Staat het CL-logo.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Oh ik zap altijd weg als t daarover gaat. Dat 'feest' heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst dat ik de beelden van de Joden zie.
Kijk eens op FR12.nl aan de rechterkantquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wat was dat net met de volgende tegenstander @ FR12?
Gunstige clubs zullen Brugge, Panathinaikos en Braga zijn denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3136.phpquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die loting? En is er al bekend welke we kunnen loten in de eerste ronde?
Vast wel, maar ik heb daar tot op heden nog niet echt stil bij gestaan
Klopt niet helemaal, want Rangers mogen niet mee doen. Daarvoor komt Motherwell en dan schuift Brugge door volgens mij.quote:
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.quote:
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Glasgow kan je waarschijnlijk inwisselen voor Motherwell, i.v.m. de problemen daar. Moet je echt hopen dat je zo'n ploeg loot, maak je nog een goede kans ook.
Dit. Anders moet je nog vEL spelen, dan kun je zomaar ineens een lastige ploeg loten en heb je alsnog niets.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die eerste voorronde maar doorkomt. Dat is echt cruciaal.
Jquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
Je hebt een kampioenenpot en een niet kampioenenpot. Die clubs uit Estland loot je dus niet, zitten in de kampioenenpot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat groepje geplaats/ongeplaatst zo klein? Waar zitten die clubs uit Finland, Zweden, Estland, Slovenië en dergelijke? Ja, in de 1e en 2e voorronde, maar die komen dan ook toch ergens in de derde erbij. Toch?
We hebben een 10quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Clasie-Vormer-El Ahmadi is ook wel te doen hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Muto het volgende:
Grootste probleem is als je begin augustus nog geen 9 en 10 hebt.
Meer heb ik helaas nietquote:
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Yesse het volgende:
En een scorende spits? We scoren nu ook wel zonder maar denk dat die het allerbelangrijkste is. Je hebt gewoon een goede basis achterin/midden...
Edit: tenzij onze Guidetti blijft uiteraard
Precies. Manu moet nog flink groeien. Vond hem niet overtuigen vandaag of woensdag, hij is nog jong maar dat merk je.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzo
ik vind die van Nac wel goed. De enige speler waar BMI moeite mee had dit seizoen. Bayram of zoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, een spits. En graag ook een goede vleugelspeler, soort Narsingh ofzo
Gaat naar Turkije dacht ik, maar aardig spelertje jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef jakees het volgende:
[..]
ik vind die van Nac wel goed. De enige speler waar BMI moeite mee had dit seizoen. Bayram of zo
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Koen_W1 het volgende:
Weet iemand adresgegevens van Fer/Wijnaldum of hoe ik daar aan kan komen? Ik wil beide heren middels een kaartje even feliciteren met hun sportieve stap vooruit.
Dr.Mikey wist volgens mij waar Fer woont en je moet maar ff in het psv topic naar wijnaldem vragenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Koen_W1 het volgende:
Weet iemand adresgegevens van Fer/Wijnaldum of hoe ik daar aan kan komen? Ik wil beide heren middels een kaartje even feliciteren met hun sportieve stap vooruit.
Tsjah, Ajacied he. Denk dat zelfs Swerts qua kwaliteit nog beter is, al is dat een Belg (Godzijdank)quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef jakees het volgende:
Ik zit nog steeds na te trillen van die opmerking van Cheque. dat hij Daley Blind aan het NL elftal linkte pfff
Goeie 2e spits, meer nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Mja, Fernandez was ook wel goed.
Alleen wassie voor 11 wedstrijden geschorst, want hij was een beetje![]()
En dan krijg jeof een schorsing
*seizoenssamenvatting Feyenoord afgelopen*quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef jakees het volgende:
Ik zit nog steeds na te trillen van die opmerking van Cheque. dat hij Daley Blind aan het NL elftal linkte pfff
man man wat een onzin hequote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
*seizoenssamenvatting Feyenoord afgelopen*
cheq: goed, ajax dus kampioen, Feyenoord tweede..![]()
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Ajacied he. Denk dat zelfs Swerts qua kwaliteit nog beter is, al is dat een Belg (Godzijdank)
Otje moet blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?
OTJE MOET BLIJVUHquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Over Swerts gesproken, wat stond die nou te brallen in de Kuip vanavond?
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef Cara het volgende:
hoe fijn had het geweest als bakkal vervolgens de mic had gepakt en geroepen SWERTS MOET WEG
en dat dan het hele legioen inzet
hoe fijn had het geweest als bakkal vervolgens de mic had gepakt en geroepen SWERTS MOET WEG
ik zal nooit het geroezemoes vergeten toen hij in het veld kwam tegen RKC. Er ging een golf van angst door het stadion.quote:
En terecht bleek achteraf.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef jakees het volgende:
[..]
ik zal nooit het geroezemoes vergeten toen hij in het veld kwam tegen RKC. Er ging een golf van angst door het stadion.
Goed voor in de kleedkamer dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Muto het volgende:
Maar moet wel zeggen dat Swerts altijd een poging doet om grapjes uit te halen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja kijk hier draagt ie zo'n geinige fopbril
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef jakees het volgende:
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef jakees het volgende:
Ik vind het geen slechte zaak. Ik vind dat Koeman het als trainer niet slecht heeft gedaan en wel een winnaarstype. We zullen het allemaal wel zien!
2006
Valencia
Benfica
Psv
Az
2009
damn im good!
Nee, het is echt een held
quote:
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]. Toen hij zijn debuut maakte in De Kuip, stond hij ook al het publiek op te peppen.
Ah, was hij datquote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.
Das waar maar ik vind de rol van Koeman bepalender dan van Gio. Van gastel heeft wmb weer meer invloed dan Gio.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
niet zozeer Koeman, deze technische staf was gewoon een schot in de roos. Vullen elkaar echt perfect aan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Wtf, heeft Twente gewoon nog 4-2 verloren vandaag?
quote:Grappig dat die Feyenoorders "wij spelen CL" zingen, terwijl ze nog helemaal niet geplaatst zijn. Je speelt pas CL als je in het hoofdtoernooi bent. Ach ja, de tokkies.
quote:Wat nou gefeliciteerd Feyenoord, dit dien je op eigen kracht te behalen, niet op zon zielige manier. Aan de wedstrijd te horen had Heerenveen onder normale omstandigheden goede kans te winnen.
quote:Kunnen ze mooi in de voorronde leuk 2x 10-0 afgeslacht worden door Tottenham.
quote:Gaan die supporters zeker weer de boel verbouwen in Rotterdam
quote:Gefeliciteerd Feyenoorders en geniet van de huldiging, want zal wel weer een jaar of 7 duren voordat er wat te vieren valt
quote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
En dat allemaal dankzij de corrupte knvb, en het legaal frauderende Heerenveen.
Kleine samenvatting van de zuurgraad op het PSV Netwerk. Anderhalve pagina, de rest lees ik later nog eens door met een big smile.quote:Succes met het afbreken van de hoogte van de coefficientielijst.
Hier op Fok! is ook wel aardig hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet of ik nu of morgenochtend onder het genot van een bak koffie even de PSV fora moet afstruinen.
quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kleine samenvatting van de zuurgraad op het PSV Netwerk. Anderhalve pagina, de rest lees ik later nog eens door met een big smile.
Watquote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
Die quotequote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
corrupte knvb, hij is zeker vergeten dat psv echt als een bejaarden g elftal speelde de afgelopen paar maanden
quote:Zwarte dag voor het nederlandse voetbal,met op de slotdag de anti climax.De uefa heeft jarenlang,gokschandalen in het voetbal aan willen pakken,of dat er spelers waren die een wedstrijd wilden beinvloeden.Wat er vandaag gebeurd is,is dat er 2 clubs een bewuste parodie op een voetbalwedstrijd spelen,om een complete competitie te manipuleren,om onder de uefa vlag diezelfde miljoenen binnen te harken.De uefa moet zich achter zijn oren krabben,dit is een schandaal dat zijn weerga niet kent.PSV en heracles worden nu beiden gestraft voor het spelen van de bekerfinale.De uefa regels,en de planning van de knvb hebben voor dit bedrog gezorgd,beide bonden nemen nu hun verantwoordelijkheid niet van deze competitievervalsing.En dan staat de ploeg die de competitie manipuleert bovenaan in het fair play klassement.Vandaag is het bewijs,dat het dus niet altijd verdiend is waar je eindigt.Dit ballonnetje is vandaag uit elkaar geklapt.Dit was onsportieviteit die zijn weerga niet kent.Vandaag had heel china via unibet miljonair kunnen worden.Heerenveen en feyenoord ,schaam je kapot!
Wat een stelletje calimero'squote:
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossenquote:Dit was onsportieviteit die zijn weerga niet kent.Vandaag had heel china via unibet miljonair kunnen worden.Heerenveen en feyenoord ,schaam je kapot!
Grappige is dat 9 v/d 10 het waarschijnlijk prachtig vond toen PSV kampioen werd tegen Groningen, of toen Ajax dit jaar de volgende ronde van de CL niet bereikte vanwege de extreem hoge score bij de andere wedstrijd.quote:
Zijn wijf is wel weg hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossen
Kan die met de overige miljoenen een Rus of een Thai laten komenquote:
Ja dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappige is dat 9 v/d 10 het waarschijnlijk prachtig vond toen PSV kampioen werd tegen Groningen, of toen Ajax dit jaar de volgende ronde van de CL niet bereikte vanwege de extreem hoge score bij de andere wedstrijd.
Allemaal hypocriet gehuil. Je hoort ook niemand over het slechte spel van PSV de laatste weken.
Maar dan had hij z'n wijf nog niet terug: GRATIS SEIZOENSKAART JONGUH!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien had deze meneer dan z'n schulden kunnen aflossen
Het mooiste is nog dat die gast weet toch dat ie gefilmd wordt en dat ie dan heel boos zegt: Jaa dit is zeker televisie heequote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dan had hij z'n wijf nog niet terug: GRATIS SEIZOENSKAART JONGUH!
quote:Schijnbaar gaat het inderdaad maar om 33 wedstrijden, want dit toneel van vanmiddag was geen wedstrijd. Het was beneden alle peil. En het ergste is nog dat Feyenoord zo ontstellend zwak was dat een nederlaag en derde plaats compleet onvermijdbaar zou zijn geweest. Als de KNVB nu eens ballen toonde en Heerenveen een veeg uit de pan gaf voor competitievervalsing? Want dat was het Keepersleed. Het meest schrijnende voorbeeld wat ik ooit in Nederland heb mogen zien. Chapeau.
Godsamme manquote:
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...quote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat die gast weet toch dat ie gefilmd wordt en dat ie dan heel boos zegt: Jaa dit is zeker televisie hee
Ik had een leuk ideetje maar kan geen goede gifs vinden. Dansende Pieters (of een droevige Wijnaldum) als gifje, dan een gifje van het juichen na Heerenveen en dan FEYENOORD CHAMPIONS LEAGUE. Beetje het zelfde als die van ojox kampioen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij was ook als eerste bij de gele zijde toen de spelers het veld opkwamen.
Dat is ook alweer 30 jaar geleden denk ik, dat ze daar nog tv's maakten maar ik begrijp je puntquote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguhquote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ze maken ze wel in Einthovuh, maar ze snappen nog niet echt hoe zo'n tv werkt...
hij had wel visiequote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguh
wa denke gij nou, dat we nog kampioen worden
legendarisch stukje televisie
quote:Feyenoord feliciteren Never nooit dat ik dat ga doen, walgelijke club die de 2e plaats gewoon gejat heeft.
Nee, ik hoop echt dat Feyenoord heel snel wordt uitgeschakeld in de voorronde van de CL en vervolgens ook in de europa leauge om vervolgens heel snel faillet te gaan.
Ja, mijn aversie tegen Feyenoord is misschien wel groter dan tegen Ajax, en dan niet alleen door vandaag.
Iets te gemaakt in mijn ogen, zag er leuk uit hoor daar niet om.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn het er allemaal wel over eens dat het een treurige huldiging was hoor. Maar na de wedstrijd was het wel meesterlijk. Dat was eigenlijk de huldiging.
2e plaats hebben ze gejatquote:
Jij hebt er kijk opquote:
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugquote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn wijf is weg, heb een stadionverbod, 3000euro schuld jonguh
wa denke gij nou, dat we nog kampioen worden
legendarisch stukje televisie
Dat kan ook alleen maar als er spanning op een wedstrijd staat, zoniet is die ontlading nooit zo enormquote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Iets te gemaakt in mijn ogen, zag er leuk uit hoor daar niet om.
Geef mij maar de pure emotie, de volksfeesten die niemand begrijpt, de passie, liefde, frustraties ...
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugschoenen...
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terugschoenen...
Godverdomme manquote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had ook gewoon de kans om er nog veel meer te maken, daar niet van.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
Die Cisse heeft in die paar wedstrijden toch gewoon 7x gescoord, en vaak ook nog eens erg belangrijke.
Vond hem vandaag voor het eerst sinds dat hij basis staat wel erg matig spelen. Maar boeiend.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
Die Cisse heeft in die paar wedstrijden toch gewoon 7x gescoord, en vaak ook nog eens erg belangrijke.
Ik zie dit voor de eerste keer, wtf?quote:
Klopt, was niet veel beter dan Cabral vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem vandaag voor het eerst sinds dat hij basis staat wel erg matig spelen. Maar boeiend.
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, was niet veel beter dan Cabral vandaag.
Daar gaat m'n drinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat van het stadionverbod had ik gemist. Ik zat vandaag op de terugweg vanuit Dordrecht ineens tussen de PSV-bussen, ik zwaaide nog met m'n schoen, maar ze zwaaiden niet terug...
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoordquote:
Hé boertje, hoe is 'ie nou?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoord?
Was toch ook gister vriend van hem (en Wijnaldum) overleden? Misschien dat hij door dat en dat bij hem niets lukte wat gefrustreerd was.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?
Jep, maar dat had Koeman snel opgelost.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat Cabral niet blij was met z'n wissel en verhaal wilde halen bij Koeman?
Zat jij ook in de bus?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak in dit topic te vinden he, ben je stiekem ook voor Feyenoord?
Zo'n filmpje kan je ook wel bij Ajax maken hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij ook in de bus?
Of is je wijf weg?
Wa denke gij nou jonguhquote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je ook wel bij Ajax maken hoor.
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch ook gister vriend van hem (en Wijnaldum) overleden? Misschien dat hij door dat en dat bij hem niets lukte wat gefrustreerd was.
Uhm, nee.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is dit een grap door Wijnaldem, of echt?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.
Klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebeiquote:
Echt, check anders even EL site na die goal van Wijnaldum laat hij dat shirt zien.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dit een grap door Wijnaldem, of echt?
Dit schoenenzwaaifenomeen is all PSV brada...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan psv zelf maar aan de knvbquote:Op maandag 7 mei 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit schoenenzwaaifenomeen is all PSV brada...
Je bent wel een beetje een masochist om nu hier bijdehand te komen doen.
quote:Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal, dankzij een manipulatief speelschema mag feyenoord en haar "supporters" als laagst geplaatste ploeg Europa in, en mee doen aan de voorronde van de CL.
Oh ja vergeten. Zo mooi, als Twente de playoffs wint, heeft Excelsior hetzelfde bereikt als PSV dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan psv zelf maar aan de knvb
[..]
Als die gast een Anti is zou het me niet verbazen als je z'n naam met een E schrijft. Die hanteren wel vaker een "alternatieve" spelling wat betreft namen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep die gast heet Anthony en als ik het goed zag had Gini op zijn shirt Enthony geschreven.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
GUDDE MOET OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen die boeren degraderen helaas niet .quote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja vergeten. Zo mooi, als Twente de playoffs wint, heeft Excelsior hetzelfde bereikt als PSV dit seizoen.
Geweldig die lui, zou het eigenlijk wel mooi vinden die lui nog is te treffen voor Europa, net als 10 jaar terugquote:Ok, Feyenoord heeft, zoals verwacht, 33 wedstrijden gespeeld ipv 34. Ik hoop dat we ze volgend jaar tegenkomen in de EL, want die voorrondes komen ze nooit door met hun prutsvoetballertjes.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef zoekeenleven het volgende:
de echo die je maakt, heel de wereld horen kan.
vrouwen..quote:
das een kerel en die brullen toch maar watquote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die van zoekeenleven toch wat ernstiger.
zo'n gozer naast mij een keer. AND THE SWEET SILDER SON OF THE DARKquote:Op maandag 7 mei 2012 01:01 schreef Cara het volgende:
[..]
das een kerel en die brullen toch maar wat
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:01 schreef Cara het volgende:
[..]
das een kerel en die brullen toch maar wat
de heen kan ik nog mee pakken !!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Voor in de agenda!
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
Heen ben ik waarschijnlijk op vakantie.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Voor in de agenda!
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
ja lach maar, mooi ons lied verpestquote:
kan best pittig wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
Spartak, CSKA of Dinamo Moskou
Shaktar Donetsk of Dinamo Kiev
Galatasaray of Fenehrbace
PAOK
FC Nordsjælland of FC Kopenhagen
Club Brugge
Vaslui, Rapid, Steaua of Dinamo Boekarest
Motherwell
Zijn de clubs die je kan loten eerste voorronde. Volgens mij nog geen onderverdeling gemaakt tussen geplaatst en ongeplaatst. Clubs als Nordsjælland bijv. zullen dan ook wel uitgesloten zijn.
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
PAOK
Club Brugge
Motherwell
Zijn de clubs die je kan loten eerste voorronde. Volgens mij nog geen onderverdeling gemaakt tussen geplaatst en ongeplaatst. Clubs als Nordsjælland bijv. zullen dan ook wel uitgesloten zijn.
Shaktar.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.
Die Russische clubs zijn kut. Sowieso kost je dat echt enorm veel geld als je er naartoe wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit geen club bij waartegen we kansloos zijn.
bedankt nog voor je ava studquote:
Maar Feijenoord speelt de derde voorronde, niet de eerste...quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
S.C. Braga
PAOK
Club Brugge
Motherwell
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansenquote:
Ja dat bedoelde hij ookquote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Feijenoord speelt de derde voorronde, niet de eerste...
Ah ok.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Cara het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansen
Is Brugge seeded ja? Ook niet zo gek veel gepresteerd toch in Europa...quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Cara het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet, is unseeded. Club Brugge, CSKA, PAOK, Kiev, Shaktar zijn je grootste kansen
en vervolgens in de 4e ronde EL wederom van een sterke tegenstander verliezen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef Cara het volgende:
Shaktar / CSKA zijn we kansloos tegen. Braga, pretty much the same.
Je kan anders geweldig rellen in het Oostblok, politie doet ook fanatiek mee... wat wil je nog meer?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde hij ook
Zitten veel vette clubs tussen, al heb ik niets met Oostblok landen, dus die clubs het liefst ontlopen
Die kans is gewoon vrij groot.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:15 schreef eight het volgende:
[..]
en vervolgens in de 4e ronde EL wederom van een sterke tegenstander verliezen.
Dan wordt je toch helemaal gek
Idd, lijkt me heel sterk dat we uiteindelijk de poulefase halen, maar goed je weet nooit zie dit seizoen.quote:
Je moet gewoon mazzel hebben bij de loting derde voorronde. Als je die niet doorkomt, is de kans gewoon heel groot dat je uberhaupt geen Europees (hoofdtoernooi) speelt volgend seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, lijkt me heel sterk dat we uiteindelijk de poulefase halen, maar goed je weet nooit zie dit seizoen.
Er is na die derde voorronde nog een Playoff ronde, dus ik denk dat het een kansloze missie zal worden.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
Gelukkig hebben we geen internationals die zwaar vermoeid zijn na het EK.
Vlaar?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
Gelukkig hebben we geen internationals die zwaar vermoeid zijn na het EK.
ja, dat zijn wel de betere ploegen. Ik weet niet hoe goed Dynamo Kiev momenteel is?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:12 schreef Cara het volgende:
Shaktar / CSKA zijn we kansloos tegen. Braga, pretty much the same.
Je beschrijft zojuist het meest voor de hand liggende scenarioquote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
als de goden een tyfushekel aan ons hebben (wat ik soms vermoed) loten we eerst dinamo moskou en vervolgens Tottenham, rellen er een paar en zijn we 5 jaar uitgesloten voor europees.
'hopen dat het schip ergens strand waar we iig het jaar erna weer mogen varenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
Boeiend man. Sowieso 2 hopelijk mooie tegenstanders en zien waar het schip strandt
Nee man, we loten Braga en winnen thuis met 2-0. 'T komt goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Cara het volgende:
als de goden een tyfushekel aan ons hebben (wat ik soms vermoed) loten we eerst dinamo moskou en vervolgens Tottenham, rellen er een paar en zijn we 5 jaar uitgesloten voor europees.
Jij bent ook eng.quote:Op maandag 7 mei 2012 05:48 schreef Oldie57 het volgende:
Toch waren er gisteren in de Kuip een paar idioten die Gudde uitfloten. Dat zijn geen Feyenoord-supporters maar enge hooligans.
Ik heb duidelijk te weinig geslapen.. ik las Guidettiquote:Op maandag 7 mei 2012 05:48 schreef Oldie57 het volgende:
Toch waren er gisteren in de Kuip een paar idioten die Gudde uitfloten. Dat zijn geen Feyenoord-supporters maar enge hooligans.
Zo mooi.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk te weinig geslapen.. ik las Guidetti![]()
Overigens RTV Rijnmond had wel het mooiste filmpje over het grote feest van gisteren: http://www.rijnmond.nl/sp(...)ehalen-tweede-plaats
Ik hoorde ook ( heb het nog niet kunnen zien ) dat ze bij FC Rijnmond afsloten met beelden van dit seizoen met daaronder de Champions League theme
Idd...hoe halen ze 't in hun hoofd. Fluiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 05:48 schreef Oldie57 het volgende:
quote:Vlaar: 'Mensen zijn weer trots op Feyenoord'
De Feyenoord-selectie heeft met volle teugen genoten van het onthaal door tienduizenden supporters in De Kuip. Spelers, trainers en stafleden vierden na terugkomst uit Heerenveen een groot feest met het Legioen. ‘Dit was genieten’, vertelde aanvoerder Ron Vlaar, toen de adrenaline in zijn lichaam na afloop wat gezakt was. ‘Het is geweldig dat zoveel mensen naar De Kuip zijn gekomen. Dat zegt veel over deze club. Mensen zijn weer trots op Feyenoord en dat is geweldig om te zien.’
Woorden van gelijke strekking sprak trainer Ronald Koeman, die in De Kuip massaal werd toegezongen door de supporters. ‘Ik geniet als de mensen genieten’, zei Koeman. ‘Het is typerend voor Feyenoord dat er vanavond zoveel mensen zijn gekomen. Ik denk dat niemand deze tweede plaats ooit voor mogelijk had gehouden. De spelers hebben zich individueel en als team enorm ontwikkeld dit seizoen. Opgeteld bij de wil om elke wedstrijd het maximale te bereiken, heeft dat in deze schitterende prestatie geresulteerd.’
Naast Koeman werd ook technisch directeur Martin van Geel luid toegezongen. Volgens Van Geel was de afsluiting in De Kuip de bekroning van een geweldig seizoen voor Feyenoord. ‘We zijn zowel financieel als sportief van heel ver gekomen’, vertelde hij. ‘Dit is een compliment waard aan alle geledingen van de club. Het was schitterend om vandaag de ontlading te zien bij de supporters, die allemaal moeilijke tijden achter de rug hebben. Zij hunkerden naar succes. Voor ons is het nu zaak om dit niveau ook volgend seizoen vast te houden. Deze tweede plaats is in ieder geval een enorme stimulans voor de volledige club.’
Bruno Martins Indi was na het feest op het veld als een van de eersten terug in de catacomben, waar zijn vrouw samen met zijn dochtertje op hem wachtte. De verdediger had volop genoten van het onthaal in De Kuip. ‘In de jeugd ben ik vaak kampioen geworden, maar dit was vele keren groter’, zei hij. ‘Ik ben heel trots op de ploeg en bij met ons resultaat.’
Ik vind t alleen jammer dat ze er geen witte sokken onder dragen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.subsidesports.nl/nl/feyenoord-uitshirt-2012-2013.html
Wat een prachtig shirt. Vandaag bestellen
quote:Jammer van dat non-duel in Friesland
Dat Feyenoord tweede is geworden, dus weer meetelt en volgend seizoen misschien wel aan de Champions League mag meedoen, is een geschenk voor het hele Nederlandse voetbal. Als het goed gaat met Ajax en Feyenoord, is dat uitstekend voor de hele Eredivisie.
Vraag het maar aan bladenmakers en omroepbazen: die twee clubs verkopen elk product waar je hun logo opplakt. Zij hebben de grootste achterban, zij hebben de uitstraling van een topclub in Europa.Dat is allemaal gebaseerd op oud succes, maar kennelijk houdt zoiets lang aan.
Het is precies de reden waarom het voor clubs als PSV, FC Twente en AZ zo lang duurt eer ze de status van Ajax en Feyenoord bereikt hebben. Dat zijn kennelijk zich heel langzaam ontwikkelende processen. Maar voor Feyenoord was het niettemin hoog tijd dat het zijn status weer eens bevestigde.
En juist omdat het zo leuk is dat Feyenoord eindelijk weer het succes proeft, is het zo jammer dat er zo'n perverse wedstrijd in Friesland aan te pas moest komen om nieuwe glorie te bevestigen.Heerenveen had Feyenoord gistermiddag met gemak kunnen verslaan, de thuisploeg was gewoon veel beter.
Heerenveen kwam zelfs voor, maar het gezelschap import-Friezen schrok zich kapot toen Bakkal gelijk maakte. Een gelijkspel zou 'dodelijk' voor hun Europese aspiraties zijn. En dus werd de deur open gezet. Wat volgde was geen wedstrijd, maar van Friese zijde een schoffering van de sportieve moraliteit.
Feyenoord tweede is geworden, dus weer meetelt en volgend seizoen misschien wel aan de Champions League mag meedoen, is een geschenk voor het hele Nederlandse voetbal. Als het goed gaat met Ajax en Feyenoord, is dat uitstekend voor de hele Eredivisie.
Vraag het maar aan bladenmakers en omroepbazen: die twee clubs verkopen elk product waar je hun logo opplakt. Zij hebben de grootste achterban, zij hebben de uitstraling van een topclub in Europa.Dat is allemaal gebaseerd op oud succes, maar kennelijk houdt zoiets lang aan.
Het is precies de reden waarom het voor clubs als PSV, FC Twente en AZ zo lang duurt eer ze de status van Ajax en Feyenoord bereikt hebben. Dat zijn kennelijk zich heel langzaam ontwikkelende processen. Maar voor Feyenoord was het niettemin hoog tijd dat het zijn status weer eens bevestigde.
En juist omdat het zo leuk is dat Feyenoord eindelijk weer het succes proeft, is het zo jammer dat er zo'n perverse wedstrijd in Friesland aan te pas moest komen om nieuwe glorie te bevestigen.Heerenveen had Feyenoord gistermiddag met gemak kunnen verslaan, de thuisploeg was gewoon veel beter.
Heerenveen kwam zelfs voor, maar het gezelschap import-Friezen schrok zich kapot toen Bakkal gelijk maakte. Een gelijkspel zou 'dodelijk' voor hun Europese aspiraties zijn. En dus werd de deur open gezet. Wat volgde was geen wedstrijd, maar van Friese zijde een schoffering van de sportieve moraliteit.
Die frisse, vrolijke en altijd zo sympathieke plattelandsclub wilde verliezen, omdat dat uiteindelijk gunstiger zou uitpakken. Dat druist in tegen alles wat een sporter moet willen.Oké, het valt best te begrijpen. Heerenveen heeft nu direct toegang tot de Europa League.
Het zal allemaal wel. Die zekerheid is verleidelijk, natuurlijk. En een overwinning van Heerenveen zou het geluksgevoel op deze ochtend in Rotterdam ernstig bedorven hebben. Allemaal waar. Maar het blijft onvoorstelbaar onsportief, de wijze waarop met name Heerenveen het seizoen afsloot. Hun imago heeft in één duel ernstige schade opgelopen.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)l-in-Friesland.dhtml
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:28:09Vandaag in NRC en NRC Next: onderzoek naar de gevolgen van scheidsrechterlijke dwalingen op de competitie. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:29:38Paar cijfers alvast: in 35 procent van de wedstrijden maakt de scheids een cruciale fout bij goals of rode kaarten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:31:22Feyenoord had zeven penalty's meer verdiend, Heerenveen is het meest benadeeld en Twente het meest bevoordeeld. reageer retweet
Wat moeten we hier nu weer mee...quote:Op maandag 7 mei 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:28:09Vandaag in NRC en NRC Next: onderzoek naar de gevolgen van scheidsrechterlijke dwalingen op de competitie. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:29:38Paar cijfers alvast: in 35 procent van de wedstrijden maakt de scheids een cruciale fout bij goals of rode kaarten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 07-05-2012 om 09:31:22Feyenoord had zeven penalty's meer verdiend, Heerenveen is het meest benadeeld en Twente het meest bevoordeeld. reageer retweet
Met die 7 penals waren we kampioen gewordenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben hier best wat discussie gehad over niet gegeven penalty's. Vind het wel grappig dat dit eigenlijk dus bevestigd wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moeten we hier nu weer mee...Bedoelt niet jouw reactie, maar meer die cijfers.
Ik heb echt het gevoel dat we er het maximaal haalbare hebben uitgehehaald.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moeten we hier nu weer mee...Bedoel niet jouw reactie, maar meer die cijfers.
Is natuurlijk maar afwachten wat er in het artikel staatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben hier best wat discussie gehad over niet gegeven penalty's. Vind het wel grappig dat dit eigenlijk dus bevestigd wordt.
Ja, wat betreft die penalties heb je miss wel gelijk. Al hebben we er ook wel wat makkelijk meegekregen van met name Guidetti.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben hier best wat discussie gehad over niet gegeven penalty's. Vind het wel grappig dat dit eigenlijk dus bevestigd wordt.
Maar dat laatste hadden de Joden ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat betreft die penalties heb je miss wel gelijk. Al hebben we er ook wel wat makkelijk meegekregen van met name Guidetti.
Ik heb niet echt het idee dat we door de scheidsrechters tekort zijn gedaan dit seizoen. Eerder onszelf door op domme momenten te verliezen van RKC en NEC bijvoorbeeld en een Heerenveen dat je niet uitspeelt tegen 9 man. Dat waren achteraf hele dure punten.
Op onnodige momenten punten verliezen.quote:
Niks aan de hand inderdaad. Wel gezeur op het station, politie wilde niet dat we het centrum in gingen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker triest. Waarom zouden Heerenveen- en Feyenoordsupporters ruzie met elkaar gaan zoeken? Zou juist een hartstikke leuk feestje kunnen worden vandaag voor beide ploegen
quote:Waarschijnlijk dat bij Lionel Messi vanavond al het angstzweet uitbreekt, bij het bekijken van de beelden van Bruno Martins Indi op YouTube van dit fantastische seizoen..
Tevens van de bekende BMI-site:quote:Op maandag 7 mei 2012 09:54 schreef OProg het volgende:
http://www.brunomartinsin(...)si-bruno-komt-eraan/
Heerlijk weer.
[..]
quote:Komend seizoen kan Bruno Martins Indi zijn verdedigende, opbouwende en feestvierende kwaliteiten dus mogelijk op het hoogste platform tentoon spreiden.
Inderdaad. Volgend seizoen zonder Guidetti en met Cisséquote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat we er het maximaal haalbare hebben uitgehehaald.
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajaxquote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet erg, maar sinds wanneer zijn Feyenoord en PSV vijanden?
Niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal er gewoon per ongeluk opgestapt zijn en zich realiseren dat dat niet zo netjes is en het willen oprapen. Niet zo naïef reageren man.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb anders ook helemaal niks met die Duitsers. Er straalt een soort van arrogantie af tegenwoordig waar ik onpasselijk van wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajax![]()
Gezellig.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb bijna een grotere haat tegen PSV opgebouwd in de laatste jaren dan tegen Ajax![]()
TheGreatHood overdrijft een beetje.quote:
Ik vind de PSV-supporters hier eigenlijk wel realistisch en totaal niet gefrustreerd overkomen. Dit in tegenstelling tot die wereldvreemde berichten die ik af en toe van andere sites zie langskomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:11 schreef CasselerRIP het volgende:
Ha, teleurgestelde PSV-supporter zkt. aartsrivaal.
Haha baas! komt natuurlijk door dat gezeik van psv de laatste paar dagen.,quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die 0-10 was onze eigen schuld. Die 40 miljoen subsidie, talent weggekaapt en de arrogantie van Mertens deden het werk voor mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef Yesse het volgende:
Is iemand hier de 0-10 vergeten ofzo? Dat is voor mij hét moment geweest waarop de 'haat' (meer aversie) gegroeid is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |