Alles is goedkoper dan Applequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij Apple moet je dan een nieuwe generatie kopen, denk dat Android dan goedkoper is.
Thanksquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef svann het volgende:
Ik zou zeggen, doe instellingen, applicaties, beheer applicaties.
Dan kies je één voor één de apps die je de laatste tijd hebt geïnstalleerd.
Gebruik je de knop verwijderen die je daar bij de betreffende applicatiegegevens aantreft.
(Daar kun je eventueel eerst nog de cash en de gegevens van die applicatie verwijderen -weet niet of dat nog wat uitmaakt.)
En installeer Lookout beveiliging (gratis en beter dan niets).
Dat 'alleen applicaties van betrouwbare bron accepteren' (of iets dergelijks) laat je natuurlijk aangevinkt.
Ja ook, maar die gaan ook automatisch weer aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef svann het volgende:
Heb je wel je wifi en 3G uitgezet?
Via een widget of dat rolluik met de tab 'snel instellen' kun dat (inderdaad) heel snel doen.
Ik had er al vanalles aan beveiliging op staan, norton, vodafone, gosecure, en nog twee andere.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef svann het volgende:
Zou mooi zijn.
Installeer Lookout beveiliging dan meteen even.
Hij doet het weer, zonder opnieuw opstarten iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en, inmiddels nog steeds niet opnieuw opgestart?
ACCU halen, voor onder ¤20,-quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:28 schreef Fendy het volgende:
Argh ik denk dat mijn accu definitief naar de knoppen is. Hij liep net van 23% naar 0% in minder dan een kwartier en in minder dan 10 minuten laden stond hij weer op 61%. Nu zakt hij in 12 minuten alweer terug naar 45%
Iemand een goed idee of een vreemd merk beter is? Ik las iets over zo'n Mugen accu met meer capaciteit. Of gewoon een HTC accu halen?
Nah, hij ligt gewoon standby, nu al op 33% Ik stop nu de lader er weer in om te zien of hij weer zo snel oplaadt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ACCU halen, voor onder ¤20,-
¤10,10 http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38721p.html
Ik heb er twee, erg handig gaat ie tenminste een dag mee
(plus bureau oplader om 2e accu op te laden)
Ook gaat die nieuwe accu langer mee(geen origineel), meer MAH
Weet je zeker dat je telefoon niet teveel verbruikt?
Mijn originele accu doet het nog prima, na 1,5 jaar
mijn accu laat ook nog weinig "slijtage" zien na 1,5 jaar gebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ACCU halen, voor onder ¤20,-
¤10,10 http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38721p.html
Ik heb er twee, erg handig gaat ie tenminste een dag mee
(plus bureau oplader om 2e accu op te laden)
Ook gaat die nieuwe accu langer mee(geen origineel), meer MAH
Weet je zeker dat je telefoon niet teveel verbruikt?
Mijn originele accu doet het nog prima, na 1,5 jaar
Ja die oplader. Wel vind ik het jammer dat ie niet landscape is, zou wel handig zijn bij het kijken van een filmpje of livestream (of de tijd/wekker)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn accu laat ook nog weinig "slijtage" zien na 1,5 jaar gebruik
en heb je zo'n bureaulader erbij? http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-desire-hd-38337p.html
doe one x schijnt naast de quadcore processor ook een extra processor die langzaam is en weinig stoom verbruikt. Die neemt het over als je telefoon het rustig aan mag doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand enig idee of de accuduur van de One X beter is dan van, bijvoorbeeld, een Desire HD? of is het nog steeds behelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |