets duurder idd en heeft ook de nodige problemen gehad.
Meestal goedkoper dan iedere provider.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
Sowieso, maar ik kan bijvoorbeeld niet in 1x 600 euro neerleggen.. Dan maar met rente terugbetalen via een aboquote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is een goedkoop abonnement en toestel loslopen niet vaak goedkoper dan tmobile/Vodafone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |